بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت

در این مطلب راهنمای خرید بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد. مانیتور را باید یک نمایشگر برای سیستم‌های رایانه‌ای دانست که به کمک آن می‌توانیم تجربه کاربری دقیق و کاملی از دستگاه رایانه‌ای خود داشته باشیم. برای انتخاب یک گزینه مناسب باید به چند فاکتور توجه داشت.

نخست اینکه نمایشگر چه وضوحی دارد، پنل آن چیست، منحنی است یا تخت، توسط چه برندی تولید می‌شود، آیا نرخ نوسازی بالا دارد یا پایین. تمامی این موارد باید در هنگام خرید بررسی شده و در صورت عدم یافتن گزینه مناسب باید به سراغ مدل‌های گران قیمتی رفت که از این ویژگی برخوردار هستند.


همچنین بخوانید: بهترین مانیتورهای 2019 برای گیمرهای حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای!


به هر حال ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت آشنا سازیم.

1-مانیتور ایسوس MX279HE 

قیمت: 350 دلار

کمپانی ASUS به تازگی از نمایشگر‌ جدیدی با نام Designo MX279HE رونمایی کرده است که صرفا کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال افزایش زیبایی در محل میز کار بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور هستند، این مانیتور بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت است. طبق اعلام کمپانی ایسوس این نمایشگر فعلا تنها در سایز 27 اینچ تولید خواهد شد و در سه طرف پنل خود از قاب فریم بسیار ظریف و نازک از جنس آلومینیوم بهره خواهد گرفت. این مانیتور موفق به دریافت گواهی TÜV Rheinland شده که جزئی از مسائل مربوط به حفاظت چشم کاربران است. همچنین این محصول از طرف شرکت تولیدکننده به فناوری کاهش نورآبی نیز مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه‌ای، زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه به صورت GTG، حداکثر شدت روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر مترمربع و کنتراست پویا اشاره کرد.


همچنین بخوانید:  نحوه اتصال چند مانیتور به سیستم مک


2-مانیتور ایسوس XG35VQ 

قیمت: 1000 دلار

این مانیتور یک پرچمدار تمام عیار و قدرتمند مخصوص بازی است که با نشان “جمهوری گیمرهای ایسوس” راهی بازار شده است. ASUS ROG Strix XG35VQ دارای یک نمایشگر منحنی در ابعاد 35 اینچ است که از شدت انحنای 1800R بهره می برد؛ افزون بر آن، این مانیتور می تواند ساختار پیکسلی 1440×3440 را ارائه نماید. یک مانیتور غول پیکر که شما در بازی غوطه ور خواهد کرد.

ایسوس معتقد است که پنل VA مورد استفاده در این مانیتور می تواند تا 100% از گستره رنگ S-RGB را تحت پوشش خود درآورد. علاوه بر شدت نور 300 کاندلار، ROG Strix XG35VQ از نسبت کنتراست 1:2500 نیز بهره می برد و این در حالی است که زاویه دید آن از هر سو 178 درجه است. ایسوس از فناوری FreeSync نیز استفاده کرده و فرکانس پنل را به 100 هرتز ارتقاء داده است. این در حالی است که فرکانس پاسخ به فرکانس (Response Time) آن نیز به 4 میلی ثانیه رسیده است.

 این مانیتور دارای فناوری Extreme Low Motion Blur و دارای LED های RGB به همراه پشتیبانی از فناوری Aura Sync است. علاوه بر دیودهای RGB پشت بدنه، امضای ROG با نورهای جذاب در زیر پایه قرار دارد. ورودی های این مانتیور شامل HDMI 2.0، HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2 می گردد. یک جک هدفون 3.5 میلی متری و هاب USB نیز از جمله دیگر ویژگی های مانیتور ASUS ROG Strix XG35VQ است.


همچنین بخوانید: بهترین تبلت‌های موجود در بازار / قیمت + راهنمای خرید


3-مانیتور سامسونگ C24F390

قیمت: 150 دلار

نگاهی به قیمت این مانیتور بیاندازید، بله، این مانیتور بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت است. مانیتور «C24F390» محصولی از شرکت «سامسونگ» است که از طراحی خمیده بهره می‌برد. این محصول دارای صفحه‌نمایشی با سایز 24 اینچ است که می‌تواند برای استفاده‌های نیمه‌حرفه‌ای گزینه‌ی مناسبی باشد. مانیتور سامسونگ مدل C24F390 از رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر در آن برابر با 16:9 است. این محصول شرکت سامسونگ می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را به کاربر نمایش دهد و به یاری شدت روشنایی 250 کاندلا بر متر مربعی در این محصول می‌توان انتظار تصاویری شفاف را از C24F390 داشت.

