در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین آنتی ویروس های سال 2020 را به شما معرفی کنیم! آنتی ویروس ها باتوجه به دنیای آنلاین امروز بسیار کاربردی هستند. امروزه هکرها بیش از پیش کسب و کارهای کوچک را هدف می‌گیرند. چنین کسب و کارهایی از نظر بسیاری از مجرمان اینترنتی اهداف آسانی برای دزدی اطلاعات شخصی، حساب‌های مالی و دیگر داده‌های حساس به شمار می‌روند. همچنین مشاهده شده که هکرها با استفاده از بدافزارهایشان کنترل کامل یک شبکه را در دست گرفته‌اند و سپس همه‌ی سیستم‌ها را یک‌باره از کار انداخته‌اند. با این کار ساختار ارتباطی شرکت را گروگان می‌گیرند تا از شرکت باج بگیرند. یکی از اولین اقدامات برای جلوگیری از بروز چنین حمله‌هایی، به‌روزرسانی مداوم سیستم عامل‌تان است.


بیشتر بخوانید: بهترین آنتی ویروس های رایگان برای Mac یا Windows ؛ از اطلاعات خود محافظت کنید!!!


این دزدها داده‌های کسب و کارهای کوچک را به عنوان هدف‌های آسانی در ذهن دارند و دلایل خوبی هم برای چنین طرز تفکری دارند: بسیاری از این شرکت‌های نوپا از آنتی ویروس‌های غیراستاندارد بهره می‌برند، یا حتی بدتر از آن هیچ آنتی ویروسی ندارند و از هیچ نوع فایروال یا نرم افزاری برای تأمین امنیت مداوم سیستم‌های خود بهره نمی‌برند و به این ترتیب شبکه‌ی خود را برای هکرها باز گذاشته‌اند.

 بسته‌های نرم افزاری امنیتی می‌توانند برای کاربری معمولی بیش از اندازه پیچیده باشند و به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب و کارها به سمت‌شان نمی‌روند. ولی باید به یاد داشته باشیم که شبکه‌ی یک شرکت فقط به اندازه‌ی ضعیف‌ترین سیستم آن ایمن است. به خصوص یک نرم افزار ساده‌ی مدیریت رمزهای عبور می‌تواند گام خوبی برای ایجاد امنیت بیشتر در سیستم‌ها باشد. بدون استفاده از بسته‌های نرم افزاری امنیتی، شرکت‌ها به سادگی هکرها را به خود جذب می‌کنند.

در ادامه پنج مورد از بهترین آنتی ویروس های سال 2020 را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند امنیت شما را در برابر هکرها افزایش دهند.

چه آنتی ویروسی برای کسب و کارهای کوچک مناسب است؟

بهترین آنتی ویروس های 2020

خبر خوب این است که نیازی نیست برای دریافت یک آنتی ویروس یا فایروال خوب خرج چندانی بکنید. حتی بسیاری از آنتی ویروس‌های رایگان هم می‌توانند عملکرد خوبی در حفاظت از کسب و کار کوچک‌تان داشته باشند. بسیاری از افراد فقط به نصب آنتی ویروس روی رایانه‌ها بسنده نمی‌کنند و با توجه به هدف قرار گرفتن بسیاری از گوشی‌ها، با نصب آنتی ویروس روی این دستگاه‌ها از اطلاعات شخصی خود محافظت می‌کنند.

یک آنتی ویروس به‌روزشده می‌تواند به سادگی بسیاری از تاکتیک‌ها و حمله‌های مجرمان سایبری را تشخیص دهد و از آن‌ها جلوگیری کند و به این ترتیب قبل از وقوع مشکلات نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند. در این مقاله فهرستی از بهترین آنتی ویروس‌ها و بسته‌های امنیتی را ایجاد کرده‌ایم تا از شبکه‌ی خود در مقابل خطرات سایبری محافظت کنید. بگذارید به بررسی بهترین آنتی ویروس های سال 2020 بپردازیم و ببینیم کدام یک انتخاب بهتری برای کسب و کار شما هستند.


بیشتر بخوانید: جلوگیری از حملات سایبری در روزهای دورکاری


McAfee Total Protection

بهترین آنتی ویروس های 2020

بسته‌ی امنیتی McAfee Total Protection انتخاب محبوبی برای کسب و کارهای کوچک است. با این بسته‌ی امنیتی می‌توانید در ازای پرداخت قیمت خوبی چندین دستگاه خود را در برابر خطرات امنیتی محافظت کنید. این بسته‌ی امنیتی شامل امکانات پایه‌ای مانند آنتی ویروس، فایروال و نرم افزار مدیریت رمز عبور است. McAfee Total Protection از یادگیری ماشین برای تشخیص کدهایی استفاده می‌کند که ظاهر و رفتارشان نشانگر خطرآفرین بودن‌شان در شبکه‌تان است. اگر می‌خواهید خودتان را در مقابل بدافزارهای جدیدی محافظت کنید که هنوز توسط شرکت‌های امنیتی شناسایی نشده‌اند، می‌توانید برخی از رفتارهای رایج بدافزارها را در این بسته‌ی امنیتی انتخاب کنید تا در صورت تشخیص مسدود شوند.

