پخش فصل دوم سریال ابرقهرمانی و متفاوت The Boys به تازگی شروع شده است و به همین مناسبت در این مطلب قصد داریم به سوال روبرو پاسخ دهیم: قبل از تماشای فصل دوم سریال The Boys چه باید بدانیم؟

سریال The Boys به تهیه کنندگی ست روگن و اوان گلدبرگ در سال گذشته برروی سرویس آمازون پرایم منتشر و موفق شد تبدیل به یکی از بهترین سریال‌های ابرقهرمانی چندسال اخیر شود. سریالی که با ایده نسبتا متفاوت خود، برخلاف جریان اصلی سریال‌ها و فیلم‌های ابرقهرمانی حرکت کرد و موفق شد نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند. طبیعتا با توجه به موفقیت سریال و پایان باز آن، انتشار فصل دوم آن غیر قابل پیش‌بینی نبود. حال در این مطلب قصد داریم، اطلاعاتی در مورد سریال و مواردی که باید قبل از تماشای فصل دوم آن بدانید را بیان کنیم.


همچنین بخوانید:

تریلر فصل دوم سریال The boys منتشر شد؛ با زیرنویس فارسی تماشا کنید!


سریال The Boys

خلاصه داستان فصل اول چیست؟

داستان سریال The Boys در شهری اتفاق می‌افتد که تیمی هفت نفره با نام The Seven، متشکل از هفت تن از قوی‌ترین ابرقهرمانان زمین وجود دارند. این ابرقهرمانان اما در پشت نقاب‌هایشان قایم شده‌اند و در واقع آنتاگونیست‌های داستان هستند. آن‌ها همچنین بسیار مشهور هستند و در تلاشند تحت نظر کمپانی وات، ابرقهرمان‌ها را وارد ارتش کنند. اغلب این هفت نفر شرورهایی بیش نیستند که خود را به جای ابرقهرمان جا زده‌اند. در این بین تیمی با نام پسران تشکیل می‌شود که جلوی این ابرقهرمان‌نماها ایستادگی کنند که البته انگیزه شخصی دارند که آن‌ها را از قهرمان بودن صرف جدا می‌کند. به طور کلی داستان حول محور مبارزه گروه پسران با گروه هفت می‌چرخد و روایت جذابی دارد. در این بین داستان‌های دیگری نیز به صورت موازی با داستان اصلی سریال روایت می‌شوند که روایت خوبی دارند.


همچنین بخوانید:

معرفی و بررسی سریال The Boys ؛ قهرمانان دروغین!!!


سریال The Boys

فصل اول چگونه به اتمام رسید؟

در پایان فصل اول استارلایت به کمک هیوئی پسران را از اسارت نجات می‌دهد. پسرها از زیر دست قانون فرار می‌کنند. بوچر تلاش می‌کند تا مدلین و هوم‌لندر را در آن واحد به کمک یک انفجار به همراه خود نابود کند. هوم‌لندر در کمال ناباوری مدلین را قبل از انفجار به قتل رساند و بوچر در این حین تلاش کرد خود و هوم‌لندر را منفجر کند اما هوم‌لندر خود و بوچر را نجات داد. او بوچر را به مکانی مرموز در حومه شهر برد. جائی که ربکا همسر بوچر زندگی می‌کرد و در حال بزرگ کردن پسری بود که از هوم‌لندر باردار شده بود. البته این پایان با کامیک پسران تفاوت‌هایی داشت. در کامیک ربکا هنگام زایمان می‌میرد و بوچر فرزند هوم‌لندر را می‌کشد. پس از مرگ مدلین، مافوقش جایگاه او را در کمپانی وات اشغال کرد.


همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی که باید ببینید ؛ ژانر محبوب این روزهای هالیوود!


سریال The Boys

آیا The Boys اقتباسی از یک کامیک بوک است؟

سریال پسران برگرفته از کامیک بوکی با همین نام است که توسط گارث انیس نویسندگی و از سال 2006 تا 2012 منتشر شده است. سریال تاکنون در بسیاری از موارد به منبع اقتباس خود وفادار بوده است اما تغییراتی داشته که بعضی از آن‌ها جذاب بوده و بعضی از آن‌ها لازم نبوده‌اند. همچنین در پایان کامیک، گروه پسران با مصرف داروی V، قدرت‌هایی به دست می‌آورند و با گروه هفت مبارزه می‌کنند. ایده جذابی که تاکنون خبری از آن در سریال نیست و ممکن است از آن استفاده شود.


همچنین بخوانید:

بهترین سریال های ابرقهرمانی که باید حتما آنها را ببینید!


قبل از تماشای فصل دوم سریال The Boys چه باید بدانیم؟

از فصل دوم چه انتظاراتی داریم؟

فصل دوم سریال ادامه قسمت پایانی فصل اول خواهد بود. جائی که هوم‌لندر از مهلکه فرار می‌کند و قتل مدلین را به گردن بوچر می‌اندازد. این فصل نیز داستان مقابله پسران با سون را به تصویر می‌کشد و  با توجه به این که فصل سوم آن تایید شده احتمالا این مبارزه به فصل سوم کشیده خواهد شد. همچنین شاهد حضور شخصیت‌هایی جدیدی هستیم که می‌تواند به جذابیت سریال بیفزاید. در هر صورت امیدوار هستیم فصل دوم، داستان جذاب فصل اول را با جذابیت بیشتری به جلو ببرد. با توجه به تریلر منتشر شده، وجود سکانس‌های اکشن به مراتب جذاب تر مشاهده می‌شود که نوید فصلی سرگرم کننده می‌دهد اما در صورتی که کیفیت سریال فدای کمیت آن نشود. در پایان مقاله «قبل از تماشای فصل دوم سریال The Boys چه باید بدانیم؟» قابل ذکر است که نقد و بررسی فصل دوم سریال پس از انتشار تمامی قسمت‌های آن در سریع‌ترین زمان ممکن آماده خواهد شد.


در ادامه بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Project Power ؛ کلیشه‌ای چشم نواز

بهترین فیلم‌های چادویک بوزمن که نباید تماشای آنها را از دست بدهید!