انتشار مجموعه رمان ترسناک دیگری Another 2001 در شهریور ماه 1399!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. آقای Yukito Ayatsuji نویسنده رمان ترسناک Another 2001 در حساب توئیتر خود اعلام کرد که مجموعه ای کامل از این رمان در ماه سپتامبر 2020 مصادف با شهریور ماه 1399 منتشر خواهد شد!

این مجموعه دارای 1200 صفحه خواهد بود. این رمان وحشتناک درواقع دومین رمانی است که ادامه داستان رمان دیگری Another خواهد بود. Ayatsuji این رمان را در اکتبر 2014 مصادف با مهر ماه 1393 از مجله Kadokawa’s Shōsetsu Yasei Jidai شروع کرد و آن را در 11 ژانویه به پایان رساند. Yen Press هم این رمان را به انگلیسی منتشر کرده است.


خلاصه داستان رمان وحشتناک Another 2001:

در سال 1998، Mei Misaki پانزده ساله همراه خانواده اش به خانه ساحلی خود برای گذراندن تعطیلات رفته اند. در آنجا او با روح Teruya Sakaki ملاقات می کند. Teruya Sakaki همکلاسی او در مدرسه شمالی Yomiyama بوده است. او مانند Mei شاهد اتفاقات عجیبی بوده که در آن مدرسه اتفاق افتاده اند. ماجراهای پر از رمز و راز آن ها از جایی شروع می شود که آنها جست و جوی خود را برای بدن روح Teruya و خاطراتشان آغاز می کنند.

مجموعه رمان ترسناک Another 2001

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

رمان ارجینال Another به نویسندگی Yukito Ayatsuji در سال 2009 منتشر شده است. از روی این رمان انیمه ای توسط استودیو P.A. Works با طراحی شخصیت Noizi Ito اقتباس شده است. همچنین این رمان دارای یک فیلم لایو اکشن که در سال 2012 اکران شده است می باشد. Ayatsuji یک رمان که ادامه ای برای سری اول بود را به نام Another: Episode S در سال 2013 منتشر کرد. Yen Press حق مالکین این سری را نیز بر عهده داشت.


همچنین در مجله وارونه به جز خبر تایید ادامه‌ای برای رمان دیگری Another در باب انیمه بخوانید:


از روی این رمان، مانگایی به قلم Hiro Kiyohara نوشته شده است. این مانگا از مجله Kadokawa’s Young Ace در سال 2010 شروع شده است و در سال 2012 به پایان رسیده است. این مانگا دارای چهار جلد می باشد. Hiro Kiyohara یک مانگای دیگر به نام Another0 را در سال 2012 شروع کرد و در همان سال به پایان رسانید. نظر شما درباره فرانچایز Another چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین اخبار انیمه رو برای دیدن جدیدترین اخبار، دنبال کنید.