بهترین انیمه های اکشن برای طرفداران دمون اسلیر!

این‌بار با “بهترین انیمه های شبیه شیطان کش” در خدمت شما همراهان همیشگی وارونه هستیم. اگه شما هم از طرفدران این سریال انیمه‌ای جذاب هستین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

در حال حاضر مجموعه Demon Slayer به یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین انیمه های جهان تبدیل شده و طرفداران این سریال علاقه‌مندن تا با سری های مشابه شیطان‌کش آشنا بشن. مانگای منبع اقتباس این سریال انیمه ای در سال 2020 به انتهای خودش رسید اما انیمه همچنان ادامه داره. طبق آخرین اخبار معتبر منتشر شده و جدیدترین مصاحبه های مانگاکای شیطان کش، به نظر میرسه بعد از اتمام مانگای Demon Slayer باید منتظر انتشار اسپین-آف یا دنباله کوتاهی از این مجموعه باشیم.

بعد از انتشار سینمایی قطار موگن توجه افراد بیشتری به Demon Slayer جلب شد و دلیل اون شکستن رکورد های زیادی در زمینه فروش و… توسط Kimetsu No Yaiba: Mugen Train بود. علاوه بر سینمایی قطار موگن، بهبود کیفیت ساخت فصل دوم و سوم این انیمه در افزایش تعداد مخاطبینش تاثیر زیادی داشت.

مرتبط: نقد انیمه شیطان کش ؛ یک نقد تند و تیز! 

اخبار جدید » زمان پخش فصل چهارم انیمه شیطان کش مشخص شد + تریلر جدید 

فصل سوم انیمه شیطان کش به تازگی تموم شده و طبق اطلاعیه های رسمی فصل چهارم در ابتدای تابستان 2024 یعنی حدودا یکسال دیگه منتشر میشه و البته باید اضافه کنیم که فصل جدید انیمه چپترهای 128 تا 136 مانگا رو پوشش خواهد داد. نکته اینجاست که طرفداران این انیمه باید حدود یکسال برای تماشای اپیزود جدید سری صبر کنن. طبیعتا اگر در این مدت خودتون رو با انیمه های دیگه سرگرم کنید، زمان سریع تر میگذره و صبر کردن راحت‌تر میشه. دقیقا به همین خاطر قراره که بهترین انیمه های شبیه به Kimetsu no Yaiba که کیفیت، جو و اتمسفر مشابهی دارن رو به شما معرفی کنیم. با وارونه همراه باشید!


Hell’s Paradise /15

Hell's Paradise از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

انیمه “بهشت جهنمی” که در حال حاضر بیشتر با اسم ژاپنی‌اش یا همون “Jigokuraku” شناخته میشه یکی از جدیدترین آثار منتشر شده از استودیو ماپا، استودیو سازنده فصل چهارم Attack on Titan و مرد اره‌ای ست. اولین انیمه بهشت جهنمی به عنوان یه سری انیمه‌ای طوفانی در طول بهار سال جاری (2023) منتشر شد و تونست توجهات زیادی رو به خودش جلب کنه. در حالی که بیشتر انیمه های شناخته شده اون‌قدرها هم به انیمه شیطان کش و آرک داستانی Swordsmith Village شباهت ندارن، جیگوکوراکو دقیقا همون انیمه‌ی استثناییه که شما به دنبالش میگردین. این مجموعه از روی مانگایی به همین اسم که به صورت هفتگی از مجله شونن جامپ منتشر میشده، اقتباس شده. داستان این انیمه درباره افرادیه که به دنبال اکسیر جاودانگی و آب حیات میگردن.


Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon /14

Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon

این انیمه سریالی محبوب با اسم طولانی و عجیب و غریبش یکی از بهترین انیمه های ژانر اکشن و کمدیه که توسط استودیو J.C Staff ساخته شده. این مجموعه برخلاف باور بسیاری از افراد از مانگا اقتباس نشده و داستان اون از یک لایت ناول نسبتا قدیمی که توسط فوجینو اوموری نوشته شده، الهام گرفته شده. داستان انیمه DanMachi در یک دنیای فانتزی رخ میده و روایت‌گر داستان ماجراجویی های تعدادی از افراد در یک سیاه‌چال ست. همه اعضای این گروه به نوعی توسط یک حلقه اتصال جوان به اسم بل کرانل به‌همدیگه متصل میشن؛ هماهنگی بین این شخصیت ها خیلی طبیعی و به مرور زمان شکل میگیره و بعد از مدتی به یکی از برجسته ترین ویژگی های این گروه تبدیل میشه.

بل کرانل در ابتدای داستان شخصیت ضعیف و نسبتا شکننده ای داره به طوری که تماشای رشد این کارکتر در طول اپیزود های مختلف برای تک تک بینندگان این انیمه جذاب و سرگرم کننده است. شاید در نگاه اول Dan Machi و Demon Slayer شباهت های زیادی باهم نداشته باشن اما درواقع “مخ زدن داخل سیاهچال اشکالی داره؟” یکی از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer ست که تماشای اون به همه طرفداران شیطان‌کش توصیه میشه. هردوی این انیمه ها شخصیت پردازی خوبی دارن و شما میتونین رشد کارکترها رو به وضوح احساس کنید و علاوه بر شخصیت پردازی خوب این دو انیمه، چالش هایی که شخصیت ها در طول داستان با اونها رو به رو میشن از نقاط قوت این انیمه ها هستن که باعث جذابیت هردو سری شدن.


Rage Of Bahamut /13

Rage Of Bahamut  از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

انیمه Shingeki no Bahamut یکی از بهترین انیمه های ساخته شده توسط استودیو ماپاست که به طرز خلاقانه ای از یک بازی ورق الهام گرفته شده. این انیمه دو فصل داره. این انیمه یه مجموعه اکشن و ماجراجویانه سرگرم کننده است که داستان گروه کوچکی از “قهرمان” هایی رو روایت میکنه که در سراسر کشور سفر میکنن و در طول این سفر با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه میشن. هر اپیزود داستان نسبتا مستقلی داره که در محیط متفاوتی اتفاق میفته و به چالش متفاوتی می‌پردازه.

نینا دختر جوانیه که به عنوان شخصیت اصلی سری دیدگاه متفاوت و خاصی رو نسبت به اجتماع به بیننده القا میکنه. نینا مهربون و دلسوزه اما میتونه در مواقع لزوم قاطع، خشن و ترسناک باشه که این ویژگی اون باعث شده با تانجیرو از انیمه Demon Slayer اشتراکات زیادی داشته باشه. اگه طرفدار تانجیرو هستین، Rage Of Bahamut به شما پیشنهاد میشه.


Drifters /12

Drifters از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

برای معرفی انیمه Drifters کمی دو به شک بودیم؛ چون یه‌طورایی معرفی انیمه ای که پایان نامشخصی داره و معلوم نیست که قراره فصل بعدی اون ساخته بشه یا نه، بدجنسی به نظر میاد. این که احتمال داره هیچوقت ادامه این انیمه فانتزی و اکشن فوق العاده رو تماشا نکنیم کمی ناراحت کننده است اما با این حال Drifters یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین انیمه های اکشن دهه 2010 ست که قطعا ارزش حداقل یک بار تماشا کردن رو داره. مجموعه Drifters یکی از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer و همین طور یکی از مجموعه های شبیه به سری ایسکای Fate هست. توی این انیمه شخصیت های تاریخی مختلفی از ماکان ها و زمان های مختلف به مکان ناشناخته ای احضار میشن و مجبورن مثل گلادیاتورها تا پای مرگ باهم مبارزه کنن تا جایی که یکی تسلیم بشه و یا واقعا بمیره.

