با بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها در خدمت شما هستیم. مثل همیشه با مجله وارونه همراه باشید تا در این مطلب به بررسی قسمت هفتم بپردازیم.

شما می توانید با کلیک کردن بر روی بررسی قسمتی سریال خاندان اژدها بررسی قسمت های دیگر را بخوانید.


بررسی قسمت هفتم خاندان اژدها


دریفت مارک / Driftmark

  • تاریخ انتشار: 2 اکتبر 2022 (10 مهر 1401)
  • مدت زمان: 59 دقیقه
  • امتیاز کنونی (IMDb) : 9/3 از 10

قسمت هفتم سریال خاندان اژدها، اولین اپیزودی است که نسبت به اپیزود قبلی خود، جهش زمانی آنچنانی ندارد. و علاوه بر آن تقریباً همه شخصیت‌ هایی که دوست داریم، در یک مکان دور یکدیگر جمع می شوند. همچنین شاهد آن ضرب المثل قدیمی خانواده هستیم که فقط در عروسی‌ ها و مراسم تدفین دور هم جمع می‌ شوند. می دانم که خیلی خوب به یاد دارید آخرین باری که این خاندان برای عروسی دور هم جمع شدند، اوضاع خیلی خوب پیش نرفت.

از طرفی دیگر، سکانس پایانی یکی از سرگرم کننده ترین “پیچ و خم” هایی است که House of the Dragon در این فصل به نمایش گذاشته است. به نظر شما در قسمت های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با بررسی قسمت هفتم سریال House of the Dragon با من همراه باشید.

مرتبط: بررسی تیتراژ سریال خاندان اژدها | تمامی خاندان ها اینجا حضور دارند! 


صحنه آغازین

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

این اپیزود با صدای دریا آغاز می شود. می دانیم که خاندان ولاریون خیلی به دریا اهمیت می دهند. از این رو پس از مرگ هر فرد، جنازه‌ی او را درون دریا می اندازند. دقیقا همان کاری که با جنازه لانا ولاریون در ابتدای اپیزود هفتم انجام دادند. نه تنها تابوت لینا، بلکه تابوت های دیگری هم در کف این دریا دیده می شود. به گونه‌ای که می توان دریا را قبرستان خاندان ولاریون دانست.

همچنین قبل از انداختن تابوت لینا به درون آب، دیدیم که روی آن نمک پاشیدند. از این رو، در می یابیم که نمک برای این خاندان مقدس است. که باز هم این نمک به دریا مربوط می شود.

طی سخنرانی عموی لینا ولاریون که در مراسم او انجام شد، او صحبت خود را با نام خدا / ملکه دریا، یعنی Merling King آغاز کرد. اگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را دیده باشید، نام این خدا برای شما آشنا است. مثلا زمانی که آریا به شهر براووس سفر کرده بود، مجسمه های این خدا در همه جای این شهر دیده می شد.

مرتبط: گیم آف ترونز : در لیست انتقام آریا استارک چه کسانی وجود دارند ؟ 


سفر به دریفت مارک

این اپیزود دومین قسمت از فصل اول سریال House of the Dragon است که پرش زمانی زیادی در آن دیده نمی شود. این قسمت، بلافاصله بعد از قسمت ششم و با تشییع جنازه Laena Valaryon آغاز می شود. همانطور که در بررسی قسمت ششم سریال خاندان اژدها مطالعه کردید، او در حالی که تلاش می کرد نوزادی را به دنیا بیاورد؛ به طرز غم انگیزی از وگار خواست که به رنج خود پایان دهد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر Vhagar قدیمی ترین و بزرگترین اژدهای زنده است.

عنوان اپیزود 7 نشان می دهد که به طور کامل در Driftmark، مقر Velaryons اتفاق می افتد. پیش از این در قسمت پنجم در Driftmark حضور داشتیم. زمانی که پادشاه ویسریس برای پیشنهاد نامزدی بین پرنسس رینیرا و لینور به آنجا رفت.

