امبر هرد (Amber Heard)

با معرفی بهترین فیلم های امبر هرد در خدمت شما هستیم. امبر هرد (Amber Heard) یکی از بازیگران محبوب طرفداران دنیای سینما و تلویزیون است که در 22 آوریل 1986 در تگزاس آمریکا به دنیا آمد.

او حتی از دبیرستان اخراج شد تا بتواند در حرفه‌ی بازیگری فعالیت کند و توانست برای اولین بار در درام ورزشی چراغ های جمعه شب (Friday night lights) که در سال 2004 منتشر شد، حضور داشته باشد. وی تا به امروز، در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

زیر پا گذاشتن قوانین استرالیا

امبر هرد، در سال 2015، برای دیدار با همسر خود، جانی دپ Johnny Depp، که حین فیلمبرداری دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) بود به استرالیا سفر کرد. حین این سفر امبر 2 سگ از نژاد یورکشایر تریر به همراه داشت. مقامات استرالیا به دلیل قوانین سفت و سخت استرالیا و طبیعت خاص قاره، خواستار قرنطینه‌ی این حیوانات بودند؛ اما امبر به همراه داشتن این سگ‌ها را تکذیب کرد و از قرنطینه کردن آنها سر باز زد. در صورتی که عکس های منتشر شده از او در فضای مجازی همچون اینستاگرام حاکی از این بود که امبر این سگ ها را خلاف قانون به استرالیا آورده است.

همچنین بخوانید: اروتومانیا یا خودمعشو پنداری ؛ هر آنچه باید بدانید!

طبق مقررات، او باید مبلغ 1 میلیون دلار جریمه پرداخت می کرد و تا ده سال به زندان می رفت. اما خب همسرش (جانی دپ) از او حمایت کرد و با تند خویی وارد صحنه شد. ولی در نهایت، هر دو مجبور شدند تا از مقامات استرالیا عذرخواهی کنند.

جدایی امبر هرد از جانی دپ و دادگاه های جنجالی آنها

حتی اگر فیلم های این بازیگر را دنبال نمی کردید، این روزها زیاد نام او را شنیده‌اید: “جدایی جنجالی امبر هرد از جانی دپ”. این دو هنرمند در فیلمبرداری فیلم خاطرات عجیب و غریب (The rum diary) -خاطرات روزانه رام- در سال 2011، با یکدیگر آشنا شدند و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند و در سال 2015 ازدواج خود را جشن گرفتند.

مرتبط: بهترین فیلم های جانی دپ؛ دنیایی پر از هنرنمایی های خارق العاده

اما در ژانویه 2017 تایید شد که امبر هرد و جانی دپ قصد دارند از یکدیگر جدا شوند، چرا که امبر همسرش را به خشونت خانگی متهم کرد. و جانی دپ نیز او را به خشونت متهم کرد که دادگاه رسیدگی به شکایت های آنها بسیار جنجالی بود.


بهترین فیلم های امبر هرد

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین فیلم های امبر هرد آشنا کنیم. پس با مجله‌ی وارونه همراه باشید:

آکوامن / Aquaman

امبر هرد در فیلم آکوامن
  • کارگردان: جیمز وان
  • دیگر بازیگران: جیسون موموآ، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، دولف لاندگرن
  • ژانر: ابر قهرمانی، ماجراجویی، اکشن
  • امتیاز (IMDb) : 6/8 از 10
  • سال انتشار: 2018

آرتور کوری (با بازی جیسون موموآ) که در دنیای خشکی به دنیا آمده است، متوجه می شود که فقط نیمی از او انسان است و نیمی از نژاد او به تبار آتلانتیس مربوط می شود. بنابراین او وارث تاج و تخت پادشاهی زیر دریا، یعنی آتلانتیس، خواهد بود.

اما آرتور به زودی متوجه می شود که آتلانتیس توسط برادر ناتنی بد ذاتش، اورم (با بازی پاتریک ویلسون) اداره می شود و او قصد دارد که با متحد کردن هفت پادشاهی زیر آب جنگی راه بیندازد و خشکی‌ها را تصاحب کند. آرتور برای متوقف کردن او دست به کار می شود و در این راه از کسانی مثل مرا (با بازی امبر هرد) کمک می گیرد.

امبر هرد در Aquaman نقش پرنسس مرا را بازی می کند؛ کسی که آرتور را تشویق کرد تا برای اولین بار از آتلانتیس دیدن کند. در واقع امبر در قالب پرنسس مرا، جرعت و شجاعتی به آرتور داد که بدون آن ممکن نبود بتواند موفق شود. این دقیقا ویژگی‌ای بود که باید در کارکتر پرنسس مرا دیده می شد؛ و هیچکس به جز امبر هرد نمی توانست آن را به این اندازه خوب به تصویر بکشد.

