ده تا از بهترین سریال های کمدی قرن 21

در این گزارش با بخش دوم از بهترین سریال های کمدی قرن 21 در خدمت شما هستیم. امیدوارم از بخش اول بهترین سریال های کمدی قرن 21 لذت برده باشید. چون این بار هم قرار است 10 فیلم خنده دار دیگر به شما معرفی کنیم.

پس هیچ جا نروید. من و وارونه 10 تا از بهترین سریال های کمدی قرن 21 را به خانه هایتان می آوریم. با ما همراه باشید.


همچنین بخوانید»

فیلم پیشنهادی مجله وارونه ؛ این هفته دو فیلم کمدی و دو فیلم مفهومی !

بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends که باید ببینید

بهترین فیلم های 2020 تا کنون ، که حتما باید آن ها را ببینید!

10 فیلم برای آرامش و فراموش کردن همه چیز که واقعا معجزه می کند!


10: American Dad

به جرات می توان گفت کمدی بهتر، سیاه تر و جذاب تر از این برای بزرگتر ها ساخته نشده. آن هم در غالب انیمیشنی برای بزرگتر ها. این اثر که یکی دیگر از ساخته های سازنده ی ارویل است دنیای ما را با همه ی گوشه ها و کنایه هایش به رخمان میکشد.

گوشه هایی از زندگی که هر روز می دیدیم و بر حسب عادت برایمان نامرئی شده بود.

داستان این فیلم، داستانِ اتفاقاتی است که برای خانواده اسمیت می افتد. تجربیاتی که نمی شد بهتر از این به تصویر کشیده شود.

 این کمدی به اندازه تمام کمدی هایی که از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند شناخته شده. و البته پر طرفدار است. بر همین اساس است که جایزه پولیتزر را از آن خود کرده. پس فرصت دیدنش را از خود نگیرید.


9: Happy Endings

پلات این سریال بسیار شبیه به «در فیلادلفیا همیشه آفتابی است» است. اما در روز های اول اصلا مورد پذیرش مخاطبان قرار نگرفت. این تمام داستان نیست.

 پس از آن ستاره های این فیلم آن چنان درخشیدند که این فیلم هم در میان آثار بزرگ کمدی جایگاه خودش را به دست آورد. با وجود بازیگری مثل آدام پلی در نقش مکس، مگر می شود سریالی به این خوبی نساخت؟

این سریال یکی از پر بیننده ترین سریال های کمدی به انتخاب مخاطبان شده.


8: Malcolm In The Middle

خب اگر یک سریال در این لیست بهتر از «در فیلادلفیا همیشه آفتابی است» باشد، آن سریال مالکوم است. این اثر شگفت انگیز یکی از تازه ترین ساخته های قرن 21 است. پس اگر دنبال طنز جدیدی هستید این فیلم بهترین گزینه برای شماست.

 این فیلم بیش از هر طنز دیگری زندگی یک خانواده از قشر کارگر را به تصویر می کشد. مالکوم پسر وسطی، در این خانواده و در یکی از کوچک ترین شهر های آمریکا زندگی میکند. داستان سریال ما هم در مورد همین اعجوبه است.

از خیلی جهات می توان این فیلم را نقطه ی مقابل خانواده ی مدرن دانست. در پایان این کمدی کلاسیک بیننده در عین خنده آرزو میکند ای کاش برای یک بار هم شده اوضاع به وفق مراد این خانواده پیش برود.

دیدن این سریال لحظه های شما را پر از شادی میکند. پس حتما دانلودش کنید.


7: Scrubs

این سریال فوق العاده از معدود سریال هایی است که تنها با یک دوربین ظبط شده. داستانش تلفیقی از لحظه های درام و اتفاقات افتاده در بیمارستان است که با تم کمدی مخلوط شده.

 پس شما را به جاهایی میبرد که هیچ کمدی دیگری از پسش بر نمیاید. می تواند در آن واحد بخندید و گریه کنید.

رابطه ی زک براف و سارا چالک و چالش های میان این دو زوج آنقدر اسیرتان میکند که هر بار برای دیدنش بی تابی خواهید کرد. جان سی رایلی هم یکی دیگر از ستاره هایی است که در این سریال نقش آفرینی میکنند.

 این طنز سورئال با احساساتتان بازی میکند اما خنده را از لبانتان پاک نخواهد کرد. دیدن این فیلم تجربه ی متفاوتی از دیدن کمدی خواهد بود.


6: Bob’s Burgers

این سریال یکی دیگر از انیمیشن های بزرگسالان در لیست ماست. فاکس باید برای تولید چنین فیلمی به خودش افتخار کند. چرا که اگر یک اثر توانایی جایگزین شدن برای خانواده ی سیمپسون را داشته باشد همین فیلم است.

دنیای این سریال دنیای مرد سالار جان بنجامین است. دنیای اتفاقات عجیب و غریبی که برای او و خانواده اش می افتد شما را به سوی خود جلب میکند.

در نهایت حس میکند که با تمام خنگی موجود در کاراکتر ها چقدر آنها را دوست دارید.

انتخاب با شما. این سریال را ببینید . اگر کاراکترهایی بهتر از نروی تیناف، جینی و لوییز پیدا کردید، من دیگر حرفی از کمدی و بهترین کمدی های قرن 21 نمی زنم!


