بعد از پایان پر هیاهوی فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton)، نتفلیکس در 13 آوریل 2021 اعلام کرد که ساخت این مجموعه عاشقانه برای فصل سوم و حتی چهارم نیز تمدید شده است. ما قصد داریم در این مطلب به داستان عاشقانه فصل سوم بپردازیم که گویا آن چیزی نیست که همه‌ی ما انتظارش را داشتیم. پس با مجله وارونه همراه باشید.


بریجرتون / Bridgerton

سریال بریجرتون بر اساس مجموعه‌ای هشت جلدی از رمان هایی به همین نام، نوشته‌ی جولیا کویین ساخته شده است و داستان مادر خانواده، بیوه ویولت (روث جمل) و هشت فرزندش را روایت می کند که قصد دارند عشق را تجربه و در نهایت ازدواج کنند.

فصل اول برای اولین بار در 25 دسامبر 2020 پخش شد. این فصل که در مورد تلاش های دافنه بریجرتون (فیبی داینور) برای پیدا کردن همسر آینده خود و آشنایی‌اش با سایمون باست – دوک هیستینگز (رجه ژان پیج) بود، موفق شد رکورد های تماشای نتفلیکس را بشکند و برای مدتی پربیننده ترین سریال نتفلیکس باشد. البته که پس از آن سریال بازی مرکب وارد میدان شد و جای آن را گرفت.

فصل دوم، روایتگر کتاب دوم از مجموعه‌ی Bridgerton بود و به داستان عاشقانه برادر بزرگتر، آنتونی (جاناتان بیلی) با کیت شارمای (سیمون اشلی) پرداخت. ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فصل سوم بریجرتون چه محتوایی خواهد داشت؟ با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های 2021 که ارزش تماشا را دارند


فصل سوم سریال بریجرتون

معاون نتفلیکس در بیانیه‌ای هنگام معرفی فصل های سوم و چهارم بریجرتون برای اولین بار گفت که: “بریجرتون ما را از پا درآورد.”

او همچنین افزود:

تیم خلاق ما به رهبری شوندا، برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند و یک درام عاشقانه ارائه کرده اند. آنها برنامه های هیجان انگیزی برای آینده‌ی این مجموعه دارند و ما فکر می کنیم که طرفداران بریجرتون، بیش از پیش مشتاق تماشای این سریال خواهند بود.

خب! اگر بخواهیم یکی از اتفاقاتی که در آینده قرار است بیوفتد را پیش بینی کنیم، می توانیم به رابطه‌ی پنه لوپه فیدرینگتون (نیکولا کوگلان) و بهترین دوستش، یعنی الویز بریجرتون (کلودیا جسی) فکر کنیم.


پیروی نکردن از ترتیب کتاب ها

کاگلن در 15 می از طریق پنل FYSSE اعلام کرد که فصل سوم این سریال بر روی رمان عاشقانه پنه لوپه، با نام مستعار لیدی ویستلداون و کالین بریجرتون تمرکز خواهد کرد. این خبر نشان می دهد که سریال، از ترتیب مجموعه کتاب های اقتباسی خود پیروی نمی کند.

زیرا در کتاب دوم مجموعه، به داستان بندیکت بریجرتون (لوک تامپسون) پرداخته شده است. و در واقع این کتاب چهارم است که تحت عنوان “عاشقانه آقای بریجرتون” به داستان عاشقانه کالین بریجرتون می پردازد.

داستان فصل سوم در مورد چه کسی است

جسی برانول که جانشین کریس ون دوسن، به عنوان مجری فصل سوم جانیگزین شده است؛ در این مورد توضیح داد:

واقعا احساس می کنم زمان آن است که سریال به داستان عاشقانه کالین و پنه لوپه بپردازد. از آن جایی که این دو شخصیت را در فصل اول دیدیم، پیش زمینه‌ی داستان آنها از قبل ساخته شده است.

من احساس می کنم که در فصل دوم، جرقه‌هایی بین این دو زده شد؛ به طوری که انگار کالین متوجه می شود که پنه لوپه او را دوست دارد ولی کاملا مطمئن نیست و در فصل سوم برای فهمیدن آن ست به کار می شود.

مرتبط: بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی

او همچنین افزود:

به جای اینکه بخواهیم تماشاگران را کنجکاو کنیم و فقط اشاره‌ی ریزی به این قضیه بکنیم، تصمیم گرفتیم فصل سوم را به داستان این زوج فوق العاده اختصاص دهیم. به نظر من، این بهترین زمان برای پرداختن به داستان عاشقانه‌ی آنها است. بدون شک، طرفداران از تماشای این فصل هم لذت خواهند برد.

