با معرفی 55 اسم دختر انیمه ای همراه با معنی آنها در خدمت شما هستیم. این اسم ها از انیمه های مختلفی جمع آوری شده و در مورد معنای آنها تحقیق شده است.

اسم دختر انیمه ای همراه با معنی

بسیاری از طرفداران انیمه دوست دارند اسم مستعار انیمه ای برای خود بگذارند و یا در فضای مجازی از یک اسم انیمه ای استفاده کنند. ما کار را برای شما راحت کرده ایم و 55 اسم دختر انیمه را با شرح معانی آنها برایتان آماده کرده ایم تا با خیال راحت هرکدام که دوست داشتید را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

1. Abigail

ابیگیل از نام عبری Avigayil به معنای “فرزند لذت” اقتباس شده است.

ابیگیل جونز در انیمه «متظاهر بزرگ» زمانی که پدر و مادرش در یک بمب گذاری در زادگاهش عراق کشته می شوند یتیم می شود. تمرین باله در دوران کودکی او را قوی و ورزشکار کرد و او یک مدال باله دندانه دار را با خود حمل می کند.

مرتبط:

قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند! 

زیباترین دختران انیمه ای | 10 تا از جذاب ترین دختران انیمه ای 

معرفی 25تا از بهترین انیمه ها با قهرمانان زن | قدرت زنان را دست کم نگیرید!

2. Ai

نام دختر ژاپنی Ai، 愛، به معنای “عشق، محبت” است.

Ai Enma نام دختر جهنمی در مجموعه “دختر جهنمی” است.

 3. Aiko

نام ژاپنی آیکو به معنای “کودک عاشق” است.

“Renkin 3-kyū Magical? Pokān” انیمه ای درباره چهار دختر اهل هلند است که در دنیای انسان ها سفر می کنند. یکی از این چهار، آیکو، ممکن است نسخه مدرن هیولای فرانکشتاین باشد.

4. Akane

Akane یک نام ژاپنی به معنای “قرمز سیر، رنگی از گیاه روبیا” است.

شخصیتی در «Ghost Stories»، آکان، بر اثر حمله قلبی می‌میرد و روح او در میکروفون گیر می‌افتد. Akane هر کسی که صدای او را می شنود نفرین می کند.

در ادامه بخوانید »بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه هایی که کمتر از 20 قسمت دارند! 

 5. Akari

آکاری یک نام دختر ژاپنی است که به معنای “یاسمین قرمز و سفید” است.

آکاری آکازا قرار است قهرمان «YuriYuri: Happy Go Lily» باشد. با این حال، چون او کوچک است و شخصیت بزرگ و درخشانی ندارد، اغلب در پس‌زمینه ناپدید می‌شود.

6. Akira

نام ژاپنی آکیرا به معنای “روشن” یا “شفاف” است.

در «Yosuga no Sora»، آکیرا آماتسومه سرزنده، شاد و پرانرژی به تنهایی در یک زیارتگاه شینتو زندگی می کند.

7. Aono

آئونو ژاپنی است و به معنای “سبز آبی من” است.

آئونو موریمیا شخصیت اصلی فیلم سولا است. وقتی داستان شروع می شود، او در بیمارستانی که از بدو تولد در آن بستری بوده، بستری است. با این حال، آئونو رازی دارد، و دلیلی وجود دارد که چرا او بسیار بیمار به نظر می رسد.

مرتبط: بهترین انیمه های سینمایی تاریخ 

8. Asuka

نام ژاپنی بدون جنسیت، آسوکا، به معنای «مثل پرنده پرواز کن» است.

در “Neon Genesis Evangelion”، آسوکا خلبانی است که به دلیل یک حادثه آسیب زا در دوران کودکی در نزدیک شدن به مردم مشکل دارد. آسوکا نفرت عمیقی از عروسک ها و همه چیزهای عروسکی دارد.

9. Ayu

نام ژاپنی Ayu به معنای “مقید به عشق” است.

