پیشنهاد فیلم

به دنبال تماشای بهترین فیلم برای آخر هفته تان هستید؟ این مطلب برای شماست. ما در این مطلب 5 پیشنهاد متفاوت برای انتخاب بهترین فیلم برای آخر هفته برای شما داریم، با معرفی فیلم های زنان کوچک، شب بازی، یادگاری، دنیای ژوراسیک و داستان ازدواج با ما همراه باشید.

بهترین فیلم برای آخر هفته

1. زنان کوچک/ Little women

سال انتشار: 2019

کارگردان: گرتا گرویک

بازیگران: سورشا رونان، تیموتی شالامی، اما واتسون، فلورنس پیو، لورا درن، الیزا اسکانلن

ژانر: درام

فیلم زنان کوچک، اقتباسی از کتابی با همین نام اثر لوئیزا می الکوت، فیلمی در ژانر درام است و داستان یک خانواده با چهار خواهر- با محوریت جو، دومین خواهر- را روایت می کند که در دوران جنگ، زندگی خود را می گذرانند. فیلم زنان کوچک، برخلاف کتاب که مخاطبش کودکان و نوجوانان هستند، داستان بزرگسالانه تری دارد. وقایع اصلی فیلم، مربوط به هفت سال بعد از ماجراهای کتاب می شوند، اما نگران نباشید؛ زیرا بدون خواندن کتاب هم می شود این فیلم را تماشا کرد.


همچنین بخوانید: 10 فیلم در مورد قدرت زنان که حتما باید ببینید!


فیلم زنان کوچک، با روایتی سریع ولی پردازشی عالی، هم اتفاقات هفت سال گذشته را نشان می دهد و به منبع اقتباسی وفادار می ماند و هم داستان خودش را دارد.

این فیلم، ماجرای زندگی عادی چند نفر است؛ بنابراین شادی ها و غم های داستان، به زیبایی کنار هم چیده شده اند. همین موضوع، باعث شده بعد از تماشای اثر، در کنار تمام ناراحتی هایی که در کنار شخصیت ها تجربه می کنید، احساس خوبی داشته باشید.

بازیگران، بازی فوق العاده ای از خود ارائه داده اند و موسیقی متن نیز بسیار تاثیرگذار است. پس با این اوصاف، فیلم زنان کوچک می تواند برایتان تجربه شیرینی باشد.

2. شب بازی/ Game night

بهترین فیلم برای آخر هفته

سال انتشار: 2018

کارگردان: جان فرانسیس دالی 

بازیگران: جیسون بیتمن، ریچل مک آدامز، بیلی مگنوسن، جسی پلمونس، کایل چندلر

ژانر: اکشن، کمدی، هیجان انگیز

فیلم شب بازی، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تماشا در یک شب عادی است. این فیلم، راجع به گروهی از دوستان است که عادت دارند شب های خاصی را، کنار هم، بازی کنند. اما یک شب، بدون اینکه خودشان متوجه شوند، وارد بازی خطرناکی می شوند که کس دیگری آن را شروع کرده است…

شب بازی، به خاطر موقعیت های کمدی و شوخی های جذابش در کنار هیجان و ترس شخصیت ها، یکی از سرگرم کننده ترین فیلم هاست و می تواند خستگی را از تنتان بیرون کند.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی اکشن که نباید از دست‌شان بدهید!!


3. یادگاری (ممنتو)/ Memento

سال انتشار: 2000

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: گای پیرس، جو پانتولانیو، کری ان ماس، استیون توبولوسکی، مارک بون جونیور

ژانر: جنایی، معمایی، هیجان انگیز

داستان ممنتو، راجع به مردی است که مدتی پیش، همسرش کشته شده؛ و بعد از کشته شدن همسرش، او دچار شوکی شده که باعث از دست دادن حافظه کوتاه مدتش می شود. حالا او، با شرایط سختی که دارد، می خواهد هر طور که شده قاتل همسرش را پیدا کند. او برای به یاد داشتن اطلاعات مهم، آنها را روی بدنش خالکوبی می کند و برای شناختن اطرافیانش، عکسی از آنها داشته و زیر آن عکس ها، توضیخاتی راجع به هرکدامشان نوشته است.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کریستوفر نولان که اصلا نباید آنها را از دست بدهید!


