چطور از متاورس پول در بیاوریم؟ در ادامه راه های پول در آوردن در متاورس را برایتان شرح می دهیم. حتی بی تجربه ها هم می توانند با خواندن این مطلب برای خودشان در متاورس کاره ای شوند و کلی پول در بیاورند. اما قبل از پول درآوردن باید در این دنیای خیالی صاحب ملکی باشید. پس قبل از پول درآوردن باید بدانید که آسان ترین و سریع ترین راه خرید ملک در متاورس چیست. در ادامه این مطلب با من و مجله وارونه همراه باشید تا بدانید چطور می توان ارزان ترین زمین ها را در متاورس از آن خود کنید.

مطلب پیشنهادی: متاورس مارک زاکربرگ بدون جنسی سازی خواهد بود! 

3 راه فوق العاده برای پولدار شدن در متاورس

چطور از متاورس پول در بیاوریم؟

  • سرمایه گذاری مبلغ هنگفتی پول و خریدن ملک در متاروس
  • خرید و فروش توکن های متاورس که البته فوت و فن های خاص خودش را دارد و تمام سعی ام را کرده ام تا در این مطلب به آنها اشاره کنم.
  • بدون خرید و فروش ملکی

10 راه خیلی آسان برای پول درآورن در متاورس

  • بازی کنید تا بازی ببرید
  • آنلاین شاپینگ
  • شرکت کردن در پارتی ها و کنسرت های آنلاین
  • مشاور املاک شدن و همکاری در فروش املاک
  • اجاره ملک در متاورس
  • راه انداختن تجارتی اینترنتی در متاورس و ارائه خدمات در دنیای واقعی
  • آرشیتکت و طراح متاورس بودن
  • راه انداختن گالری های هنری در متاورس
  • کارآفرینی در متاورس

متاورس دنیایی است که قرار است در سال های آینده زندگی تان را عوض کند

این دنیای مجازی راه های پول درآوردن، خرید کردن و حتی قرار گذاشتن با دوستان تان را در آینده ای نزدیک تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد. کریپتوکارنسی ها یا همان رمرارز های دنیای امروز، مانند بیت کوین، راه های پول درآوردن مردم را نسبت به گذشته متفاوت کرده است. به همین دلیل است که باید در جهت امواج این دریای مجازی شنا کرد تا از قافله عقب نماند. درست به همین دلیل است که این بار قصد دارم از راه های پول درآوردن در دنیای مجازی متاورس برایتان بنویسم. البته قصد من در این مطلب فقط نشان دادن راه های پول درآوردن در متاورس نیست. قرار است در کنار هم فوت و فن های خرید و فروش ملک را در این دنیای مجازی یاد بگیریم.

مطلب پیشنهادی: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

متاورس دنیایی آنلاین است

منظورم از دنیای آنلاین همان دنیای مجازی است. یعنی شما می توانید با اسکرینی که در خانه تان دارید به نت وصل شوید و وارد این دنیای مجازی شوید. یا اینکه هدست واقعیت مجازی تهیه کنید و باز هم پا به این دنیا بگذارید. در حال حاضر کارهای زیادی می توان در متاورس انجام داد. مثلا می توانید به کنسرت بروید، بازی کنید، جلسه تشکیل دهید و خیلی خیلی کارهای دیگر. و مهم تر از همه اینکه متاورس دنیای مجازی است که هر چیزی در آن، به معنای واقعی کلمه، قابلیت خلق شدن دارد. حالا این سوال پیش می آید که چطور می توان در دنیای خلاقیت هایِ بی مرزِ متاورس، پول خلق کرد؟

اولین راه پول درآوردن در متاورس؛ تبلیغاتِ مشاوره املاک

اولین راه و در واقع یکی از واضح ترین راه های پول درآوردن همین موردی است که برایتان نوشتم. یعنی خرید ملک یا زمین در متاورس. وقتی ملک یا زمینی را در متاورس می خرید به صورت توکن غیر قابل معاوضه در می آید. یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین جاهایی که می توان در متاورس زمین خرید «دسانترالند» است. یعنی می توانید به فروشگاه بروید. در این قسمت می توانید ارزان ترین و کوچک ترین زمین ها را به قیمت 3750 مانا برای خودتان پیدا کنید، زمین های مربعی بسیار کوچک!  ناگفته نماند که هر مانا چیزی در حدود 32/3 دلار ارزش دارد.