همچنین بخوانید: بهترین مینی سریال های دهه اخیر که حتما باید ببینید!


هرگز تسلیم نشو / Never back down

امبر هرد در فیلم هرگز تسلیم نشو
  • کارگردان: جف وادلو
  • دیگر بازیگران: شان فریس، ایوان پیترز، لسلی هوپ، جایمن هانسو
  • ژانر: اکشن، رزمی، درام
  • امتیاز (IMDb) : 6/5 از 10
  • سال انتشار: 2008

جیک، پسر بچه‌ی دبیرستانی‌ای است که به یک مدرسه‌ی جدید نقل مکان می کند. او پس از اینکه توسط یکی از قلدرهای مدرسه تحقیر می شود، درمی یابد که اگر می خواهد از خودش در مقابل همسالان خودش دفاع کند، یادگیری MMA برای او ضروری است.

جیک در مدرسه جدید با یک مربی هنرهای رزمی کهنه کار آشنا می شود و از آنجایی که جان دوستان و خانواده‌اش در خطر است، مجبور می شود تا در یک مبارزه‌ی زیر زمینی (که بدون شک خطرناک خواهد بود) شرکت کند. حریف او کسی نیست جز رایان مک کارتی، که یکی از قهرمانان هنرهای رزمی است.

مرتبط: بهترین انیمه ها رزمی | 10 انیمه برتر ژانر هنرهای رزمی

امبر هرد در فیلم Never back down نقش “باجا میلر” را بازی می کند. کسی که به شدت به جیک علاقه مند است. باجا در مبارزات جیک نقش موثوری دارد، چرا که اگر حمایت‌ های او نبود، جیک هرگز نمی توانست در مسابقات دشوار Beatdown پیروز شود.

هرد، برای به تصویر کشیدن چنین شخصیتی واقعا مناسب است؛ چرا که می داند چه زمانی باید دلسوز باشد و چه زمانی هم موضع بگیرد.


3 روز تا کشتن / three days to kill

امبر هرد در فیلم 3 روز تا کشتن
  • کارگردان: جوزف مک گینتی نیکول (MCG)
  • دیگر بازیگران: کوین کاستنر، تائو اوکاموتو، هیلی استاینفیلد
  • ژانر: اکشن، درام، مهیج
  • امتیاز (IMDb) : 6/2 از 10
  • سال انتشار: 2014

فیلم three days to kill که در سال 1400 تحت عنوان “آخرین مهلت” از شبکه‌ی 4 صدا و سیما پخش شد، داستان یک مامور CIA به نام اتان رانر را روایت می کند که با سرطان مغز دست و پنجه نرم می کند. او مدام در تلاش است تا با دختر و همسر خود (کریستین) که او را رها کرده اند، دوباره ارتباط برقرار کند.

اما درست زمانی که می خواهد برای اینکه پدر و همسری شایسته باشد، کارش را رها کند؛ متوجه می شود که باید یک ماموریت را به پایان برساند و در ازای آن می تواند دارویی دریافت کند که جان او را نجات می دهد.

او مامور می شود تا بی رحم ترین تروریست جهان را دستگیر کند که او را “گرگ” می نامند. او 3 روز فرصت دارد تا ماموریت خود را به پایان برساند. آیا می تواند در این مهلت کم ماموریت را با موفقیت به اتمام برساند؟

مرتبط: 8 تا از بهترین فیلم های مهیج که باید ببینید!!!

امبر در فیلم “سه روز تا کشتن” شخصیتی به نام ویوی دیلی را به تصویر می کشد که تلاش می کند تا در انجام این ماموریت به ایتان کمک کند. ایفای نقش امبر در این فیلم نشان می دهد که او می تواند به همان اندازه که شوخ طبع و زیباست، جدی و بی رحم نیز باشد.

علاوه بر آن در طول فیلم شاهد صحنه هایی هستیم که نشان می دهد ویوی با وجود شخصیت جدی‌اش، گاهی احساساتی هم می شود و بی عاطفه نیست.


خاطرات روزانه رام / the Rum Diary

امبر هرد و جانی دپ در فیلم خاطرات روزانه رام
  • کارگردان: بروس رابینسون
  • دیگر بازیگران: جانی دپ، مایکل ریسپولی، انزو چینتلی، ریچارد جنکینز
  • ژانر: کمدی، درام
  • امتیاز (IMDb) : 6/1 از 10
  • سال انتشار: 2011

فیلم “خاطرات روزانه رام” که تحت عنوان خاطرات عجیب و غریب نیز شناخته می شد، داستان زندگی یک نویسنده‌ی آمریکایی به نام پاول کمپ را روایت می کند که در سال 1960 زندگی می کند و از آنجایی که نتوانسته است کتاب موفقی بنویسد، به روزنامه نگاری روی می آورد.

