اگر طرفدار سریال محبوب بریجرتون هستید، بدون شک سوالات زیادی در مورد فصل سوم ذهن شما را درگیر کرده است. داستان فصل سوم سریال بریجرتون در مورد چیست؟ ما در این مطلب قصد داریم تا با بررسی مصاحبه جس برانول (Jess Brownell)، شورانر این فصل، به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. مثل همیشه با مجله وارونه همراه باشید:

جزئیات بیشتر در: سریال Bridgerton ؛ سرگرم کننده، اما به چه قیمت؟ 


فصل سوم سریال بریجرتون Bridgerton

در فصل اول شاهد داستان عاشقانه‌ی دافنه بریجرتون بودیم و فصل دوم ماجرای عاشق شدن آنتونی را روایت کرد که هر دو کتاب های اول و دوم مجموعه رمان های Bridgerton را به تصویر کشیدند. کتاب سوم این مجموعه در مورد بندیکت است اما سریال از پیروی کردن از ترتیب کتاب ها سر باز زده. و در نهایت می خواهد در فصل سوم به زندگی کالین بریجرتون بپردازد.

نیکولا کوگلان (Nicola Coughlan) اعلام کرد که فصل سوم سریال بریجرتون، از ترتیب مجموعه رمان های اقتباسی خود پیروی نمی کند و بر روی رابطه عاشقانه کالین بریجرتون (با بازی لوک نیوتن Luke Newton) و پنه لوپه فندرینگتون تمرکز خواهد کرد. اینجا بود که سوالات زیادی در ذهن طرفداران این سریال محبوب ایجاد شد: حالا که سریال از ترتیب کتاب ها پیروی نمی کند، چگونه می خواهد به راه خود ادامه دهد؟

برای اطلاع از داستان، بازیگران و جزئیات بیشتر از فصل سوم سریال بریجرتون، مطلب فصل سوم سریال بریجرتون ؛ همه جزئیاتی که باید بدانید را بخواند.

مصاحبه جس برانول با Variety

جس برانول (Jess Brownell)، که به جای کریس ون دوسن (Chris Van Dusen) به عنوان مجری جدید برنامه این سریال انتخاب شده است. طی مصاحبه‌ای که با Variety داشته است، در مورد این موضوع گفت:

واقعا احساس می کنم زمان آن است که سریال به داستان عاشقانه کالین و پنه لوپه بپردازد. از آن جایی که این دو شخصیت را در فصل اول دیدیم، پیش زمینه‌ی داستان آنها از قبل ساخته شده است.

من احساس می کنم که در فصل دوم، جرقه‌هایی بین این دو زده شد. به طوری که انگار کالین متوجه می شود که پنه لوپه او را دوست دارد ولی کاملا مطمئن نیست و در فصل سوم برای فهمیدن آن ست به کار می شود.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌ های 2021 که ارزش تماشا دارند! 

حالا برای پیدا کردن پاسخ برای سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده، با من همراه باشید تا جواب این سوال ها را از زبان جس برانول بشنویم:


مصاحبه Variety با جس برانول


پیروی نکردن از ترتیب کتاب های مجموعه، تاثیری در جذابیت سریال خواهد داشت؟

خب، اول باید بگویم که ما در فصل های اول و دوم هم، در برخی زمینه‌ها نسبت به کتاب ها متفاوت عمل کردیم، چون بالاخره این یک سریال است. از طرفی دیگر، هر جلد از کتاب ها روی یک زوج تمرکز می کند و ممکن است هر فرد از خانواده بریجرتون نتواند به تنهایی داستان زندگی خود را به طور کامل به تصویر بکشد. به این ترتیب ما تصمیم گرفتیم از ترتیب کتاب های بریجرتون پیروی نکنیم.

اما با وجود همه این ها، طرفداران نگران سرنوشت بندیکت (که داستان آن در کتاب سوم روایت می شود) که ما آن را به بعد موکول کردیم، نباشند. چرا که بندیکت بخش مهمی از فصل 3 خواهد بود.

مرتبط: بهترین فیلم های عاشقانه قدیمی که نگاهی متفاوت به عشق داشتند! 


با بازگشت دافنه، آنتونی و کیت این شخصیت ها چه جایگاهی در روند داستان خواهند داشت؟

ما قصد داریم که در طول سریال، هیچکدام از خواهران یا برادران بریجرتون را از دست ندهیم و همگی در روند داستان حضور داشته باشند. زیرا احساس می کنیم لحظاتی که تمام خانواده در کنار هم هستند، به نمایش روح می بخشد و به جذابیت آن می افزاید.

بنابراین، بله دافنه، آنتونی و کیت حتما در فصل سوم بریجرتون حضور خواهند داشت. هنوز نمی خواهم واضح بگویم که نقش آن ها تا چه حد پر رنگ است، به همین خاطر بهتر است این را با تماشای سریال متوجه شوید.

