این انیمه ها را قبل از پخش موردانتظارترین انیمه های 2022 تماشا کنید!

قبل از پخش موردانتظارترین انیمه های 2022 چه انیمه ای تماشا کنیم؟ اگر از انتظار برای تماشای انیمه های مورد انتظار 2022 خسته شدید، در این مطلب ما انیمه هایی که باید در سال 2022 تماشا کنید رو به شما معرفی میکنیم که توی این مدت بتونن شما رو سرگرم و راضی کنن. با مجله وارونه همراه باشید.

انیمه های سریالی معمولا فصلی هستن؛ به عنوان مثال انیمه اتک آن تایتان یه انیمه پاییزی-زمستانیه یا انیمه فانتزی رومانتیک سبد میوه یه انیمه بهاریه. با آغاز سال 2022 فصل انیمه های زمستانی هم شروع شده. به نظر میرسه سال 2022 سال هیجان انگیزی میشه چرا که از همین ابتدا در اولین فصل پخش انیمه های سریالی شاهد انتشار فصل چهارم Attack on Titan و فصل دوم Demon Slayer بودیم و پخش فصل های جدید انیمه های سریالی بزرگ و محبوب دیگه مثل فصل ششم My Hero Academia هم برای سال 2022 تایید شده اند.

خبر خوش اینکه فصل جدید انیمه های محبوبی که وقفه پخش داشتند هم طی همین سال به روی آنتن میرن و برای همه دوستداران انیمه قابل تماشا خواهند بود. از این دسته سریال های محبوبی که تولید اون ها به دلایل مختلف متوقف شد میتونیم به انیمه Golden Kamuy، انیمه Mob Psycho 100 و انیمه The Devil is a Part-Timer! اشاره کنیم. مدت زیادی از آخرین باری که این مجموعه ها برای اولین بار پخش شدن میگذره و حالا بعد از مدت ها با انتشار خبر بازگشت ناگهانی شون همه اعضای فندوم دوباره هیجانزده شدن. تعداد این کامبک ها به قدری زیاد بوده که حرفشون همه جا پیچیده و کمتر کسی هنوز هم منتظر انیمه های جدیدیه که قراره به زودی پخش بشن.


THE DEVIL IS A PART-TIMER

شیطان نیمه وقت / شیطان شغل پاره وقت دارد!

انیمه شیطان نیمه وقت

انیمه فانتزی – برشی از زندگی The Devil is a Part-Timer بر اساس داستان لایت ناولی به اسم Demon Lord at Work! نوشته ساتوشی واگاهارا (Satoshi Wagahara) در سال 2013 ساخته شد. متاسفانه بر خلاف انتظار سازندگان، پخش اولیه این انیمه از طریق Tokyo MX با استقبال زیادی رو به رو نشد و ناشناخته باقی موند. اما زیاد طول نکشید تا همه چیز دست خوش تغییر بشه. انیمه “شیطان یک شغل پاره وقت دارد!” در طی سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرد؛ محبوبیت این انیمه به قدری افزایش داشت که تیم سازنده پس از گذشت حدود 8 سال از پخش فصل اول، تصمیم به ساخت فصل دوم این انیمه گرفتند.

مرتبط: بهترین انیمه های فانتزی ؛ داستان‌‎هایی پر از خیال! 

داستان انیمه شیطان نیمه وقت با سفر شیطان به زمین شروع میشه و با جور کردن یه شغل و کار کردن به عنوان یه کارگر پاره وقت توی یه فست فود فروشی ادامه پیدا میکنه. این انیمه محیط دلنشینی داره و کمدی خوب و حساب شده اش باعث میشه به راحتی با سریال و داستان ارتباط برقرار کنید. فصل دوم این انیمه توسط استودیو انیمیشن سازی 3Hz تولید میشه. پخش فصل جدید این انیمه برای تابستان در نظر گرفته شده و به زودی به روی آنتن ژاپن خواهد رفت.

اگه هنوز فصل اول این انیمه رو تماشا نکردین الان بهترین فرصت برای شماست تا بتونین برای شروع پخش هفتگی فصل دوم آماده بشید.


DOROHEDORO

دوروهه‌دورو

انیمه دوروهه دورو

این لیست بدون اسم بردن از انیمه مرد اره ای (Chainsaw man) یه چیزی کم داره. انیمه مرد اره ای که یکی از موردانتظارترین سریال های سال 2022 به حساب میاد با اقتباس از مانگایی به همین اسم، نوشته تاتسوکی فوجیموتو (Tatsuki Fujimoto) ساخته شده و روایتگر جوانی به اسم دنجی، یه شکارچی شیاطین یتیم، رو روایت میکنه. دنجی سگ عجیب و غریبی داره که نیمی از اون اره برقیه! اون در مواقع لزوم با سگش ترکیب میشه و به یه موجود نیمه انسان-شیطان ارتقا پیدا میکنه که قدرت مبارزه ی عالی ای داره.