او در یک اداره روزنامه محلی به نام پورتوریکو مشغول به کار می شود و تمام تلاش خود را می کند تا مطالبی بنویسد که بتواند با کمک آنها تعادلی بین فرهنگ مردم محلی جزیره و مهاجرانی که به آنجا می آیند، ایجاد کند. از این رو، او با چالش های زیادی در این راه رو‌به‌رو می شود.

مرتبط: بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران

امبر هرد در این فیلم نقش زنی به نام چنلو را بازی می کند که در نهایت عاشق پاول کمپ می شود. او با نقش خود باعث می شود تا شخصیت اصلی، یعنی پاول (با بازی جانی دپ) جلوه‌ی دیگری در طول فیلم داشته باشد.

در واقع ایفای نقش امبر هرد و جانی دپ در این فیلم باعث آشنایی و در نهایت ازدواج آنها شد.


نگهبان / the Ward

امبر هرد در فیلم نگهبان
  • کارگردان: جان کارپنتر
  • دیگر بازیگران: میمی گامر، دانیل پانابیکر، میکا بورم، لیندزی فونکسا
  • ژانر: ترسناک، مهیج، راز آلود
  • امتیاز (IMDb) : 5/5 از 10
  • سال انتشار: 2010

در سال 1966 دختری به نام کریستن (با هنرنمایی امبر هرد) پس از به آتش کشیدن یک خانه، توسط پلیس دستگیر و به بیمارستان روانی نورث بند فرستاده می شود. کریستن در آنجا با دکتر معالج خود، جرالد استرینگر، و بیماران دیگری به نام های سارا، زوئی و آریس و یک پرستار سختگیر آشنا می شود.

او در طول شب، مدام با روح یک زن مواجه می شود که بعدها در می یابد آن روح متعلق به یک کارآموز شرور و مرموز به نام آلیس هادسون می باشد که ناپدید شده است.

زمانی که کریستن دوره‌ی معالجه‌ی خود را به پایان رسانده است و می تواند به خانه برود، در زیر زمین توسط روح آلیس مورد حمله قرار می گیرد و به قتل می رسد! در پیرو غیبت او، دوستانش، از جمله سارا، تصمیم می گیرند تا به دنبال او بروند؛ اما راهی که آنها در پیش گرفته‌اند به جای خوبی ختم نمی شود؛ زیرا…

the Ward یک فیلم روانشناختی است که با بازی امبر هرد این امکان به آن داده شد تا علاوه بر ترسناک بودن، جنبه‌ی انگیزشی نیز داشته باشد. امبر به گونه‌ای انتخاب مناسبی برای ایفای نقش به عنوان چنین شخصیتی بود؛ زیرا استعداد و مهارت کافی برای باور پذیر به نظر رسیدن این فیلم را داراست.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک | وحشت و دلهره را با تمام وجود حس کنید!


همه پسرا عاشق مندی لین هستند / All the boys love Mandy Lane

امبر هرد در فیلم همه پسران عاشق مندی لین هستند
  • کارگردان: جاناتان لوین
  • دیگر بازیگران: مایکل ولچ، انسون مونت، ادوین هودگ، لوک گریمز
  • ژانر: ترسناک، راز آلود، مهیج
  • امتیاز (IMDb) : 5/5 از 10
  • سال انتشار: 2006

مندی لین (با بازی امبر هرد) یک دختر دبیرستانی جذاب و معصوم است که در مدرسه توجه بسیاری از بچه‌ها را به خود جلب می کند. او همچنین مورد تمسخر افراد زیادی قرار می گیرد که در نهایت باعث می شود یکی از آنها را مجبور کند تا از پشت بام بپرد و خودکشی کند.

او به اصرار تعدادی از هم کلاسی‌هایش به یک مهمانی که در مزرعه برگزار می شد، می رود. اوایل، همه چیز مثل مهمانی های عادی بود اما با گذشت زمان اتفاقات مرموز و مرموز تر می شوند.

All the boys love Mandy Lane در واقع داستانی مملو از حسادت و انتقام است. امبر هرد در این فیلم هنر فوق العاده‌ی خود در بازیگری را به نمایش می گذارد. همان قدر جذاب که تمامی پسران را شیفته‌ی خود کند، و همان قدر بی رحم که بتواند آدم بکشد.

در واقع می توان این اثر را اولین ایفای نقش او به عنوان شخصیت اصلی داستان در نظر گرفت.


امیدواریم که از معرفی بهترین فیلم های امبر هرد لذت برده باشید. شما کدام یک از آثار امبر هرد را بیشتر دوست دارد؟ با ثبت کردن نظرات خود در بخش کامنت‌ها ما را همراهی کنید.

همچنین در ادامه بخوانید: بهترین فیلم های آنجلینا جولی ؛ هنرنمایی های سفیر صلح