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

همچنین در صحنه های اولی که از دریفت مارک می بینم، می توان تمامی اژدهایان را در یک صحنه مشاهده کرد. که می توان آنها را هشت اژدها تخمین زد. اژدهایانی از جمله: ویگار (اژدهای لیسنا که الان برای ایموند است)، سان فایر (اژدهای اگان)، کاراکسس (اژدهای دیمون)، دریم فایر (اژدهای هلینا)، سی اسموک (اژدهای لینور)، میلیس (اژدهای رینیس)، سیراکس (اژدهای رینیرا) و مون دنسر (اژدهای بیلا). در کتاب آتش و خون نوشته شده است که جزیره به دلیل حضور این تعداد از اژدهایان، شبیه به والریای دیگری شده بود.

همانطور که می دانید، روز به روز به تعداد این اژدهایان افزوده می شود. و طبق اطلاعاتی که از طریق عوامل سریال در دسترس قرار گرفته است، تا زمان شروع رقص اژدهایان، ما با 17 اژدهای جدید آشنا خواهیم شد.


به یاد لانا ولاریون

زندگی و مرگ لانا ورلاریون در قسمت 6، داستان خیلی کوتاهی بود. اما سریال خاندان اژدها در صحنه آغازین قسمت هفتم کمی به نام او احترام گذاشت. بنابراین، اپیزود هفتم را با تشییع جنازه لانا در Driftmark شروع می کنیم. جایی که تمام چهره هایی که ما می شناسیم آنجا هستند.

اپیزود “Driftmark” به اندازه کافی آرام و البته کمی غم انگیز شروع می شود. پادشاه ویسریس تارگرین (با بازی پدی کانسیداین)، پرنسس رینیرا و همراهان مربوطه به مقر خاندان ولاریون، یعنی high tide سفر کرده اند، تا درگذشت بانو لانا را سوگواری کنند.

در حین اجرای مراسم، سر ویموند (ویل جانسون) در اظهار نظری در مورد قدرت خون Velaryon که به وضوح متوجه رینیرا و دو پسرش است، صحبت می کند. این باعث می‌ شود دیمون (با بازی مت اسمیت) درست جلوی تابوت همسر مرده‌اش بخندد و نظر بقیه را به خود جلب کند. از طرفی دیگر، حتی آنهایی که می‌ توانند به خوبی نقش بازی کنند در این مراسم راحت نیستند.


ارباب دریفتمارک

کورلیز ولاریون (با بازی استیو توسن Steve Toussaint)، که اکنون دخترش را از دست داده است. سعی می‌ کند با اطمینان دادن به نوه‌اش، لوسریس ( با بازی هاروی سادلر Harvey Sadler) به او اطمینان دهد که روزی به عنوان ارباب های تاید در دریفتمارک خدمت خواهد کرد. اما لوک مصمم است که چنین افتخاری را نمی‌ خواهد. و می‌ گوید که: “اگر من ارباب دریفتمارک باشم، به این معنی است که همه خاندان من مرده‌اند. پس آن را نمی خواهم.” این بچه چه هوشمندانه سخن می گوید. به نظر شما اینطور نیست؟

مرتبط: درس ها و آموزه های گیم آف ترونز در دنیای واقعی!!! 


هلینا تارگرین بیش از حد مرموز است

نکته‌ای که در مطلب بررسی قسمت ششم هم به آن پرداختیم، جملات مرموزی بود که هلینا تارگرین زیر لب زمزمه می کرد. در این اپیزود هم شاهد جملات دیگری بودیم که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. هلینا در مراسم عزاداری لانا ولاریون مدام یک سری جملات را تکرار می کرد. او می گفت: “دست ها، لباس های سیاه و سبز می بافتند.” منظور او از لباس های سیاه و سبز کاملا مشخص است. او دارد به طور واضح به حزب رینیرا تارگرین (سیاه) و آلیسنت هایتاور (سبز) اشاره می کند. از طرفی دیگر، منظور او رقص اژدهایان (جنگ داخلی خاندان اژدها) نیز می باشد.

ارتباط بین هلینا و لریس استرانگ

هلینا همچنین تکرار می کرد که: “این لباس ها توسط دست ها بافته می شوند.” او حین گفتن این جمله در حال بازی کردن با یک عنکبوت بود. پس از به دام انداختن عنکبوت، تصویر بلافصله لاریس استارنگ را در صفحه نمایش، نشان می دهد. کاملا واضح است که منظور هلینا از “دست ها” کسانی مانند لریس هستند. که در سایه و دور از چشم بقیه هیزم در آتش این جنگ می اندازند.

