تقویت و پاکسازی ریه ها! ریه یکی از ارگان های اصلی بدن ماست.با شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران و اطلاعاتی که از این ویروس بدست آمده ، مشخص شده است که این ویروس باعث آسیب رساندن به ریه ها می شود از این رو تصمیم گرفتیم که در این مقاله روش های تقویت و پاکسازی ریه ها را برای شما جمع آوری کنیم :

زنجبیل

زنحبیل

زنجبیل که یک آنتی اکسیدان قوی است ، برای پاکسازی ریه ها بسیار مفید است.به از بین بردن سموم مختلف ، مخاط و ذرات ناخواسته در ریه ها کمک می کند.بنابراین ، شما می توانید چای زنجبیل  بنوشید یا زنجبیل را به غذاهایتان اضافه کنید.


همچنین بخوانید:


سیر

سیر

سیر علاوه بر اینکه یک آنتی اکسیدان قوی است ، ریه ها را با ماده شیمیایی آلیسین که در آن فراوان است پاکسازی کرده و تقویت می کند.

اکالیپتوس

اکالیپتوس

 اکالیپتوس نه تنها یک آنتی بیوتیک طبیعی است بلکه حاوی روغن نیز هست.این روغنهای اساسی برای عفونت ریه ، فشار خون و افزایش خون مفید هستند.این روغن شیمیایی در شربت های سرفه و گلو استفاده می شود.چای اکالیپتوس تازه برای برونشیت و سینوزیت مفید است. استنشاق بخار آن   برای سرفه و همچنین برونشیت نیز مفید است.

اکیناسه

اکیناسه

برای درمان سرماخوردگی و سرفه استفاده می شود. ریشه های گیاه در عفونت های مختلف ریه نیز مفید است.

خرنوب

تقویت و پاکسازی ریه ها

به خصوص برای افراد سیگاری ،  بسیار مفید است.اگر 5 عدد خرنوب را در 1 لیتر آب جوشانده شود و روی معده خالی بنوشید ، به اصلاح آسیب های ناشی از استعمال سیگار کمک می کند.

پنیرک

تقویت و پاکسازی ریه ها

1 مقدار پنیرک را در آب جوش جوشانده و بعد از 5-6 ساعت ، 1 لیوان  روی معده خالی بنوشید.با استفاده از این کاربرد ، اثرات سیگار کشیدن در ریه ها کاهش می یابد.همچنین باعث از بین رفتن خلط سینه و همچنین از ابتلا به سرطان ریه جلوگیری می کند.