طراحی خمیده در این محصول باعث شده که تصاویر برای چشم کاربر با کیفیت‌‌تر باشد. در قسمت پشتی مانیتور C24F390 درگاه‌های ارتباطی آن به چشم می‌خورد. این درگاه‌ها شامل یک درگاه HDMI و یک درگاه VGA برای اتصال مانیتور به کامپیوتر است. نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول برابر با 60 هرتز و زاویه‌ی دید افقی و عمودی در آن برابر با 178 درجه است. زمان پاسخ‌گویی جزو فاکتورهای مهم در مانیتورها به شمار می‌رود. زمان پاسخ‌گویی تصویر در این مانیتور برابر با 4 میلی ثانیه است که مقدار نرمالی برای یک مانیتور به شمار می‌رود.


همچنین بخوانید:  مانیتور 49 اینچ سامسونگ CHG90 عریض ترین مانیتور دنیا !


4-مانیتور ایسوس  PA32UC-K

بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت

قیمت: 1700 دلار

مانیتور 32 اینچی « PA32UC-K» شرکت ایسوس (ASUS)، با صفحه‌ای تخت و پنل IPS، مناسب برای طراحی، ادیت و کارهایی از این دست است، این محصول از نسبت تصویر 16:9 و رزولوشن 4K برخوردار است، و قابلیت 10.7 میلیون رنگ را دارا است. زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه این مانیتور امکان اجرای بازی‌های ویدئویی را برای کاربران هم فراهم می‌سازد و تصویری روان و بدون سایه عرضه می‌کند.

شرکت ایسوس برای این مدل مانیتور 4 درگاه HDMI درنظر گرفته است و علاوه بر آن یک درگاه 1.2 DisplayPort هم تعبیه کرده است. علاوه براین، پورت  Thunderbolt هم دراین محصول مشاهده می‌شود. نمایشگر  PA32UC-K دارای پورت USB است. شرکت ایسوس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و تجهیزات کامپیوتری است. اگر از علاقه‌مندان به طراحی و ویرایش عکس و فیلم در کنار بازی‌های ویدئویی هستید و قصد خرید یک نمایشگر باکیفیت 4K را دارید، PA32UC-K می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما باشد.


همچنین بخوانید: بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار ؛ راهنمای خرید ایده‌آل


5-مانیتور ایسوس PA34VC
بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت
قیمت: 1200 دلار

مانیتور ProArt PA34VC دارای صفحه نمایش 34 اینچی و رزولوشن 1440×3440 بوده و عملکرد حرفه ای آن کاملا مناسب طراحان گرافیک و فیلم سازان است. پنل IPS منحنی این مانتیور برای شما طیف وسیعی از رنگ‌ها را به همراه تصاویری واقعی، واضح، و با رزولوشن  بالا فراهم می‌کند. کالیبراسیون کارخانه ای موجود در این مانیتور موجب ارائه رنگ‌های دقیق شده است و تکنولوژی ASUS ProArt calibration برای شما امکان دستیابی به رنگ‌های صحیح را هنگام کار با ابزار چندگانه و یا سیستم های عامل تضمین می‌کند.

این مانیتور شامل دو رابط Thunderbolt 3، برای اتصالات ویدئویی، انتقال داده‌ها تا سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه، و انتقال قدرت 60 واتی برای تجهیزات اکسترنال است. همچنین این محصول دارای قابلیت تصویر در تصویر بوده و به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر، مطالب، و تنظیمات رنگ را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. این مانیتور از هر دو سیستم عامل ویندوز و مک پشتیبانی کرده و بهترین گزینه برای کارهای گرافیکی، عکاس‌ها، و کسانی است که به صورت حرفه ای به تولید محتوا می‌پردازند.

مانیتور ProArt PA34VC دارای طراحی بسیار خاص، شیک، و حرفه ای بوده و بالاترین عملکرد را به همراه زیبایی و جذابیت برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی این محصول بسیار حرفه ای بوده و صفحه نمایش بدون فریم آن زیبایی این مانیتور را دو چندان کرده است و می‌تواند جلوه‌ای خاص به محیط کاری شما ببخشد.