چه شرکتی تک نفره و چه شرکتی کوچک یا متوسط باشید McAfee Total Protection برای‌تان انتخاب ایده آلی است. قیمت‌ها از سالیانه 45 دلار برای یک دستگاه و 55 دلار برای 10 دستگاه شروع می‌شود. می‌توانید در تمام پلتفرم‌ها از جمله ویندوز، مک‌اواس، آی‌اواس و اندروید از این بسته‌ی امنیتی استفاده کنید.

BitDefender GravityZone Business Security

بهترین آنتی ویروس های 2020

بسته‌ی امنیتی BitDefender GravityZone Business Security راه حل امنیتی خوبی به همراه یک دوره‌ی آزمایشی رایگان است و به این ترتیب می‌توانید قبل از  پرداخت پول ببینید چه امکاناتی را در این نرم افزار دریافت می‌کنید.

این نرم افزار طراحی شده است تا از شما در برابر انواع خطرات محافظت کند که شامل بدافزارها، فیشینگ، باج افزارها و حتی حمله‌های روز صفر می‌شود. همچنین با این بسته‌ی امنیتی توانایی محدود کردن دسترسی به وبسایت‌ها و نرم افزارهای مشخصی را دارید تا احتمال ایجاد مشکل توسط این وبسایت‌ها و نرم افزارها به کمترین میزان ممکن برسد. این ویژگی مانند نرم افزارهای کنترل کودک عمل می‌کند.


بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد که ممکن است برای شما مفید باشند!


مانند برخی دیگر از بسته‌های امنیتی این فهرست، BitDefender GravityZone Business Security هم از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بهره می‌برد تا شبکه‌ی شما را تحت نظر داشته باشد و مشکلات و تهدیدات احتمالی را پیدا کند. از آنجایی که کنترل این هوش در فضای ابری رخ می‌دهد به محض کشف خطر در یک سیستم، به دیگران اطلاع داده می‌شود تا دنبال چنین مشکلاتی بگردند. به این ترتیب این نرم افزار پاسخ بسیار سریع‌تری به بد افزارهای ناشناخته دارد.

BitDefender برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است و با یک دوره‌ی آزمایشی رایگان عرضه می‌شود. پس از پایان این دوره می‌توانید در صورت نیاز یکی از این بسته‌ها را انتخاب کنید. با پرداخت 80 دلار در سال می‌توانید از این بسته‌ی امنیتی روی سه دستگاه استفاده کنید و با افزودن دستگاه‌های بیشتر این قیمت نیز افزایش می‌یابد. برای نمونه هزینه‌ی استفاده در 10 دستگاه 260 دلار در سال است.

Norton Security Standard

بسته‌ی امنیتی Norton Security Standard انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که می‌خواهند یک رایانه‌ی شخصی، مک یا موبایل را در مقابل ویروس‌ها، باج افزارها و بد افزارها ایمن کنند و به امکانات بیشتر نسخه‌های پیشرفته‌تری مانند Norton Security Deluxe یا Norton Security Premium نیازی ندارند.

اگرچه به نظر می‌رسد Norton Security Standard نسخه‌ی ضعیف‌تری از بسته‌های امنیتی این شرکت است ولی به خوبی از پس فعالیت‌های امنیتی بر می‌آید. برای کسب و کارهای بسیار کوچک از جمله معامله‌گران و آزادکاران تنها، این نرم افزار امنیتی انتخاب بسیار خوبی است.

می‌توانید از این نرم افزار برای مقابله با خطراتی از جمله باج افزارها،‌ ویروس‌ها، نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها استفاده کنید. این نرم افزار در فضای آنلاین اطلاعات شما را از دسترس هکرها و دیگر مجرمان سایبری در امان نگاه می‌دارد. همچنین مجهز به نرم افزاری برای مدیریت رمز عبور است تا بتوانید با انتخاب رمزهای عبور پیچیده مراقبت بهتری از اطلاعات‌تان داشته باشید.


بیشتر بخوانید:تاریخچه جرایم رایانه ای و پیدایش جرم سایبری به عنوان جرم کامپیوتری نوین 


این نرم افزار به فایروال نیز مجهز است و می‌توانید در صورت نیاز با متخصصان امنیتی این شرکت ارتباط برقرار کنید. شرکت سیمانتک مطمئن است که می‌تواند از سیستم شما محافظت کند و اگر دستگاه‌تان به بد افزار آلوده شده باشد و یا در دیگر تهدیدات امنیتی متخصصان این شرکت نتوانند سیستم شما را نجات دهند پول‌تان را پس می‌گیرید.

