در ادامه به معرفی 30 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو خواهیم پرداخت. مثل همیشه با من همراه باشید. انیمه Naruto مملو از شخصیت های قدرتمند و محبوب زیادی است که با استفاده از آنها صحنه های مهیج و زیبای زیادی را به تصویر می کشد. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت انیمه ناروتو شده است، شخصیت های قدرتمند آن هستند.

قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو توانایی انجام هرکاری را دارند. از توانایی های فیزیکی فرا انسانی گرفته تا تسلط و استفاده از جادوهای مختلف. از این رو، در این مطلب 30 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو را به شما معرفی خواهیم کرد. مثل همیشه با مجله وارونه همراه باشید.

در ادامه بخوانید »ماری جوانا چیست ؟ هرآنچه باید راجع به مارجوانا (گل) بدانید!


قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو


30) کیمیمارو

کیمیمارو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Kimimaro
  • توانایی: نیروی استخوانی

یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو که قصد داریم به شما معرفی کنیم کیمیمارو است. درست است که مدت حضور کیمیمارو در مجموعه ناروتو کم بود، اما به جرئت می توان گفت که او یکی از خطرناک ترین تبهکارانی بود که در ناروتو معرفی شد. او به عنوان آخرین فرزند قبیله کاگویا، تنها عضو باقی مانده از پالس استخوانی Macabre Kekkei Genkai خانواده‌اش بود که توانایی دستکاری میزان کلسیم در بردن آنها را داشت. و به آنها این اجازه را می داد که بتوانند از استخوان های خود به عنوان سلاح استفاده کنند.

کیمیمارو توسط یک دانشمند نینجا به نام اوروچیمارو کشف شد که با کمک تکنیک Curse Mark خود، جوانان گمشده را به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل می کرد. Curse Mark اوروچیمارو به کیمیمارو کمک کرد تا به اندازه‌ای قوی شود که بتواند جوگوی دیوانه را در ترور چهارمین کارکاگه رام کند. او همچنین توانست Soung Ninja Five را رهبری کند.

همچنین بخوانید: ناروتو بهتر است یا بلیچ؟ 10 دلیل برتری ناروتو از بلیچ 


29) کاکوزو

کاکوزو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Kakuzu
  • توانایی ها: استفاده از هر پنج طبیعت چاکرا
  • گونه طبیعت: آب، سنگ، آتش، باد، برق

کاکوزو، یکی از اعضای سازمان جنایی آکاتسوکی است. او توانست راهی برای استفاده از هر پنج عنصر چاکرا (سنگ، آب، آتش، باد و برق) استفاده کند؛ که این کار در ناروتو چندان کار آسانی هم نیست. کاکورو با استفاده از Earth Grudge بدن خود را به پوسته‌ای تبدیل کرد که توسط صدها شاخک خاکستری در کنار یکدیگر قرار گرفته بود. این ویژگی به کاکوزو این امکان را می دهد که به راحتی با دزدیدن و جذب قلب دیگران، عمر خود را افزایش دهد. علاوه بر آن، شاخک های کاکوزو به او اجازه می دهند تا با دزدیدن قلب قربانیان خود به طبیعت چاکراها دسترسی پیدا کند.

از طرفی دیگر، کاکوزو یک استراتژیست باهوش است که می تواند در هر موقعیتی به بهترین شکل از قدرت های خود استفاده کند. از آنجایی که او از نظر فیزیکی پنج قلب داشت و بدنش می توانست ترمیم شود، باید پنج بار و به سرعت کشته می شد.


28) شیکامارو

شیکامارو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Shikamaru Nara
  • سن: 12 تا 17
  • گونه طبیعت: آتش، خاک، یین

جدا از اینکه شیکامارو درخشان ترین استراتژیست مجموعه انیمه بود، تنها وارث دهکده کونوهاگاکوره (دهکده مخفی برگ) محسوب می شد و توانایی های خارق العاده آنها را به ارث برده بود. تکنیک اصلی او Shadow Possession Jutsu بود.

مهارتی که به او اجازه می داد با اتصال چاکرای خود به سایه های حریفان، بدن آنها را کنترل کند. شیکامارو کسی است که به راحتی می تواند ده حرکت بعدی حریف را پیشبینی کند و به سرعت کارآمدترین استراتژی را به کار ببرد. برای مثال در مبارزه با هیدان، شیکامارو توانست حرکات بعدی هیدان را پیشبینی کند و نتیجه نبرد را به نفع خود تغییر دهد.

مرتبط: 10 کاری که اگه شیکامارو تنبل نبود میتونست انجام بده! 


27) یاماتو

یاماتو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Yamato
  • توانایی: استفاده از سبک چوب

یاماتو قرار بود از بدو تولد یکی از قوی ترین نینجاها در انیمه ناروتو باشد. اما در دوران نوزادی توسط اوروچیمارو ربوده شد. او آن را با بافت سلولی زنده از هاشیراما (اولین هوکاگه دهکده کونوهاگاکوره) پیوند زد. یاماتو تنها فردی بود که از این آزمایشات جان سال به در برد. از این رو، او تنها کسی بود که توانایی استفاده از سبک چوبی افسانه‌ای هاشیراما را داشت.

