ایچیگو از کاخ پادشاه ارواح بیرون رونده شده و به سرزمین زنده ها بازگشته تا اینکه پدرش اونو به سفری از حقایق می بره. با بررسی قسمت یازدهم انیمه بلیچ با مجله وارونه همراه باشید.

برای مطالعه بررسی قسمت های دیگه انیمه بلیچ کلیک کنید.

بررسی قسمت یازدهم انیمه بلیچ

حقایق زیادی برای ما فاش شدن و چاله های زیادی از داستان بلیچ توی ذهن مون پر شدن. بهتر بود که اسم این قسمت رو “How I Met Your Mother” میذاشتن. این قسمت داستان ملاقات والدین ایچیگو رو روایت می کنه و بنابراین اطلاعات بیشتری در مورد اینکه ایچیگو واقعا چه کسی هستش به دست ما میده. استفاده درخشان از تصاویر بارون برای انتقال به فلش بک ها و زمان حال، از لحاظ بصری قابل توجه و زیبا بود.

بررسی قسمت یازدهم انیمه بلیچ

قسمت “همه چیز به جز باران” در دنیای آفتابی پادشاه ارواح شروع میشه، جایی که اوه-اتسو نیمایا به رنجی توضیح می ده که از تک تک آساوچی ها آگاه هستش و همه Soul Reaperهایی که تاکنون وجود داشتن از یک آساوچی استفاده می کنند و با اون ارتباط برقرار می کنند. مشخصه که راه برای ایچیگو باز نیست، چه بخوایم چه نخوایم. ایچیگو باید منبع روح و قدرت واقعی شو پیدا کنه.

همچنین بخوانید: ناروتو بهتر است یا بلیچ؟ 10 دلیل برتری ناروتو از بلیچ 

ما همیشه حدس می زدیم که ایشین کوروساکی، پدر ایچیگو با اون شوخی های احمقانه اش، در اصل شخصیت خیلی قوی تر و باحال تری داره و وقتی توی مبارزه با آیزن به کمک ایچیگو اومد و حالا با تماشای این قسمت، به یقین رسیدیم. ایشین، خبرهارو از اوراهارا (!) شنیده و به ایچیگو میگه که توی وضعیت فعلی هیچ راهی وجود نداره که بتونه زانپاکتوش رو تعمیر کنه، چون “چیزی در مورد خودش نمی دونه.”

آشنایی با مادر!

توی یک روز بارونی، مدت ها پیش، ماساکی کوروساکی، به کمک ایشین که به شدت زخمی شده بود اومد و رازش رو به ایشین گفت. اون یه کوئنسی بود!

توی همون روزگار، توی جامعه ارواح، ایشین شیبا، کاپیتان جوخه 10، خبرهای بدی رو از ستوان خود رنگیکو و نفر سوم جوخه، توشیرو هیتسوگایا جوان می شنوه و شخصا میره ببینه چه خبره. قبلا تلاش های آیزن برای هالوفیکیشن رو دیده بودیم و خبری که ایشین رو نگران کرده بود زیر سر آزمایش های آیزن برای هالوفیکیشن بود که تا اون موقع هنوز کسی چیزی ازش نمی دونست.

بررسی قسمت یازدهم انیمه بلیچ

ماساکی کوروساکی که یه کوئنسی بود، در سرزمین زنده ها با خاله و پسرخاله اش (ریوکن ایشیدا که پدر اوریو هستش) مخفی شده بود. برنامه این بوده که ماساکی و ریوکن باهم ازدواج کنن اما اوضاع طبق برنامه پیش نمیره و ماساکی با یه شینیگامی به نام ایشین(پدر ایچیگو) ازدواج می کنه و ریوکن با پیشخدمت خونه، دختری به نام کاتاگیری.

مرتبط: محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن طبق آخرین نظرسنجی مای انیمه لیست! 

ایشین با یه هالوی تغییریافته، عجیب و قوی، ساخته دست آیزن مواجه می شه و ماساکی اون شب علیرغم سیاست کوئینسی ها مبنی بر عدم دخالت توی کار شینیگامی ها و مخفی نگه داشتن خودشون از اونها، به کمک ایشین میره.

ایشین توی مبارزه با این هالو توسط زانپاکتوی آیزن زخمی میشه، اما نمی فهمه که اون آیزن بوده و فقط متوجه میشه که بین شینیگامی ها یه خائن وجود داره. طی یه سری اتفاق ایشین ماساکی رو که برای نجات اون اومده بود رو نجات میده و ماساکی حقیقت خودش رو بهش میگه و از خوش رویی و مهربونی ایشین به عنوان یه شینیگامی متعجب میشه.

اوضاع به نظر عادی میاد، اما اینطور نیست. چون اون هالوی عجیب Hollowfication رو به ماساکی منتقل کرده بود! هالویی که از ترکیب با یه شینیگامی به وجود اومده بود، وارد بدن یه کوئنسی، قطب مقابل شینیگامی ها، شده بود. بعدش قراره چی بشه؟

بررسی قسمت یازدهم انیمه بلیچ

توی اپیزودی پر از افشاگری های غافلگیرکننده، پرمحتواترین بخش برای یه سکانس کوتاه پس از تیتراژ نگه داشته شده بود. اوریو ایشیدا که به وضوح پریشون و گیجه زیر باران وایستاده و پشت سرش؟ یوگرام هاشوالث، دست راست یوهاباخ. چه اتفاقی قراره بیوفته؟

این قسمت چیزهای زیادی برای هضم کردن داشت که باید قبل از تماشای قسمت بعدی بهش فکر کنیم. شعر پایانی این قسمت؟ “حتی با گناهانت مانند خورشید هستی.”

امیدواریم که از بررسی قسمت یازدهم انیمه بلیچ لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید:  آموزه های انیمه های شونن در دنیای واقعی ؛ چی یاد گرفتی؟