گاهی می توانیم بنا به دلایلی زیادی از رابطه جنسی دور شویم. دلایل عدم تمایل جنسی می تواند  جسمی ، روانی و فیزیولوژیکی باشد.ما در این مقاله سعی داریم برخی از دلایل عدم تمایل جنسی را برای شما بازگو کنیم با ما همراه باشید :

 اتفاقات آزار دهنده در زندگی اجتماعی ما ، استرس شغلی ، تغییر عادات غذایی و مشکلات ما در حال افزایش است.و این موضوع بر روی رابطه جنسی مان تاثیر می گذارد.عدم تمایل جنسی مشکلی است که با درمان های لازم فیزیولوژیکی و روانی می توانیم بر آن غلبه کنیم.یکی از اولین دلایل عدم تمایل جنسی ترس از باردار شدن است. اما بدون نیاز به محدود کردن زندگی جنسی خود با روشهای مناسب کنترل بارداری می توانید به این ترس پایان دهید.

دلایل عدم تمایل جنسی

دوست نداشتن ظاهر خود 

نباید از بدن خود شرمنده شوید.شما باید از آن چه اجتماع برای شما به عنوان ایده آل تعریف کرده ، فاصله بگیرید و خودتان را آنگونه که هستید دوست داشته باشید.


شاید برایتان جذاب باشد :


ترس از رابطه

به لحظه و آینده خود فکر کنید ، گذشته خود را کنار بگذارید.گذشته غم انگیز و بد است.اگر دائماً به گذشته فکر  کنید ، هرگز به جلو نمی روید.زندگی جنسی شما به منفی ترین روش تحت تأثیر این موضوع قرار خواهد گرفت.

زندگی شدید کاری ، استرس و اضطراب

حتی وقتی راه رفتن در یک زندگی شهری که در حال تغییر و شلوغی است بسیار سخت است ، سوالاتی از قبیل اینکه آینده چگونه خواهد شد ؟ آیا می توانم شغلی مناسب پیدا کنیم ؟ و … باعث می شوند روحیه تان را از دست دهید.به چالش کشیدن روانشناختی این شرایط می تواند بر زندگی جنسی شما تأثیر بگذارد.

سوءتفاهم

یکی از مشکلات جامعه حال ما , عدم تفاهم میان زوجین است این موضوع حتی در میان زوجینی که همدیگر را عاشقانه دوست دارند نیز دیده می شود .و این موضوع روی رابطه جنسی آن ها تاثیر می گذارد.به طور کلی ، ترس و نگرانی هایی که زنان برای اولین بار به دلیل مقاربت تجربه می کنند ، ناشی از عدم توانایی آنها در ابراز خواسته ها و خواسته هایشان به  همسرانشان است .

آداب و رسوم و سنن یکی از مهمترین مشکلات فشارهای اجتماعی است.اما این یک مشکل کوچک است که می توانید با ایمان به شریک زندگی خود  و باریک کردن دنیای وسیع خیالی خود ، صحبت کردن ، گوش دادن ، تلاش برای حل مشکلات ، بدون ترس و علاقه به آن غلبه کنید.

مشکلات سلامتی متنوع

عواملی مانند فشار خون بالا ، کم خونی ، مصرف دارو به دلیل مشکلات سلامتی ، زندگی جنسی شما را به شکلی منفی تحت تأثیر قرار می دهد.

هورمون ها

ممکن است برای میل جنسی از هورمون تستوسترون یا استروژن لازم برخوردار نباشید.مشکل با روشهای درمانی مناسب قابل حل است.

رابطه جنسی دردناک

دلایل عدم تمایل جنسی

عفونت های مزمن مانند عفونت های مختلف ، خشکی واژن ، کمردرد و آندومتریوز که معمولاً در خانم های جوان دیده می شود می تواند میل جنسی شما را کاهش دهد.زیرا هر کدام از این عوامل کی توانند سبب رابطه جنسی دردناک شود.

وسعت دنیای خیالی شما

اعتیادهای جنسی مانند پورنوگرافی ، استمناء ، فریب می تواند باعث کاهش احترام و انتظار شما نسبت به همسرتان شود و باعث عدم تمایل در زندگی جنسی شما شود.