ما میدونیم که انیمه مرد اره ای اواخر سال 2022 (احتمالا پاییز) منتشر میشه اما هیچ تاریخ دقیق رسمی از پخش این انیمه وجود نداره و همین موضوع باعث ناراحتی فندوم Chainsaw man شده. اگه شما هم از انتظار برای تماشای مرد اره ای خسته شدین و دوست دارین قبل از تماشای این انیمه تجربه مشابهی داشته باشید؛ ما به شما تماشای انیمه فوق العاده بینظیر Dorohedoro رو پیشنهاد میدیم!

انیمه دوروهه‌دورو بر اساس مانگای Q Hayashida در سال 2020 و توسط استودیو MAPPA ساخته شد. داستان این سریال علمی-تخیلی و اکشن در یک محیط آخرالزمانی فانتزی و البته تاریک جریان داره. داستان این انیمه درباره موجودی عجیب الخلقه است که سری شبیه به سر سوسمار داره و هیچ چیزی از گذشته اش به خطر نمیاره؛ به همین دلیل به دنبال کسی میگرده که اون رو به این شکل درآورده و خاطراتش رو پاک کرده. برای رسیدن به این هدف باید با جادوگران زیادی مبارزه کنه و شکستشون بده تا بعد بتونه با بردن سر اون افراد به داخل دهنش چهره اون ها رو به فرد مرموزی که پشت گردنش زندگی میکنه نشون بده تا بتونه “فرد مورد نظر خاطره دزد” رو پیدا کنه. این انیمه خط داستانی پیچیده و جذابی داره و هرچقدر جلوتر بره پیچیده تر و جذاب تر میشه.

مرتبط: بهترین انیمه های 2022 نتفلیکس 

این هم اضافه کنیم که فیلمنامه نویس سریال Dorohedoro و سری Chainsaw Man مشترکه و توسط هیروشی سکو (Hiroshi Seko) نوشته شده. کارگردانی این اثر هم بر عهده یو ایچیرو هایاشی (Yuichiro Hayashi) بوده که بعد از اتمام این پروژه کارگردانی فصل پایانی سریال Attack On Titan رو نیز برعهده گرفت. حالا که بحثش شد این هم اضافه کنیم که آهنگساز سری چینساو من، آهنگسازی مجموعه Dorohedoro رو هم برعهده داشته و موسیقی متن این اثر یکی از بهترین قطعاتی خواهد بود که تا به حال شنیدین. اگه شما هم طرفدار اتک، چینساو من و یا Devilman Crybaby هستید و هنوز انیمه دوروهه‌دورو رو تماشا نکردین، الان بهترین فرصت برای تماشای این انیمه است.


GOLDEN KAMUY

کاموی طلایی

انیمه کاموی طلایی

ماه گذشته اعلام شد که Golden Kamuy، انیمیشن ماجراجویی تاریخی به سبک وسترن که بر اساس مانگایی به همین اسم از ساتورو نودا (Satoru Noda) ساخته شده بود، با انتشار فصل چهارم به روی صفحه نمایشگر طرفدارانش برمیگرده.

فصل سوم این سریال در سال 2020 پخش شد، و حالا فصل جدید بعد از یک وقفه یک ساله تمدید شده. انیمه روایتگر داستان جاودانه ای به اسم سایچی سوگیموتو، یک سرباز سابق در طول جنگ روسیه و ژاپنه که همراه دختر جوانی به اسم آسیرپا به دنبال یک “گنج گم شده” در هوکایدو میگرده. این انیمه برخلاف ظاهر رنگارنگ و شادی که داره نمایشی از خشونت بی اندازه است که گاهی با اضافه کردن چاشنی کمدی و حس شوخ طبعی کارکترها متعادل تر به نظر میرسه و در کل ترکیب خوبی به وجود میاره.

مرتبط: بهترین انیمه های کوتاه که کمتر از 20 قسمت دارند

تیم سازنده فصل جدید این سری دچار تغییرات بزرگی شده که امیدواریم باعث افزایش کیفیت فصل جدید بشه و شاهد افت نباشیم. اولین و بزرگترین تغییر واگذار شدن پروژه به استودیو Brain’s Base هست در صورتی که فصل های قبلی توسط Geno Studio ساخته شده بودن. شیزوتاکا سوگاهارا (Shizutaka Sugahara) به عنوان کارگردان اصلی سری جایگزین هیتوشی نانبا (Hitoshi Nanba) شد؛ و تاکومی یاماکاوا (Takumi Yamakawa)، طراح شخصیت انیمه To Your Eternity به عنوان کارکتر دیزاینر اصلی به تیم اضافه شد. ما فقط میدونیم فصل چهارم این انیمه برای سال 2022 در نظر گرفته شده و تاریخ دقیق انتشار هنوز نامشخصه.


