سلام خدمت دوستان و علاقه مندان به انیمه با معرفی 5 تا از بهترین انیمه های کمتر شناخته شده 2019 همراه شما هستم. امکان داره شما این انیمه هارو دیده باشید و امکان داره مثل خیلی ها دیگه ندیده باشید. به هرحال این لیست به انتخاب من هست و بعد از بررسی تمامی انیمه های سال 2019 انتخاب شدن! جا داشت لیست بلندتر باشه اما خب ترجیح من همیشه به کم هست چون تمرکز روش بیشتره از طرفی خیلی از انیمه های ناب هم به دلیل مسائل شرعی نمیشه معرفیشون کرد! با نظر گرفتن این داستانا اگه فک میکنید جای انیمه ای تو این لیست خالیه حتما به ما معرفیش کنید.

همچنین یادتون باشه یه نگاه به لیست بهترین انیمه‌های معرفی شده توسط مجله وارونه بندازید.


و قبل از خوندن این مطلب به مطالب زیر هم نگاهی بندازید » 

معرفی سری انیمه‌های Fate و ترتیبی که حتما باید با آن تماشا کرد!

موسیقی متن انیمه Vinland Saga را گوش کنید! حماسه‌ای از واقعیت

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید!

غم انگیز ترین انیمه ها که باید آنها را تماشا کنید! 

بهترین انیمه‌های سینمایی به انتخاب مجله وارونه بخش چهارم


 

در ادامه با 5 تا از بهترین انیمه های کمتر شناخته شده 2019 همراه من باشید

 

 

 

Boogiepop Doesn’t Laugh

نوان ژاپنی: Boogiepop wa Warawanai
کارگردان: Shingo Natsume
نویسنده: Tomohiro Suzuki
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Kouhei Kadono
موسیقی: Kensuke Ushio
استودیو: Madhouse
ژانرها: ترسناک، روانشناختی، معمایی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: Jan 4, 2019

بوگی‌پاپ نمی‌خندد که با عنوان‌های Boogiepop Phantom و Boogiepop and Others هم شناخته می‌شه، قبلاً در سال ۱۳۸۰ صاحب یه انیمه‌ی اقتباسی شده بود. اما الآن دوباره برگشته تا قدرت خودش رو دوباره نشون بده.

و اینبار هم انیمه بوگی‌پاپ نمی‌خندد بیانگر داستانی قاتلی مرموزی است که در شهری مرموز به دنبال موجودات مرموز می‌گردد. قاتلی که بوگی‌پاپ نام دارد. قاتلی که هرگاه اتفاقات خاصی رخ دهد در قابی به دنبال مقصر می‌رود.

قاتلی در شهری که در تاریکی‌هاش واقعاً ترس وجود دارد.‌ این است بوگی‌پاپ. انیمه‌ای بس سنگین ‌که لازمه درک هر قسمت آن، تماشای چند قسمت است و اینجاست که بهترین است و بس! این انیمه تو لیست بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ ما هم قرار داشت.


Levius

عنوان ژاپنی: Levius -レビウス
کارگردان: Ide Keisuke
نویسنده: Tomohiro Suzuki
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hiroshi Seko
موسیقی: Kanno Yuugo
استودیو: Polygon Pictures
ژانرها: اکشن ، سای فای ،سینن،مچا،هنرهای رزمی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: 28 نوامبر 2019

این انیمه یکی از انیمه های کمتر شناخته شده و زیر رادار بوده ! یه انیمه رزمی دیگه از نتفلیکس کهخیلی ها ازش حبر نداشتن! نکته مهم اینه که کارگردان انیمه ایده کیسوکه هستش کارگردانی که برای کارگردانی انیمه AJIN و Sidonia no Kishi و Blame! شهرت داره!

داستان انیمه راجع به یه دنیای پسارستاخیزی سایبرپانک که دنیا تو قرن 19 قرار داره و تازه دنیا داره از آسیب هایی که بعد نابودی دیده درست میشه! این تو حالا یه سری مسابقات بوکس سایبرنتیک برگزار میشه ! یعنی چی ؟ یعنی درست عین انیمه مگالو باکس بوکسور ها بازو های مکانیکی رو بدنشون می بندن و با هم رقابت میکنن! 

Levius اسم شخصیت اصلی انیمه و یکی از فایترهای این مسابقه بوکس رباتیک هستش!


Revisions

عنوان ژاپنی: revisions リヴィジョンズ
کارگردان: Gorō Taniguchi
نویسنده: Makoto Fukami – Taichi Hashimoto
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: SFS
موسیقی: Azusa Kikuchi
استودیو: Shirogumi
ژانرها: اکشن ،سای فای،مچا
گروه سنی: نوجوانان – جوانان
تاریخ شروع پخش: 10 ژانویه 2019

این انیمه یکی از انیمه های اکشن با داستانی سرگرم کننده اس که اوایل سال 2019 از نتفلیکس منتشر شد! و کمتر کسی بهش توجه کرد! اما به نظر من یکی از بهترین انیمه های سبک سای فای مچا این چند سال اخیر بوده که به لطف خدا اصلا شاهد طنز توش نیستیم و اکشن جدی رو دنبال میکنیم که پیچیدگی های خاص خودش رو داره.

