اگه تحمل خوندن داستان های وحشتناک رو ندارین بیخیال مانگا Sagawa بشین!! چرا؟ الان بهتون میگم. مانگاهای ژانر وحشت اغلب پر از هیولاهای وحشتناک، مرگ های وحشتناک، و اعمال خشونت آمیز غیرقابل تصور و شیاطین مختلف هستن، اما حتی در این ژانر، تابوهای خاصی وجود دارد که به ندرت شکسته میشن!

یکی از این تابوهایی که کمتر بهش پرداخته شده کانیبالیسم یا هم نوع خواری هستش. مانگا Sagawa دقیقا به همین موضوع پرداخته اما نکته خیلی عجیب و وحشتناک تر اینه که داستان این مانگا توسط خود قاتل نوشته شده و درواقع تجربه قتل و آدم خواری خودش رو بصورت داستان روایت کرده!!! وات د فاک

مرتبط: بهترین مانگاهای ترسناک که می توانند شما را به اوج هیجان برسانند! 

بله درست متوجه شدین Issei Sagawa قاتل مشهور ژاپنی که برای کشتن و خوردن دوست دختر خودش به شهرت جهانی رسید نویسنده مانگا Sagawa هستش.

Issei Sagawa دانشجوی ژاپنی بوده که برای ادامه تحصیل به فرانسه سفر میکنه بعد از مدتی با یکی از دخترای همکلاسیش به اسم Renee Hartevelt وارد رابطه میشه و اونو به خونش دعوت میکنه!

بعد از دعوت رنه به خونش ابتدا دختر رو میکشه و سپس اعضای بدنش رو در یخچال نگهداری میکنه و به مرور اونهارو با چاشنی های مختلف میپزه و میخوره !! اوووق حالم بهم خورد…

داخل مانگا حتی به مزه قسمت های مختلف بدن دختر هم اشاره کرده و نحوه قتل و بافت بدن مقتول رو به تصویر کشیده!

مانگا Sagawa

جزئیات زیادی در مانگا ذکر شده ، اما به قدری وحشتناک و حال بهم زن هستن که نمیشه بهشون اشاره کرد. مانگا به زبان انگلیسی منتشر نشده ، و جلدهای ژاپنیش هم به تعداد خیلی کمی موجود هستش که اونارو به قیمت چندصد دلار میفروشن! البته برخی از پنل های مانگا رو میشه آنلاین گیر آورد!

مرتبط: 5 دلیل برای اینکه چرا ما از ترسیدن یا دیدن فیلم های ترسناک لذت می بریم؟ 

اما چه اتفاقی برای ایسی ساگاوا افتاد؟

بعد دستگیری توسط پلیس فرانسه ساگاوا در دادگاه از نظر قانونی بیمار روانی تشخیص داده شده و سریعا به ژاپن برش میگردونن، قرار بوده تا پایان عمرش در یک کلنیک روانشناسی بستری باشه اما به دلیل جایگاه دولتی و لابی که پدرش داشته بعد از مدتی آزادی خودش رو به دست میاره و از ژاپن خارج میشه.

مانگا Sagawa

بعد از گذشت مدتی مجددا به ژاپن بر میگرده و اینبار به عنوان یک سلبرتی نسبتا شناخته شده در برنامه های مختلف تلویزیونی ژاپن شرکت میکنه و از تجربه قتل و آدم خواریش برای مردم صحبت میکنه!

و در نهایت ایسی ساگاوا در سال 2022 بر اثر بیماری ذات الریه فوت میکنه و جدا از مانگای ساگاوا کتاب های دیگه ای هم ازش باقی مونده!

برای خوانندگان وارونه

بسیار مهم: به عنوان خواننده باید به تاثیر محتوای مصرفی بر سلامت روان آگاه باشیم چراکه یادآوری ماهیت وحشتناک و آسیب زا جنایتی که بر اساس آن داستان نوشته شده ضروری هستش.

در ادامه بخوانید: بهترین مانگاهای تاریخ بر اساس رتبه‌بندی مای انیمه لیست