انیمه چیست؟

این روزها انیمه ها سروصدای زیادی به پا کرده اند و کمتر کسی وقتی حرف از انیمه می شود، با تعجب می پرسد انیمه چیست؟ شهرت انیمه های سریالی مثل attack on titan یا انیمه های سینمایی مثل your name یا شهر اشباح، باعث شده هر روز افراد بیشتری به دنیای خارق العاده انیمه وارد شوند. از طرفی اظهار نظرهای سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند هم در این مورد بی تاثیر نبوده است. حتی اگر هیچ چیز در مورد انیمه نمیدانید، وقتی افراد مشهوری مانند ایلان ماسک یا کوانتین تارانتینو در مورد علاقه شان به انیمه صحبت می کنند، پس مطمئن باشید که انیمه ها حتما ارزش تماشا دارند.

مطلب پیشنهادی: بهترین انیمه های 2021 از دید مخاطبان

کیانو ریوز

کیانو ریورز از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

هثر آن کمپل یکی از نویسندگان آمریکایی توییت کرده که من و کیانو دو تا از پر و پا قرص ترین طرفداران انیمه هستیم و کیانو هم انیمه خیلی دوست دارد.

ایلان ماسک

ایلان ماسک از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

چندی پیش ایلان ماسک آیکونش را به تصویری از ادوارد الریک، یکی از شخصیت های انیمه معروف Fullmetal Alchemist تغییر داد و لیستی از انیمه های مورد علاقه اش در توئیتر منتشر کرد. اینطور که مشخص است، ایلان ماسک با آن همه مشغله کاری وقتش را برای تماشای انیمه خالی می کند.

بیل بر

بیل بر که بازیگر و استندآپ کمدین و منتقد اجتماعی آمریکایی است گفته که از تماشای انیمه لذت می برد و انیمه One Punch Man از انیمه های مورد علاقه اوست.

راندا روزی

راندا روزی از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

راندا که قهرمان UFC است، اعلام کرده که مدت ها علاقه خاصی به Dragon Ball Z داشته که یکی از انیمه های تولید کمپانی Toei Animation است.

آریانا گرانده

آریانا گرانده از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

آریانا گرانده علاقه اش را به چیهیرو، کاراکتر اصلی انیمه Spirited Away با فالوورهایش به اشتراک گذاشت. به گفته او رشد و تکامل شخصیت چیهیرو به فردی بالغ و مستقل یکی از اساسی ترین فاکتورها در پیشبرد پلات این انیمه است. در طول ماجراجویی هایی که در شهر اشباح برای او اتفاق می افتد، دختر ترسو و وابسته داستان، به شخصیتی سختکوش و وظیفه شناس تبدیل می شود که یاد گرفته ترس هایش را کنار بگذارد و برای کسانی که برایش اهمیت دارند بجنگد. او حتی تتویی از چیهیرو بر روی بدنش دارد.

مرتبط: بهترین انیمه های کلاسیک دهه 70، 80 و 90 میلادی

آوریل لاویگ

آوریل از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

بر اساس گزارشات MTV این خواننده یکی از پروپاقرص ترین طرفداران انیمه و مانگاست. ناگفته نماند که او دو آهنگ برای One Piece Film: Z نوشته است.

جان بویگا

بویگا طرفدار انیمه ناروتو است و گفته در انیمه ناروتو شما به معنای واقعی هر روز از زندگی کاراکتری را قدم به قدم با او و در کنارش طی می کنید. بعد هم که فیلر اپیزودها می آیند و می توانید اتفاقات پیرامون را هم به خوبی بررسی کنید. او لیستی از 5 انیمه مورد علاقه اش را اینگونه اعلام کرده.

ریحانا

ریحانا از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

یکی از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند ریحانا است. این خواننده باربادوسی طرفدار Hunter x Hunter، یکی از مانگاهای نوشته شده توسط Yoshihiro Togashi است.

مطلب پیشنهادی: بهترین انیمه های 2022 نتفلیکس

کوانتین تارانتینو

تارانتینو یک بار گفته بود که خیلی دوست دارم انیمه بسازم چون عاشق انیمه هستم، اما چون نمی توانم طراحی کنم، پس انیمه ساختن را هم کنار گذاشتم. اما از تماشای انیمه لذت زیادی می برم.

رابین ویلیامز

رابین ویلیامز از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

دختر رابی ویلیامز در سال 2015 اینگونه توییت کرده که پدرش عاشق انیمه است و کالکشنی از انیمه های مختلف در خانه شان دارند.

مگان فاکس

مگان فاکس از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

این بازیگر در مصاحبه با کازماپولیتن اینگونه اعلام کرده که دوست دارد ورژن فیلم Sailor Moon را ببیند. این انیمه بر اساس مانگایی نوشته Naoko Takeuchi تولید شده است. او در ادامه گفته که نمی داند چند آمریکایی مانند او عاشق این انیمه های ژاپنی هستند.

زک افرون

زک افرون از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

افرون عاشق انیمه دیدن است. انیمه های مورد علاقه او Dragon Ball Z ، Naruto, Death Note و Bleach هستند.

مایکل بی جردن

مایکل بی جردن از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

جردن یکی از طرفداران Gen: Lock است که انیمه ای آمریکایی به کارگردانی Gray Haddock است. انیمه های مورد علاقه او شامل:

  • Gundam: Wing Endless Waltz
  • Gundam Wing
  • Attack on Titan
  • Dragon Ball Z
  • Naruto: Shippuden

ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

او گفته که در گذشته عاشق انیمه های hentai بوده است. این را هم بگویم که ساموئل صداپیشگی کاراکتر Afro Samurai را بر عهده داشته است.

کریستین بیل

کریستین بیل از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

کریستین بیل صدا پیشه انیمه قلعه متحرک هاول است. این انیمه در سال 2004 به کارگردانی هایائو میازاکی تولید شده است.

فرانک اوشن

در سال 2019 این خواننده موزیک ویدیویی برای انیمه More ساخت که به کارگردانی Shinichirō Watanabe تولید شده است. Shinichirō Watanabe یکی از قدرتمند ترین انیمه سازان حال حاضر است.

جامایی لی کورتیس

در سال 2017 کورتیس در فرش قرمز انیمه Gold شرکت کرد. این انمیه ژاپنی توسط کمپانی  Toei Animation تولید شده و کارگردانش Hiroaki Miyamoto است

مرتبط: چرا همه همین الان باید ناروتو ببینن!

فارل ویلیامز

فارل ویلیامز از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

در سال 2014 ویلیامز موزیک ویدیویی به نام It Girl تولید کرد که از بازی کامپیوتری و انیمه و اسپارکل ساخته شده بود. او در این موزیک ویدیو ریمیکسی از آهنگ انیمه Jellyfish Eyes به کارگردانی Murakami داشت.

جان سینا

جان سینا به انیمه مورد علاقه اش اشاره کرده و گفته که Fist of the North Star به تصویرگری Tetsuo Hara و نویسندگی Buronson از نظر او فوق العاده است.

کانیه وست

کانیه وست از سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند

کانیه وست یکی از طرفداران انیمه Akira تولید شده بر اساس مانگایی به همین نام است. Akira نوشته Otomo و Izo Hashimoto است.