این انیمه خشونت زیادی داره و کاملا بدون سانسور همه چیز رو به نمایش میذاره، سکانس های اکشن و فایت بین شخصیت ها فوق‌العاده، خفن و به طرز غیر قابل بخششی هیجان انگیزن. فایت های بی‌نظیر و خیره کننده این انیمه دلیل انتخاب اون به عنوان یکی از انیمه های شبیه به شیطان کش بوده اما باید اقرار کنیم که در بعضی مواقع بارها بهتر از شیطان کش ظاهر شده. این انیمه نظر شما رو نسبت به انیمه های ایسکای عوض میکنه. علاوه بر همه این ها دیدن چهره های آشنایی مثل فرمانده جوآن آرک و ژنرال اودا نوبوناگا برای علاقه مندان ژانر تاریخی جذابیت زیادی داره.


Claymore /11

Claymore از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer

انیمه Claymore یکی بهترین انیمه های سریالی استودیو MadHouse هست که احتمالا بیشتر شما با آثار دیگه‌ی این استودیو از جمله دفترچه مرگ یا One PunchMan اون رو بشناسید. این انیمه براساس مانگای شوننی نوشته‌ی نوریهیرو یاگی ساخته شده و داستان اون در دنیایی اتفاق میفته که انسان ها شب و روز با ترس شیاطینی به اسم یوماها زندگی میکنن. یوماها موجوداتی هستن که توانایی تغییر شکل دارن و به راحتی میتونن انسان های عادی رو شکست بدن. تنها افرادی که به اندازه کافی قدرتمندن تا از انسان ها در برابر شیاطین محافظت کنن، شوالیه هایی به اسم Claymore هستن. این شوالیه ها معمولا زنان جوانی هستن که درواقع نیمه انسان و نیمه یوماها هستن و هیچ نوع از احساسات و عواطف انسانی رو تجربه نمیکنن و هویت فردی و اجتماعی این شوالیه ها فقط و فقط در پیروی از سازمان‌شون خلاصه میشه.

کلر یکی از این شوالیه هاست که در حین یکی از ماموریت هایش یه پسر یتیم رو نجات میده و به مرور زمان پیوندی به این دو نفر شکل میگیره که معادلات و تفکرات کلر درباره “هویت” خودش رو بهم میریزه. تغییر و تحولات شخصیت کلر و تلاش اون برای برگشت به دنیای انسان ها و کشف راز دنیای نیمه انسان- نیمه شیاطین روند پیچیده و جذابی داره که همه طرفداران انیمه و بخصوص طرفداران انیمه های کلاسیک رو به خودش جذب میکنه.


Bleach /10

Bleach از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

انیمه بلیچ یکی از بیگ تری (Big Three) نسل جدیده و افراد زیادی با اون خاطره دارن. داستان این مجموعه درباره پسری به اسم ایچیگو ست که به عنوان یک انسان، قدرت های فراطبیعی یک شینیگامی رو داره و همراه با هم‌تیمی هایش به دنبال شکار ارواح خبیثه! در این مسیر ماجراهایی زیادی برای این تیم پیش میاد که روند کلی داستان رو تشکیل میده. برای آشنایی بهتر با انیمه Blech بهتون پیشنهاد میدیم معرفی این انیمه رو در سایت وارونه مطالعه کنید.


Blue Exorcist /9

Blue Exorcist از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

انیمه Ao no Exorcist یکی از برجسته ترین تولیدات استودیو A-1 Pictures هست که اولین بار از طریق چندین شبکه استریم بزرگ و معروف از جمله نتفلیکس، کرانچی‌رول و Hulu منتشر شد و دردسترس مخاطب قرار گرفت. دنیای سری جذاب Blue Exorcist دنیایی مدرن و کاملا واقع‌گرایانه ست؛ البته اگه وجود یه آکادمی مخفی که برای تعلیم نوجوانان و تبدیل اون‌ها به شیطان‌کش ها و جنگیر های حرفه‌ای رو از این دنیا فاکتور بگیریم. رین، پروتاگونیست اصلی داستان، پسر یک شیطانه و دقیقا به همین دلیل بقیه با اون برخورد متفاوتی دارن و یه‌جورایی از بالا و با نگاهی پر از تنفر و تحقیر به اون نگاه میکنن.

