مرکز گزارشات رویت بشقاب پرنده از داستان های واقعی رویت سفینه فضایی پرده برداری میکند!   

با شرح داستان های واقعی رویت سفینه فضایی یا بشقاب پرنده در خدمت شما هستیم. سازمان گزارشات رویت “اشیاء ناشناخته پرنده” یا “سفینه فضایی و بشقاب پرنده” در آسمان در سال 1917 تاسیس شده و جایی است که افراد می توانند تجربه های غیرزمینی شان را در قالب فیلم یا نوشته تحویل دهند. راحت تر بگویم! هر کسی می تواند گزارش خود را مبنی بر اینکه چیز عجیب و غیر زمینی دیده به این سازمان گزارش بدهد. شاید برایتان جالب باشد که آرشیو این سازمان شامل بیش از هزاران داستان عجیب و غریب می شود. از دیدن بشقاب پرنده بگیرید تا ملاقات فضایی ها و هزار و یک چیز غیر قابل توضیح دیگر!

مطلب پیشنهادی: آیا واقعا آدم فضایی ها وجود دارند؟ دلایل اثبات وجود فرازمینی ها

البته این سازمان مسئول این نیست که مشاهدات این افراد را ثابت کند. به دنبال مدرکی برای علت های احتمالی هم نمی گردد. در واقع هدف این سازمان تنها رواج داستان هایی است که منطقی ترند و درست آن روی سکه، داستان های غیر منطقی را حذف می کند و به گوش مردم نمی رساند. خیلی جاها هم این مخاطبین هستند که باید تصمیم بگیرند کدام داستان واقعی است یا اینکه کدام داستان تنها نتیجه خیال پردازی است. با من و مجله وارونه همراه باشید تا چند نمونه از داستان های واقعی رویت سفینه فضایی را که در این سازمان به ثبت رسیده با هم بررسی کنیم.

موی کم، زمان کم 1969

یکی از نیروهای جوان ارتش گزارش کرده که در طول سفر آخر هفته اش به بولدرِ کلرادو در اتاقش در متل استراحت می کرده که ناگهان همه جا تاریک و پس از آن نور  زیادی همه جا را روشن کرده است. روز بعدش این افسر جوان متوجه شد که موهای کوتاهش تقریبا دو برابر شده و این موضوع دوستش را هم خیلی ترسانده است. به گفته او دوستش حرف هایش را باور نمی کرد و در عین حال هیچ توضیح فیزیکی هم برای رشد ناگهانی موهایم پیدا نمی کرد. البته این افسر چیز دیگری از آن شب به یاد نمی آورد. اما این طور حدس می زند که احتمالا به جایی دیگر منتقل شده که زمان در آن خیلی سریع تر از زمین می گذرد. او هنوز هم در به یاد آوردن خیلی چیزها مشکل دارد و از آن شب به بعد حافظه اش درست و حسابی کار نمی کند

کلکسیونر 1971

در یکی از شب های تابستان سال 1971، دو دختر نوجوان ساعت 10 شب از خانه شان در سانی ویلِ کالیفرنیا خارج شدند تا در محله شان قدم بزنند. همه چیز آرام و ساکت بود تا اینکه در نهایت به بشقاب پرنده ای رسیدند که در ارتفاعی پایین، تقریبا تا لامپ چراغ های برق، در آسمان شناور بود. این بشقاب پرنده از آنها به اندازه 5 دقیقه پیاده روی فاصله داشت. دخترها بشقاب پرنده را دیدند که به آپارتمان های اطراف نزدیک می شد و در نهایت هم آنها را دید و نزدیک و نزدیک تر شد.

مطلب پیشنهادی: چرا دولت‌ها در مورد موجودات فضایی دروغ می‌گویند؟ 

به گفته این دو دختر نوجوان این بشقاب پرنده بازوهای بلندی در اطراف داشته و رشته هایی از پشتش آویزان بوده. رشته هایی درست مانند طناب که البته از جنس طناب نبودند. این جسم هیچ صدا و نوری نداشته و خیلی خوب در هوا شناور بوده است. جنسش هم بیشتر شبیه به چوب بوده تا فلز. آنها این طور حدس می زدند که بشقاب پرنده در حال جمع کردن چیزهایی بوده اما نفهمیدند که درونش چه چیزی بوده است. دخترها با دیدن توجه بشقاب پرنده به سمت خودشان وحشت زده شدند و با تمام توان به سمت خانه دویدند و به پدرشان گفتند که چه چیزی دیده اند. البته پدر حرفشان را باور نکرد و گفت که احتمالا بالن هوایی یا چیز دیگری بوده. اما دخترها هنوز هم که هنوز است معتقدند که هر چیزی دیده اند جز بالن هوایی!

