تاثیر Naruto بر انیمه Boruto

ناروتو به زندگی اش در دنیای شینوبی ها، در سری انیمه بوروتو ادامه می دهد؛ ولی ممکن است که او در حال دزدیدن درخشش و توجهات از پسرش باشد. در این مطلب، با مجله وارونه همراه باشید تا دلایل مختلف این موضوع را بررسی کنیم.

ناروتو اوزوماکی، هوکاگه هفتم کونوهاگاکوره است؛ او بلاخره به جایگاهی که همیشه آرزویش را داشته، بعد از چهارمین جنگ بزرگ نینجاها رسیده است. در سری بوروتو زندگی ناروتو به عنوان هوکاگه، هرگز به شکل کامل نشان داده نمی شود. در عوض، ما شاهد تلاش های او برای حفظ صلحی هستیم که او برایش سخت جنگیده بود.

با این وجود، بوروتو قرار نیست داستان این شخصیت باشد؛ و در عوض باید به پسرش، بوروتو اوزوماکی بپردازد. هرچند خیلی اوقات به نظر می رسد که کسی که این داستان را هدایت می کند، بوروتو نیست. بلکه پروتاگونیست مجموعه قبلی، ناروتو است.


مرتبط: 10 کاری که اگه شیکامارو تنبل نبود میتونست انجام بده!


انیمه بوروتو

چرا ناروتو در انیمه Boruto تا این حد پر رنگ است؟


10/ بیشتر طرفداران Boruto در اصل طرفداران Naruto بوده اند

جای تعبجی ندارد که اکثر طرفداران بوروتو در اصل طرفداران ناروتو هستند؛ به هر حال این دو قصه به همدیگر متصل اند. بعد از پایان انیمه ناروتو ، داستان وارد یک تایم اسکیپ می شود؛ و بعد سری Boruto با شخصیت بوروتو اوزوماکی به عنوان شخصیت اصلی آغاز می شود. نیازی به گفتن ندارد؛ بدون ناروتو اوزوماکی به عنوان یکی از بخش های مهم داستان، پدر بوروتو، و رئیس دهکده، طبیعتا انیمه بوروتو نمی توانست به اندازه حالا موفقیت کسب کند.

9/ ناروتو بلاخره در بوروتو به رویایش می رسد

ناروتو اوزوماکی به عنوان یک نینجای جوان، ماجراهایش را با رویای تبدیل شدن به هوکاگه و مورد احترام قرار گرفتن توسط مردم دهکده آغاز کرد. با وجود اینکه ناروتو بعد از آرک درد Pain مورد احترام بقیه قرار گرفت، اما همچنان آرزوی هوکاگه شدن را در سر می پروراند. متاسفانه، او هرگز در سری Naruto نتوانست به آرزویش برسد؛ چون کاکاشی به جای او هوکاگه ششم شد.

ولی در سری بوروتو ، ما می توانیم زندگی ناروتو به عنوان هوکاگه هفتم را ببینیم. او حالا به رویایش رسیده است؛ و همین موضوع، دلیل بزرگی برای بسیاری از طرفداران است تا تماشای بوروتو را ادامه دهند.



8/ او قوی ترین شینوبی دنیاست

بعد از سال ها تلاش و تمرین، ناروتو به قوی ترین شینوبی دنیا تبدیل می شود؛ و حتی نسبت به هاشیراما سنجو و مادارا اوچیها برتری پیدا می کند. در Boruto ، ناروتو همچنان قوی ترین باقی می ماند، که همین نکته تاثیر خودش را روی داستان می گذارد.

هر اتفاقی که در دهکده می افتد، یا مربوط به ناروتو اوزوماکی است و یا باید زیر نظر او حل شود. به همین دلیل، خیلی اوقات به نظر می رسد ناروتو نقش مهم تری نسبت به خود بوروتو در سری Boruto دارد.

7/ ناروتو در اکثر نبردهای مهم و اصلی دخالت داشته است

با توجه به اینکه سری Boruto : Naruto next generation مثلا قرار است روی بوروتو تمرکز کند، خیلی ها انتظار داشتند بوروتو و تیم 7 نقش اصلی را در فایت ها داشته باشند. با این حال، این ناروتو اوزوماکی است که درگیر بیشتر فایت ها می شود.

همه ویلن های اصلی، مثلا موموشیکی اوتسوتسوکی یا جیگن، حداقل یک دفعه در شرایط مرگ و زندگی با ناروتو جنگیده اند. و اغلب اوقات این ناروتو است که مسئولیت شکست دادن آنها را بر عهده می گیرد.