در طول فیلم، کم کم رازهایی مشخص می شود که یکی از یکی، بیشتر باعث سردرگمی مخاطب می شوند؛ بنابراین اگر به ژانر معمایی و داستان های رازآلود علاقه دارید، فیلم ممنتو (یادگاری) برای شماست!

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم بعد از تماشای این فیلم، یک بار آن را از آخر به اول ببینید!

4. دنیای ژوراسیک/ Jurassic world

بهترین فیلم برای آخر هفته

سال انتشار: 2015

کارگردان: کالین ترورو

بازیگران: برایس دالاس هاوارد، کریس پرت، نیک رابینسون، عرفان خان، کتی مک گرات

ژانر: هیجان انگیز، علمی- تخیلی، اکشن

اتفاقات فیلم دنیای ژوراسیک، مربوط به بعد از حوادث پارک ژوراسیک هستند. زمانی که حدود دو دهه از آن فجایع گذشته و حالا، پارک ژوراسیک رویه متفاوتی را در پیش گرفته است.

درست زمانی که همه چیز آرام است، یک نفر نگران عواقب کارهای روسای پارک ژوراسیک است و بعد ناگهان متوجه می شویم که چقدر حرف او درست بوده! (درست همانطور که بسیاری از فیلم ها شروع می شوند.) یکی از دایناسورهایی که به وجود آورده شده، اقدام به فرار و کشتن کارکنان می کند و داستان از اینجا آغاز می شود…


همچنین بخوانید: سه گانه های سینمایی که نیمه کاره رها شدند (بخش دوم) / از جک ریچر تا جان کارتر !


با اینکه ممکن است این فیلم و کاراکترهایش در نگاه اول تکراری به نظر برسند، ولی به هر حال با وجود ایراداتی که دارد، فیلمی سرگرم کننده و هیجان انگیز است و می تواند برای دقایقی، شما را در دنیای خودش فرو ببرد.

5. داستان ازدواج/ Marriage story

بهترین فیلم برای آخر هفته

سال انتشار: 2019

کارگردان: نوآ بامباک

بازیگران: آدام درایور، اسکارلت یوهانسون، لورا درن، ری لیوتا، آلن آلدا

ژانر: کمدی- درام، خانوادگی، عاشقانه

داستان این فیلم، روایتگر زوجی با بازی آدام درایور و اسکارلت یوهانسون است که دچار مشکل رایج این روزها هستند: آنها هم را دوست دارند ولی کار خود را به یکدیگر ترجیح می دهند. نیکول (اسکارلت یوهانسون) خیلی دلش پر است ولی در تمام مدت زندگی شان، ناراحتی های خود را بیان نمی کند و همین موضوع باعث شده تمام دلخوری ها روی هم تلنبار شوند و منجر به جدایی این دو نفر شود…

روایت جذاب این فیلم، و بازی عالی بازیگران، داستان ازدواج را به شدت قابل درک و واقع گرایانه ساخته است. همچنین، این فیلم شوخی های بامزه ای دارد که مزاحم داستان اصلی نمی شوند؛ بلکه به شناخت بیشتر ما از کاراکترها کمک می کند.

“داستان ازدواج” با پردازش به مشکلاتی که این روزها، به فراوانی در جوامع وجود دارند، موفق شده پیام مورد نظر خود را، در همان دقایقی که وقت مخاطب را در اختیار دارد، به او برساند.

امیدوارم از مطالعه این شماره از پیشنهاد های هفتگی فیلم، لذت برده باشید.

در ادامه بخوانید:

نقد و بررسی فیلم marriage story ; داستان یک ازدواج یا قصه ی یک جدایی