با اینکه در گذشته نه چندان دور همه تصور می کردند که انیمه فقط برای کودکان است، این روزها این باور غلط اصلاح شده است و انیمه ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این روزها افراد مشهور دنیا لیستی از انیمه های مورد علاقه شان می دهند و تیشرت هایی با طرح انیمه به تن می کنند. شاید بتوان گفت طرح های انیمه هایی مثل ناروتو، دراگون بال، وان پیس، مرد تک مشتی، بلیچ، شیطان کش، جوجوتسو کایسن و … را معمولا بیشتر از بقیه طرح ها بر روی تیشرت ها می بینیم. در ادامه چند پیشنهاد استایل با تیشرت طرح انیمه را برایتان آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.

اما این فقط تیشرت های انیمه ای نیستند که طرفدار دارند، به طور کلی محصولات انیمه ای ترند شده اند. بسیاری کلاه هایی با طرح انیمه مورد علاقه شان را به سر میگذارند و یا به طور کلی لباس های شخصیت مورد علاقه شان را می پوشند. مثلا طرفداران شخصیت تانجیرو در انیمه شیطان کش لباس هایی با پارچه شطرنجی سبز و مشکی به تن می کنند و اینگونه علاقه شان را به این شخصیت نشان می دهند.

برخلاف آنچه تصور می کنید محصولات انیمه ای همیشه بی کیفیت و با چاپ های سفارشی نیستند. بسیاری از برندهای مطرح دنیا از طرح های انیمه ای برای تولید محصولات شان استفاده می کنند و یا در طراحی هایشان از انیمه الهام می گیرند.

اگر شما هم عاشق تماشای انیمه هستید یا در واقع “اوتاکو” هستید و نمیدانید چطور باید علاقه تان به انیمه را در استایل های روزمره و خیابانی تان به نمایش بگذارید، با ما همراه باشید. در ادامه ما 8 استایل با تیشرت های انیمه ای را به شما پیشنهاد می دهیم تا از آنها ایده بگیرید.

1. تیشرت طرح ناروتو با شلوار کارگو

استایل با تیشرت طرح انیمه ناروتو

شلوارهای کارگو به تازگی در استایل های خیابانی زیاد استفاده می شوند. می توانید یک تیشرت ال سی وایکیکی سبز با طرح ناروتو (ترجیحا اورسایز) را با یک شلوار کارگو کرمی نه چندان گشاد ست کنید. فراموش نکنید که حتما نباید تمام لباس هایتان به شدت گشاد و یا تماما مشکی باشند تا استایل تان جذاب و امروزی شود. می توانید این استایل شیک را با یک کتانی کژووال سفید ساده تکمیل کنید.


2. تیشرت مشکی با طرح گوکو و شلوار جین

استایل با تیشرت طرح انیمه گوکو از دراگون بال

گوکو شخصیت اصلی انیمه دراگون بال است و در بین اوتاکو ها محبوبیت بسیاری دارد. می توانید تیشرت مشکی با طرح گوکو از برند آلکات را با یک شلوار جین روشن ست کنید و در آخر باهم با یک کتانی کژووال سفید، استایلی ساده اما شیک برای خود بسازید.


3. تیشرت طرح ساسکه با شلوار مکشی کارگو

استایل با تیشرت طرح انیمه ساسکه

این تیشرت کرمی با طرح خطی مشکی از ساسکه به خوبی با یک شلوار کارگو مشکی ست می شود و می توانید در این استایل راحت و در عین حال جذاب باشید. پیشنهاد ما به شما همراه کردن این استایل با تیشرت طرح ساسکه با یک کتانی آل استار یا ونس است.

در ادامه بخوانید » بهترین استایل های خیابانی مردان 


4. تیشرت سفید طرح نزوکو با شلوار جین روشن

استایل با تیشرت طرح انیمه نزوکو از شیطان کش

استایل های انیمه ای همیشه نباید مشکی و دارک باشند، شما می توانید با پوشیدن تیشرت برند Clang که طرحی از نزوکو در انیمه شیطان کش که در واقع در استایل بیلی آیلیش به تصویر کشیده است هم بسیار جذاب یا به قولی “خفن” به نظر برسید. کافیست این تیشرت رنگ روشن را با یک شلوار روشن و یک کتانی کژووال ساده بدون طرح ست کنید.


5. تیشرت مشکی طرح زورو با شلوار جین طوسی

استایل با تیشرت طرح انیمه زورو از وان پیش

این استایل با تیشرت ال سی وای کیکی طرح زورو به کسانی که عاشق رنگ های تیره و البته طرفدار زورو از انیمه وان پیس هستند پیشنهاد می شود. بهتر است تیشرت های مشکی تان را با شلوار مشکی ست نکنید. حتی اگر بازهم ترجیح میدهید استایل تان تیره باشد، می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و حداقل آن را با یک شوار جین طوسی به تن کنید. یک کتانی مشکی هم قطعا می تواند شما را از این ترکیب راضی کند.

در ادامه بخوانید » 5 استایل متفاوت با کفش های کتانی برای مردان 


6. تیشرت طرح ایتاچی با شلوار کتان مشکی یا کرم

استایل با تیشرت طرح انیمه ایتاچی اوچیها

همانطور که می بینید طرح روی تیشرت ایتاچی از برند رتروکلاب ترکیبی از رنگ های مشکی و کرم است، به همین دلیل ست کردن این تیشرت سفید با شلوار کرم یا مشکی می تواند ایده خوبی باشد. ایتاچی اوچیها یکی از جذاب ترین شخصیت های انیمه ای تاریح است و با پوشیدن تیشرت با طرح ایتاچی قطعا شما هم جذاب به نظر خواهید رسید. پیشنهاد ما به شما بازهم استفاده از یک کتانی کژووال سفید است.


7. تیشرت مشکی طرح ناروتو یا شلوار جین بگی

استایل با تیشرت مشکی طرح انیمه ناروتو

دوباره ناروتو؟ بله. ناروتو یکی از محبوب ترین شخصیت ها و طرح ها در بین تولیدکنندگان مطرح لباس در سراسر دنیاست. اگر به یکی از فرشوگاه های برند خارج از کشور بروید و درخواست تیشرت انیمه ای داشته باشید حتما یکی از طرح هایی که به شما معرفی می کنند ناروتو است. می توانید این تیشرت مشکی طرح ناروتو را به صورت اورسایز و همراه با یک شلوار بگی جین آبی همراه کنید و در انتها استایل تان را با یک کتانی ونس مشکی کامل کنید.


8. تیشرت مشکی طرح مستر روشی با شلوار جین

استایل با تیشرت انیمه با طرح مستر روشی

می توانید برای خاص تر کردن استایل تان از اکسسوری های جذاب استفاده کنید. فراموش نکنید که می توانید این تیشرت با طرح مستر روشی از انیمه دراگون بال را با انواع دیگر شلوارها مثل شلوارهای کارگو نیز همراه کنید. پیشنهاد شلوار جین با این تیشرت می تواند پیشنهادی محافظه کارانه باشد، اما محافظه کار بودن در استایل انیمه ای چیز بدی نیست و می تواند شما را شیک و ساده و در عین حال مانند یک اوتاکوی واقغی نشان دهد.

امیدواریم که از استایل های پیشنهادی ما لذت برده باشید و بتوانید از آنها برای استایل های انیمه ای خود ایده بگیرید و تیشرت انیمه مورد علاقه خود را پیدا کنید. به نظر شما کدام استایل از همه بهتر بود؟ مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.