مطلب پیشنهادی: بهترین والپیپرهای انیمه ناروتو


6/ او هدف اصلی خاندان اوتسوتسوکی است

خاندان اوتسوتسوکی در اواخر سری ناروتو به طرفداران معرفی شدند؛ با این حال اطلاعات خاصی درباره آنها فاش نشد تا اینکه در بوروتو بلاخره شاهد اطلاعاتی از آنها بودیم. به نظر می رسد که اعضای این خاندان، از آنتاگونیست های اصلی بوروتو باشند؛ و جالب اینجاست که دلیل آنها برای آمدن به زمین، ناروتو اوزوماکی است!

موموشیکی به خاطر چاکرای ناروتو جذب زمین شده و جیگن هم ناروتو را مانع اصلی در راه اهدافش می داند. خب، همین موضوع ثابت می کند که اهمیت ناروتو در انیمه بوروتو چقدر زیاد است.

5/ سوالاتی که حول مرگ ناروتو پیش آمده بودند باعث جلب مخاطبان بیشتری به بوروتو شدند

انیمه Boruto : Naruto next generation با نمایش فایت بوروتو اوزوماکی و کاواکی در جایی که به نظر می رسید کونوهاگاکوره باشد، آغاز قدرتمندی داشت. کاواکی، سوالات کنجکاوی برانگیزی را درباره سرنوشت ناروتو اوزوماکی مطرح کرد؛ و این یکی از دلایل متعددی است که چرا طرفداران به تماشای انیمه بوروتو ادامه می دهند.

ناروتو شخصیتی است که برای مدت ها جایگاه ویژه ای در قلب بسیاری داشته، و دارد. به همین دلیل بسیاری از مخاطبان دوست دارند بدانند که در ادامه او چه سرنوشتی خواهد داشت.


همچنین بخوانید: بهترین و بدترین فیلرهای انیمه ناروتو شیپودن


4/ بوروتو اوزوماکی کپی پدرش است

انیمه بوروتو

بوروتو، فرزند ناروتو و هیناتاست؛ بنابراین تعجبی ندارد که بعضی از رفتارهایش شبیه آنها باشد. به هر حال، بوروتو فقط یک کپی دیگر از پدرش است.

مهربانی بوروتو، شخصیت بی باک او، و حتی خیلی از جوتسوهای او، باعث می شوند که او دقیقا عین پدرش باشد. شخصیتی که چندین نفر با او بزرگ شده اند و دوستش داشته اند.

3/ ناروتو اوزوماکی تا الان در Boruto دو دفعه دنیای نینجاها را نجات داده است

زمانی که حرف از “اهمیت داشتن” در بوروتو می شود، قطعا ناروتو اوزوماکی بیشتر از همه خودنمایی می کند. وقتی موموشیکی به زمین حمله کرد، این ناروتو بود که – همراه ساسکه – سعی کرد او را متوقف کند. بعد از آن، زمانی که هدف ایشیکی، یعنی خلق کردن یک درخت خدای دیگر، و نابودی دنیا، آشکار شد، یکبار دیگر، این ناروتو بود که برای مقابله با او قدم برداشت.


مرتبط: بهترین انیمه های شبیه ناروتو


2/ دنیای Boruto بر اساس میراث ناروتو ساخته شده است

ناروتو اوزوماکی، در تبدیل کردن دنیای شینوبی به شکل امروزی اش بسیار موثر بود. او در برابر آکاتسوکی ایستاد و نقشه هایشان را متوقف کرد. همچنین ناروتو و ساسکه، نقش مهمی را در نبرد با کاگویا ایفا کردند؛ و به همین دلیل، آرامش و صلحی که دنیای نینجاها در حال حاضر از آن لذت می برد، به لطف این دو نفر ایجاد شده است.

بنابراین علت وجود کل سری بوروتو، تلاش های سخت ناروتو برای رسیدن به صلحی ست که همیشه آرزویش را داشت.

1/ یک نکته خیلی ساده: شخصیت ناروتو اساسا خیلی از بوروتو محبوب تر است

انیمه بوروتو

هرچقدر هم که بوروتو اوزوماکی محبوب باشد، هنوز به پای محبوبیت غول آسای ناروتو نمی رسد. طرفداران هر دو سری، بزرگ شدن ناروتو، تلاش های او، و تبدیل شدنش به نینجایی که حالا هست را دیده اند. او دنیا را نجات داد و صلح را به ارمغان آورد.

بدون شک، شخصیت ناروتو چندین طرفدار را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ و حضور او به تنهایی کافی است تا یک نفر بخواهد به تماشای بوروتو بنشیند. – شاید یک روز بوروتو هم بتواند به جایگاهی مثل پدرش برسد.

در ادامه بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی؛ داستان هایی پر از خیال!

اپیزود فیلر چیست؟ آیا الزامی به تماشای آن هست؟

بهترین انیمه های طولانی ؛ لیستی که می شود تا آخر عمر با آن زندگی کرد!

آموزه های انیمه های شونن در دنیای واقعی ؛ چی یاد گرفتی؟

بهترین انیمه های شبیه جوجوتسو کایسن که باید تماشا کنید!