فصل آخر انیمه Attack On Titan

جدیدترین تریلر پارت دوم فصل آخر انیمه اتک آن تایتان منتشر شد. Attack On Titan جایگاهش را به عنوان یکی از بزرگترین فرنچایزهای انیمه امروزی در جهان محکم کرده است و فصل آخر آن نیز از نشان دادن عمق سیاهی داستان ابایی ندارد. با تریلر جدیدی که نبرد وحشیانه بین گروه شناسایی، ملت مارلی و یگریست ها را به نمایش می کشد، طرفداران باید آماده باشند که با برخی از شخصیت‌های مورد علاقه‌شان خداحافظی کنند.

اگر قبل از تماشای پارت دوم فصل نهایی نیاز به یادآوری وقایع و نکات مهم داستان دارید می توانید این مطلب را مطالعه کنید: مهمترین نکات انیمه اتک آن تایتان قبل از تماشای پارت دوم فصل آخر 

در ادامه می توانید این تریلر جذاب و تماشایی را تماشا کنید:


تاریخ انتشار پارت دوم فصل آخر Attack On Titan

تریلر جدید تنها چند هفته قبل از بازگشت مورد انتظار این انیمه محبوب منتشر می شود که قرار است در 9 ژانویه 2022 در ژاپن به نمایش درآید. یوچیرو هایاشی کارگردان، هیروشی سکو، فیلمنامه‌نویس سریال و توموهیرو کیشی، طراح شخصیت، همگی برای فصل آخر بازگشته‌اند.

مانگای Attack On Titan در اوایل سال 2021 به پایان رسید. در حالی که هاجیمه ایسایاما خالق این اثر، از بازگشت به دنیای محبوبی که خود ساخته بود صحبتی نکرده است، شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است پروژه‌های انیمه جدیدی در دست اجرا باشد، به گوش می‌رسد. قبل از رسیدن به پایان، لحظات دیوانه وار زیادی در داستان ارن یگر، میکاسا و آرمین وجود خواهد داشت و همانطور که در سرتاسر سریال اتفاق افتاده است، باید انتظار تلفات بزرگی را داشته باشیم.

امیدواریم که از تماشای تریلر پارت دوم فصل آخر انیمه اتک آن تایتان لذت برده باشید، فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: پایان انیمه Attack on titan احتمالا با مانگا متفاوت خواهد بود! (بدون اسپویل مانگا)