قرنطینه افراد مشهور!در حالی که COVID-19 در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است، افراد مشهور اقدامات احتیاط آمیز را علیه این بیماری انجام می دهند.آن ها نیز مانند تمام مردم خود را در خانه قرنطینه کرده اند تا از ابتلا و شیوع این ویروس جلوگیری کنند.اما آن ها این دوره را چگونه در خانه سپری می کنند ؟

اورلاندو بلوم

اورلاندو بلوم

اورلاندو بلوم بازیگر مشهور بعد از بازگشت از پراگ برای کاهش نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا خود را در خانه قرنطینه کرده است.اگر چه هنوز مشخص نیست که بلوم نیز به این ویروس آلوده شده است یا خیر. اما او برای جلوگیری از انتشار این ویروس خود را در خانه قرنطینه کرده اسن.بلوم وقت خود را در خانه با کتاب خواندن و دیدن فیلم می گذراند.


همچنین بخوانید:


لیدی گاگا

قرنطینه افراد مشهور

پس از صحبت با متخصصان مراقبت های بهداشتی ، لیدی گاگا گفت که به جلوگیری از شیوع COVID-19 کمک خواهد کرد.وی گفت: “این برای همه آسان نیست ، اما موثرترین و سالم ترین کاری که می توانیم انجام دهیم ، خود قرنطینگی است تا از سلامتی خود و افراد بالای 65 سال محافظت کنیم.”او در ادامه گفت در دوران قرنطینه در خانه وقتش را با سگ های خود می گذراند.

هایدی کلوم

قرنطینه افراد مشهور

مدل مشهور و داور استعدادهای درخشان آمریکا ،  تصمیم گرفت در خانه بماند تا هم از محیط اطراف خود و هم از خود محافظت کند چون در حین فیلمبرداری مسابقه استعدادهای درخشان بیمار شده است. وی گفته است که :”برای ایمنی در خانه باشید” و “اگر احساس خوبی ندارید و بیمار هستید در خانه بمانید.”اگرچه آزمایش کروما ویروس کلوم منفی بوده است ، اما تا زمانی که احساس خوبی داشته باشد ، در خانه خواهد ماند.در این دوره این مدل مشهور جهانی حتی از همسر خود نیز دوری می کند و بیان کرد: اینکاری که هم اکنون ما باید انجام دهیم تا شهروندان مسئول جهان باشیم. این وظیفه ماست که از عزیزان ، همسایگان و جوامع خود محافظت کنیم.کلوم نیز وقت خود را در خانه با انجام ورزش ،کتاب خواندن و دیدن فیلم می گذراند.

جاستین ترودو

قرنطینه افراد مشهور

نخست وزیر کانادا ، جاستین ترودو پس از کشف نوع جدیدی از کروناویروس (Covid-19) در همسرش ، سوفی تودو ، در قرنطینه است تا از خود محافظت کند.نخست وزیر کانادادارای هیچ گونه علائم بیماری نیست و بنابراین برای COVID-19 آزمایش نمی شود ،اما به عنوان احتیاط 14 روز تنها خواهد ماند.ترودو کرهای مربوط به کشور را از خانه انجام می دهد.