گاوهای وحشی 1975

یکی دیگر از داستان های واقعی رویت سفینه فضایی داستان گاوهای وحشی است. دو دوست در حال رانندگی در یکی از خلوت ترین جاده های بیرون شهری ایالت ایندیانا بودند تا از سفر کوتاه ماهی گیری شان به خانه برگردند. یک چهار مسیر را که طی کردند دیسکی پرنده با نور سفید دیدند که به زمین نزدیک و نزدیک تر می شد تا اینکه به زمین نشست و پشت خانه ای محو شد. آنها به پشت خانه رفتند اما چیزی ندیدند. تنها گاوهایی را دیدند که وحشی شده بودند و به اطراف می دویدند.

داستان های واقعی رویت سفینه فضایی

گاوها فنس های الکتریکی را هم پاره کرده بودند و با سر و صدای زیاد این طرف و آن طرف می دویدند. تا اینکه بالاخره همسایه ای بیرون آمد که ببیند این همه سر و صدا برای چیست. او از دو مرد جوان پرسید که چه شده؟ چون گاوها در شرایط عادی فنس های الکتریکی را پاره نمی کنند. دو مرد جوان هم از ترس گفتند که هیچ چیزی ندیده اند.

بشقاب پرنده نقره ای محو می شود 1979

مردی در واشنگتن گزارش کرده که از ایوان جلوی خانه اش بشقاب پرنده مثلثی دیده که هیچ بال و ابزار دیگری برای پرواز نداشته و در عین حال در ارتفاعی بالاتر از درختان جلوی خانه اش با سرعت بسیار زیادی پرواز می کرده است. به گفته او هیچ ماشین نیروی هوایی نمی تواند در چنین ارتفاعی و آنقدرسریع در هوا پرواز کند. البته جسمی که مرد دیده بود از بویینگ 747 هم بزرگتر بوده است. نا گفته نماند او خیلی وقت داشته که به فیزیک و نحوه عملکرد جسم پرنده فکر کند اما دیده که بشقاب پرنده به جایی در کوهستان بورچ می رود.

اولین فکری که به ذهن مرد رسید این بود که احتمالا تا چند ثانیه دیگر تصادف وحشتناکی رخ می دهد اما هیچ اتفاقی نیافتاد و بشقاب پرنده به آن بزرگی در چشم به هم زدنی محو شد. شاید برایتان جالب باشد اما این داستان از سوی سازمان گزارشات بشقاب پرنده تایید شده است. چرا که از معدود داستان هایی است که دو نفر به صورت همزمان گزارشش کرده اند. فرد دومی که این داستان را گزارش کرده یکی از افسران سابق عالی رتبه ارتش در آمریکاست که اسمش فاش نشده اما شهادتش خیلی قابل استناد است.

مسافر نورانی شب ها 1982

مردی در انگلستان از خواب بیدار شد تا علت نور دلپذیری که در اتاقش ایجاد شده را بررسی کند. نور از صورت موجودی می آمد که تقریبا قدی 120 سانتی داشته و شبیه به آدم فضایی بوده که در داستان ها ترسیم می کردند. آن مرد گفته که بارها خودم را نیشگون گرفتم و به خودم سیلی زدم تا مطمئن شوم خواب نیستم و رویا نمی بینم.

مطلب پیشنهادی: پنتاگون : یوفوها سفینه های ساخته شده روی کره زمین نیستند! 

سپس اتاقش را هم  به دنبال شواهد این چنینی بیشتر گشته است. در عین حال گفته که اصلا ترسی نداشتم و فقط احساس شادی و آرامش تمام وجودم را در بر گرفته بود. او گفته که می دانستم برای اثبات ادعایم نیاز به شاهد دارم پس همسرم را بیدار کردم اما به محض اینکه برای بیدار کردنش تلاش کردم اتاق دوباره تاریک شد و مسافر نورانی اتاقم هم ناپدید شد. او در گزارشش این طور نوشته که 100 درصد مطمئن است رویا و خواب ندیده و همه چیز برایش مثل روز روشن است.

نور تجزیه کننده 1988

سه دوست در حال بازگشتن از کنسرتی در پیتسبورگ بودند که دیدند اشعه ای بسیار نورانی همه جا را روشن کرده و محیط را می گردد. آنها بلافاصله ماشین را نگه داشتند و دو نفرشان هم پیاده شدند تا دید بهتری داشته باشند. دوست سوم شان در ماشین مانده بود و از ترس فریاد می زد. به گفته آنها اشعه مانند نوری بود که از هلیکوپتر خارج می شود اما جسمی که این نور را ساطع می کرد دیده نمی شد. البته به گفته این سه نفر جهت نور به سمت مخالف بوده و نسبتا دید خوبی هم به آنها می داده است.

