در روز پدر چه برنامه ای برای وقت گذراندن با پدر و خانواده تان دارید؟ قطعا یک پیشنهاد خود تماشای بهترین فیلم ها برای روز پدر است. در ادامه با مجله وارونه همراه باشید تا بهترین فیلم های مخصوص روز پدر را به شما معرفی کنیم.

در ادامه بخوانید »

با مشهورترین و جذابترین پدران دنیا آشنا شوید

با زنگ زدن به والدین تان به آنها کمک می کنید که زندگی طولانی تری داشته باشند! 

1- Fatherhood (پدرانه)

فکر میکنید همه فیلم های نتفلیکس که به مناسبت روز پدر ارائه میدهد را دیده اید؟ شاید این یکی را ندیده باشید! “پدرانه” آخرین فیلم اوریجینال نتفلیکس است که جزو بهترین فیلم ها برای روز پدر است که به داستان کوین هارت به عنوان یک پدر مجرد بعد از فوت همسرش میپردازد. همسر او درست یک روز بعد از به دنیا آمدن دخترشان فوت میکند، و “متیو لوگلین کوین” را با تمام کارهای سخت دخترانه مانند مهمانی های چای و لباس پوشیدن ها تنها میگذارد. این فیلم کمی درام است و کمی هم کمدی، درست مانند پدر بودن. البته پر از “کوین هارت” هم هست.

2- Back to the future (بازگشت به آینده)

بهترین فیلم ها برای روز پدر

در بازگشت به آینده داستان پسری است که به گذشته سفر میکند و با پدرش رو در رو میشود، پدری که مانند خودش هنوز دبیرستانی است. مارتی با سفر به گذشته برای دیدن نسخه جوانتر پدر و مادرش، تقریبا تمام رابطه پدر و مادرش و حتی موجودیت خودش را به هم میزند. خوشبختانه او پدر و مادرش را به خوبی میشناسد تا بتواند آنها را بدون مشکل به یکدیگر بازگرداند و از این طریق خانواده شادتری برای خود در آینده ایجاد کند. چه هدیه عالی ای برای روز پدر!

3- Chef (سرآشپز)

این یکی، مخصوص پدر های دیوانه غذاست! این فیلم داستان کارل کاسپر را دنبال میکند که ماجراجویی ای را با یک کامیون مواد غذایی(از آنهایی که غذا در آن تهیه میشود) شروع میکند. فیلم سرآشپز جشنواره ای از طعم های ترد، شیرین و چرب است که شاید بخواهید قبل از تماشای آن، حسابی تنقلاتتان را آماده کنید، زیرا در این فیلم سرآشپز به همراه پسرش غداهایی تهیه میکند که آب از دهان هر فردی آویزان میکند! و شما را آرزو به دل برای یک گاز از آن غذاها رها میکند. به علاوه اگر پدر شما عاشق دو فیلم اول “مرد آهنی” است حتما عاشق این فیلم میشود زیرا نقش اصلی این فیلم، در واقع کارگردان دو فیلم نخست مرد آهنی است.

4- I am sam (من سم هستم)

یک روز پدر اشک آور میخواهید؟ “من سم هستم” خود جنس است. در این فیلم داستان سم داوسون با بازی “شان پن” را دنبال میکنیم که با اینکه از معلولیت ذهنی رنج میبرد و دختر هفت ساله اش به زودی از لحاظ هوشی از وی سبقت میگیرد، اما به دنبال بر عهده گرفتن حضانت دخترش است. ماجرا از جایی گره میخورد که یکی از کارکنان پرورشگاه، سعی در بر عهده گرفتن حضانت دختر وی دارد و حالا سم باید برای حضانت دخترش، با همه بجنگید.

همچنین بخوانید:نقد فیلم پدر father ؛ در هزارتوی حافظه

5- Da 5 Bloods (پنج هم خون)

بهترین فیلم ها برای روز پدر

اگر “پاپ” طرفدار فیلم های جنگی بود، این فیلم احتمالا فیلم محبوبی برای وی میشد! در این فیلم داستان چهار سرباز بازنشسته در جنگ ویتنام را دنبال میکند که برای پیدا کردن گنجی عازم آنجا میشوند. در این بین یک پدر و پسر به شکل اتفاقی سفرشان به هم گره میخورد و شاهد دیالوگ های عمیق پدر-پسر در باب حل کردن و کند و کاو مشکلات گذشته آنها میشویم. این فیلم را “اسپایک لی” تابستان گذشته درست قبل از روز پدر منتشر کرد.