رفتار متفاوت و تبعیض‌گرایانه اطرفیان رین با اون باعث میشه تصمیم بگیره به یکی از بی‌رحم ترین و موفق ترین شیطان‌کش ها یا همون جنگیرها تبدیل بشه. با تماشای این انیمه شما مثل یک دوست، رین رو در مسیر رسیدن به خواسته ها و آرزوهایش همراهی میکنین. به نظرتون رین بلاخره موفق میشه توجه و احترام جامعه رو به دست بیاره و به قهرمانی که میخواد تبدیل بشه؟ یا شاید هم تا ابد اسیر نیمه تاریک وجودش میشه و در آخر خودش هم به یک شیطان کامل تبدیل میشه؟ محیط و داستان این انیمه مثل ترکیب انیمه Demon Slayer و مجموعه سینمایی‌های هری پاتره؛ دقیقا به همون اندازه هیجان‌انگیز، جادویی، چشم‌نواز و گیرا!


The Fate Series /8

The Fate Series از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

مجموعه Fate یکی از محبوب ترین آثار ساخته شده توسط استودیو Ufotable در آمریکاست. البته توی همین ایران خودمون هم کم طرفدار نداره. این مجموعه در ژاپن بیشتر با اسم D.Gray-man شناخته میشه.

خب اگه بخوایم باهاتون صادق باشیم باید بگیم که شباهت های زیادی بین Fate و Demon Slayer وجود نداره و میشه گفت تنها نقطه مشترک این دو انیمه استودیو سازنده اون‌هاست. البته هردوی مجموعه های Kimetsu no Yaiba و Fate مجموعه های اکشن با سکانس های فایت زیاد و مبارزات چشم‌گیر و هیجان‌انگیز هستن. محور اصلی داستان دو سری Fate Zero و Fate Stay Night، جنگ جام مقدس هست و به نوعی به دلیل فضای خاص سریال جز مجموعه های Battle Royal دسته بندی میشن. سری Fate ارزش خاصی برای شخصیت‌پردازی قائله و تا جای ممکن از شخصیت پردازی های سطحی دوری میکنه. تقریبا بیشتر کارکترها شخصیتی مبهم، خشن و پیچیده دارن و شخصیت پردازی لایه لایه یکی از ویژگی های مثبت مجموعه ست.

مرتبط: معرفی سری انیمه‌های Fate و ترتیبی که حتما باید با آن تماشا کرد! 


Fog Hill Of Five Elements /7

Fog Hill Of Five Elements از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer

این سریال انیمیشنی چینی، محصول مشترک دو استودیو Nice Boat Animation و Samsara Animation هست که در پلت‌فرم های خارجی با اسم چینی Wu Shan Wu Xing شناخته میشه. این انیمیشن در کل 3 قسمت ONA داره و با وجود کوتاه بودنش داستانی غنی داره. داستان دونگهوآی “کوهستان مه پنج عنصر” ماجرای پنج استاد هنرهای رزمی رو روایت میکنه که به دلیل قدرت های ویژه ای که دارن موظف هستن از دنیای انسان ها در برابر شیاطین حفاظت کنن. این شیطانین به دلایل نامعلوم و مرموزی تونستن دروازه بین دنیای خودشون و دنیای انسان ها رو بشکنن و وارد دنیای انسان ها بشن و حالا این پنج نفر انتخاب شده اند که با شکست دادن این شیاطین این شکاف رو پر کنن و دروازه رو از نو بسازن.

این دونگهوآ از داستان های قدیمی، اساطیر چینی و افسانه های محلی الهام گرفته شده و تماشای اون به هرکسی که به افسانه های محلی و یا به تاریخ چین علاقه داره توصیه میشه. سکانس های مبارزه این انیمیشن، گرافیک و آرت زیبای اون و درنهایت داستان‌گویی قوی و فکرشده اون باعث شده به یکی از انیمه های شبیه به Demon Slayer تبدیل بشه!

همچنین بخوانید: تفاوت مانگا و مانهُوا و معرفی معروف ترین آثار هر سبک!


