می‌توان گفت همه انسان ها تاکنون حداقل یک بار نام آدم فضایی را شنیده اند. هر موجود ماورایی که در کره زمین سکونت ندارد، آدم فضایی محسوب می‌شود. تا به حال هیچ سند دقیقی مبنی بر وجود بیگانگان وجود نداشته است، البته بسیاری از دانشمندان تحقیقاتی در این باره انجام داده اند. یکی از چیز هایی که به بیگانگان مرتبط است، سفینه هایی فضایی هستند که به آن ها “یوفو” گفته می‌شود. در این مطلب همراه ما باشید تا با اسناد پنتاگون مبنی بر اینکه سفینه های فضایی وجود دارند ، آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: وجود سفینه های فضایی ؛ پنتاگون وجود UFO را رسما تایید کرد ! 


علیرغم بیانات مقامات پنتاگون مبنی بر انحلال پرونده بررسی سفینه های فضایی ناشناس، این پروژه هنوز ادامه دارد و با نامی متفاوت در دفتر اطلاعات نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بررسی می‌شود. به نظر می‌رسد افسران و خلبانان نظامی همچنان درحال بررسی رفتار های سفینه های بدون سرنشین هستند.

مقامات پنتاگون هرگز در این باره صحبت نمی‌کنند .و به نظر می‌رسد این موضوع محرمانه است. با این حال ماه گذشته گزارشی در کمیته سنا منتشر شد که هزینه های آژانس های اطلاعاتی آمریکا برای سال آینده را مشخص می‎‌کرد. در این گزارش آمده است: کارگروه ناشناس هوایی که مشغول جمع آوری گزارش های مختلف از رفت و آمد های هوایی و … را دارد، قرار است در 180 روز آینده اطلاعاتی درباره رویت وسیله های نقلیه هوایی غیرمعمول و بدون سرنشین به مردم ارائه دهد.

سفینه های فضایی وجود دارند

درحالیکه برخی مقامات بازنشسته این پرونده در تلاشند تا متوجه شوند که این سفینه های فضایی برای سیاره‌های دیگر هستند یا خیر، تمرکز اصلی ایالات متحده آمریکا این است که کشف کند آیا این وسایل نقلیه برای دیگر کشورها هستند و ایالات متحده آمریکا را تهدید می‌کنند یا خیر.

سناتور مارکو روبیو، جمهوری‌خواه اهل فلوریدا که رئیس کمیته انتخابات سنا در مجلس سنا است، در ماه جاری به یک شرکت CBS در میامی گفت که دولت در درجه اول نگران گزارش های مربوط به هواپیماهای ناشناس بر فراز پایگاه های نظامی آمریکا است و علاقمند شده است بداند چه کسی مسئولیت این ها را بعهده می‌گیرد.

همچنین وی ابراز نگرانی کرد که اخیرا دولت های چین و روسیه دست به انجام جهش‌های ژنتیکی زده اند و بعید نیست به پرواز درآوردن این سفینه ها نیز، کار آنها باشد.

  سفینه های فضایی وجود دارند

روبیو گفت این احتمال وجود دارد که برخی از هواپیماهای ناشناس بر فراز پایگاه‌های ایالات متحده، فناوری‌هایی را که در انبار مهمات آمریکا وجود دارد، بررسی می‌کنند. همچنین خاطرنشان کرد: “شاید توضیحی کاملاً خسته کننده برای آن وجود داشته باشد. اما ما باید به دنبال دلیل آن باشیم. “

در سال 2017 نیویورک تایمز پرده از وجود یک واحد رسمی به نام برنامه شناسایی تهدید هوایی پیشرفته پرده برداشت. در آن زمان مقامات وزارت دفاع آمریکا اعلام کردند که این واحد تا پیش از سال 2012 سالیانه 22 میلیون دلار بودجه داشته است که در سال 2012 منحل گردیده است.

با این وجود، افرادی که در این برنامه کار می‌کردند گفتند که بیانات وزارت دفاع هرگز عملی نشد و این واحد هنوز در سال 2017 نیز فعالیت می‌کرد و توضیحات وزارت دفاع هنوز عملی نشده است.