مرتبط: بهترین فیلم های عاشقانه 2020


داستان عاشقانه “بندیکت” چه زمانی به تصویر کشیده می شود؟

قبلا شاندا رایمز (Shonda Rhimes) در مورد این موضوع گفته است که قصد دارد فصل هشتم را به بندیکت اختصاص دهد. ما امیدواریم که بتوانیم داستان عشق هر کدام از خواهران و برادران خانواده بریجرتون را به تصویر بکشیم؛ درست است که از ترتیب کتاب ها پیروی نمی کنیم ولی نگران حذف شدن داستان عاشقانه هر کدام از شخصیت ها نباشید.

نکته دیگری که باید ذکر کنم این است که هر فصل به داستان عاشقانه یکی از اعضای خانواده بریجرتون می پردازد ولی به هر حال تمامی شخصیت ها در همه فصل ها حضور خواهند داشت. بنابراین هیچ کدام از شخصیت ها حذف نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: غم انگیزترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس


در فصل سوم شاهد سکانس های تاثیر گذار بیشتری خواهیم بود؟

من احساس می کنم در طول فصل های اول و دوم، اتفاقات تلخ زیادی برای بازیگران مرد این مجموعه افتاد. ولی در نهایت، باید بگویم که من احساس می کنم کالین و پن شخصیت هایی هستند که می توانند صحنه های کمدی زیادی را به نمایش درآورند و حال و هوای سریال را عوض کنند. بنابراین فکر می کنم در این فصل می توانیم سکانس های جالب زیادی به نمایش بگذاریم.

اما در کنار آن، قصد داریم تا علاوه بر کم کردن طنز، میزان رمانتیک و جذابیت صحنه ها را به بهترین نحو ممکن در سریال به تصویر بکشیم. چرا که از نظر من، این مسئله خیلی در موفقیت سریال تاثیر گذار خواهد بود.

مرتبط: 20 فیلم عاشقانه که باید حتما آن ها را مشاهده کنید

ما این فرصت را در اختیار داریم تا با نگاه دقیق تر و عمیق تر نسبت به مسائل، به سریال جنبه‌ی جدی تری بدهیم و ببینیم که چه نتیجه‌ای خواهد داشت. به این نتیجه برسیم که آیا طرفداران دوست خواهند داشت یا خیر؛ در واقع قصد داریم شانسمان را امتحان کنیم.


پنه لوپه و کالین در داستان این فصل چه نقشی خواهند داشت؟

نمی خواهم جزئیات را فاش کنم، اما اگر بخواهم سوال شما را به طور کلی جواب دهم، باید بگویم که قصد داریم آن ها را کمی بیشتر وارد روند داستان کنیم. کالین، پسر سوم خانواده و پنه لوپه که به گونه ای تا کنون در سایه ها قرار داشتند. در فصل سوم به سمت نور خورشید قدم بر می دارند و بیشتر دیده می شوند.

همچنین بخوانید: حفظ رابطه عاشقانه ؛ 5 کاری که هر ماه باید انجام دهید!


در کتاب به کاهش وزن پنه لوپه اشاره شده است، آیا در طول سریال به این مسئله خواهید پرداخت؟

از نظر ما پنه لوپه زیباست. ولی فکر نمی کنم لاغر بودن یا اضافه وزن او در طول سریال اهمیت زیادی داشته باشد. چرا که پنه لوپه در سریال بریجرتون، نقش کسی را بازی می کند که دارای اعتماد به نفس و باطن زیبایی است. در واقع این مسئله ربطی به زیبایی جسمی او ندارد. اما متاسفانه باز هم نمی توانم دقیق بگویم که در این مورد چه تصمیمی گرفته ایم.


از زمان انتخاب شدن به عنوان مجری شورانر فصل سوم بریجرتون، چه تجربه هایی کسب کرده اید

اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که من همیشه از حضور در پشت صحنه لذت می بردم. از زمانی که به عنوان شورانر فصل سوم بریجرتون انتخاب شدم، بیشتر دیده شدم و به همین دلیل هواداران زیادی با من تماس می گیرند. حقیقتا برای این یک مورد اصلا آماده نبودم.

مرتبط: فیلم های زندایا از بهترین تا بدترین | نگاهی به فیلم های ستاره جوان هالیوود

راستش را بخواهید، آنها خیلی هیجان زده هستند و من انرژی خوبی می گیرم. الان به این نتیجه رسیده ام کار کردن روی چیزی که مردم خیلی دوست دارند و مشتاقانه آن را دنبال می کنند، خیلی هیجان انگیز است. بنابراین از انتخاب شدن به عنوان شورانر این فصل بسیار خوشنود و راضی هستم، امیدوارم مرم هم همین نظر را داشته باشند.


از اینکه تا پایان این مطلب هم همراه ما بودید از شما سپاسگذارم. به نظر شما ممکن است در فصل سوم بریجرتون شاهد چه تغییرات دیگری باشیم؟ پاسخ ها و نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگر همراهان به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد می کنم در ادامه بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی را بخوانید.

ممنون از همراهی شما