ادل با کاهش وزن چشمگیر ، هواداران خود را شوکه کرد

راز کاهش وزن ادل !کاهش وزن 20 کیلویی ادل خوانندگی انگلیسی باعث تعجب همه از جمله طرفداران او شده است.تحول باورنکردنی این خواننده واکنش های متفاوتی از طرفدارانش دریافت کرده است.اما راز این لاغری و کاهش وزن او چیست ؟

ادل خواننده جوان انگلیسی است که به دلیل داشتن صدای فوق العاذه در سرتاسر جهان به شهرت رسیده است .چندی پیش توانست جوایز متعدد گرمی اوارد را به خاطر آلبوم جدیدش دریافت کند.اما این بار این خواننده جوان با کاهش وزن چشمگیرش توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.زیرا او همیشه بر خلاف دیگران خوانندگان جهان از اضافه وزنش راضی بود و تلاشی برای کاهش آن انجام نمی داد.و می گفت در حرفه من کاهش یا افزایش وزن تاثیری ندارد!


شاید برایتان جذاب باشد :


چندی پیش شایعه شده بود که این خواننده جوان در حال انجام تمرینات ورزشی است ، اما این اخبار خیلی جدی گرفته نشد.اما ادل با ظاهر جدید خود ثابت کرد که این خبر صحت داشته است.

راز کاهش وزن ادل چیست ؟

او یک سال است همراه با مربی ورزشی معروف خود پیت گراسیمو (Pete Geracimo) که مربی بسیاری از افراد مشهور نیز است تمرینات ورزشی را شروع کرده است.یکی از روش های این مربی مشهور جهان اول برای کاهش وزن این است که افراد را از نظر روانی برای این کاهش وزن آماده می کند و سپس تمرینات جسمانی را آغاز می کند.همچنین او دارای رژیم غذایی سختی نیز است.

طرفداران آدل درباره کاهش وزن او چه گفتند؟

عکس هایی از تعطیلات او با هری استایلز و جیمز کوردن که نشان دهنده کاهش چشمگیر وزن وی بود ، نگرانی های سلامتی او را برای برخی طرفداران برانگیخته است.یکی از طرفداران او نوشته است : من واقعا از لاغری و کاهش وزن او نگران هستم .با این حال ، چندین نفر از کاهش وزن  او در برابر یک سبک زندگی سالمتر دفاع کردند.

یکی دیگر از طرفداران او گفته است که : شرط می بندم که او برای رسیدن به وزن ایده آل خود رژیم غذایی را رعایت کرده است ، که این برای او بسیار عالی است اما ما عادت نکرده ایم که او را اینگونه ببینیم ، به همین دلیل خیلی شوکه کننده است. “