به محض اینکه یاماتو به این توانایی منحصر به فرد دست یافت توسط سازمان سایه دار ANBU Root (یک تیم نخبه سیاه پوست که در اطراف شیمورا بودند) جذب شد. با حمایت شیمورا، یاماتو سبک مبارزه چوبی خود را به حدی تقویت کرد که توانست در میان دیگر شاهکارهای شگفت انگیز، کلون های (Clone) چوبی را از بدن خود بسازد.


26) ساسوری

ساسوری یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Sasori of the Red Sand
  • توانایی: استفاده از تکنیک پاپت انسان

عروسک گردان های نینجا، شینوبی های خاصی هستند که از عروسک های مسلح استفاده می کند که از طریق نخ های چاکرا کنترل می شوند. ساسوری انقدر در ساخت عروسک ها استعداد داشت که توانست عروسک های انسانی بسازد. عروسک هایی با بدن های مجهز به سلاح که در برابر پوسیدگی مقاوم هستند و ویژگی‌ های افرادی که قبلا بودند را حفظ می کنند.

بعد از سال ها تلاش، ساسوری توانست یک کار غیرممکن را انجام دهد: تبدیل کردن بدن خود به یک عروسک خیمه شب بازی. ساسوری با بدن جدیدش می توانست مجموعه عروسک هایش را مستقیما به سیستم چاکرای خود متصل کند و تعداد عروسک هایی که می توانست کنترل کند را نامحدود کند. او توانست با این توانایی خود، به تنهایی یک کشور را فتح کند. بدون شک، ساسوری یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو محسوب می شود.

مرتبط: چرا بوروتو زیر سایه ناروتو مانده است؟


25) کیسامه هوشیگاکی

کیسمامه هوشیگاکی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Kisame Hoshigaki
  • سن: 29 تا 33
  • توانایی: جذب چاکرا، آبشش ها

کیسامه هوشیگامی که اهل دهکده کیریگاکوره (دهکده پنهان در مه) بود، استاد تکنیک های مبتنی بر آب بود. به ویژه تکنیک هایی که شامل ایجاد و دستکاری کلون های کوسه می شد. کیسامه آنقدر مهارت داشت که توانست با بیرون ریختن آب کل دریا، یک زندان آبی غول پیکر و متحرک ایجاد کند.

سامهدا شمشیر نیمه حساسی بود که می توانست چاکرا را جذب کند و آن را به شکل انرژی به ارباب خود منتقل کند. سامهدا برای مدت طولانی نزد کیسامه بود و بعد از مدتی امضای چاکراهای آنها یکسان شد. در نهایت آنها اجازه این را پیدا کردند تا به شکل یک کوسه انسان نما ادغام شوند. این ادغام شدن، قدرت و سرعت کیسامه را دو چندان کرد.

 

همچنین بخوانید: بدترین و بهترین فیلرهای ناروتو 


24) می ترومی

می ترومی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Mei Terumi
  • توانایی ها: استفاده از سبک گدازه‌ای و سبک بخار

می ترومی یک شخصیت برون گراست که از دو قبیله دهکده کیریگاکوره (دهکده پنهان در مه) متولد شده است. او اجازه‌ی دسترسی به دو Kekkei Genkai دارد. می با استفاده از سبک بخار خود، ابر غول پیکری از غبارهای اسیدی را درست کند که قدرت این را داشت که همه چیز از گوشت کرفته تا فلز و حتی چاکراهای غیرقابل نفوذ سوسانو را ذوب کند.

توانایی منحصر به فرد دیگر می تکنیک گدازه‌ای بود. یک جوتسو که به او اجازه می داد تا با استفاده از گدازه ها بتواند از آنها به عنوان یک سلاح استفاده کند. علاوه بر این ها، او استاد جوتسو به سبک رعد و برق، آتش، زمین و آب است. این مهارت ها او را به یکی از معدود نینجاهایی تبدیل می کند که می تواند از چهار ماهیت چاکرا استفاده کند.

مرتبط: قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند! 


23) لیدی تسوناده

لیدی تسوناده سوناده یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Lady Tsunade
  • سن: 51 تا 55
  • توانایی: نینجای طبی

تسوناده یا سوناده که از نوادگان اولین هوکاگه است، در یکی از قوی ترین قبیله های نینجا در طول تاریخ، به دنیا آمد. او مهارت های خود را به عنوان یکی از ماهرترین نینجاهای پزشکی تمام دوران به کار گرفت. کنترل او بر چاکرای خود به قدری دقیق بود که می توانست تقریباً هر زخمی را بخیه بزند. یا حتی از دست خود به عنوان چاقوی جراحی استفاده کند.