در انیمه “Kanon” با یوویچی آیزاوا مواجه می شویم که پس از هفت سال مجبور می شود به دهکده ای شمالی بازگردد و با عمه اش زندگی کند. در اینجا او دوباره با دوست دوران کودکی اش، آیو چپ دست و عاشق تریاکی (غذای ژاپنی) مواجه می شود.

در ادامه بخوانید »

بهترین انیمه های برشی از زندگی | 40 انیمه slice of life 

استایل انیمه ای ؛ 8 پیشنهاد استایل با تیشرت طرح انیمه

10. Ayumi

نام ژاپنی آیومی به معنای “دلیل زیبا” است.

در «عسل و شبدر»، آیومی یامادا یکی از پنج دوست در همان کالج هنری است. آیومی که در هنرهای سرامیک با استعداد است، “بانوی آهنین” نامیده می شود زیرا او هر روز چهار مایل برای رفتن به مدرسه می دود.

 

اسم دختر انیمه ای

11. Ayumu

آیومو یک نام ژاپنی به معنای راه رفتن در رویا است.

«Azumanga Daioh: The Animation» شخصیت‌های عجیب و غریبی را به نمایش می‌گذارد که در یک دبیرستان ژاپنی ناشناس زندگی می‌کنند. جدیدترین دانشجوی انتقالی، آیومو کاسوگا، با نام مستعار “اوزاکا” است.

در ادامه بخوانید »

بدترین و بهترین انیمه ها برای شروع ؛ قدم اول را محکم بردارید! 

بهترین فیلم های رمانتیک جهان 

12. Celty

Celty نامی است که برای انیمه ساخته شده است. معنایی ندارد.

سلتی استورلوسون یک دولاهان است، یک سوارکار بدون سر که با موتورش از ایرلند به ژاپن می رود تا سر دزدیده شده اش را جستجو کند. یافت شده در سریال “Durarara!!”

13. Chiaki

چیاکی یک نام ژاپنی به معنای هزار پاییز است.

«Minami-ke» داستان سه خواهر است. چیاکی کوچکترین آنها است، بنابراین ممکن است این نام انیمه ای خوبی برای سومین دختر خانواده باشد.

مرتبط: بهترین انیمه های سینن | بهترین انیمه ها برای بزرگسالان 

14. Chihiro

یک نام ژاپنی، چیهیرو، به معنای «بسیار عمیق» است.

چیهیرو شیندو در “Ef: A Tale of Memories” تمام وقت خود را در یک ایستگاه متروکه راه آهن به تنهایی صرف مطالعه می کند. زندگی او زمانی که رنجی آسو از مسیر او عبور می کند تغییر می کند و این جفت خود را در سفری اکتشافی می یابند. البته این نام شخصیت اصلی انیمه شهر اشباح نیز هست.

Chiri .15

نام ژاپنی چیری به معنای «بسیار دور» است.

چیری کیتسو در «Sayonara, Zetsubou-Sensei» دانش آموزی است که دوست دارد همه چیز دقیق انجام شود. به همین دلیل نام او به عنوان چیزی انتخاب شد که شبیه کلمه ژاپنی به معنای “دقیقا” است.

16. Fuko

نام ژاپنی فوکو به معنای “کودک افرا” است.

شخصیت شیرین فوکو ایبوکی در “Clannad” الهام‌بخش و دوست‌داشتنی است. با این حال، شباهت این نام به یک فحش انگلیسی خاص انتخاب آن را مشکل می کند.

در ادامه بخوانید »

بهترین مانگا های تاریخ بر اساس رتبه‌بندی مای انیمه لیست 

بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش که حالتان را خوب می کنند! 

17. Guchuko

گوچوکو از نام یک توپ شکلاتی کوچک گرفته شده است.