6- 2012

یک فیلم اکشن دیگر برای تماشا به همراه پدر. اگرچه هم اکنون در دهمین سالگرد “واقعه آخرالزمانی 2012” هستیم و اتفاقی نیز برایمان نیفتاده است اما به هرحال تماشای فیلمی آخرالزمانی جذاب است. 2012 داستان پدری است که در دنیایی خیالی از داستان وقایع آخرالزمانی 2012، به دنبال نجات دخترش است. این فیلم با اینکه یک داستان پدرانه است، پر از صحنه های اکشن جذاب نیز هست که پدران آن را دوست خواهند داشت.

7- Nacho Libre (ناچوی قهرمان)

بهترین فیلم ها برای روز پدر

چند فیلم وجود دارد که در دسته “جک بلک به عنوان یک پدر” قرار میگیرند، این فیلم یکی از آنهاست. البته کهاین فیلم یک فیلم سنتی پدرانه نیست اما خنده دار است و “جک بلک” در آن بازی میکند. جک بلک در این فیلم نقش “ایگناسیو” معروف به “ناچو” که یک آشپز در یک صومعه محلی در مکزیک است را بازی میکند و کمبود غذا برای تغذیه یتیمان نیز وجود دارد. او برای تغذیه آنها، در مسابقات زیرزمینی کشتی عضو میشود تا بتواند کودکان را نجات دهد.

8- Dick Johnson Is Dead (دیک جانسون مرده است)

پدران عاشق مستند را صدا کنید! این مستند داستان ریچارد جانسون را تعریف میکند. دخترش نیز این فیلم را برای ادای احترام به وی ساخته است و در آن بازی هم میکند. او به شکلی چشمگیر از کمدی سیاه در این مستند استفاده میکند و حتی صحنه مراسم ترحیم مخصوص خودش را برای او تدارک میبیند. پدر کیرستن، یا همان ریچارد دیکسون به زوال عقل مبتلا شده و وی نیز از این مستند جهت برقراری یک پیوند برای آخرین خاطراتش با پدرش استفاده میکند.

همچنین بخوانید:5 تا از بهترین فیلم های خانوادگی که حتما باید ببینید!

9- Father Of The Year (پدر سال)

بهترین فیلم ها برای روز پدر

نکته مفید: پدران را به جنگ دعوت نکنید! این فیلم داستان دو پدر متخاصم است که یک شوخی را خیلی جدی میگیرند. آنها با بحث درباره اینکه کدام یک از پدرانشان در جنگ پیروز میشود وارد یک بحث و جدل طولانی میشوند و برای حل و فصل آن، یک برنامه میچینند تا آنرا واقعا عملی کنند! البته که در نتیجه آن، مشاغلشان از دست میرود و رابطه ها نابود میشود اما در نهایت دو پدر متخاصم، تبدیل به دوست میشوند.

10- Hot Rod (راد عصبانی)

بهترین فیلم ها برای روز پدر

“راد عصبانی” داستان زاد، یک بدلکار آماتور است که هیچ وقت نتوانسته رضایت ناپدری اش را به دست بیاورد. او ظاهرا به او اهمیتی نمیدهد اما راد بسیار وی را دوست دارد. اما هنگامی که ناپدری اش دچار یک بیماری قلبی میشود، راد متوجه میشود که بیمه هزینه عمل وی را پرداخت نمیکند. بنابراین راد برای تهیه هزینه بیمارستان و اینکه یکبار برای همیشه به ناپدری اش ثابت کند که بدلکار خوبی است، تصمیم میگیرد تا از روی چندین اتوبوس با دوچرخه پرش کند و از سود این نمایش، هزینه عمل وی را تهیه کند. وی تصمیم میگیرد تا خودش را به پدرش ثابت کند، درست مانند هر پسری!