سوناده همچنین اولین کسی بود که به پتانسیل های رزمی نینجوتسو پزشکی پی برد. او توانست چاکرای خود را به اندام خاصی منحرف کند و قدرت بدنی‌اش را ده برابر کند. او به قدری قدرتمند است که توانست با مشت های خود باعث ایجاد حوادث لرزه ای شود. چشم‌گیرترین شاهکار او، بازسازی میتوتیک او است که امکان بهبودی سریع را فراهم می کند. اما چه فایده که طول عمر او را کوتاه می کند.


22) گارا

گارا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Gaara of the Desert
  • سن: 12 تا 17
  • توانایی ها: جینچوریکی تک دم، دستکاری شن و ماسه

گارا در بدو تولد جانور یک دم را در درون خود داشت. همین موضوع باعث شد تا اهالی دهکده از گارا بترسند و او را یک هیولا بنامند. درست مثل ناروتو اوزوماکی، پدر او هم قبل تولد، جانور شوکاکو را در بدنش حبس کرده بود. اگرچه شوکاکو به گارا قدرت های باورنکردنی داد، اما توصیه های خشونت آمیزی را هم زیر گوش او زمزمه کرد. از زمانی که گارا در انیمه ناروتو معرفی شد، کنترل شن و ماسه او به قدری دقیق بود که روش مبارزه خاص خود را داشت. او دشمنانش را در تابوتی از شن گیر می انداخت و آنها را له می کرد.

در بدترین حالت، گارا می تواند کنترل را به شوکاکو بدهد و حتی تبدیل به دیو غول پیکر شود تا حریفش را ویران کند. حتی زمانی که شوکاکو از بدن گارا خارج شد، او توانست به توانایی های قدرتمندی مانند چشم سوم ساخته شده از ماسه که می توانست به عصب بینایی او متصل شود، دسترسی داشته باشد.

مرتبط: بهترین دیالوگ های انیمه ناروتو که درس زندگی می دهند! 


21) ای

ای یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Ay
  • سن: 47
  • توانایی ها: حالت چاکرای رهاسازی رعد و برق

A چهارمین رایکاگه دهکده کوموگاکوره ( دهکده پنهان در ابرها) و استاد سبک رعد و برق است. ای می‌ توانست از چاکرای خود استفاده کند تا بدنش را با هاله‌ای الکتریکی احاطه کند که سرعت او را به طور تصاعدی افزایش می‌ داد. سرعت او حتی از چهارمین هوکاگه، میناتو نامیکازه، که می‌ توانست با تکنیک فضا زمان تله‌ پورت کند هم بیشتر است. او آنقدر سریع است که توانست از سرعت خود برای شکست دادن تسوناده استفاده کند.

A از طریق سرعت و قدرت بدنی فوق‌ العاده‌اش، تکنیک رزمی خود را توسعه داد. که ماساشی کیشیموتو، خالق ناروتو، عمدتاً بر اساس حرکات کشتی حرفه‌ای در زندگی واقعی بود. A با سرعت عمل بی نظیرش می‌ تواند سریع‌ تر از آنچه چشم می‌ تواند دنبال کند حرکت کند و قبل از اینکه مخالفانش بدانند او کجاست، حملات ویرانگری را انجام دهد.


20) کیلر بی

کیلر بی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Killer Bee
  • سن: 32
  • توانایی ها: جینچوریکی هشت دم

یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو کیلر بی نام دارد. وقتی کیلر بی در ناروتو: شیپودن معرفی شد، بینندگان را با شخصیت گوشه‌ گیر و قافیه‌ خود غافلگیر کرد. با این حال، در زیر لایه‌ های شخصیت او یک شینوبی به‌ شدت مغلوب وجود دارد. کسی که حتی توانایی رقابت با Raikage را دارد.

کیلر بی میزبان هشت دم است. اما به جای اینکه از شرایط خود ناراضی باشد، در عوض توانسته است با این موجود پیوند نزدیکی برقرار کند. این ویژگی او را قادر می‌ سازد تا قدرت و سرعت زیادی از خود نشان دهد. قدرتی که او در برابر A از خود نشان داد، ثابت کرد که او در سطح یک کاگه (لقب رهبر یکی از دهکده‌ های مخفی از پنج کشور بزرگ شینوبی) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: چرا همه همین الان باید ناروتو ببینن!


19) اونوکی حصار نشین

اونوکی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Ohnoki the Fence Sitter
  • توانایی ها: رهاسازی گرد و غبار

اونوکی سومین سوچیکاگه در ایوا است و طبیعتا یک نینجای قدرتمند است. با این حال، توانایی های نینجوتسو او شروع به شکستن قوانین فیزیکی دنیای ناروتو می کنند. اونوکی با استفاده از تخصص خود در جوتسو Earth Style می تواند خود را آنقدر سبک کند که بتواند پرواز کند یا دشمنانش را چنان سنگین کند که در زمین فرو بروند. او همچنین قادر به ایجاد گولم های سنگی و تخته سنگ های انسان نما غول پیکر است.