از طرفی دیگر، واضح است که آن عنکبوت، نماد لریس بود. و ما دیدیم که توسط هلینا به دام انداخته شد. شاید این سکانس قصد داشت تا با به تصویر کشیدن یک تصویر نمادین، به مخاطبین نشان دهد که هلینا و لریس ممکن است در آینده جدال هایی با یکدیگر داشته باشند.

اما نکته جالب تر از آن، جابجایی مدام صحنه ها از هلینا به لاریس استرانگ بود. به گونه ای که به نظر می رسد ارتباطی بین گفته های هلینا و لاریس وجود دارد. همانطور که در اپیزود ششم دیدیم، عکسی از صورت لاریس روی کلکسیون حشرات هلینا کات خورد. و خوب می دانیم که نماد شخصی لریس استرانگ یک “کرم شبتاب” می باشد. بمب! دومین اثبات.


کینگ ویسریس اشتباه می کند

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها
پادشاه ویسریس تارگرین با بازی پدی کانسیداین

از شروع اپیزود هفتم وضعیت جسمی کینگ ویسریس تعریفی نداشت. او به وضوح درد می کشید و حالتی پریشان داشت. زمانی هم که قصد داشت تا برای استراحت مجلس را ترک کند، رو به آلیسنت کرد او را به اشتباه اِما خطاب کرد. همانطور که همه ما می دانیم اِما نام همسر اول ویسریس بوده است.

این اشتباه دو حالت بیشتر ندارد. یکی اینکه پادشاه ویسریس هنوز دیوانه وار عاشق ملکه اِما است. چون در اپیزود قبلی دیدیم که انگشتر او را بوسید و گریه کرد. احتمال دیگر این است که او در حال از دست دادن حافظه خود است و به سمت زوال عقلی پیش می رود. که اگر این گونه باشد، به زودی توانایی حکومت و انجام کار های خود را نخواهد داشت.


یک تئوری جالب

یکی از تئوری هایی که بین طرفداران این مجموعه مطرح است، این است که ممکن است لریس هم مانند هلینا از قدرت خارق العاده برخوردار باشد. همانطور که می دانید، تعدادی از شخصیت های مجموعه گیم آف ترونز (Game of Thrones) این توانایی را داشتند که به ذهن یک حیوان نفوذ کنند. مثلا اورل که توانست خود را به درون بدن عقاب منتقل کند. یا برن که خود را به بدن گرگ جان اسنو منتقل کرد.

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

حال این تئوری مطرح است که آن موش که در چندین سکانس به چشم می خورد، همان لاریس استرانگ باشد. این موش در چندین سکانس دیده شد: شبی که رینیرا مخفیانه به شهر رفت. زمانی که آلیسنت نصفه شب به پیش شاه فراخوانده شد. شب عروسی و پس مرگ جافری. زمانی که شاه حلقه ملکه اِما را بوسید و گریه کرد. و…

نظر شما در مورد این تئوری چیست؟


نفرین هارنهال

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها
تصویری از قسمت ششم

در بررسی اپیزود ششم دیدیم که لیونل استرانگ (دست پادشاه) و پسرش (هاروین استرانگ) در آتش سوزی هارنهال که توسط لریس برنامه ریزی شده بود، سوختند. در واقع این قلعه، یک منطقه نیمه ویران شده است که ایگان اول برای اولین بار به آن حمله کرد. اکنون، این قلعه نیمه ویران نماد قدرت ایگان می باشد. اما در طول اپیزود هفتم دیدیم که چند بار صحبت از “نفرین هارنهال” شد. این نفرین چیست؟ اگر نگاهی به تاریخچه این قلعه بیندازیم، متوجه می شویم که هرکس که حاکم این قلعه شناخته می شود، به طرز وحشتناکی می میرد. در نتیجه هیچکس نمی تواند به مدت طولانی در این قلعه حکومت کند.

