بهترین فیلم های 2020 ! سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه و کف نکرده باشین! همین طوری که می دونین با پیدایش این ویروس عجیب ناشناخته و ترسناک دنیا در وضعیت عجیبی قرار گرفته.فرقی نمی کنه تو کدوم کشور دنیا باشین بازم شرایط همه یکسانه.این ویروس تاثیرش رو همه جنبه های زندگی گذاشته ، چه اقتصادی چه روحی و….سینماها و فیلم ها هم از این قاعده مستثنی نیستن .خیلی از فیلم هایی که تو سال جدید اکران شدن به دلیل همین ویروس کرونا به خوبی درک نشدن و ارزششون معلوم نشد .حالا من در مطلب چند روز پیش قسمت اول این فیلم را براتون نوشتم امروز با ادامه این فیلم ها در خدمتتونم.


بهترین فیلم های 2020

Swallow

 Swallow

کارگردان:Carlo Mirabella-Davis

بازیگران: Haley Bennett, Austin Stowell, Denis O’Hare

امتیاز:6.3

اگه به فیلمای روان شناسی علاقه دارین این فیلم می تونه نظرتون جلب کنه.داستان فیلم در مورد زن جوانیه که در ظاهر زندگی فوق العاده ای داره .او متوجه می شه که بارداره .همه چی در ظاهر عالی پیش میره اما این زن دارای یک بیماری عجیبه.اون دوست داره هر چیز تیزی را بخوره .چیزهایی مانند میخ ، سنجاق و…این مشکل باعث می شه زندگی عالی این زن تحت تاثیر قرار بگیره و همه چی از مسیر عادیش خارج شه.این فیلم تونسته برنده جایزه بهترین بازیگری در جشنواره فیلم ترایبکا ، برنده جایزه بهترین کارگردانی و نمایش از جشنواره فیلم فانتزیا ،برنده جایزه مخصوص از جشنواره فیلم deauville و برنده جایزه مخاطبان از جشنواره فیلم بروکلین هرر بشه.


همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های رمانتیک 2020 تا به اینجا

بهترین فیلم های کمدی 2020 تا به اینجا ! 


The Last Full Measure

The Last Full Measure

کارگردان:Todd Robinson

بازیگران: Sebastian Stan, Christopher Plummer, William Hurt

امتیاز:6.5

این فیلم با کادر بازیگران حرفه ایش مثل سباستین استن بازیگر فیلم Avengers: Endgame ،کریستوفر پلامر و ویلیام هرت و ساموئل جکسون در مورد یک داستان واقعی در باره اهدای مدال افتخار به ویلیام پیتزنبارگره .حالا این ویلیام کیه ، ویلیام یه پزشک نیروی هوایی که جون 60 تا تفنگدار نیروی دریایی رو در جنگ ویتنام نجات داده و حتی جون خودش برای نجات اونا فدا کرده.مامور جوانی به نام اسکات هافمن داره تمام سعی خودش می کنه که این مدل را بتونه به این پزشک فداکار اهدا کنه.


Color Out of Space

بهترین فیلم های 2020
کارگردان:Richard Stanley
بازیگران:Nicolas Cage, Q’Orianka Kilcher, Joely Richardson
امتیاز:6.2
این اولین فیلم بلند استنلی بعد از فیلم دکتر مورو در سال 1996 است.در این فیلم ترسناک نیکلاس کیج حضور داره .البته قبول کردن این نقش از سوی نیکلاس کیج با تاخیر زیادی روبرو بود و بالاخره قبول کرد تا در این نقش بازی کنه.
خب می رسیم به داستان فیلم ، داستان فیلم در مورد یک خانواده پنج نفره است که بدون هیچ دلیلی در یک جای پرت زندگی می کنن .دختر این خانواده نیز از شرایط موجود اصلا راضی نیست و اصلا هم مشخص نیست چرا این مکان برای زندگی انتخاب کرده اند.حالا از اینا که بگذریم می رسیم به داستان اصلی فیلم که در واقع مشخص نیست هدفش چیه ؟ یه فیلم علمی – تخیلی ترسناک ؟
داستان از اونجایی شروع می شه که یه بمب می خوره وسط حیاط خونه اینا که رنگیه .اما مشخص نیست که این بمب یک نیرو بیگانه است یا موجودی ترسناک و هر جا که این موجود ظهور می کنه همه جا رنگی می شه.معلوم نیست قهرمان داستان کیه پدر خانواده ، دختر خانواده و.. اصلا حتی معلوم نیست هدف این نور یا موجود بیگانه چیه.خلاصه بهتر خودتون فیلم ببینین چون اگه بخوام بیش تر توضیح بدم فیلم اسپویل می شه .

Saint Frances

بهترین فیلم های 2020
کارگردان: Alex Thompson
بازیگران:Kelly O’Sullivan, Ramona Edith-Williams, Lily Mojekwu
امتیاز:6.4
داستان فیلم در مورد زن جوانیه که دچار سقط جنین می شه و پرستاری کودکی سیاه پوست را بر عهده داره.این فیلم به خوبی نشون می ده که شما با ارتباط برقرار کردن با کودکان و دادن اعتماد و انگیزه به اونها چه جوری می تونین شخصیت بچه ها را عوض کنین و رابطه دوستانه با اونها برقرار کنین.رابطه دوستی میان این کودک و پرستار بسیار زیبا و احساسیه.