پنل بزرگ و QHD این محصول دارای فضای نمایش 2.4 برابری نسبت به رزولوشن‌های Full HD بوده و برای شما 35% فضای بزرگتری نسبت به مانیتورهای Full HD با سایز یکسان فراهم می‌سازد و همچنین می‌توانید به سادگی چندین کار را به صورت همزمان و بدون هیچگونه محدودیتی انجام دهید.

افزایش انحنای تصویر، به همراه کاهش بازتاب‌ها، و ایجاد تصویر یکنواخت و متمرکز به بهبود زاویه دید شما کمک می‌کند. این مانیتور با دارا بودن پنل 34.1 اینچی، نسبت تصویر 21:9، و انحنای R1900 به شما زاویه دید گسترده تری خواهد داد و همچنین با کاهش حرکت چشمان بر روی صفحه نمایشگر به شما این امکان را می‌دهد تا مدت زمان طولانی تری را بدون احساس خستگی از نمایشگر استفاده کرده و به کارهای خود بپردازید. مانتیور ProArt PA34VC دارای یک پنل IPS با زاویه دید 178 درجه بوده و بنابراین شما می‌توانید در هر زاویه ای از تماشای تصاویر با کیفیت لذت ببرید.

6-بنکیو GW2381 

قیمت: 180 دلار

مانیتور ‘بنکیو’ (GW2381 (BENQ دارای صفحه نمایش 22.5 میباشد که از وضوح تصویر 1200×1950 بهره میگیرد این مانیتور از فناوری انحصاری Eye-Care برای مراقبت از چشم و همینطور قابلیت تصویر بدون پرش (Flicker-free) کاهش نور آبی برای مراقبت از چشم برای ایمنی بیشتر استفاده میکند . از دیگر فناوری انحصاری استفاده شده در این مانیتور تنظیم هوشمند سطح روشنایی در محیط های مختلف می باشد که با ترکیب پنل IPS  کیفیت تصویر بالا را میسر میسازد . این نمایشکر از طراحی بدون حاشیه تصویر استفاده میکند و در کنار این طراحی در قسمت پایه آن قابلیتی تعبیه شده که کابل ها به صورت مخفی باشد و با نظم خاصی که وجود دارد میزکار خود را بسیار شیک و مرتب چیدمان کنید . این نمایشگر دارای دو اسپیکر داخلی با توان 1 وات برای هر کدام بهره میبرد و در پشت نمایشگر سه خروجی HTMI , D-SUB , Display port  وجود دارد.


همچنین بخوانید:  با بودجه 1200 دلار باید لپ تاپ گیمینگ خرید یا رایانه گیمینگ


7-ال جی 27MP68VQ 

بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت

قیمت: 450 دلار

مانیتور 27MP68VQ شرکت ال جی با صفحه‌ای عریض و 27 اینچی گزینه‌ی بسیار مناسبی برای انجام بازی‌های ویدئویی و تماشای فیلم است. 24MP68VQ دارای 18.7 میلی‌متر ضخامت است. قطر بسیار کم این نمایشگر امکان استفاده در فضاهای کوچک را هم به‌راحتی فراهم می‌سازد. همچنین نصب و راه‌اندازی این نمایشگر بسیار آسان بوده و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار یا درایور خاصی آماده به‌ کار است.

27MP68VQ از صفحه نمایش IPS بهره می‌گبرد که کنتراست 1000:1 را ارائه می‌کند. رزولوشن 1080×1920 یا همان FullHD و روشنایی مناسب 250 کاندلا بر متر مربع را ارائه می‌کند. این نمایشگر قادر است از طریق یک پورت D-Sub، یک پورت HDMI و درگاه DVI به سیستم مورد نظر متصل شود، همچنین یک خروجی هدفون برای این محصول در نظر گرفته شده است. مصرف برق این محصول 21 وات است و انرژی مورد نیاز خود را از طریق آداپتور و برق شهری تامین می‌کند. اگر قصد خرید یک نمایشگر حرفه‌ای Full HD را دارید، این محصول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش ‌روی شما باشد.