تکنیک اونوکی (جوتسو به سبک ذرات) از اجدادش به او به ارث رسیده است. با استفاده همزمان از سه نوع عنصر، Onoki می تواند مخالفان خود را به اندازه اتم خرد کند. به عنوان یک کاگه، اونوکی به گارا کمک کرد تا تکنیک Shattered Heaven را متوقف کند. چون این تکنیک یک جفت شهاب سنگ را برای برخورد به یک نقطه خاص فرا می خواند.

بیشتر بخوانید: چرا انیمه های شونن انقدر محبوب هستند؟ 


18) جیرایا

جیرایا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Jiraiya the Toad Sage
  • سن: 50 تا 54
  • توانایی ها: حالت حکیم

تنها کسی که عنوان هوکاگه را رد کرد، جیرایا بود، یکی از سه سانین افسانه ای ( دو نفر دیگر: تسوناده و اوروچیمارو). آنها بهترین تصویر از شینوبی های کونوگاکوره ( دهکده پنهان در برگ) را در طول دومین جنگ بزرگ نینجا نشان دادند. جیرایا همچنین حکیم وزغ بود. شینوبی قدرتمندی که قادر به استفاده از چاکرای حکیم برای افزایش قدرت و سرعت خود بود.

خارج از حالت حکیم Sage Mode، جیرایا در نینجوتسو بسیار مهارت داشت. او توانایی های منحصر به فرد خود را داشت. اما قدرتمند ترین تکنیک او از شاگردش، چهارمین هوکاگه، یعنی راسنگان، آموخته شد. این تکنیک می‌ توانست چوب‌ ها را برش دهد، و دشمنان را در فاصله های دورتر منفجر کند. بعدها این تکنیک به حرکت مخصوص جیرایا و ناروتو تبدیل شد.

از دست ندهید: بهترین انیمه های شبیه Naruto که حتما باید تماشا کنید 


17) دانزو شیمورا

دانزو شیمور یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Danzo Shimura
  • سن: 72
  • توانایی: تکنیک باد، کوتوآماتسوکامی

در ناروتو، دانزو استاد تکنیک های Wind Style محسوب می شود. شارینگان (به معنی چشم چرخش کپی) کاشته شده در چشم راست او یک Mangekyo Sharingan تکامل یافته بود که به او توانایی کوتوآماتسوکامی داد. کوتوآماتسوکامی قدرتی است که با ایجاد توهم می توان اراده قربانیان خود را بدون اینکه متوجه شوند از آنها گرفت.

دانزو همچنین قادر به احضار یک جانور قدرتمند به نام کایمرا بود تا در موقعیت های حساس در جنگ به او کمک کند. او حتی می‌ توانست از جوتسو چوبی استفاده کند؛ اگرچه کنترل خوبی روی آن نداشت. با این حال، قوی‌ ترین تکنیک او از شارینگان در بازویش بود؛ که به او اجازه می‌ داد از ایزاناگی که واقعیت را تغییر می‌ داد استفاده کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن سریالی که از تماشای آنها لذت می برید! 


16) هیروزن ساروتوبی

هیروزن ساروتوبی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Hiruzen Sarutobi
  • سن: 68
  • توانایی ها:

هیروزن ساروتوبی، سومین هوکاگه از دهکده کونوهاگاکوره (دهکده پنهان شده در برگ درختان)، برای چندین سال قدرتمندترین نینجا در دهکده بود. او در ابتدا به عنوان یک مرد جوان هوکاگه خود را وقف محافظت از مردمش کرد. او می خواست یاد بگیرد که چگونه از مردمش به بهترین شکل ممکن محافظت کند. افسانه ها می‌ گویند که ساروتوبی هر جوتسو در دهکده برگ پنهان را آموخت. از این رو، او یکی از آگاه‌ ترین شینوبی‌ های تمام دوران شناخته می شود.

ساروتوبی در جوانی به عنوان یک خدای واقعی در میان شینوبی ها مورد احترام بود. با این حال، زمانی که ناروتو شروع می‌ شود، هیروزن به سن پیری خود رسیده و توانایی‌ هایش تا حدودی کاهش یافته بودند. اما او همچنان می‌ توانست در مبارزه با اوروچیمارو، از خود محافظت کند. او همچنین تکنیک احضار منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشت و شخصیت فولکلور چینی را پادشاه میمون نامید تا در کنار او بجنگد.

مرتبط: موسیقی متن انیمه Naruto را گوش کنید! شروع یک داستان به یادماندنی 


15) کابوتو یاکوشی

کابوتو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Kabuto Yakushi
  • سن: 19 تا 24
  • توانایی: جذب چاکرا

توانایی رزمی کابوتو که یک اعجوبه پزشکی بود، در ابتدا محدود به تبدیل بازوهایش به چاقوی تیز با استفاده از چاکرای خود بود. با این حال، پس از مرگ ظاهری اوروچیمارو، کابوتو سلول‌ های اوروچیمارو را در خود کاشت و به یک مار انسان‌ نما تبدیل شد. کابوتو با بدن و توانایی های جدید خود توانست تکنیک های قدرتمند حکیم را بیاموزد.