در انیمیشن Potemayo، گوچوکو موجودی مرموز است که در یخچال شخصیت اصلی ظاهر می شود. گوچوکو دوست دارد توپ های شکلاتی به نام گوچوس بخورد و می تواند پرتوهای انرژی را از دو شاخ روی سرش شلیک کند.

18. Hanyuu

نام دختر ژاپنی Hayuu به معنای “پروبال” است.

هانیو یک شخصیت محوری اما مرموز در “When They Cry: Kai” است. اگرچه هانیو نرم به نظر می رسد، اما وقتی عصبانی است می تواند بسیار ترسناک باشد. هانیو همچنین عادت دارد جملات خود را با “اینطور است” پایان دهد.

19. Haruhi

در ژاپنی، هاروهی می تواند به یک روز بهاری یا نور خورشید بهاری اشاره کند.

“Ouran High School Host Club” هاروهی فوجیوکا، تنها دانش آموز بورسیه در آکادمی نخبگان اوران را به نمایش می گذارد. همکلاسی های جدید او فکر می کنند که او یک پسر است، زیرا موهایش را کوتاه کرده است.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه‌های گانگستری Gangsta که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! 

20. Haruko

نام ژاپنی هاروکو به معنای “کودک بهاری” است.

در «FLCL»، محقق بیگانه مو صورتی، هاروکو هاروهارا، همچنین به عنوان زن زنبور شناخته می شود، زیرا او سوار بر یک وسپا زرد رنگ می شود. گیتار Rickenbacker آبی هاروکو به صورت وارونه بسته شده است، دارای یک موتور کششی است، گلوله شلیک می کند و یک موشک انداز است.

21. Himeko

Himeko یک نام ژاپنی به معنای “فرزند شاهزاده خانم” است.

در «Pani Poni Dash!» هیمکو دانش آموزی است که نمی تواند بیش از چند لحظه روی یک موضوع متمرکز شود. هیمکو یک دسته مو روی پیشانی خود دارد که به او قدرت های مرموزی می دهد.

22. Hitoha

نام هیتوها ژاپنی است. هیتوها به معنای “یک گل” است.

«Mitsudomoe» داستان سه قلوهایی است که بسیار باهم تفاوت دارند. کوچکترین از این سه نفر هیتوها است که به نظر آرام‌ترین و مهربان‌ترین بچه است، اما…

23. Ika

ایکا به معنای ماهی مرکب است.

ایکا موسومه “دختر ماهی مرکب” است که از دریا می آید تا مردم را از آلوده کردن خانه اش باز دارد. با این حال، تقریباً بلافاصله، ایکا به طور تصادفی یک دیوار را خراب می کند و مجبور است برای پرداخت خسارت وارد شغل پیشخدمتی شود.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های شونن آی (Shounen Ai) که نباید از دست بدهید! 

 24. Isumi

نام ژاپنی ایسومی به معنای “آرام” است.

ایسومی ساگینومیا در «Hayate the Combat Butler» دوست شخصیت اصلی، ناگی سانزنین است. ایسومی خوش زبان است و موهای بلند مشکی دارد. او تقریبا همیشه با کیمونو دیده می شود.

اسم دختر انیمه ای

25. Kagura

نام کاگورا با کاراکترهای «آسان» و «خدا» نوشته شده است.

در «گینتاما»، یک بیگانه جوان به نام کاگورا به زمین می آید پوستی شفاف دارد که با یک چتر از آن محافظت می کند، چتری ضد گلوله که از نوک گلوله شلیک می کند.

26. Kino

کینو یک نام ژاپنی کاوائی به معنای روح سرگردان است.

شخصیت اصلی «سفر کینو» یک مسافر نوجوان است که موتورسیکلتی سخنگو به نام هرمس دارد. برخلاف داستان‌های دیگر، کینو و هرمس با مشاهده مردم، فرهنگ‌ها و آداب و رسومی که با آن‌ها مواجه می‌شوند، به سراسر جهان سفر می‌کنند.

مرتبط: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن 

27. Kurisu

کوری در زبان ژاپنی به معنای “شاه بلوط” است.