پس از کشته شدن لینول استرانگ و پسرش در اپیزود ششم، اکنون حاکم این قلعه، لریس استرانگ می باشد. اما باید ببینیم که این نفرین شامل حال لریس هم می شود یا خیر؟ اگر او هم نفرین خواهد شد، قرار است مرگ وحشتناک او چگونه رقم بخورد؟

بیشتر بخوانید: 7 مورد از سریال های شبیه به گیم آف ترونز


وگار، میراث مهم خاندان ولاریون

نمی توان گفت که ادعای ایموند (با بازی لئو اشتون Leo Ashton) در مورد ویگار چقدر قابل توجه است. اما می دانیم که ویگار بزرگترین، قدیمی ترین و قدرتمند ترین موجود زنده در جهان شناخته شده است. Aemond با رام کردن و سوار شدن بر اژدها، نه تنها خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صحنه جهان تثبیت می کند. بلکه میراث مهمی را از خاندان Velaryon می رباید. زیرا بائلا و رینا ایمان دارند که وگار حق اصلی آنهاست که پس از مادرشان به آنها می رسد. اما “مالکیت بر اژدهایان” قانونی ندارد.

ویگار اژدهایی است که انتظار داشتیم در اپیزود آخر آن را ببینیم. در این مرحله از داستان، او پیرترین اژدها با حدود 130 سال سن است. او با Balerion the Black Dread در فتح وستروس توسط اگان پرواز کرد. و ویسنیا تارگرین، خواهر و همسر اگان، اولین سوارکار او بود. این اژدها در جهان جورج آر آر مارتین تا زمانی که می میرند به رشد خود ادامه می دهد. بنابراین در قسمت هفتم، تلاش ظاهری او برای حفظ ارتفاع در ابتدای پرواز، صرفاً به دلیل سنگین بودن او است.


سوارکار جدید ویگار

از طریق یک سکانس باشکوه از پرواز ویگار، می‌ توانیم پیوند بین اژدها و سوارکار جدید آن یعنی ایموند را ببینیم. موسیقی در طول سکانس پرواز نیز یک تماس به Daenarys در سری اصلی Game of Thrones است. این ترکیبی از تم Dani و تم اصلی GoT می باشد. آری وقتی ایموند و ویگار فرود می آیند همه چیز چندان خوب پیش نمی رود.

زیرا بائلا و رینا می بینند که Aemond در نهایت Vhagar را دزدیده است. بائلا که هنوز اژدهایی ندارد، ادعا کرد که او بود که باید ویگار را از مادرش به ارث می برد. اما پاسخ ایموند منجر به درگیری می شود که در آن Aemond خود را یک مبارز شایسته نشان می دهد. با این حال همه چیز زمانی به اوج خود می رسد که ایموند، فرزندان رینیرا، لوک و جیس را نامشروع خطاب می کند. و در نهایت لوک در نهایت با چاقو به صورت ایموند ضربه می زند.


تکرار یک قاب

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

همانطور که در اپیزود هفتم دیدید، صحنه قدم زدن رینیرا و دیمن، درست شبیه صحنه ای بود که رینیرا و لینور در ساحل قدم می زدند. شاید شما هم متوجه شباهت بین این دو صحنه شده باشید. به نظر می رسد رینیرا با این روش به خوبی می تواند با همسر آینده خود توافق کند. او درست مثل لینور، توانست دیمن را هم راضی کند تا برای منافع خود با یکدیگر ازدواج کنند.

مرتبط: اجرای زنده موسیقی متن سریال گیم آف ترونز توسط رامین جوادی ، تام مورلو ، دن وایس 


ازدواج خواهر و برادر

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

در اپیزود قبل دیدیم که رینیرا، “هلینا” دختر آلیسنت را برای پسرش خواستگاری کرد. در مراسمی که همگی برای سوگواری لانا ولاریون دور یکدیگر جمع شده بودند، یک نکته توجه ما را به خود جلب کرد. آن هم این بود که ایگان و هلینا اکنون نامزد هستند و قرار است با یکدیگر ازدواج کنند. گویا آلیسنت از پیشنهاد رینیرا و موافقت ویسریس احساس خطر کرده و خیلی زود دست به کار شده است.

