دو پورت USB-C و دوربین سلفی پاپ آپ در کنار گوشی

لنوو Legion اولین گوشی گیمینگ کمپانی لنوو! در فیلم های تبلیغاتی که به بیرون درز کرده این گوشی و ظاهرش مشخص شده است. یک منبع ناشناس “قابل اعتماد” این ویدیو را به همراه بر برخی از مشخصات جدید ، به XDA Developers ارائه داده است.

هیچ تضمینی وجود ندارد که طراحی نهایی این گوشی شبیه به ویدیو درز کرده باشد! اما ظاهر جذاب و ویژگی های اعلام شده در این ویدیو ممکن است برای ما و شما جذاب باشد!


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای اجرای جدیدترین بازی‌ها

پوما جوراب گیمینگ جدید خود را به بازار عرضه کرد!

هر آنچه باید درباره موتورولا اج پلاس بدانید


با توجه به مقاله  XDA و ویدیو درز کرده، لنوو Legion از شارژر 90 وات سیمی برخوردار است که  ادعا می شود میتواند ظرف نیم ساعت باتری را 100 درصد شارژ کند! البته به لطف باتری 5 هزار میلی آمپری دو سلولی!

در انتهای گوشی ما شاهد پورت USB-C شارژر ، درگاه سیم کارت و پورت دیتا هستیم و به نظر می رسد خبری از جک هدفون نیست!

اسپیکر ها در حاشیه بسیار باریک بالا و پایین نمایشگر قرار گرفته میکروفن در بالای نمایشگر و پورت USB-C دوم در کنار گوشی قرار دارد!

پشت گوشی از طراحی نا متقارن Y شکل برخوردار است شبیه به سایر گوشی های لنوو ! و دوربین دوگانه بر خلاف سایر گوشی های هوشمند در مرکز قاب پشتی قرار دارد نه در بالا! احتمال به دلیل اینکه اکثر گیمیرها گوشی را بصورت افقی در هنگام بازی در دست میگیرند. در نتیجه دوربین پاپ آپ سلفی هم در کنار کوشی قرار دارد!!!

گوشی گیمینگ لنوو

مشخصات فنی کوشی که XDA یه آن اشاره کرده عبارت است از پردازشگر اسنپ دراگون 865 به همراه حافظه ی داخلی از نوع FS 3.0 و رم از نوع LPDDR5. رزولوشن نمایشگر 2340 * 1080 با نرخ ریفرش  144Hz .دوربین دوگانه پشتی ترکیب لنز 64 مگا پیکسل و 16 مگاپیکسل واید رنج است. دوربین سلفی هم 20 مگا پیکسل است.

شایعات مرتبط به این گوشی ها ماه هاست جریان دارد! که بسیاری از مشخصات ذکر شده در این ویدیو لو رفته با پوستر رسمی کمپانی که ماه قبل منتشر شد همخوانی دارد! از حمله شارژر 90 وات ، نمایشگر بدون ناچ و پورت USB-C دوگانه! 

هنوز قیمت و زمان انتشار لنوو legion مشخص نشده است و ما باید کمی صبر کنیم تا ببینیم که این گوشی بصورت رسمی عرضه خواهد شد! 

نظر شما راجع به این گوشی و مشخصات نابی که داره چیه ؟