کوریسو ماکیسه، قهرمان زن فیلم Steins;Gate، یک نابغه نوجوان و عضو واحد علوم مغز است. در رمان تصویری، موهای او شاه بلوطی است، اما در انیمیشن، قرمز است.

28. Megumi

Megumi یک نام ژاپنی به معنای “عشق” است.

«Nodame Cantabile» داستان مگومی نودا، پیانیست با استعدادی است که اصلا استعداد آشپزی و خانه داری ندارد. Megumi که Nodame نیز نامیده می شود، بر اساس یک شخص واقعی ساخته شده است.

29. Mion

میون برای شخصیت های ژاپنی جذاب و خوش صدا استفاده می شود.

میون سونوزاکی معلم کلاس در «When They Cry» است. میون بالغ، ماهر در موقعیت‌های اجتماعی و یک تام بوی است که خود را اوجی سان می‌خواند که به معنای «پیرمرد» است. با این حال، میون یک جنبه دخترانه مخفی نیز دارد، حتی زمانی که اسلحه هایش را به دست می گیرد.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های سریالی کمتر شناخته شده

30. Misaki

نام ژاپنی میساکی به معنای “شکوفه زیبا” است.

“به N.H.K خوش آمدید.” داستان Tatsuhiro Satou، یک هیکیکوموری است که در یکی از بازدیدهای نادر خود در خارج، با میساکی ناکاهارا ملاقات می کند. میساکی قصد دارد او را از زندگی گوشه نشین و تئوری های توطئه عجیب نجات دهد.

31. Miyako

میاکو ژاپنی است و به معنای “کودک زیبا” یا “قدرت زیبا” است.

در «Hidamari Sketch»، میاکو همکلاسی عجیبی است که گوش خوبی دارد و عاشق غذا است. شاید میاکو نام دختر انیمه ای خوبی برای علاقه مندان به غذا یا موسیقی باشد.

32. Murasaki

موراساکی نام ژاپنی گیاه lithospermum erythrorhizon است.

Murasaki Kuhouin دختر پاک خون از خانواده اشرافی حاکم کوهوین است. موراساکی که قرار است زندگی خود را در “پناهگاه داخلی” بگذراند، به روستای می راین می‌گریزد تا مانند مردم عادی زندگی کند.

33. Nagisa

این نام ژاپنی خنثی از نظر جنسیتی به معنای “ساحل، کرانه” است.

قهرمان انیمه و مانگای “Clannad” ناگیسا فوروکاوا، یک دانش آموز دبیرستانی است که مجبور شد کلاس نهم را تکرار کند زیرا نه ماه را در بیمارستان گذراند.

34. Nano

نانو در هجی کانجی ژاپنی به «سبزیجات» یا «سبز» به‌علاوه کلمه مالکیتی اشاره دارد.

«زندگی معمولی من اپیزود 0» داستان یک مدرسه به ظاهر معمولی است. نانو رباتی است که یک کلید فلزی بزرگ در پشت خود دارد که بر خلاف میل او دائماً برزگ می شود.

در ادامه بخوانید :

15 تا از بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه که باید تماشا کنید! 

بهترین انیمه های روانشناختی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! 

35. Rei

ری از کلمه ژاپنی به معنای زیبا است.

در “Neon Genesis Evangelion” ری خلبان یکی از Evas هاست – ماشین های غول پیکری که قادر به مبارزه با فرشتگان شیطانی هستند که به زمین حمله می کنند و زمین را نابود می کنند.

36. رین

رین یک نام ژاپنی است و به معنای “شدید، باوقار، سرد” است.

دایکیچی کاواچی پس از مرگ پدربزرگش، از ملاقات با رین، دختر مخفی و نامشروع پدربزرگش شگفت زده می شود. وقتی بقیه اعضای خانواده از رین دوری می‌کنند، دایکیچی او را می‌پذیرد. مجموعه مانگا “Bunny Drop” داستان آنها را روایت می کند.