علاوه بر این تمام این صحنه ها در سکوت کامل اتفاق افتاده است. وقتی جهت نور به سمت ماشین می آمد آنها بلافاصله به سمت ماشین دویدند و پنهان شدند و نور هم در آسمان شب محو شد. جالب این جاست که رادیو هم در آن لحظات کاملا قطع شده بود و صدای دیگری از رادیو به گوش می رسید که می گفت شواهد دیگری برای یافتن زندگی در مریخ! پس از رفتن نور صدا قطع شد و رادیو دوباره به موج اولیه اش بازگشت.

کره هوبرمن ترسناک 1991

در ساعات پایانی شبی در سال 1991 یک زوج جوان در ماشین شان در واشنگتن نشسته بودند و در مورد زندگی و اتفاقات روزمره حرف می زدند. ناگهان ستاره ای را دیدند که نورش مانند کره هوبرمن که بزرگ می شود چندین برابر شد. آنها تا قبل از این اتفاق هرگز نمی دانستند کره هوبرمن چیست و چطور گسترش پیدا می کند. بعد ها فهمیدند که این کره چیست و چیزی که دیده اند چقدر شبیه به آن بوده! این کره نورانی به سرعت در حال گسترش و چرخش بوده و ناگهان دوباره به شکل اولیه ستاره مانندش درآمده است.

داستان های واقعی رویت سفینه فضایی
کره هوبرمن

سپس نور قرمز رنگ شده و بعد از آن هم پنج اشعه قرمز رنگ در 5 نقطه از آسمان دیده شد و بعدش تمام. همه چیز محو شد. شاهدین این داستان موفق شدند تا فیلم بگیرند. اما فیلمی که ضبط شده فقط صفحه ای تاریک است با چند نور کم جان که در سیاهی می درخشند و بعد خاموش می شوند. خود شاهدان هم تا مدت ها باورشان نمی شد که جسمی فرازمینی دیده باشند؛ هرگز نخواهند فهمید که آن شب چه دیدند.

دیده شده های ماه مارچ 1995

در 15 مارچ 1995 سازمان گزارشات بشقاب پرنده چندین تماس از ایالت های متفاوت دریافت کرد مبنی بر اینکه جسمی نورانی دیده شده که در فضا پرواز می کند. اولین گزارش توسط دو مرد در فلوریدا ثبت شد. این دو مرد جسم پرنده را سفید و دیسک مانند و نورانی ترسیم کردند که البته با سایر توصیفات ثبت شده در آن شب خیلی فرق داشت. فرد دیگری از ایالت تنسی این طور گفته که جسم، نوری ابر مانند وسبز آبی داشته و فرد دیگری از میسوری این طور مدعی شده که نور کاملا سبز بوده و خیلی ناگهانی هم خاموش شده است. درست مانند لامپی که خاموش می شود.

مطلب پیشنهادی: وجود سفینه های فضایی ؛ پنتاگون وجود UFO را رسما تایید کرد ! 

تماس های زیادی در آن شب با 911 گرفته شد و خیلی ها گفته اند که گوشی های تلفن و رادیو ها در لحظه نزدیک شدن نور از کار افتادند. البته گزارش های دیگری هم از ویرجینا، ویرجینای غربی و میسوری دریافت شده بود. در نتیجه مشخص شد که جسمی تخم مرغ مانند که نوری سبز آبی، سبز و یا سبز مایل به زرد ساطع می کرده و ابری درخشان هم آن را در بر می گرفته از بالای حداقل 7 ایالت در آمریکا عبور کرده و هر از چند گاهی هم در آسمان توقفی داشته است. تمام این داستان هم در طول چند دقیقه ناقابل اتفاق افتاده است.

نور ققنوس وار 1977

در ماه مارچ 1977 یکی از بی سابقه ترین و واضح ترین رویت های بشقاب پرنده در آریزونا به ثبت رسید. ده ها نفر با تماس تلفنی گزاشات مشابهی ثبت کردند مبنی بر اینکه گروهی از نورهای سفید و قرمز وی مانند در حال پرواز در آسمان دیده شده. یکی از این شاهدین که اتفاقا تجربه پرواز هم داشته گفته است که ارتفاع این جسم های پرنده از زمین چیزی در حدود 3000 فوت بوده است. دیگران هم مدعی اند که صحنه این پرواز کاملا در سکوت بوده پس نمی تواند از جسمی زمینی باشد.