Inuyasha /6

Inuyasha از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer

شاید براتون جالب باشه که انیمه اینویاشا در واقع یکی از مجموعه های الهام بخش مانگای Kimetsu no Yaiba برای مانگاکای این اثر یعنی کویوهارو گوتوگه بوده. هردو مجموعه‌ی اینویاشا و شیطان‌کش درباره جنگ بین انسان ها و شیاطین هستن و هر دوی اون‌ها شیوه داستان گویی مشابهی دارن. گذشته، حال و آینده همگی در روند داستان مهم و تاثیرگذار هستن و فلش‌بک های حساب شده ای دارن که به خودی خود از دلایل محبوبیت این مجموعه ها هستن.

انیمه Inuyasha یه مجموعه با ژانر ایسکای هست که با افتادن پروتاگونیست اصلی اون یعنی کاگومه، به داخل یه پاه شروع میشه. از قضا این چاه کاگومه جوان رو به مدت ها قبل در گذشته پرت میکنه و در ژاپن اساطیری قدیمی عاشق یه نیمه انسان-شیطان میشه. چی میشه اگه عشق بین کاگومه و نیمه شیطانی به اسم اینویاشا کلید نجات دنیا باشه؟!

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های کلاسیک دهه 70، 80 و 90 میلادی!


Dororo /5

Dororo از بهترین انیمه های شبیه Demon Slayer

خب بلاخره نوبت به یکی از انیمه های مورد علاقه من رسید. در واقع دو مجموعه انیمه‌ای از مانگای Dororo اقتباس شده که یکی از اون‌ها مربوط به سال 1969 میلادیه و سیاه و سفید ساخته شده اما با وجود قدیمی بودن انیمه تونسته امتیاز 7.2 رو طی نظرسنجی سایت My Anime List به دست بیاره. البته نسخه بازسازی شده اون مربوط به سال 2019 میشه و خب میشه گفت که الان بیشتر میخوایم راجع به این نسخه صحبن کنیم. این مجموعه 24 قسمتی یکی از بهترین انیمه های سامورایی و اکشن هست که میتونین تماشا کنین. دورورو محصول مشترک استودیو Tezuka Production و استودیو ماپاست.

انیمه Dororo داستان زندگی پسری به اسم هیاکیمارو رو روایت میکنه که به خاطر سواستفاده های پدرش بخش هایی از بدنش رو از دست داده و در نهایت به یه شیطان فروخته میشه. هیاکیمارو برخلاف انتظار اطرافیانش و باوجود تمام شرایط افتضاح بدنیش زنده میمونه و به قدری قدرت‌مند میشه که سفری رو برای پس گرفتن اعضای فروخته شده بدنش شروع میکنه. این داستان ماجراجویانه بیننده رو همراه خودش بالا و پایین میبره و باعث میشه تمام فراز و نشیب های داستانی رو با گوشت و خون و پوست و استخوانش حس کنه و دقیقا همین حس همزادپنداری و نزدیکی شما به عنوان مخاطب با هیاکیمارو باعث میشه تماشای این انیمه به یکی از تجربه های فراموش نشدنی زندگی‌تون تبدیل بشه.


Ruroni Kenshin /4

Ruroni Kenshin از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer

انیمه رورونی کنشین یا همون “سامورایی X” جاذبه جادویی داره که در آخر هرکس با هرسلیقه ای رو به یه طرفدار پروپا قرص تبدیل میکنه. این انیمه به عنوان یکی از انیمه های شبیه به Demon Slayer ممکنه در ابتدا کمی ساده جلوه کنه اما در اصل استودیو Deen و Gallop موفق شدن از این سادگی و داستان‌گویی خطی استفاده کنن تا در نهایت باعث جلوه بهتر سکانس های اکشن بشن به طوری که گاهی اوقات مبارزات خوب اون باعث میشه مخاطب از بعضی از حفره های کوچک داستانی چشم‌پوشی کنه.