خطرناک ترین جوتسو کابوتو، ادو تنسی، تکنیک رستاخیز جهان ناپاک است. کابوتو تنها با چند DNA از یک شینوبی مرده، می تواند آنها را زنده کند و تحت کنترل خود دربیاورد. کابوتو ادعا کرد که این تکنیک را کامل کرده است و توانست ارتشی از نینجاهای مرده را برای مبارزه در چهارمین جنگ بزرگ نینجا احضار کند.


14) اوروچیمارو

اوروچیمارو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Orochimaru
  • سن: 50 تا 54
  • توانایی: تکنیک علامت نفرین، جوتسوی جاودانگی، تکنیک احضار مار، احضار جوتسو

بدون شک اوروچیمارو یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو است. اوروچیمارو به‌ عنوان قدرتمندترین سانین افسانه‌ای دهکده کونوهاگاکوره (برگ پنهان)، توانست با جاه‌ طلبی‌ هایش در یادگیری هر جوتسوی ساخته شده و دستیابی به جاودانگی، قدرتمند شود. او در تکنیک های بدن تخصص داشت و حتی یک جوتسو جاودانگی ساخت که به او اجازه می داد روح خود را بین رگ های مختلف منتقل کند تا زنده بماند. اگرچه او قادر به استفاده از حالت Sage Mode نیست، اما اوروچیمارو با اصلاح چاکرای حکیم، تکنیک علامت‌ گذاری نفرین خود را ایجاد کرد. اوروچیمارو حتی می تواند خود را از تکه DNA در مهر نفرین احیا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن 


13) ناگاتو

ناگاتو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Nagato
  • سن: 35
  • توانایی ها: تکنیک احضار مجسمه Gedo، رینگان، شش راه درد

ناگاتو از دهکده آمگاکوره ( دهکده پنهان در باران) آمده بود. او در سنین بسیار جوانی چشمان رینگان را پیوند زد. جیرایا نینجوتسو را به او آموزش داد، چون معتقد بود که ناگاتو یک فرد برگزیده است. ناگاتو قادر به هر پنج ماهیت چاکرا بود. تصویری شبیه ستاره از خود و دیگران به نمایش می گذاشت و می توانست از طریق بارندگی از مردم جاسوسی کند.

با شش راه درد، ناگاتو می‌ توانست گرانش را کنترل کند، طیف گسترده‌ای از حیوانات غول‌ پیکر را احضار کند، چاکرا جذب کند، روح افراد را کنترل کند و به یک سایبورگ مسلح تبدیل شود. او با رینگان خود، می توانست از هر شش عنصر طبیعت بهره ببرد و توانایی یادگیری هر جوتسویی را داشته باشد. با استفاده از این قدرت، او چندین جینچوریکی قدرتمند را دستگیر کرد و کشت، معلم قدیمی خود جیرایا را به قتل رساند، و حتی دهکده پنهان در برگ ها (کونوگاکوره) را از بین برد.

ههمچنین بخوانید: بی رحم‌ ترین قاتلان انیمه‌ای که برای رسیدن به هدفشان هرکاری می کنند!


12) ایتاچی اوچیها

ایتاچی اوچیها یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Itachi Uchiha
  • سن: 17 تا 21
  • توانایی: مانگکیو شارینگان، سبک آتش

خالق ناروتو (ماساشی کیشیموتو)، ایتاچی اوچیها را به عنوان قوی ترین شخصیت در انیمه ناروتو معرفی کرد. چون او واقعا یک اعجوبه است. چون در سنین پایین قفل شارینگان خود را باز کرد. در 11 سالگی به عملیات سیاه Anbu پیوست. و مانگکیو شارینگان (پیشرفته ترین حالت شارینگان) خود را در نوجوانی فعال کرد.

در مبارزات، ایتاچی تقریباً بی بدیل است. او می تواند توهمات قدرتمندی را در ذهن حریف ایجاد کند. بدن خود را در گله ای از کلاغ ها پنهان کند. بدون شک ایتاچی یکی از قوی ترین شخصیت هایی است که از سبک آتش استفاده می کنند. با این حال، قدرت واقعی او ناشی از مانگکیو شارینگان است که به او امکان دسترسی به سه تکنیک افسانه ای را می دهد. ایتاچی در یک چشمش آماتراسو و در چشم دیگرش تسوکویومی را دارد. وقتی مانگکیو شارینگان را در هر دو چشمش بیدار کند قادر است سوسانو را به اجرا درآورد.

مرتبط: بهترین والپیپرهای انیمه Naruto که باید آن‌ها را دانلود کنید! 