از طرف دیگر، جسی طی مصاحبه‌ای که با ELLE داشت، گفت: “فکر نمی کنم الویس راز پنه لوپه را به کسی بگوید. چرا که برملا کردن این راز هیچ سودی برای او ندارد. بنابراین او همچنان یک همسر خوب باقی خواهد ماند. البته باید ببینیم در نهایت چه می شود.”


بازیگران فصل سوم سریال بریجرتون


جاناتن بیلی و سایمون اشلی

می دانیم که رجه ژان پیج پس از پایان فصل اول، بریجرتون را ترک کرد (زیرا قرارداد او فقط برای یک فصل از سریال تنظیم شده بود).

بیشتر بخوانید: فیلم های زندایا از بهترین تا بدترین

حالا ممکن است این سوال ذهن بسیاری از طرفدارن را به خود مشغول کند که آیا جاناتان بیلی، سایمون اشلی و دیگر ستارگان در فصل سوم حضور خواهند داشت یا خیر.

خوشبختانه سایمون اشلی، طی مصاحبه‌ای که با Deadline داشته، تایید کرده است که هم او و هم جاناتان بیلی، قصد مشارکت در فصل سوم را دارند. او همچنین در ادامه صحبت های خود افزود:

من و جاناتان برمی‌گردیم. چرا ک کیت و آنتونی (شخصیت های سریال) تازه اول راه هستند. من مشتاق هستم تا کیت در فصل سوم بیشتر حضور داشته باشد و به نوعی با آنتونی لحظات عاشقانه و زیبای بیشتری را به تصویر بکشند. زیرا مطمئن هستم که هردوی آنها شایسته‌ی این فرصت هستند.

مرتبط: بهترین رابطه های فیلم ها که عاشقی را به ما آموختند!

از طرف دیگر، انتظار می رود سایر شخصیت هایی که هنوز داستان عاشقانه‌ی خود را تجربه نکرده و به تصویر نکشیده اند، در فصل سوم حضور داشته باشند؛ از جمله پنه لوپه، الویز (الویس)، کالین، بندیکت و غیره.


کلودیا جسی

در مصاحبه‌ای که کلودیا جسی با ELLE داشت، فاش کرد که قصد دارد در نقش الویز در فصل سوم حضور داشته باشد. او همچنین گفت: “تا زمانی که به من اجازه دهند، من این کار را ادامه خواهم داد. حتی تا تولد 40 سالگی‌ام.”


جس برانول

در 14 می 2021، نتفلیکس اعلام کرد که جس برانول به عنوان مجری برنامه بریجرتون برای فصل های 3 و 4 انتخاب شده است. در حال حاضر ما بی صبرانه منتظر خبر های بیشتری از جسی هستیم که به محض اطلاع، شما را در جریان می گذاریم.

بیشتر بخوانید: غم انگیز ترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس


هانا داد

Variety در 12 می اعلام کرد که “هانا داد” برای ایفای نقش به عنوان فرانچسکا بریجرتون در فصل سوم با این مجموعه همکاری خواهد کرد. چرا که بازیگر قبلی این نقش، یعنی روبی استوکس در حال ایفای نقش در سریال جدید نتفلیکس به نام Lockwood می باشد.

کارگردان این سریال جذاب، کریس ون دوسن، طی مصاحبه‌ای که با TVLine داشت، گفت که:

من شخصیت فر انچسکا را دوست دارم. اما حیف که بازیگری که نقش آن را ایفا می کرد درگیر پروژه‌ای دیگر است. اما طرفدارانی که مثل من مجذوب این شخصیت هستند نگران نباشند.

مرتبط: بهترین فیلم های عاشقانه قدیمی که نگاهی متفاوت به عشق داشتند!

لازم به ذکر است، این بدان معنا نیست که فصل سوم به فرانچسکا اختصاص خواهد یافت. چرا که اگر سریال از ترتیب کتاب های اقتباسی خود پیروی کند (که در واقع نمی کند)، فصل ششم سریال بریجرتون به داستان فرانچسکا خواهد پرداخت تا با رمان When he was wicked همخوانی داشته باشد.


تاریخ انتشار فصل سوم بریجرتون

تا کنون هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان انتشار فصل سوم این سریال نشده است.

فصل دوم بریجرتون تقریبا یک سال بعد از فصل اول منتشر شد. اما با توجه به اینکه همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا روند ساخت فیلم کند شود؛ می توان انتظار داشت که تیم خلاق سازنده‌ی این سریال، فصل سوم بریجرتون را در کمتر از یک سال عرضه کنند.

مرتبط: بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران

از این رو، می توانیم انتظار داشته باشیم که در بهار سال 2023 منتشر شود.

به هر حال، به محض اعلام شدن تاریخ دقیق انتشار فصل سوم سریال بریجرتون شما را در جریان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.