شناخت شخصیت از عکس پروفایل

شاید شناخت شخصیت از عکس پروفایل به نظرتان مسخره بیاید، اما عکس هایی که افراد برای عکس پروفایل شان انتخاب می کنند واقعا می تواند سرنخ هایی را از شخصیت آنها به ما بدهد. شما چه عکسی را برای پروفایل تان انتخاب کرده اید؟ چرا این عکس؟ کسی به شما پیام داده و خواستار آشنایی با شماست؟ شما تنها با کمک عکس پروفایلش می توانید اندکی او را بشناسید.

عکس های دست جمعی

 گذاشتن عکس های دست جمعی از دوستان و یا اعضای فامیل نشانده ی این است که او این افراد را بسیار دوست دارد و یا همه جا همراه آنهاست و از بودن با آنها لذت می برد. بله شما به راحتی افراد مورد علاقه ی زندگی او را شناختید! اما اگر در یک عکس دست جمعی یا دو نفره بقیه را کات کرده باشد چه؟ آیا آدم بدی است و می خواسته به آنها بی احترامی کند؟ نه شاید او فقط عکس تنهایی که خوب افتاده باشد را پیدا نکرده است!

عکس کسی به جز خود

معمولا این خانم ها هستند که عکس کسی به جز خودشان را برای پروفایل شان انتخاب می کنند؟ اما چرا؟  این یک قانون کلی نیست اما چیزی که از این نوع عکس پروفایل پیداست این است که قصد دارند از آن فرد به عنوان نماد هویت خود استفاده کنند و به تنهایی احساس هویت نمی کنند زیرا این پروفایل آنهاست ولی عکس دیگری را برای آن انتخاب می کنند! از طرفی این انتخاب از نبود اعتماد به نفس در فرد خبر می دهد.


همچنین بخوانید: راهکارهای کنترل رفتار آنلاین ؛ چرا قبل از اینکه فکر کنیم پست می گذاریم؟


البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که فرهنگی که فرد در آن زندگی می کند و تعصبات قومی در انتخاب عکس پروفایل فرد تاثیر گذار هستند. مخصوصا خانم ها که به دلیل محدودیت هایی که خانواده و جامعه برایشان تعیین کرده است، عکس خودشان را انتخاب نمی کنند.

عکس دوران کودکی

این فرد دوران کودکی اش را به زمان حال ترجیح می دهد و می شود گفت که مشکل هویتی دارد و به دوران کودکی اش بازگشت کرده است.

عکس در مسافرت

این فرد عاشق تجربه کردن چیزهای تازه است. و البته می خواهد جوانی و نیروی خود را به دیگران نشان دهد. این افراد مشتاق دیدار با آدم های جدید هستند.


همچنین بخوانید:6 نکته برای گرفتن سلفی های زیبا در آینه !


عکس سلفی

عکس های سلفی مختلف اند و از یک برداشت مختلفی می توان داشت. اما معمولا اکثر عکس هایی که برای پروفایل انتخاب می شوند سلفی هستند. هرکس می تواند به درجات مختلف خودشیفته باشد و سلفی گرفتن شما لزوما نشانه ی شخصیت خودشیفته تان نیست. 

عکس های نیم رخ یا با عینک

هیچ وقت گول عکس های نیم رخ یا با عینک را نخورید :))) زیرا وقتی خود فرد یا عکس تمام رخش را ببینید قطعا شوکه خواهید شد. افراد معمولا در عکس های نیم رخ یا با عینک بهتر و جذاب تر به نظر می آیند و دلیل انتخابشان هم همین است که جذاب تر به نظر بیایند.

عکس قسمتی از صورت

معمولا خانم ها عکس قسمتی از صورتشان مثلا چشم هایشان را می گذارند. از پروفایل این افراد می شود فهمید که زیبا ترین قسمت صورتشان چیست! آنها این قسمت از صورت شان را نقطه ی قوت خود می دانند و اعتقاد دارند که می توانند با استفاده از آن دل دیگران را ببرند.

عکس شعر و یا عکس های سیاه و سفید و فلسفی

عکس پروفایلی که روی آن شعر و یا متن خاصی نوشته شده است روحیات و حال و روز فعلی و را به ما نشان می دهد و مسلما فرد خودش می خواهد از این طریق احساساتش را به دیگران بفهماند. می توان گفت این افراد از افسردگی و نبود اعتماد به نفس رنج می برند.

در ادامه بخوانید: