دوربین با کیفیت و قیمتی بسیار مقرون به صرفه !

نیک وودمن مدیرعامل کمپانی گوپرو همین چندی پیش اعلام کرده بود که این کمپانی قصد ورود به بازار دوربین های سطح ورودی یا مبتدی را دارد.و امروز شاهد حضور دوربین گوپرو هیرو هستیم. دوربینی که بسیار شبیه مدل هیرو 6 است و تنها 199 دلار قیمت دارد. و شما می توانید از همین حالا این دوربین را از وب سایت گوپرو خریداری کنید.

تفاوت عمده دوربین گوپرو هیرو با سایر مدل های گرانقیمت در نحوه عملکرد این دوربین است.  گوپرو هیرو می تواند تصاویر را با کیفیت 1440p و 60 فریم بر ثانیه رکورد کند در نتیجه خبری از فیلمبرداری 4K و اسلوموشن نیست. همچنین این دوربین مجهز به حسگر 10 مگاپیکسل به جای 12 مگاپیکسل است، و توانایی ثبت تصاویر پشت سر هم با سرعت 10 فریم بر ثانیه را دارد، همچنین فقط یک نوع تنظیمات برای تصویر برداری تایم لپس وجود دارد (0.5 ثانیه به اعضای هر شات). بر خلاف دوربین هیرو 6 بلک که دارای یک پردازنده تصویر اختصاصی به نام GP1 است، خوشبختانه قهرمان جدید هنوز از تراشه Ambarella استفاده می کند.


همچنین بخوانید : بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها 


به غیر از موارد ذکر شده دوربین GOPRO Hero دارای ویژگی های مشترک بسیاری با دوربین های گران قیمت GOPRO دارد از جمله : نمایشگر لمسی 2 اینچی، کنترل صدا، تثبیت کننده ویدیویی دیجیتال، قابلیت ضدآب تا عمق 9 متر و در نهایت دارای طراحی یکسان با سایر مدل هیرو است که باعث می شود شما بتوانید به راحتی از اکسسوری های موجود برای دوربین های گوپرو استفاده کنید

وودمن چندی پیش اعلام کرده بود سال 2018 برای کمپانی گوپرو بسیار سال مهمی است و تولید دوربین های مقرون به صرفه و سطح مبتدی از اهداف جدی این شرکت در سال جدید است. وی اعلام کرد رقبای این کمپانی محصولات قدرتمند و جذابی را در رنج قیمت 200 دلار تولید می کنند. در نتیجه برای باقی ماندن در رقابت و جذب مشتری های جدید ما نیازمند به تولید دوربین های مقرون به صرفه و با کیفیت بیشتری هستیم.

 

در ادامه بخوانید