با بهترین سریال های خارجی قسمت هشتم در خدمت شما هستیم.توی این قسمت به شما یک سریال رازآلود و پیچیده از نتفلیکس،یک سریال معمایی با بازی جی کی سیمونز و یک سریال فانتزی رو معرفی میکنیم که احتمال اینکه از دیدنشون لذت ببرید شدیدا بالاست.

قبل مطالعه این مطلب به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید


Dark (تاریک)

بهترین سریال های خارجی قسمت هشتم / سریال Dark

شبکه پخش کننده:Netflix

سال‎های پخش:از سال 2017

تعداد فصل‎ها:دو فصل(برای فصل بعد تمدید شده)

بازیگران:Jördis Triebel, Karoline Eichhorn, Oliver Masucci

تهیه کننده:Baran bo Odar

سریال آلمانی شبکه نتفلیکس که هم نظر منتقدان و هم مخاطبین زیادی رو به خودش جلب کرد.داستان سریال با گم شدن دو کودک و شروع میشه و پلیس هم در پیدا کردن اونها ناتوانه اما کم کم حقایق پشت این اتفاقات برملا میشه که زندگی خیلی ها رو تغییر میده.این سریال داستان شدیدا پیچیده‎ای داره پس انتظار نداشته باشید که با نگاه کردن سرسری قسمت ها همه اتفاقاتی که میوفته رو متوجه بشید.

Good Omens (فال‎های نیک)

بهترین سریال های خارجی قسمت هشتم / سریال Good Omens

شبکه پخش کننده:Amazon Prime Video

سال پخش:2019

تعداد فصل‎ها:یک فصل(برای فصل دوم تمدید شده)

بازیگران:David Tennant, Frances McDormand, Michael Sheen

تهیه کننده: Neil Gaiman, Terry Pratchett

داستان این سریال درباره یک فرشته و یک شیطانه که از ابتدای خلقت انسان‎ها،با همدیگه دوست هستن و روی زمین زندگی نسبتا آرومی دارن تا اینکه با خبر میشن که آخرالزمان در راهه و با هم تصمیم میگیرن که جلوی اون رو بگیرن. نقطه قوت اصلی سریال دو بازیگر اصلی سریال یعنی دیوید تننت و مایکل شین هستن که به خوبی نقش‎هایی که یهشون داده شده رو ایفا میکنن.

Counterpart (همتا)

بهترین سریال های خارجی قسمت هشتم / سریال Counterpart

شبکه پخش کننده:Starz

سال‎های پخش:2018 و 2019

تعداد فصل‎ها:دو فصل

بازیگران:Harry Lloyd, J.K. Simmons, Nazanin Boniadi

تهیه کننده:Justin Marks

یک سریال علمی تخیلی با تم جاسوسی که به تازگی هم پخش فصل دوم اون به اتمام رسیده.داستان سریال درباره یک کارمند معمولیه به اسم هاوارد سیلک هست که میفهمه شرکتی که در اون کار میکنه با یک جهان موازی در ارتباطه.اون طی اتفاقاتی با همتای خودش در جهان موازی روبرو میشه و میفهمه که باید با کمک همتای خودش جلوی وقوع جنگ رو بگیره.

خب امیدوارم از بهترین سریال های خارجی قسمت هشتم خوشتون اومده باشه لطفا شما هم سریال های مورد علاقتون رو به ما معرفی کنید