یکی از این شاهدین گفته که وقتی با نیروی هوایی تماس گرفته و این خبر را گزارش کرده اپراتور گفته که چند نفر دیگر هم تماس گرفته اند و چنین گزارشی داده اند. البته بعدها نیروی هوایی مدعی شد که اصلا با آنها تماسی گرفته نشده است. پس از اینکه نور ققنوس وار توجه آحاد مردم و رسانه ها را به خودش جلب کرد نیروی هوایی مجبور شد در این مورد توضیحی ارائه بدهد. آنها این گونه مدعی شدند که نورها تنها باقی مانده عملیات نیروی هوایی در مری لند بوده. البته توضیحات قانع کننده نبود و علامت سوال بزرگ ذهن مردم از آن موقع تا به حال هنوز پا برجاست.

گوزن دزدیده شده 1999

سه کشاورز در حال کاشتن نهال در کوهستان های واشنگتن بودند که جسمی دیسک مانند دیدند که در فضا پرواز کرد و بر فراز گله ای از گوزن ها معلق شد. تقریبا تمام گوزن های گله به هم نزدیک شدند اما یکی از آنها از باقی گله جدا شد. بشقاب پرنده مسیرش را به سمت گوزن باقی مانده تغییر داده و نوری را بر حیوان تنها متمرکز کرد و گوزن هم از زمین به سمت هوا رفت.  البته شاهدین گزارش کرده اند که هیچ ابزاری برای بالا آوردن گوزن ندیده اند. بشقاب پرنده مدت دیگری محوطه را گشت و بعد از آن هم به آسمان رفت و محو شد. مردان جوان هم به این نتیجه رسیدند که گوزن را بشقاب پرنده با خودش برده است.

داستان های واقعی رویت سفینه فضایی

البته یکی از نیروی های تجسس سازمان برای بررسی قضیه به همان کوهستان فرستاده شد. در نهایت لاشه گوزن که اتفاقا باردار هم بوده است چندین کیلومتر آنطرف تر پیدا شد. کسی نمی داند که گوزن مرده همان گوزن دزدیده شده بوده یا نه! هیچ کس هم نخواهد فهمید که بالاخره چه شد و داستان از کجا به کجا رسید.

مطلب پیشنهادی: دزدیده شدن انسانها توسط آدم فضایی ها حقیقت دارد؟

جسم پرنده 2000

کمی از ساعت چهار گذشته بود که پلیسی به نام اد بارتون در ایالت ایلینویز گزارشی از رویت یک بشقاب پرنده در محله کناری شان شنید. طولی نکشید که او هم با چشمان خودش دو نور درخشان دید که به هم می پیوندند و تبدیل به نوری درخشان تر می شوند. تد بارتون نور را تا جایی که جاده بود دنبال کرد تا اینکه مجبور به ایستادن شد. او بشقاب پرنده را دید که مثلث مانند است و گوشه های خیلی تیز، باریک و بلندی دارد. جسم پرنده ناگهان با سرعت بسیار زیادی شروع به حرکت کردن کرد تا جاییکه بارتون مطمئن شد جسم ساخته دست انسان نیست.

مطلب پیشنهادی: 9 دلیل برای اثبات بازدید آدم فضایی ها از زمین (قسمت دوم) 

سایر ساکنین ایلینویز هم این بشقاب پرنده را دیدند. علاوه بر  این افسر پلیس دیگری به نام گرگ استیون هم این جسم پرنده را دیده و اندازه تقریبی اش را اطلاع داده بود. گفته شده که روزنه های بسیار بزرگی هم روی این جسم پرنده دیده شده. تد بارتون هنوز هم معتقد است جسمی فرا زمینی دیده است.

این را هم بگویم که مقر نیروی هوایی در همان نزدیکی ها وجود دارد. البته در آن زمان رادارها خاموش شده بودند و هیچ کس حضور این جسم پرنده را در پایگاه نیروی هوایی ثبت نکرد. گزارشات دیگری هم هستند مبنی بر اینکه پای دولت در میان است. یک گزارش مستند و قابل اعتماد هم ثبت شده مبنی بر اینکه جت های ملی نیروی هوایی برای بررسی جسم فضایی در همان زمان به ماموریت رفتند. این را هم بگویم که از ساکنین منطقه و ماموران دولتی که شاهد قضیه بودند خواسته شده بود گزارشات خود را در اختیار نشریات قرار ندهند. در نهایت باز هم به این نتیجه می رسیم که هیچ وقت متوجه می شویم کدام یک از این داستان ها واقعی و کدام شان ساخته ذهن خلاق بشر است.

نظر شما درباره این داستان های واقعی رویت سفینه فضایی چیست؟ مثل همیشه نظرات تان را با ما به اشتراک بگذارید.