خصوصیات مشترک افراد باهوش

در این گزارش جالب با ما همراه باشید تا ویژگی های مشترک افراد باهوش را به شما معرفی کنیم! اگر شما هم ویژگی های مشترک افراد باهوش را دارید ، پس جزوی از این گروه هستید …

در ادامه با ویژگی های مشترک افراد باهوش آشنا می شویم!!!



1: هوش و سرعت راه رفتن

ویزگی های مشترک افراد با هوش

ارتباط مستقیمی بین سرعت راه رفتن و هوش وجود دارد!!!  سرعت بالاتر در حین راه رفتن توانایی های شناختی شما را افزایش می دهد!

افرادی که سریع تر راه میروند 16 نمره در تست آی کیو بالاتر از کسانی هستند که آرام تر راه می روند!!!

2: اختلال دو قطبی

تنها 2.5 % از مردم در دونیا این اختلال را دارند! با وجود اینکه این اختلال بر فعالیت های مغزی تاثیر منفی می گذارد ، افرادی که این اختلال را دارند در تست های آی کیو نمرات بالاتری را کسب می کنند!

برای مثال وینسنت ونگوگ و ارنست همینگوی اختلال دو قطبی داشتند . اما این اختلال هرگز آنها را در راه رسیدن به هدفشان متوقف نکرد!!!

بچه هایی که اختلال دو قطبی دارند در رشته هایی مانند هنر و موسیقی و زبان های خارجی مهارت دارند! و البته نتایج فوق العاده ای هم در این زمینه های به دست می آورند!

3: هوش حسی

هوش همیشه توسط تست های آی کیو تعیین نمی شود! هوش حسی هم در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند.

این هوش موجب می شود افراد در شرایط استرس زا واکنش های بهتری از خود نشان دهند ! هوش حسی موحب می شود فردی بدون حرف زدن با دیگران و تنها از طریق حسش بقیه را درک کند!

البته این هوش نکات منفی هم دارد! شما احساسات دیگران را تقریبا فیزیکی درک می کنید ! شاید تحمل خشم دیگران شما را بسیار آزاد دهد!

4: پیامک و ایمیل نمیدهند

محققان در یافتند که ایمیل دادن و پیامک زدن هوش را تا میزان 10 نمره پایین تر می آورد! تاثیرات منفی پیامک ها از قرص های روانگردان هم بیشتر است!

افرادی که به دادن پیامک عادت کرده اند و بدون انجام این کار زندگی شان مختل می شود، نمی توانند بر روی کار خاصی تمرکز کنند! مغز آنها همواره آماده ی پیام دادن است تا انجام دادن واقعی کارها!

5: توانایی ارتباط

ایکه افراد در مورد شما چه فکر می کنند مستقیما به میزان هوششان بر می گردد!!! برای افراد ارتباط بر قرار کردن با هم سطح هوشی شان بسیار آسان تر است!

به عبارت دیگر ما دوست داریم با افرادی در ارتباط باشیم که سطح آی کیو شان با ما برابر است! حداکثر اختلاف در آی کیو باید 15 نمره باشد!

6: افکار بزرگ

اگر به دنیا و بزرگی آن فکر می کنید پس هوش بالایی دارید! افراد باهوش نمی توانند از فکر کردن دست بکشند! آنها دائما به دنبال پاسخی برای پرسش هایشان هستند!