11) توبیراما سنجو

توبیراما سنجو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Tobirama Senju
  • سن: زنده نیست
  • توانایی: احضار جوتسو: بازسازی مجدد، فضا زمان نینجوتسو

از بین همه هوکاگه‌ها، مسلماً هیچ کدام به اندازه توبیراما سنجو مورد قدردانی قرار نمی گیرند. هوکاگه دوم پس از مرگ برادر بزرگترش رهبری دهکده برگ پنهان (کونوهاگاکوره) را به دست گرفت. با رهبری او، شاهد سطح بی نظیری از ثبات سیاسی در دهکده بودیم.

توبیراما سنجو به عنوان یک شینوبی استعداد فوق العاده ای داشت. تسلط او در سبک فضا زمان نینجوتسو نظیر نداشت. البته تا زمانی که میناتو نامیکازه سال ها بعد تکنیک های خود را گسترش نداده بود. علاوه بر این، توبیراما در واقع تکنیک احضار جوتسو: بازسازی مجدد را اختراع کرد. اگرچه مدت کوتاهی بعد از اختراع استفاده از آن را ممنوع کرد.

مرتبط: زیباترین دختران انیمه ای | 10 تا از جذاب ترین دختران انیمه ای


10) کاکاشی هاتاکه

کاکاشی هاتاکه یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Kakashi Hatake
  • توانایی: استفاده از جوتسو چیدوری، مانگکیو شارینگان

کاکاشی هاتاکه اولین شینوبی در ناروتو بود که به وضوح نشان داد که چقدر مغلوب است. به عنوان یک کودک نابغه، کاکاشی توانایی خود را در دستکاری چهار عنصر چاکرا از سنین جوانی نشان داد. کاکاشی تحت تعلیم هوکاگه چهارم، به یک نینجا قدرتمند تبدیل شد که قادر به توسعه تکنیک نهایی خود، جوتسو رعد و برق به نام چیدوری بود. با این حال، جوتسو هرگز به طور کامل کار نکرد تا اینکه کاکاشی بزرگترین هدیه خود را دریافت کرد: چشم شارینگان. بعدها، شارینگان او به یک مانگکیو شارینگان تبدیل شد و به او امکان دسترسی به توانایی کامویی را داد که به کاکاشی اجازه می‌ داد اجسام را بین ابعاد بچرخاند. برای مدت کوتاهی در طول چهارمین جنگ بزرگ نینجا، کاکاشی برای مدت کوتاهی از شارینگان دیگری استفاده می‌ کند. که به او یک سوزانو بدن کامل همتراز با شخصیت‌ های این سری می‌ دهد.


9) مایت گای

مایت گای یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Might Guy
  • سن: 26 تا 31
  • توانایی ها: تکنیک هشت دروازه، قدرت فوق العاده

اگرچه مایت گای قادر به استفاده از نینجوتسو بود، اما تخصص در تای‌ جوتسو را انتخاب کرد و بدون شک موفق‌ ترین و قدرتمندترین مبارز فیزیکی در کل جهان ناروتو است. گای تنها با استفاده از مهارت‌ های جنگی خود توانست ایتاچی و کیسامه را هنگامی که قصد حمله به دهکده برگ را داشتند، مهار کند. او می تواند از هشت دروازه داخلی استفاده کند، که اصلا کار آسانی نیست. هشت دروازه داخلی یک سری از تثبیت کننده های چاکرا در سراسر بدن شینوبی هستند که می تواند اورکلاک شود تا به آنها قدرت و سرعت فوق بشری بدهد.

گای با باز کردن هر هشت دروازه داخلی، خون خود را به آتش خالص تبدیل می‌ کند و آن را از تمام منافذ خود بیرون می‌ دهد. اگرچه انجام این کار انرژی بسیار زیادی از او می گیرد. مایت گای از این تکنیک برای مقابله با مادارا جینچوریکی ده دم استفاده کرد. اما با این کار تا آخر عمرش فلج شد.

مرتبط: بهترین انیمه های رزمی | 15 انیمه برتر ژانر هنرهای رزمی 


8) میناتو نامیکازه

میناتو نامیکاز یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Minato Namikaze
  • توانایی ها: حالت چاکرای نه دم، حالت سیج، نینجوتسو فضا زمان، جوتسو احضار

میناتو نامیکاز که به عنوان «فلش زرد کونوها» شناخته می‌ شود، یکی از قوی ترین شخصیت‌ های انیمه ناروتو است. میناتو به عنوان پدر ناروتو اوزوماکی، مجبور شد جان خود را فدا کند تا روباه نه دم را مهر و موم کند و جهان را نجات دهد. و در نهایت زمینه را برای روایت فرنچایز محبوب ناروتو فراهم کرد. خوشبختانه، میناتو در نهایت تناسخ پیدا می کند و به او زمان کافی برای نشان دادن محدودیت های ظالمانه قدرتش می دهد. هوکاگه چهارم قادر به حالت چاکرای نه دم و حالت سیج است که سطح او را از هر شینوبی در تاریخ بالاتر می برد. علاوه بر آن، تسلط او بر نینجوتسو فضا زمان، قطعا او را به یکی از قوی ترین کاگه (لقب  رهبر یکی از دهکده‌ های مخفی از پنج کشور بزرگ شینوبی) تاریخ ناروتو تبدیل می کند.