MOB PSYCHO 100

موب سایکو 100

انیمه موب سایکو 100

Mob Psycho 100 یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌های انیمه‌ایه که برای اولین بار در سال 2016 پخش شد. این اثر با اقتباس از مجموعه مانگایی توسط “وان” نویسنده معروف مانگای One Punch Man به کارگردانی یوزورو تاچیکاوا (Yuzuru Tachikawa) که از قبل بخاطر کارگردانی “رژه مرگ” (Death Parade) و “دکا دنس” (Deca-Dence) شناخته میشد، ساخته شد.

محوریت اصلی داستان پسر نوجوونی به اسم موب است،که قدرت فیزیکی خیلی زیادی داره و یه جورایی قدرتمندترین کارکتر دنیای خودشه. دو فصل قبلی این انیمه به دلیل انیمیشن خیره‌کننده، شخصیت‌های عجیب و غریب سریال و همینطور تأکید داستان به روی موضوع همدلی و بخشش به عنوان یه محرک قوی برای رشد عاطفی و رشد شخصیت اصلی محبوبیت زیادی پیدا کرد.

مرتبط: تریلر فصل سوم Mob Psycho 100 + اطلاعات تکمیلی 

استودیو بونز (Bones Studio) در اکتبر گذشته اعلام کرد فصل آخر که احتمالا آخرین فصل کل سری خواهد بود، طی سال 2022 منتشر میشه. کارگردانی این فصل مثل فصل های گذشته بر عهده یوزورو تاچیکاوا ست؛ با این تفاوت که تاکاهیرو هاسوی (Takahiro Hasui) هم به عنوان یکی از کارگردانان به تیم اضافه میشه.


TO YOUR ETERNITY

به سوی ابدیت تو

انیمه به سوی ابدیت تو

انیمه سریالی To Your Eternity تونست توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه و به یکی از بهترین انیمه های سال 2021 تبدیل بشه؛ که که یکی از دلایل این محبوبیت چشمگیر داستان و شروع منحصر به فردشه. انیمه “به سوی ابدیت تو” بر اساس مانگای فانتزی یوشیتوکی اویما (Yoshitoki Ōima) که برای اولین بار در سال 2016 به چاپ رسید، ساخته شده. “به سوی ابدیت تو” روایتگر داستان یک گوی جاودانه است که توسط یک خالق مرموز به زمین فرستاده می‌شه تا رفتارهایش توی یه محیط جدید مثل یک موجود آزمایشگاهی مورد بررسی قرار بگیره. محیط انیمه در هر قسمت با توجه به شرایط مختلف تغییر میکنه و این گوی جاودانه در مدت کوتاهی گرما، سرما، درد و محبت رو تجربه میکنه و به تدریج معنی انسان بودن رو یاد میگیره و چالش‌ها و لحظات خوش زیادی رو تجربه می‌کنه.

طبق اطلاعیه صفحه رسمی این انیمه، پخش هفتگی فصل دوم انیمه TO YOUR ETERNITY امسال آغاز میشه و مثل فصل اول انیمه 20 قسمت داره. اگه در طول سال گذشته این انیمه رو تماشا نکردین، الان وقتشه!


VINLAND SAGA

حماسه وینلند

انیمه وینلد ساگا

انیمه Vinland Saga، سریالی با ژانر ماجراجویی، تاریخی و هیجان انگیزه که بر اساس مجموعه مانگای نوشته شده توسط ماکوتو یوکیمورا ساخته شده (اولین چپتر این مانگا اولین بار در سال 2005 چاپ شد). این اثر در سال 2019 توسط استودیو Wit ساخته شد و به سرعت به یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌های جدید سال 2019 تبدیل شد و تا جایی پیش رفت که در لیست بهترین انیمه های سریالی سال 2019 قرار گرفت.

سریال حماسه وینلند روایتگر تلاش های پسری به اسم تورفین برای گرفتن انتقام قتل پدرشه. داستان انیمه طی قرن یازدهم میلادی و در انگلستان اتفاق میفته؛ زمانی که انگلستان در واقع قلمرو حکمرانی وایکینگ ها بود. این سری سکانس های مبارزه و فایت های نفسگیری داره که باعث جذابیت سری شده؛ علاوه بر این شخصیت پردازی فوق العاده و دیالوگ های تامل برانگیز سری باعث شد افراد زیادی به فندوم انیمه وینلند ساگا اضافه بشن.

مرتبط: بهترین سریال های شبیه انیمه Vinland Saga

فصل دوم این سریال توسط شوهی یابوتا (Shūhei Yabuta) کارگردانی میشه و تاکاهیکو آبیرو (Takahiko Abiru) به عنوان طراح شخصیت با تیم سازنده همکاری میکنه. فصل جدید انیمه “حماسه وینلند” همین امسال منتشر میشه اما متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده. اگه نتونستین فصل اول انیمه رو در طول پخش اولیه تماشا کنین، هیچ زمانی بهتر از الان، قبل از شروع شدن فصل دوم، نیست.

ممنونیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودین. تا حالا انیمه ای از بین انیمه های لیست رو تماشا کردین؟! به اون انیمه از یک تا ده چه امتیازی میدین؟!