5: Brooklyn 99

این سریال یکی دیگر از کمدی هایی است که داستانشان در محل کار نقش اول اتفاق می افتد.اما این سریال یک تفاوت با سایر سریال های مشابهش دارد . و آن این است که هیچ پلیسی نمی تواند به اندازه افسر این داستان خنده دار باشد.

در این سریال گهگاهی طعم کنایه به سیاست را هم می توان چشید. اما مسئله ی اصلی بازیگران توانمند سریال هستند. با دیدن این سریال به این نتیجه می رسید که واقعا یک گروه بازیگر تواتمند تا چه حد میتواند بر کیفیت داستانی که خیلی هم معمولی است تاثیر داشته باشد.

 اندی سمبرگ، ملیسا فومرو، چلسی پریتی از ستارگان این سریال هستند. به همین دلیل است که از سال 2003 تا به حال هم چنان این بازیگران را در صفحه ی تلویزیون هایمان می بینیم. چون کارشان حرف ندارد.


4: 30 Rock

تینا فی در سال 2004 و با اکران فیلم «دختران بدجنس» ثابت کرد که کارش در ساختن کمدی های کلاسیک حرف ندارد. اینبار او با سریال کمدی بیوگرافیکال به خانه هایمان آمده.

 این فیلم داستان زندگی شخصی به نام لیز لون است. او یک فیلم نامه نویس کمدی نه چندان موفق است. که با تمام توانش سعی دارد فیلمی دست و پا کند و ستاره های فیلمش را جور کند.

فیلمی که در ابتدا به نظر می رسید مخاطب خاصی جذب نکند به زودی به اثری تبدیل شد که فیلم سازان از آن تقلید کنند. اثری که چارچوب کمدی های کلاسیک تلویزیون آمریکا را در هم شکست.

 دیالوگ های خنده دار تنها نقطه ی قوت این سریال نیستند. چرا که ستارگان این سریال هم در جذب مخاطب نقش بسزایی دارند. تا نبینید متوجه نمی شوید. پس حتما امتحانش کنید.


3: The Office

اسکار بهترین کمدی سرکاری میرسد به این سریال. سریالی که استیو کرل در آن به زیبایی هر چه تمام تر بازی کرد. و همین هم موجب شد هر فصلش بهتر و درخشان تر و البته خنده دار تر از فصل قبلی باشد.

ستارگانی مانند میندی کالینگ و بی جی نواک هم جزو بازیگران هستند و هم از عوامل پشت صحنه. پس هرگز این سریال را دسته کم نگیرید .

 داستان این سریال در مورد عشق جیم و پم است. عشقی کمدی که تنها با دیدن یک قسمت از آن عاشقش می شوید. ای کاش می شد فصل های بیشتری از این سریال را در این لیست جای دهیم. حیف که فصل های بیشتر آن هنوز ساخته نشده. وگرنه مطمئنا به خوبی قبلی ها بود و در صدر لیستمان جای می گرفت!


2: Rick And Morty

این سریال از قلب کمدی آمده که جامعه را به چالش میکشد. ساخته ی دن هارمون مثل بقیه ی آثارش در نگاه اول مثل همه ی کمدی های هفتگی به نظر می رسد.

اما در واقع، ریک و مورتی ورای ظاهر روتینش کلی حرف برای زدن دارد. حرف های تازه ای که هر کمدی از پس گفتنش بر نمیاید. در هر 4 فصل این سریال هم چنین کیفیتی از کمدی پیش چشمتان خواهد بود.بررسی قسمت به قسمت فصل 4 را بصورت اختصاصی در مجله وارونه دنبال کنید!

 طرفداران خاص این سریال میگویند که هیچ کمدی مثل این سریال احساسی نیست. خب! شاید این گفته کمی بزرگنمایی باشد . اما شک نکنید که هیچ کمدی دیگری به اندازه این فیلم نمیتواند کلیشه های موجود در فیلم های علمی تخیلی و هر فیلم کمدی دیگری را به چالش بکشد.

این کمدی که انیمیشنی برای بزرگسالان است دنیای خاص خودش را در فیلم ساخته. و شما را به دیدنش دعوت میکند. هرگز دعوتش را پس نزنید. چون پشیمان می شوید.


1: Bojack Horseman

شاید «ارستد دیویلوپمنت» بهترین نقش آفرینی ویل آرنت به عنوان شخصیتی کمدی باشد. اما بوجاک هورسمن بهترین قهرمان سورئالی است که در فیلمی کمدی بازی کرده.

 این فیلم نت فلیکسی پر از کنایه های تیره و تار دنیای ماست. هرگز فیلمی پیدا نمیکنید که به این زیبایی المان های طنز سیاه، بیماری های روحی نوع بشر، ارزش اجتماعی و بی ارزش بودن فرهنگ را با هم تلفیق کند. آنهم با کمک بازی با لغات!


همچنین بخوانید »بهترین سریال‎ های انیمیشنی که حتما باید آنها را ببینید؛ از جک سامورایی تا بوجک هرسمن


 این سریال در صدد است معنی واقعی را از دل کمدی بیرون بکشد. کاری که خیلی از کمدی ها برایش سر و کله شکاندند و آخرش هم به نتیجه ای نرسیدند.

این داستان، زندگی بازیگری را نشان میدهد که در جنگ با افسردگی به دنبال معنای واقعی زندگی میگردد. هیچ طرفدار کمدی نباید حق دیدن این سریال را از خودش بگیرد. همین و بس!