8-ال جی 27MP59G 

قیمت: 500 دلار

مانیتور « 27MP59G» محصولی از شرکت «ال جی» است که از سایز صفحه‌نمایش 27 اینچ برای ارایه تصاویر بهره می‌برد. مانیتور 27MP59G از نوع صفحه‌نمایش IPS بهره می‌برد و نور پس‌زمینه در آن LED است. مانیتور ال‌جی مدل 27MP59G می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل نشان دهد. تعداد رنگ‌های قابل نمایش در این محصول برابر با 16.7 میلیون رنگ و شدت روشنایی در آن 250 کاندلا بر متر مربع است. به کمک مدت زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه‌ای می‌توان تصاویر سریع مانند نمایش مسابقات ورزشی را بدون هیچگونه مکثی مشاهده کرد.
از فاکتورهای بسیار مهم برای بسیاری از کاربران هنگام تهیه‌ی مانیتور، درگاه‌های ارتباطی در آن‌ها است. مانیتور «27MP59G» دارای یک درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort است که به کمک آن‌ها می‌توان تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده کرد. زاویه‌ی دید در مانیتور 27MP59G را می‌توان از زاویه‌ی -2 تا +15 درجه تغییر داد. اگر قصد تهیه‌ی یک مانیتور حرفه‌ای برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارید، 27MP59G می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

همچنین بخوانید: بهترین دوربین عکاسی دیجیتالی / راهنمای خرید + قیمت


9-ال جی 29UM68
قیمت: 750 دلار
مانیتور بسیار عریض «29UM68-P» شرکت «ال جی»، با صفحه‌ای عریض و پنل IPS، برای اجرای بازی‌های ویدئویی و تماشای فیلم بسیار کاربردی است، این محصول از نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 1080×2560 برخوردار است. شرکت ال جی برای این مدل مانیتور، دو درگاه HDMI درنظر گرفته است و علاوه‌برآن یک درگاه DisplayPort هم تعبیه کرده است. به لطف پنل ISP، این محصول وضوح و دقت بسیار بالا و همچنین زاویه دید وسیع‌تری نسبت به پنل‌های LED دارد. 29UM68-P دارای یک پنل مدیریتی است که امکان کنترل صدا،نور پس‌زمینه و امکان تنظیم فضای کار با استفاده از ماوس را فراهم می‌کند.
همچنین نرم‌افزاری تحت عنوان Screen Split، وظیفه‌ی مدیریت چند تصویر در کنار هم را به‌ عهده دارد که با توجه به “فوق عریض بودن” این نمایشگر، به‌راحتی قادر خواهید بود چندین نرم‌افزار و پنجره‌ی متفاوت را در کنار هم به‌صورت باز استفاده کنید. شرکت ال جی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و تجهیزات کامپیوتری است که در سال 1997 آغاز به ‌کار کرد و تا به امروز محصولات این شرکت در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد؛ پس اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی، یا فیلم و سریال هستید و قصد خرید یک نمایشگر فوق عریض، با رزولوشن بالا را دارید، 29UM68-P می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما باشد.
10-مسترتک PB275Q 
قیمت: 250 دلار
رزولوشن مانیتور PB275Q با ابعاد 1920 در 1080 می باشد که تصاویر را با نسبت 16:9 به کاربران نمایش میدهد و همچنین فرکانس تصویر این مانیتور 30 تا 80 هرتز می باشد. تعداد رنگهای قابل نمایش مانیتور مسترتک مدل PB275Q سایز 27 اینچ 16.7 میلیون رنگ و کنتراست تصویر آن (1000:1) می باشد که تصاویری بسیار زنده و با کیفیت مطلوب را به کاربر نمایش می دهد . شدت نور 250 کاندلا بر متر مربع است و محدوده پاسخگویی سه تا شش میلی ثانیه می باشد . از نقاط قوت محصول این است که درگاه های خوبی بر روی آن وجود دارد و کاربران را محدود نمی کند.
این مانیتور دارای درگاه های VGA، HDMI و DP می باشد که درگاه‌ HDMI تصاویری با کیفیت بالا را به شما خروجی میدهد . از دیگر مشخصات خوب این مانیتور دارا بودن خروجی هدفون است که این امکان را به کاربران میدهد تا بتوانند هدفون خود را به مانیتور متصل کنند . همچنین بر روی این مانیتور بلندگو هایی با کیفیت تعبیه شده است که نیاز شما را به بلندگوی جانبی برای کامپیوترتان بر طرف می کند . طراحی شیک و کاربر پسند معرفی مانیتور مسترتک مدل PB275Q ، با رنگ مشکی مات یکی دیگر از نقاط قوت آن است که باعث شده این مانیتور محبوبیت بیشتری کسب کند.