این واحد در سال 2007 تحت نظارت آژانس اطلاعات دفاعی آغاز به کار کرد و سپس تحت نظر دفتر معاون وزیر دفاع برای دسترسی به اطلاعات بیشتر قرار گرفت. همچنان نیز مسئولیت نظارت بر این واحد بعهده دفتر معاون وزیر دفاع است. اما هماهنگی آن با جامعه و اشتراک اطلاعات آن با مردم، همانگونه که در لایحه مجلس سنا شرح داده شده است، توسط دفتر اطلاعات نیروی دریایی انجام خواهد شد. با وجود اعلام وزارت دفاع آمریکا، اما این واحد در آن سال ها هرگز به کار خود پایان نداد. اما اطلاعات زیادی از فعالیت های این واحد در دسترس نیست و برخی اطلاعات جزئی از عملیات هایشان در سال 2017 لو رفته است.

مدیر قبلی پنتاگون، لوئیز الیزوندو، یک مقام سابق اطلاعاتی ارتش که پس از 10 سال با کار با این واحد در اکتبر 2017 از سمت خود استعفا داد. وی تأیید کرد که تیم جدید از واحد هوافضای پیشرفته بیرون آمده است.

آقای الیزوندو گفت: “دیگر لازم نیست پنهان شوند، زین پس این واحد شفافیتی جدید خواهد داشت.”

رِید، سناتور پیشین اهل نوادا که مشغول مطالعه بر روی یوفو ها بوده است، زمانیکه رهبر اکثریت سنا بود، بیان کرد: باور دارم، اشیاءی که به زمین برخورد می‌کنند، تصادفی نیستند و این ها باید مورد مطالعه قرار گیرند. پس از بررسی این موضوع که سفینه های فضایی وجود دارند ، به این نتیجه رسیدم که هیچ گزارشی وجود ندارد، مبنی بر اینکه واقعا یوفو ها وجود دارند و در بالای پایگاه های آمریکا دیده شده اند. هیچ اثری از تصادف گزارش نشده است. بعضی از اجسام بازیابی شده، مانند قطعات فلزی غیرمعمول، بعد از مطالعات آزمایشگاهی به عنوان دست ساز انسان شناسایی شدند.

Aussie UFO

اریک دبلیو دیویس، اخترشناسی که به عنوان یک پیمانکار فرعی کار می کرد و سپس از سال2007 مشاور پنتاگون در برنامه یوفو شد، گفت: در بعضی موارد، بررسی مواد تاکنون نتوانسته است منبع آنها را مشخص کند و او را به این نتیجه رساند که “ما نمی توانیم منبع یوفو ها را اثبات کنیم.”

آقای دیویس، که هم اکنون در شرکت هوافضا، به صورت پیمانکار کار می کند، گفت که تا ماه مارس در مورد بازیابی “وسایل نقلیه خارج از کشور که در این زمین ساخته نشده اند، یک جلسه توجیهی در آژانس وزارت دفاع آمریکا برگزار خواهد شد.

این بدین معناست که یوفو ها رویت شده‌اند و احتمال وجود آنها بسیار زیاد است اما سیاستمداران قصد ندارند این را با مردم عادی به اشتراک بگذارند.

پنتاگون با انتشار 3 ویدیوی که از قبلا لو رفته بودن وجود سفینه های فضایی یا UFO رو تایید کرد! البته پنتاگون صحت این ویدیو ها رو تایید کرده و راجع به سفینه ها چیزی نگفته !!! 

دیویس اعلام کرد که درمورد بازیابی اشیاء غیر قابل توضیح در 21 اکتبر 2019 به شخصه به کارمندان کمیته اطلاعات سنا توضیحات مختصری در جلسات کوتاه داده است.

عموم مردم به شدت به موضوع بشقاب پرنده ها علاقمند هستند که این موضوع به کاخ سفید نیز نفوذ پیدا کرده است. پرزیدنت ترامپ در مصاحبه ماه ژوئن به فرزند بزرگش دانلد جونیور گفت که اطلاعات شگفت انگیزی از شهر رُزوِل می‌دانم. رُزوِل شهری است در نیومکزیکو که یوفو های بسیاری در آن دیده شده است. وقتی از ترامپ پرسیده شد که آیا اطلاعاتی درباره این شهر و یوفو ها منتشر می‌کند، وی پاسخ داد: باید درموردش فکر کنم.

با این حال رِید هنوز هم باور دارد، هیچ چیزی به نام یوفو رویت نشده است و همه این ها ساخته دست انسان هستند. وی معتقد است، باید این موضوع روشنتر شود و تا زمانیکه ناشناخته باشد، مورد قبول نیست.

بحث های بسیاری درباره اینکه سفینه های فضایی وجود دارند انجام می‌شود که بسیاری وجود آن و بسیاری دیگر عدم وجود آن را اثبات کرده اند.

امیدواریم از این مطلب خوشتان آمده باشد! شاد و پیروز باشید!