37. Sakura

نام ژاپنی ساکورا به معنای “شکوفه گیلاس” است.

ساکورا یک اسم دختر انیمه ای زیبا است. ساکورا کینوموتو، شخصیت عنوان «Cardcaptor Sakura»، به طور تصادفی مجموعه‌ای از کارت‌های جادویی را منتشر می‌کند که خطری برای کل جهان است. ساکورا باید کارت‌ها را بازپس بگیرد و در عین حال مهارت‌های جادویی جدید خود را کشف کرده و به آن‌ها تسلط پیدا کند.

38. Sayoko

Sayoko با کانجی برای “کوچک، شب، کودک” نوشته شده است.

در «Mahoraba: Heartful days»، سایوکو دختری است که در فقر زندگی می‌کند و از جعبه‌های مقوایی به عنوان مبلمان استفاده می‌کند. سایوکو مدت‌هاست که از پدر مجسمه‌ساز ثروتمند و موفق خود دور شده است.

39. Shiki

شیکی یک نام ژاپنی است که به معنای “شعر فصل ها” است.

شیکی ریوگی، شخصیت «باغ گناهکاران» سریال را با سه شخصیت آغاز می‌کند، یکی مرد، یکی زن و دیگری بدون جنسیت. پس از یک تصادف رانندگی و دو سال در کما، شیکی احساس جدایی می کند. او همچنین کارآگاه حوادث ماوراء طبیعی می شود.

40. Shion

نام ژاپنی شیون به معنی ستاره است.

چهار هزار سال پس از اینکه انسان ها زمین را رها کردند، شیون اوزوکی یک مهندس تحقیق و توسعه است که خود را در میانه نبرد برای آینده بشریت در «Xenosaga: The Animation» می بیند.

41. Shouko

نام ژاپنی شوکو به معنای “کودک روشن” است.

در «Baka & Test»، کل مدرسه بر اساس نمرات آزمون به جای سن مرتب شده است. شوکو کیریشیما دانش آموز برتر کلاس A است که اساساً باهوش ترین دانش آموز مدرسه است. با این حال، او بیشترین زمان را با دوستش در پایین ترین رتبه کلاس می گذارند.

مرتبط: بهترین انیمه های عاشقانه | 33 انیمه عاشقانه شاهکار + تریلر 

 42. Sora

سورا کلمه ژاپنی برای “آسمان” است.

سورا کاجی‌وارا هنرمندی با استعداد است که کتاب طراحی خود را همه جا با خود می‌برد. با توجه به جزئیات، سورا تلاش می کند تا ماهیت گذرا زندگی را با هنر خود در “کتاب اسکچ” به تصویر بکشد.

43. Sun

نام ژاپنی Sun به معنای “آفتاب” است.

«عروس من یک پری دریایی است» سان ستو، پری دریایی نوجوانی را به تصویر می کشد که مرد جوانی را از غرق شدن نجات می دهد. از آنجایی که سان هنوز جوان است، در حفظ شکل انسانی خود مشکل دارد، و دم او در هر تماس با آب دوباره ظاهر می شود.

اسم دختر انیمه ای

45. Taiga

نام انیمه Taiga برای اینکه صدایی شبیه Tiger به معنای ببر بدهد ساخته شده است.

تایگا آیساکا یکی از دو شخصیت اصلی فیلم تورادورا است و قد کوتاه و شخصیت خشنی دارد.

در ادامه بخوانید : 25 تا از بهترین معلم های انیمه | دوست‌داشتنی ترین سنسه ها 

46. Tamaki

تاماکی کلمه ژاپنی برای انگشتر است.

تاماکی کاوازوئه، نابغه کندو، توسط دیگر شخصیت‌های «Bamboo Blade» به تاما چان ملقب شده است. در حالی که او از کندو لذت می برد، انتخاب زیادی ندارد زیرا در یک دوجوی کندو که متعلق به پدرش است زندگی می کند.