7) هاشیراما سنجو

هاشیراما سنجو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Hashirama Senju
  • توانایی ها: حالت حکیم، چند هزار دست واقعی، ککی گنکای (سبک چوب)

در مورد شینوبی های تاریخی، هیچ کدام به اندازه هوکاگه اول، هاشیراما سنجو، تاثیرگذار نیستند. این شخصیت افسانه ای در کنار مادارا اوچیها با ایجاد آتش بس بین قبایل سنجو و اوچیها، زمینه ساز پدید آمدن دهکده برگ پنهان شد. بنابراین او یکی از بنیان گذاران این دهکده محسوب می شود.

برای ایجاد این آتش بس، هاشیراما مجبور شد بارها و بارها قدرت خود را به قبیله اوچیها نشان دهد. این درگیری های تاریخی باعث شدند تا هاشیراما بتواند مادارا را شکست دهد. اما هاشیراما به جای گرفتن انتقام، تصمیم گرفتن تا با مادارا متحد شود. این گونه شد که دهکده کونوهاگاکوره شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: قوی ترین شخصیت های انیمه شبدر سیاه Black Clover 


6) ساسوکه اوچیها

ساسوکه اوچیها یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Sasuke Uchiha
  • سن: 12 تا 17
  • توانایی ها: چیدوری، سوزانو بدن کامل، مانگکیو شارینگان ابدی، رینگان، چاکرای شش راه

یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو ساسوکه اوچیها است. اگرچه ساسوکه مثل برادرش بزرگترش یعنی ایتاچی یاد سریع همه چیز را یاد نمی گرفت، اما معلمان متنوع تری داشت. کاکاشی به او هوشیاری را آموزش داد. و پس از باز شدن قفل شارینگان، به ساسوکه تکنیک قدرتمند چیدوری را یاد داد. با این حال، تشنگی ساسوکه برای قدرت، از آموزه های کاکاشی پیشی گرفت و او در نهایت خود را با اوروچیمارو همسو کرد و به سانین اعتماد کرد تا او را به میزان قدرت مدنظرش برساند.

پس از کشتن ایتاچی و باز کردن قفل مانگکیو شارینگان، ساسوکه می‌ تواند به راحتی با آکاتسوکی یا چند کاگه به طور همزمان مبارزه کند. با این حال، قوی‌ ترین حرکت او تیر ایندیرا است. ساسوکه پس از دریافت رینگان قادر شد تا سوسانو بدن کامل را اجرا کند که به شکل قابل توجهی بزرگتر و شبیه به حالت جانور دم دار بود.

مرتبط: بهترین انیمه های طولانی ؛ لیستی که می توان تا آخر عمر با آن زندگی کرد! 


5) ناروتو اوزوماکی

ناروتو اوزوماکی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Naruto Uzumaki
  • سن: 12 تا 17
  • توانایی ها: چاکرای قدرتمند، جینچوریکی، نینجوتسو، فن کلون سایه، راسنگان، سنجوتسو

نوبتی هم که باشد نوبت قهرمان انیمه ناروتو است. زمانی که ناروتو یک نوزاد بود پدرش برای محافظت از دهکده روباه نه دم شیطانی را در بدن او مهر و موم کرد و او تبدیل به یک جینچوریکی شد. قوی ترین حالت او استفاده از شنل نه دمی است. حالت بعدی حالت Sage است که به او امکان می‌ دهد از تکنیک مبارزه فیزیکی Frog Kata و Rasenshuriken استفاده کند.

پس از دوستی با کوراما، ناروتو به حالت چاکرای نه دم رسید که بدن او را به چاکرای شعله ور تبدیل می کند. با این کار، او می‌ تواند اندام‌ های اضافی را تکثیر کند، سریع‌ تر از رعد و برق حرکت کند، چاکرای خود را به کل ارتش گسترش دهد و بدن کوراما را به شکل آواتار چاکرا نشان دهد. این شکل توسط چاکرای شش راه تقویت می شود و به ناروتو اجازه می دهد از گوی های حقیقت جو استفاده کند.

بیشتر بخوانید: مهارت های رزمی ناروتو در دنیای واقعی و انیمه را بشناسید! 


