توییتر علیه نژادپرستی ، موضوع داغ این روزها! جک دورسی، مدیرعامل و بنیانگذار توئیتر و اسکوئر روز نوزدهم ژوئن را برای همیشه روز تعطیل در این دو شرکت اعلام کرد. روز نوزدهم ژوئن یا به عبارتی Juneteenth در آمریکا روز ملی علیه نژاد پرستی میباشد. این روز در واقع روزی هست که برده داری در آمریکا پایان یافت. جک دورسی در توئیتر خودش اعلام میکند که:

” در همه ی کشورها و مناطق مختلف دنیا، مردم روزی دارند به نام روز پیروزی. ما هم کاری میکنی که هرجا شرکت ما حضور دارد این روز تعطیل رسمی  به حساب بیاید. ”

در ادامه بخوانید »

بازیگران هالیوودی از طرف ترامپ از ایران عذرخواهی کردند ! 

خشونت در اعتراضات به چه دلیل اتفاق می‌افتاد؟ 

این بیانیه ی توئیتر در حالی اعلام میشود که پس از کشته شدن جرج فلوید به دست یک پلیس در مینیاپلیس، مردم در سراسر دنیا علیه نژادپرستی در حال تظاهرات هستند.

توییتر علیه نژاد پرستی


آیا دونالد ترامپ روانپریش یا سایکوپت است؟ رئیس جمهور آمریکا بیمار روانی است!

فیسبوک Vs توییتر: نبرد بر سر آزادی بیان و تبلیغات سیاسی

ایلان ماسک معتقد است که آمازون اکنون باید تجزیه شود! 


چند روز قبل هم توئیتر در اقدامی جسورانه ویدیوی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ را به بهانه ی نقض کپی رایت از روی توئیتر حذف کرد. این اقدام بعدتر توسط فیس بوک و اینستاگرام هم دنبال شد. ادعای توئیتر این بود که این ویدیو حاوی عکسی ست که کپی رایت آن متعلق به کس دیگری ست.

دونالد ترامپ همیشه از توئیتر به عنوان تریبون شخصی اش استفاده کرده و حتی گاه دستورات و تصمیماتی را قبل از اینکه به اعضای دولتش اطلاع بدهد در توئیتر اعلام کرده است.

اما این روزها رابطه ی دونالد ترامپ با این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار وارد فاز جدیدی شده است. از بنر اخطاری که توئیتر روی پست های دونالد ترامپ میگذارد تا ادعای ترامپ مبنی بر نقض حق آزادی بیان توسط توئیتر، شبکه ی اجتماعی مورد علاقه ی خودش.


شما هم نظرات خود را درباره اقدامات توییتر علیه نژادپرستی و همینطور دعوای رسانه ها با دونالد ترامپ با ما درمیان بگذارید.