راه های پول درآوردن در متاورس خیلی ساده هستند

  • همان طور که می بینید می توانید برای کمپانی خودتان یا هر شرکت دیگری بنر بزنید و برایش تبلیغ کنید و از این راه پول زیادی در بیاورید
  • می توانید کانال یوتیوب خودتان یا هر کس دیگری را در زمین خریده شده تان در متاورس قرار دهدید و با بالا رفتن سابسکرایب ها در یوتیوب سود کنید
  • درست مانند نمونه بالا می توانید فالوورهای اینستاگرام و تیک تاک تان را هم بالا ببرید آن هم بدون اینکه خودتان کسی را فالو کنید و از این راه هم پولی به جیب بزنید
  • می توانید زمین بخرید و برای فروش خودِ زمین تبلیغات کنید. یعنی از راه خرید و فروش زمین پول در بیاورید.
  • یا اینکه می توانید زمینی اجاره کنید و از راه تبلیغات در آن زمین پول در بیاورید
  • می توانید در زمین اجاره ای تان برای کس دیگری تبلیغ کنید یا اینکه در آن زمین خانه خودتان را بسازید

دومین راه پول درآوردن در متاورس؛ خرید و فروش توکن ها

همان طور که می دانید پول رایج خرید و فروش ملک و زمین در «دسانترالند»، «مانا» است. البته هر متاورسی برای خودش واحد پولی خاص دارد. مثلا اگر به »سند باکس» بروید واحد پولش «سند» است. یا اگر به «اکسی اینفینیتی» بروید واحد پولش «AXS» است. یا اگر به «ایلوویوم» بروید واحد پولش« ILV» است. پس با رفتن با مارکت می توانید ببینید که واحد نقدینگی هر متاورسی چیست و چقدر ارزش دارد. سپس با خرید و فروش ملک در آن متاورس می توانید صاحب NFT یا همون توکن غیر قابل معاوضه شوید.

مطلب پیشنهادی: چطور میتوان پولدار شد؟ روش های درآمدزایی آنلاین

چرا خرید و فروش توکن راه بهتری برای پول درآوردن در متاورس است؟

با این روش می توانید ببینید که هر توکن چقدر ارزش دارد و بر اساس پولی که دارید اقدام کنید. اگر خواستید رمزارزهای گران تر و اگر نشد رمز ارزهای ارزان تر بخرید. خیلی ها هستند که فکر می کنند متاورس خاصی بی خود است و خیلی زود هم از بین می رود. به همین خاطر روی آن متاورس خاص سرمایه گذاری نمی کنند. این افراد به راحتی می توانند متاورس دیگری با نقدینگی دیگری انتخاب و در آن سرمایه گذاری کنند.

با کمبود نقدینگی چه کنیم؟

گاهی هم به این نتیجه می رسید که ملکی خیلی گرا است و نقدینگی شما کم است. خب! خیلی راحت می توانید نقدینگی بخرید و به پول لازم برای خرید ملک مورد نظرتان برید. البته اگر آن ملک ارزشش را داشته باشد و پولتان را برگرداند. دقیقا مثل این است که کالایی می خرید. البته در این مورد به جای کالا پول می خرید. آنهم پول رایج متاورسی که در آن قصد خرید ملک دارید.

برای خرید سکه چه کنیم؟

برای خرید سکه یا ارز دیجیتال هم می توانید به مارکت بروید، متاورس مورد نظرتان را انتخاب و ارز بخرید. به نظر من اینکار یکی از بهترین راه های پول درآوردن در متاروس است چون به جای تمرکز بر متاروس خاصی که معلوم نیست در آینده سوددهی داشته باشد یا نه شما به طور همزمان بر تعداد زیادی رمز ارز احاطه داشته و سرمایه گذاری تان را انجام می دهید.

مرتبط: کنترل استرس بی پولی و مشکلات اقتصادی

با توکن خریده شده چه کارهای دیگری می توان کرد؟

ناگفته نماند که با سرمایه گذاری در این بخش می توانید هر چیزی بخرید و بفروشید از جمله آواتارها، کالاهای تولیدی خودتان، ساختمان و عملا هر چیزی که بتوان با کامپیوتر طراحی کرد را می توان در متاورس آپلود کرد و فروخت. تنها چیزی که به آن نیاز دارید کمی استعداد در طراحی است. برای به دست آوردن مهارت های طراحی هم نیاز به زمان زیادی ندارید.

نتیجه گیری

اولین بودن همیشه بهترین بودن نیست. کسی را می شناسم که از اولین بلاگرهای اینستاگرام بود. از سفرهایش عکس می گذاشت و از این راه لایک می گرفت. اما حالا هر کسی اینکار را انجام میدهد. دوست عزیزمان هم با وجود اولین بودن در اینکار بین هزار و یک نام فعال در ایسنتاگرام گم شده و تقریبا هیچ کس نمی شناسدش!

به همین خاطر است که می گویم اولین بودن همیشه بهترین بودن نیست. اتفاقا گاهی خیلی هم خطرناک است. در مورد متاورس هم همین موضوع صدق می کند. این دنیای تازه به دوران رسیده می تواند خیلی خطرناک تر از آن چیزی باشد که فکر شما می کنید. پس قدم هایتان را آهسته بردارید تا مطمئن شوید در آینده چه اتفاقی برایتان می افتد.