وقت ورزش ندارم ؟ چگونه لاغر بشم ؟گاهی اوقات ممکن است انرژی و وقت لازم برای ورزش را نداشته باشید.ما در این مقاله 4 توصیه ساده را به اشتراک گذاشتیم که به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی به تناسب اندام  و لاغری دست یابید.

وقت ورزش ندارم ؟ چگونه لاغر بشم ؟

 

 

وقت ورزش ندارم ؟ چگونه لاغر بشم ؟

توجه به سلامتی و تناسب اندام

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یاد داشته باشید که چرا باید ورزش کنید ، حتی اگر وقت کمی داشته باشید.آیا فکر می کنید که وزنتان افزایش پیدا کرده است ؟ و دیگر لباس هایتان سایزتان نیستند ؟ یا فکر می کنید که تمرینات ورزشی را صرفا جهت بهبود روحیه تان انجام می دهید ؟ دلیل شما می تواند هر چیزی باشد اما مهم ترین چیز انجام تمرینات ورزشی است.زیرا همان طور که می دانید ورزش برای سلامتی و روحیه تان بسیار مفید است.پس بهانه را کنار گذاشته و تنها 10 دقیقه از زمان خود را در روز به ورزش اختصاص دهید.برای این کار می توانید ماشین خود را در منزل گذاشته و با وسایل نقلیه عمومی تردد کنید تا مجبور شوید مسیری را پیاده روی کنید.


شاید برایتان جذاب باشد :


شروع به دویدن کنید!

دویدن که در سال های اخیر بسیار رایج شده است دارای فواید زیادی برای سلامتی است.سیستم قلبی عروقی تان را تقویت  می کند و باعث می شود اندورفین  آزاد کنید و اندرورفین نیز باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.دویدن در فضای بیرون یک ورزش سرگرم کننده  است.البته در صورتی که هوا آلوده نباشد.بهترین قسمت این است که به زمان زیادی نیاز ندارید.چند دقیقه دویدن  به مدت دو یا سه بار در هفته برای تناسب اندام تان کافی است. 

استفاده از اپلیکیشن های ورزشی

کمبود وقت برای رفتن به سالن ورزشی (یا نداشتن وقت ) ، دلیلی برای عدم انجام ورزش نیست .پس بهانه نیاورید و ورزش را آغاز کنید.بسیاری از برنامه های گوشی های هوشمند برای کمک به شما در حرکت و شکل دادن به عضلات به راحتی  در خانه خود وجود دارد.تمرینات تناسب اندام ، یوگا و پیلاتس بهترین گزینه ها هستند حتی اگر تنها 7 دقیقه وقت داشته باشید.همه آنها با دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه انجام تمرینات همراه هستند و برای شروع به هیچ تجهیزات دیگری نیازی ندارید.

دوچرخه سواری

وقت ورزش ندارم ؟ چگونه لاغر بشم ؟

دوچرخه سواری یکی از بهترین تمریناتی است که می توانید برای شکل دادن به بدن خود انجام دهید.زیرا باعث می شوند که چهار سر ران (چهار عضله در قسمت بالای پا) و باسن شما بسیار عالی به نظر  برسند.همچنین با کمک دوچرخه سواری می توانید از شر اضافه وزنتان نیز رها شوید.برای این منظور می توانید آخر هفته ها را با خانواده و دوستان به دوچرخه سواری بروید .