می‌توانید در ازای سالیانه 80 دلار به ازای هر دستگاه از Norton Security Standard استفاده کنید. در اولین سال استفاده می‌توانید این نرم افزار را در ازای قیمت 40 دلار در اختیار داشته باشید. این بسته‌ی امنیتی برای شرکت‌ها طراحی نشده است و به همین دلیل استفاده از آن برای کسب و کارهای کوچک توصیه نمی‌شود. با این حال انتخاب خوبی برای آزادکاران و دیگر افرادی است که کسب و کار خود را به تنهایی به پیش می‌برند.

Norton Small Business

بهترین آنتی ویروس های 2020

این بسته‌ی امنیتی عملکردی مشابه بسته‌ی امنیتی سابق سیمانتک با نام Endpoint Protection 14 دارد که برای کسب و کارهای کوچک عرضه شده بود. با حذف نسخه‌ی Endpoint Protection 14 حالا Norton Small Business جای آن را گرفته است و کسب و کارهای کوچک را در مقابل بسیاری از خطرات امنیتی محافظت می‌کند که در این بین می‌توان از باج افزارها، بد افزارها و همچنین حمله‌های روز صفر نام برد. می‌توان گفت که حمله‌های روز صفر (حمله‌های جدید و ناشناخته) از بدترین نوع حمله‌ها هستند و می‌توانند آسیب زیادی به سیستم‌ها و شبکه‌ی شما وارد کنند.


بیشتر بخوانید:هکرها بیش از سلاح هسته‌ای می‌توانند آدم بکشند!


هسته‌ی مرکزی این بسته‌ی امنیتی همان هسته‌ای است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و برتر به آن اعتماد دارند و صرف نظر از اندازه‌ی شرکت‌تان ایمنی شما را تضمین می‌کند. می‌توانید امکانات امنیتی لازم را در زمان نیاز به بسته‌ی امنیتی‌تان اضافه کنید و به این ترتیب بیش از آنچه که واقعاً‌ نیاز دارید پولی پرداخت نکنید. بهتر از همه اینکه کارکنان می‌توانند با استفاده از آدرس ایمیل‌شان ثبت نام کنند و راهنمای گام به گام نصب این بسته‌ی امنیتی روی دستگاه خود را پیدا کنند و بر اساس آن به پیش بروند، به این ترتیب دیگر نیازی به پشتیبانی فنی نخواهید داشت و در زمان و انرژی کارکنان شرکت‌تان صرفه‌جویی می‌شود. می‌توانید این بسته‌ی امنیتی را روی دستگاه‌های موبایل و همچنین رایانه‌ی شخصی یا مک‌تان نصب کنید.

Norton Small Business مجهز به مدیریت ابری دستگاه‌هاست و به این ترتیب هرگز کنترل دستگاه‌هایی که این بسته‌ی امنیتی روی آن‌ها نصب شده است را از دست نمی‌دهید، حتی اگر در نقاط جغرافیایی کاملاً متفاوتی قرار گرفته باشند.

استفاده از Norton Small Business برای 5 دستگاه با قیمت سالیانه 100 دلار ممکن است و برای بیش از آن باید 150 دلار به ازای 10 دستگاه پرداخت کنید.

 

Avast Business Antivirus Pro Plus

بسته‌ی امنیتی Avast Business Antivirus Pro Plus انتخاب خوب دیگری برای کسب و کارهای کوچک است. طبق گزارش این شرکت اطلاعات امنیتی این آنتی ویروس بر اساس 400 میلیون نقطه‌ی اطلاعاتی تأمین می‌شود و از فضای ابری برای جمع‌سپاری این داده‌ها و تشخیص سریع خطرات بزرگ و ناشناخته استفاده می‌شود. می‌توانید از نرم افزار Avast در رایانه‌های شخصی، مک و سرور استفاده کنید. طبق اعلام شرکت سازنده، این نرم افزار برای شرکت‌هایی که 4 سیستم یا کمتر دارند مناسب است. اگر به بسته‌ی امنیتی قوی‌تری نیاز دارید می‌توانید از آنتی ویروس شرکتی متصل به کنسول مدیریت ابری استفاده کنید. این نسخه برای پنج دستگاه و بیشتر طراحی شده است. بسته‌ی امنیتی Avast از شما در مقابل ویروس‌ها محافظت می‌کند و البته علاوه بر این فایروالی را نیز در خود جای داده است.

این بسته‌ی امنیتی مجهز به Behavior Shield، Web Shield و Email Shield است تا در مقابل تمام خطرات ممکن، از بد افزارها تا ایمیل‌های آلوده محافظت شوید. حتی با استفاده از امکان Webcam Shield این نرم افزار می‌توانید متوجه شوید که آیا کسی در تلاش برای دسترسی به وب‌کم شماست یا خیر. اگر Avast فایلی را پیدا کند که مشکوک است ولی نتواند آن را به درستی بررسی کند، فایل به آزمایشگاه امنیتی این شرکت ارسال می‌شود تا بررسی شود و شما از خطر در امان بمانید. قابلیت مدیریت رمز عبور نیز در این نرم افزار جای داده شده است.


اگر شما هم آنتی ویروس خوبی، بجز بهترین آنتی ویروس های سال 2020 که ما معرفی کردیم می‌شناسید حتما آن را در کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.