مینی سریال فروپاشی “the undoing” جدید ترین ساخته شبکه HBo با بازیگری نیکول کیدمن است.این دومین همکاری نیکول کیدمن بعد از سریال “دروغ های کوچک بزرگ” با شبکه HBO است.این مینی درام شش قسمتی در مورد داستانی جنایی در شهر نیویورک است که با یک قتل آغاز می شود و به یکباره همه چیز فرو می ریزد!با معرفی مینی سریال فروپاشی با وارونه همراه باشید:

مینی سریال جدید HBo با کادر بازیگری فوق العاده در این روزها بسیار سروصدا کرده است.برخی این سریال را ضعیف و برخی دیگر بسیار قوی می دانند از همین رو تصمیم گرفتم که سریال را تماشا کرده و نظر خود را در مورد آن با شما به اشتراک بگذارم.داستان سریال در مورد یک داستان جنایی در شهر نیویورک است. قسمت های اولیه سریال  بسیار زیبا و جذاب آغاز می شود و به خوبی می تواند مخاطب را درگیر کند.اما در قسمت های میانی کمی سریال افت پیدا می کند و به حاشیه می رود که ممکن است کمی شما را کسل کند و به نظرتان سریال خسته کننده باشد!


همچنین بخوانید:پنج سریال شبیه به big little lies که باید آنها را ببینید!


داستان در مورد خانواده ی ثروتمندی است که مادر خانواده گریس (نیکول کیدمن ) یک دکتر روان شناس و پدر خانواده جاناتان نیز (هیو گرانت) پزشک بیمارهای سرطانی است.آن ها یک پسر 10 ساله دارند.همه چیز در زندگی آن ها آن طور که نشان داده می شود بی نقص است یک خانواده ثروتمند که زن و شوهر علاقه عجیبی به یکدیگر دارند ،زندگی که برای هر کسی مثال زدنی است.پسر آن ها هنری در یکی از بهترین مدارس نیویورک مشغول به تحصیل است مدرسه ای که هزینه سالانه آن 50 هزار دلار است و همان طور که حدس می زنید فقط ثروتمندان می توانند به آنجا بروند!

 سریال فروپاشی "The undoing"

همه چیز عالی پیش می رود تا اینکه زنی وارد داستان می شود ! زنی که آن طور که به نظر می رسد ثروتمند نیست اما فرزندش در این مدرسه تحصیل می کند ! سوال اول این است این زن از کجا توانسته هزینه تحصیل پسرش را فراهم کند ؟ دیگر ثروتمندان نمی توانند این زن را آن طور که باید و شاید قبول کنند و دلیل آن بسیار واضح است : این زن پولدار نیست و جایگاهی میان آن ها ندارد!


همچنین بخوانید:چرا باید مینی سریال Devs را همین حالا تماشا کنید!


داستان از جایی جذاب می شود که این زن اسرار آمیز به قتل می رسد و در پشت پرده این قتل حقایق دیگری نیز آشکا ر می شود و زندگی  رویایی گریس به جهنم تبدیل می شود و همه چیز به یکباره فرو می ریزد! همه می توانند قاتل باشند اما موضوع فراتر از یک قتل است زین پس است که شما با چهره و شخصیت های حقیقی داستان آشنا می شوید و این موضوع جذابیت سریال را چندین برابر می کند.

 سریال فروپاشی "The undoing"

اما قسمت های پایانی سریال با قسمت های اولیه آن تفاوت زیادی دارند و گویا کمی کار عجله ای جمع شده است ! و می توان گفت که بهتر می شد که قسمت های پایانی مانند قسمت های اولیه بودند اما باز هم این سریال با برملا کردن قاتل می تواند شما را شوکه کند و این موضوع شاید ضعف قسمت های نهایی را بتواند کمی برطرف کند.اما دیدن این سریال خالی از لطف نیست و ارزش آن را دارد که وقت خود را برای دیدن آن بگذارید.


همچنین بخوانید:7 سریال شبیه چرنوبیل ؛ فجایعی واقعی!