داستان این انیمه راجع به 5 دانش آموز که درگیر اتفاقی به اسم Shibuya Drift میشن و ناگهان به 300 سال در آینده منتقل میشن! جایی که دشمن با استفاده از ماشین های غول پیکر جنگی یا همون مچا قصد نابودی دنیا رو داره ! حالا بچه ها هم برای برگشت به زمان خودشون باید با این دشمن عجیب بجنگن!!!


7 Seeds

عنوان ژاپنی: 7SEEDS
کارگردان: Yukio Takahashi
نویسنده: Touko Machida
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yumi Tamura
موسیقی: Michiru
استودیو: Gonzo
ژانرها: سای فای،رمانتیک،درام، ماجراجویی ، روانشناختی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: 28 ژوئن 2019 

یه انیمه ناب اونم از استودیو گونزو که برای ساحت انیمه هایی مشهوری مثل هلسینگ ، افرو سامورایی و باسیلیسک شهرت داره! این انیمه به نظر من یکی از بهترین انیمه های روانشناختی سال قیل بود هرچند کمتر شناخته شد! البته اینم بگم این انیمه تو ایران خیلی مطرح نشد ولی خارج ایران استقبال خوبی ازش شد.

داستان این انیمه در دنیای پسارستاخیزی اتفاق میوفته که بشر به همراه سایر موجودات بعد از برخورد شهاب سنگ با زمین از بین رفتن! اما قبل اینکه این شهاب سنگ با زمین برخورد کنه دولت بدترین سناریو ممکن یعنی مرگ تمامی موجودات رو پیش بینی کرده بوده به همین خاطر پروزه ای به اسم 7 دانه رو راه اندازی میکنه ! پروزه ای که توش  5 تیم ، هر تیم متشکل از 7 زن و مرد رو  به دقت انتخاب کردن و اونارو در مکانی امن و در خواب مصنوعی قرار میدن به امید اینکه از برخورد شهاب سنگ سالم بمونن و بتونن نسل بشر رو روی زمین ادامه بدن!


مطلب مرتبط : نگران نباشید، شهاب سنگ عظیم الجثه از کنارمان رد می شود!!!!


حالا بعد نابودی این افراد از خواب بیدار شدن در دنیای تاریک و ناشناخته ای که اولا باید با غم از دست دادن عزیزاشون کنار بیان دوما باید سعی کنن تو این دنیای بی قانون ناشناخته زنده بمونن!!! از طرفی با فضای سم روابط متقابل تو دنیای جدید هم باید دست و پنجه نرم کنن!


Ultraman

عنوان ژاپنی: 7SEEDS
کارگردان: Kenji Kamiyama – Shinji Aramaki
نویسنده: Touko Machida
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Eiichi Shimizu
موسیقی: Nobuko Toda – Kazuma Jinnouchi
استودیو:  Production I.G, Sola Digital Arts
ژانرها: اکشن،سای فای،سینن، قدرت فرا بشری
گروه سنی: نوجوانان – جوانان
تاریخ شروع پخش: 1 آپریل 2019 

این انیمه محصول مشترک Production I.G, Sola Digital Arts هستش! همکاری این دوتا آشنا نیست؟ چرا هست ! انیمه جدید Ghost in the Shell: Stand Alone Complex 2045 که قرار چند وقت دیگه منتشر بشه کار مشترک همین دو استودیو هستش! 

انیمه اوالترامن سال گذشته سر و صدای خوبی به پا کرد مخصوصا برای تکنیک ساخت انیمیشن  که ترکیبی بود از انیمیشن دو بعدی – سه بعدی ! این انیمه اکشن ناب خوبی داره و اگه علاقه به آیرون من داشته باشید قطعا این انیمه به شدت به دلتون میشینه! 

داستان انیمه راجع به پسری به اسم Shinjirou هست بچه ای که پدرش قبلا اولترامن بوده و زمین رو از نابودی نجات داده ! حالا شینجیرو به دلیل بدن و قدرت ویژه ای که داره باید مثل پدرش برای نجات زمین نقش قهرمان رو بر عهده بگیر و با موجودات فضایی درگیر بشه! 

 

خب امیدوارم از تماشای 5 تا از بهترین انیمه های کمتر شناخته شده 2019 لذت ببرید! شما هم اگه انیمه ای میشناسید که جاش تو این لیست خالیه به ما معرفیش کنید.