47. Tomoko

توموکو یک نام ژاپنی به معنای “فرزند خرد” است.

بسیاری از ما می‌توانیم با توموکو کوروکی، دختر دبیرستانی شاد، در WataMote همذات پنداری کنیم. توموکو تا حدودی از نظر اجتماعی بی دست و پا است و در صحبت کردن با مردم بهترین نیست، اما همیشه امیدوار است، برنامه های توموکو اغلب به نتیجه نمی رسد زیرا او بازهم تلاش می کند.

48. Tooru

نام ژاپنی Tooru به معنای رسوخ کردن است.

Tooru Honda شخصیت مرکزی مهربان، شاد و فداکار “سبد میوه” است. تورو پر از خوش بینی و همدلی نسبت به دیگران، آنقدر ملایم است که هنگام بازی در نقش نامادری شرور در نمایش مدرسه سیندرلا، نمی تواند جملاتش را بگوید.

49. Ukyo

اوکیو یک نام ژاپنی از نظر جنسیت خنثی است. در اینجا به معنای “حق، احترام” است.

در «رانما ½»، اوکیو کوئونجی پس از اینکه در کلاس‌های هنرهای رزمی مورد تمسخر قرار می‌گیرد، تصمیم می‌گیرد به عنوان یک پسر زندگی کند. رانما سائوتوم پس از افتادن در چشمه نفرین شده هر بار که خیس می شود به دختر تبدیل می شود.

مرتبط: بهترین انیمه های صدا و سیما که حتما باید تماشا کنید! لیستی پر شده از خاطرات! 

50. Yakumo

نام ژاپنی یاکومو به معنای “هشت ابر” است.

در انیمیشن کمدی رمانتیک “School Rumble”، شخصیت آرام یاکومو تسوکاموتو قادر به خواندن ذهن و ارتباط با ارواح است.

51. Yoko

یوکو یک نام ژاپنی به معنای “کودک اقیانوس” است.

“گورن لاگان” داستان یک جفت نوجوان را روایت می کند که در دهکده ای زیر سطح زمین به دنیا آمده و بزرگ شده اند. یوکو لیتنر ساکن سطح زمین در مبارزه ای به کمک این دو می آید.

52. Yui

نام ژاپنی Yui به معنای «بستن، گرفتن» است.

یوی هیراساوا نمی تواند ساز بنوازد و به باشگاه موسیقی لایت مدرسه می پیوندد زیرا فکر می کند که آنها موسیقی آسان می نوازند، اما او اشتباه می کند. “K-On!” داستان او را در حالی دنبال می کند که توسط باشگاه گرفته می شود و نواختن گیتار را می آموزد.

53. Yuki

نام ژاپنی یوکی به معنای “خوشبختی” است.

“The Melancholy of Haruhi Suzumiya” داستان یک باشگاه دبیرستانی است که بر روی ماوراء طبیعی متمرکز شده است.

54. Yūko

یوکو یک نام ژاپنی به معنای “کودک مهربان” است.

یوکو ایچیهارا در «Tsubasa Chronicle» یک روح آزاد است که عاشق خوردن، نوشیدن و ماجراجویی های دیوانه وار است. یوکو با داشتن جادوی قدرتمند و دانش عمیق می تواند در مواقعی که لازم باشد حکیم عاقل باشد.

در ادامه بخوانید : 20 تا از بهترین انیمه های اژدهایی که اصلا نباید از دست بدهید! 

55. Yuno

نام ژاپنی یونو به معنای رویا است.

یونو قهرمان انیمیشن «Hidamari Sketch» است. این سریال داستان یونو را دنبال می کند که او در مدرسه هنر پذیرفته می شود، خانه را ترک می کند، به آپارتمان هیداماری نقل مکان می کند و دوستانی پیدا می کند.

در بخش دیدگاه ها اسم دختر انیمه ای موردعلاقه تان را با ما به اشتراک بگذارید.