این ازدواج قرار است در صورتی اتفاق بیوفتد که ایگان هیچ احساسی نسبت به هلینا ندارد. و از طرفی دیگر برای بار دیگر قرار است شاهد ازدواج خواهر و برادر باشیم. راستی یک چیزی! مگر آلیسنت یک فرد نسبتا مذهبی نبود؟ پس چرا این ازدواج را صورت داده است؟ آفرین درسته. طمع قدرت!


فرزندان رینیرا تارگرین

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها
رینیرا تارگین با بازی اما دارسی

در کتاب منبع این مجموعه، یعنی آتش و خون، مشخص شده است که تارگرین ها در خانواده خود دارای تبار براتیون هستند. در واقع، رینیس تارگرین، همسر کولریس والاریون که به عنوان “ملکه‌ی بدون تاج و تخت” نیز شناخته می شود، در کتاب، موهای قهوه‌ای دارد.

بنابراین این امکان وجود دارد که فرزندان رینیرا تارگرین و لینور ولاریون با موهای قهوه ای به دنیا بیایند. این امر باعث می‌ شود که فرزندان رینیرا از نسل او و لینور باشند و کمتر کسی به آنها شک کند که آیا لینور پدر واقعی آنها هست یا خیر. اما سریال House of the Dragon در این زمینه آزادی های خلاقانه ای را به خود اختصاص داد که ذهن بینندگان را از پیچیدگی رهایی دهد. از ین رو، در سریال همگی ایمان دارند که فرزندان رینیرا نامشروع هستند. البته همه به جز کینگ ویسریس!


چشم در برابر چشم

نتیجه دعوای بچه‌ها، ملاقات قدرت‌ ها در سالن پادشاهی دریفت مارک است.استادان در حال بخیه زدن چشم ایموند هستند و آلیسنت با نگرانی به او نگاه می کند. زمانی که استاد اعلام می کند که ایموند چشم خود را از دست داده است، آلیسنت ناگهان کنترل خود را از دست می دهد و سراسر خشم و نفرت می شود. ویسریس که قبلاً در این قسمت به اشتباه آلیسنت را با نام همسر سابق خود یعنی Aemma صدا کرده بود، با صدای بلند اعلام می کند که دیگر خبری از شایعات مربوط به مشروعیت فرزندان رینیرا نخواهد بود. آلیسنت سر کریستون کول را صدا می زند که چشم فرزند کوچکتر رینیرا باید کور شود. اما زمانی که با مخالفت ویسریس مواجه می شود، آلیسنت خنجر را از کمربند Viserys در می آورد و به سمت حزب سیاهان حمله می کند.

در واقع این اقدام آلیسنت، کاری بود که هر مادری در مواجهه با کسانی که به فرزندش آسیب زده اند، انجام می دهد. به همین دلیل، به نظر من آلیسنت حق داشت تا چنین اقدامی بکند. در کل، بی انصافی بزرگی بود که پسران رینیرا حتی کوچک ترین مجازات هم نشدند. ولی در عوض ایموند هم چشمش را از دست داد و هم مواخذه شد.

بیشتر بخوانید: فیلم های شبیه گیم آف ترونز ؛ نبردهایی بر سر تاج و تخت 


دیمن مشکوک به نظر می رسد

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها
مت اسمیت در نقش دیمن تارگرین

حین درگیری آلیسنت و رینیرا متوجه شدیم که کریستون کول برای جدا کردن این دو اقدام کرد. اما دیمن سد راه او شد. به نظر شما چرا؟ چرا دیمن اجازه داد که این درگیری ادامه پیدا کند؟ آن هم در صورتی که ممکن بود رینیرا طی این درگیری کشته شود.

ممکن است دیمن قصد داشت تا اجازه دهد، آلیسنت چهره واقعی خود را به همه از جمله پادشاه ویسریس نشان دهد. نظر شما چیست؟


رینیرا تنهاست

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

در سکانس های ابتدایی قسمت هفتم تنها بودن رینیرا تارگرین به وضوح به چشم می رسد. یکی از آنها زمانی بود که همه آنها دور هم جمع شده بودند. ولی رینیرا کسی را نداشت به پیش او برود و کسی هم نزد او نیامد. درست مثل قسمت دوم که وارد چادر شد و در جمع زنان جایی نداشت.