Hunter x Hunter 2011 /3

هانتر ایکس هانتر از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer

دومین اقتباس انیمه ای از مانگای Hunter x Hunter در سال 2011 توسط استودیو MadHouse منتشر شد. این مجموعه انیمه‌ای معروف همیشه جز شاهکارهای ژانر اکشن بوده و هست. این انیمه شروع ساده و روند ملایمی داره که به مرور زمان خشن‌تر، پیچیده تر و به همون نسبت هیجان‌انگیز تر میشه. داستان هانتر ایکس هانتر با معرفی بچه ساده‌لوح و سرزنده ای به اسم گون شروع میشه که دوست داره راه و روش پدرش رو دنبال کنه و مثل قهرمان زندگیش، پدرش، یه شکارچی ماهر بشه. البته همون طور که خودتون احتمالا می‌دونید معمولا این مدل آرزوها در انیمه های شونن نیاز به قبولی در یک امتحان و آزمون خاص دارن که به دنبال اون آرک اول داستانی مراحل تمرین و آمادگی برای آزمون و در نهایت قبول شدن پروتاگونیست در این امتحان رو به نمایش میذاره.

شاید از لحاظ داستانی شباهت های زیادی بین انیمه Demon Slayer و Hunter x Hunter وجود نداشته باشه اما در کل هردوی این سریال ها جز بهترین انیمه های اکشن و شونن هستن و جز برجسته ترین آثار موجود در این دسته بندی ها به شمار میرن.

Hunter x Hunter یکی از بهترین انیمه های ماجراجویی | با 15 تا از بهترین انیمه های ماجراجویانه جذاب آشنا شوید!


Jujutsu Kaisen /2

جوجوتسو کایسن از انیمه های شبیه به Demon Slayer

انیمه جوجوتسو کایسن که جز محبوب ترین آثار استودیو ماپاست، از لحاظ شهرت ناگهانی و جذب افراد زیادی با رده سنی های متفاوت به عنوان بیننده ثابت شباهت زیادی به انیمه Kimetsu no Yaiba داره. این شباهت دو انیمه جوجوتسو و شیطان‌کش به همدیگه و البته انتشار تقریبا همزمان دو انیمه باعث ایجاد جو رقابتی زیادی بین این دو مجموعه شد. رقابت بین این دو سریال انیمه ای با گذر زمان و انتشار چند قسمت و در نهایت با مشخص شدن تفاوت های دنیایی و داستانی اون‌ها از بین رفت.

با وجود اینکه جوجوتسو و دیمن اسلیر هردو درباره تلاش انسان برای غلبه کردن به موجودات ماورایی‌ست، تفاوت های زیادی هم دارن. شباهت ها و تفاوت های این دو انیمه در کنار هم باعث شده به نوعی مکمل به نظر برسن و طرفداران مشترک زیادی داشته باشن.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه به Jujutsu Kaisen که حتما باید تماشا کنید!


Ninja Scroll /1

Ninja Scroll از بهترین انیمه های شبیه به Demon Slayer

اسم ژاپنی این انیمه Juubee Ninpuuchou ست که توسط استودیو MadHouse و در سال 1993 تولید و منتشر شده. این انیمه برخلاف اغلب موارد لیست یه انیمه سینمایی با طول یک ساعت و 40 دقیقه ست و موفق شده امتیاز خوب 89 از 100 رو از سایت منتقدان Rotten Tomatoes بگیره. اگه شما هم از علاقه‌مندان انیمه های کلاسیک هستین، تماشای این انیمه بهترین انتخاب برای شماست. نینجا اسکرول خشونت زیادی داره و برای مخاطب بالای 13 سال ساخته شده؛ بنابراین اگه شما هم یکی از طرفداران رده سنی بزرگسال انیمه Demon Slayer هستین احتمالا قراره از تماشای یه محتوای فکرشده، دقیق و پر از سکانس های اکشن ظریف و در عین حال چالش برانگیز لذت ببرید. اما اگه زیر 13 سال سن دارین لطفا مدتی برای تماشای این انیمه صبر کنین و فعلا به سراغش نرید.

از داستان این انیمه چیزی بهتون نمیگم. بهتره خودتون تماشا کنید تا تجربه بهتری داشته باشید!

در ادامه بخوانید: 31 تا از بهترین انیمه های شمشیرزنی

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشید. ممنون که تا انتها همراه ما بودید! لطفا نظراتتون در بخش دیدگاه ها با ما درمیون بذارید.