4) اوبیتو اوچیها

اوبیتو اوچیها یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Obito Uchiha
  • سن: 13 تا 31
  • توانایی ها:

پس از اینکه اوبیتو در طول یک ماموریت در دوران کودکی خود دچار جراحتی مرگبار شد، توسط مادارا بهبود یافته و درمان شد. مادارا او را با سلول‌ هایی از اولین هوکاگه زنده نگه داشت، که به اوبیتو اجازه استفاده محدود از Wood Style را داد. اوبیتو به عنوان یک اوچیها توانست قفل شارینگان را باز کند. وقتی اوبیتو شاهد کشته شدن دوستش بود، شارینگان او به شکل مانگکیو تبدیل شد. اوبیتو بعداً Rinnegan را به دست آورد، یک تکنیک چشم مکمل قوی تر از Mangkeyo که به او امکان دسترسی به قدرت های شش طریقت افسانه ای را می داد. اندکی پس از آن، اوبیتو میزبان جینچوریکی تیم غیرقابل توقف ده دم شد. اوبیتو به طور طبیعی می تواند پرواز کند و به گوی های حقیقت جو دسترسی داشت.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های هیجان انگیز که به خوبی سرگرم تان می کنند! 


3) مادارا اوچیها

مادارا اوچیها یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Madara Uchiha
  • توانایی ها: تسلط به ادو تنسی،

قدرت های جهانی مادارا اوچیها او را به یکی از قدرتمندترین نینجا های تاریخ انیمه ناروتو تبدیل کرده است. مادارا با کاشتن چشمان برادرانش در چشمان خود، قفل مانگکیو شارینگان ابدی را باز کرد و به او در میان دیگر قدرت‌ ها، به سوسانو عالی، یک آواتار چاکرا نشکن و کاملاً شکل‌ گرفته دسترسی پیدا کرد که می‌ توان از آن برای اهداف تهاجمی و دفاعی استفاده کرد.

حتی بدون سوسانو، شارینگان معمولی مادارا آنقدر قدرتمند بود که به تنهایی به مقابله با نیروهای شینوبی رفت و تعدادی از آنها را کشت. او همچنین به Edo Tensei تسلط داشت و زمانی که با آن دوباره زنده شد توانست به زندگی خود بازگردد. او قبل از پایان انیمه، بسیاری از شاهکارهای چشمگیر دیگر از جمله ساخت قدرت قدرتمند Ten-Tails را به دست آورد. با در نظر گرفتن این موضوع، مادارا می تواند در رتبه سوم لیست قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو قرار بگیرد.


2) هاگورومو اوتسوتسوکی

هاگورومو اوتسوتسوکی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Hagoromo Otsutsuki
  • توانایی ها: استفاده از رینگان، ماگکیو شارینگان، شش طریقت سنجوتسو

در دنیای شینوبی، هیچ نامی به اندازه نام هاگورومو اوتسوتسوکی – که به عنوان حکیم شش راه شناخته می شود. – درون هاله‌ای از رمز و راز احاطه نشده است. این شخصیت افسانه ای، پسر ارشد کاگویا اوتسوتسوکی است و در کنار برادرش هامورا، چیزی را خلق کرد که بعدها به اشکال مختلف جوتسو معروف شد. هاگورومو به‌عنوان سر منشا تقریباً تمام جوتسوها، قدرت بسیار زیادی داشت. قدرت های او از جمله رینگان، ماگکیو شارینگان و شش طریقت سنجوتسو همگی اولین ها در نوع خود بودند. و با استفاده از آنها، او توانست نه تنها جهان را از شر کاگویا بلکه از هیولای ده دمی نیز نجات دهد.

مرتبط: آموزه های انیمه های شونن در دنیای واقعی ؛ چی یاد گرفتی؟


1) کاگویا اوتسوتسوکی

کاگویا اوتسوتسوکی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو
Kaguya Otsutsuki
  • توانایی ها: پرواز، ادغام خود با طبیعت، تله پاتی، جذب چاکرا و…

مادر بیگانه حکیم شش راه (هاگورومو اوتسوتسوکی)، کاگویا، اولین فردی بود که چاکرا را ایجاد کرد و استفاده از آن را رواج داد. ایجاد چاکرا قدرت های خداگونه از جمله پرواز، توانایی ادغام خود با طبیعت، تغییر محیط، جهش ابعاد، تله پاتی، جذب چاکرا، بازسازی و توانایی خلق را به او داد. او حتی می تواند در نبردهای مختلف از استخوان های خود به عنوان سلاح استفاده کند.

کاگویا همچنین می‌ تواند از گوی حقیقت‌ جوی استفاده کند. علاوه بر این، او از هر سه جوتسو چشمی اصلی استفاده می کند: بیاکوگان، شارینگان و رینگان. او حتی می تواند تسوکویومی ابدی را فعال کند. او همچنین می تواند به دلخواه خود جانور ده دم را جذب کرده و به آن تبدیل شود و بلافاصله تبدیل به یک هیولای خشمگین غول پیکر شود. بی دلیل نیست که به عنوان قوی ترین شخصیت انیمه ناروتو از آن یاد می شود.


امیدوارم که از مطالعه مطلب قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو لذت برده باشید. به نظر شما کدام یک از این شخصیت ها قوی تر هستند؟ مثل همیشه نظر خود را در بخش کامنت ها برای من و دیگر همراهان وارونه بنویسید. ممنون از همراهی شما.

همچنین در ادامه بخوانید: قوی ترین شخصیت های وان پیس (One Piece) را بشناسید!