همچنین در ادامه بخوانید: بررسی قسمت اول و دوم سریال ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت 

از طرفی دیگر نباید از آلیسنت غافل شد. ملکه آلیسنت ممکن است از پدرکشی وحشیانه ای که توسط لرد جدید هارنهال، سر لاریس استرانگ (با بازی متیو نیدهام) صورت گرفته، شوکه شده باشد. اما او اکنون می داند که به لاریس نیاز دارد. چه برای نگهداری از رازش، چه برای کمک در انجام امور!


نکته جالب

یکی از ریز ترین نکاتی که ممکن است به سادگی از آن گذشته باشید، مدل موهای رینیرا است. اگر دقت کرده باشید، متوجه شده اید که رینیرا هرچه بزرگتر می شود، بیشتر درگیر سیاست و مسئولیت های خود به عنوان ولیعهد می شود و از طرفی دیگر موهایش را پیچیده تر می بافد. درست مانند دنریس در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones).


ازدواجی باشکوه

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها

در انتهای اپیزود هفتم، ما شاهد ازدواج رینیرا و دیمون هستیم. ازدواجی که در حضور پسران رینیرا و یک استاد به عنوان شاهد انجام می شود‌. آنها سنت باستانی والریایی را در یک مراسم بسیار عجیب و غریب برگزار کرده و با نوشیدن خون یکدیگر ازدواج می کنند.

به سنگی که آنها برای بریدن لب یکدیگر استفاده کردند دقت کردید؟ ممکن است بعضی از شما با این سنگ آشنا نباشید. بنابراین در ادامه آن را به طور خلاصه معرفی خواهم کرد. در سریال گیم آف ترونز (Game of Thrones)، از این سنگ برای کشتن وایت واکر ها استفاده می شود. و تنها جایی که این سنگ یافت می شود، دراگون استون می باشد. بنابراین نتیجه می گیریم که آنها از دریفت مارک به دراگون استون می روند و آنجا ازدواج می کنند.

مرتبط: حقایقی از زندگی پشت پرده ی کیت هرینگتون و امیلیا کلارک !!!! 


لینور زنده است

بررسی قسمت هفتم سریال خاندان اژدها
لینور ولاریون

دیدیم که دیمون گردن یکی از خدمتکاران خاندان ولاریون را گرفت و او را کشت. در ادامه اپیزود دریافتیم که قصد داشتند تا او را به جای بدن لینور بسوزانند. به هر حال به گونه ای صحنه سازی کردند که گویا لینور مرده است.

اما در سکانس پایانی این اپپیزود، شاهد فرار لینور هستیم که کمی با روند داستانی کتاب متفاوت بود. در کتاب لینور واقعا توسط معشوقه خود کشته می شود. و در این قتل، دیمن کوچک ترین نقشی ندارد. در واقع این گونه نیست که دیمن و رینیرا برای ازدواج خود دست به قتل لینور بزنند. داستان از این قرار است که معشوقه لینور متوجه می شود که او با یک شوالیه دیگر در ارتباط است. بنابراین از روی حسادت لینور را می کشد. دیمن و رینیرا تنها از این موقعیت استفاده کرده و ازدواج می کنند.

لینور برمیگردد؟

ممکن است گمان کنید که این گونه لینور به کل از داستان حذف خواهد شد. اما یک احتمال وجود دارد. می دانیم که لینور یک اژدهاسوار بود. اکنون که لینور هنوز زنده است، کسی نمی تواند اژدهای او را رام کند. از این رو ممکن است در آینده شاهد بازگشت لینور به روند داستانی سریال باشیم.

حین فرار لینور از طریق کشتی، باز هم صدای امواج دریا به گوش می خورد. بنابراین همانطور که اپیزود شروع شده بود، تمام می شود. این ممکن است یک تئوری دیگر را به دنبال داشته باشد که لینور دیگر بازنخواهد گشت. زیرا اکنون همه فکر می کنند که لینور مرده است. و این صدای امواج دریا می تواند مراسمی باشد که خاندانش برای او خواهند گرفت.


ممنون که تا انتهای این مطلب هم همراه من بودید. مثل همیشه نظرات و تئوری های خود را در بخش کامنت ها با من و همراهان مجله وارونه به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید » بررسی قسمت هشتم سریال خاندان اژدها