با معرفی 25 تا از بهترین معلم های انیمه در خدمت شما هستیم، محبوب ترین سنسه های انیمه که به قهرمان های دوستداشتنی دنیای انیمه کمک کردند تا به اهداف شان برسند. مثل همیشه با مجله وارونه همراه باشید.


بهترین معلم های انیمه


همانطور که می دانید، حتی قوی ترین قهرمان های دنیای انیمه زیردست بهترین معلم ها آموزش دیده اند و به مهارت کافی برای قهرمان شدن دست پیدا کرده اند. این مربیان با تعلیم چنین شاگردانی ثابت کردند که بهترین هستند. و در این لیست قرار است با 25 تا از این بهترین معلم های انیمه آشنا شویم.

مرتبط: بهترین انیمه های برشی از زندگی | 40 انیمه slice of life

داستان انیمه ها هرچیزی که باشد، از انیمه های دبیرستانی گرفته تا انیمه های برشی از زندگی یا حتی فانتزی، نیاز به یک معلم یا مربی در همه آنها احساس می شود. چون این معلم های داستان هستند که به شخصیت ها یاد می دهند چگونه مبارزه کنند یا حتی چگونه با مشکلات خود دست و پنجه نرم کنند. در این راه، حتی ممکن است این معلمان برای تعلیم دادن شاگردان خود راه های غیر منطقی را انتخاب کنند. اما چیزی که اهمیت دارد این است که تاثیر این روش ها بر زندگی آنها مفید و موثر باشد؛ حتی به قیمت غیر منطقی بودن. مهم نیست که آنها چه چیزی به شاگردان خود می آموزند؛ ممکن است یک روش مبارزه باشد یا حتی درسی برای زندگی. در هر صورت، این معلمان نقش بسیار موثری در زندگی شاگردان خود دارند.

نکته جالب اکثر این معلم ها این است که آنها به تنها چیزی که اهمیت نمی دهند، منفعت خودشان است. اوج مهربانی آنها را می توان حین آموزش دادن به شاگردانشان دید (حتی اگر برای درست یاد گرفتن مبارزه مجبور باشند آنها را کتک بزنند). بنابراین با من همراه باشید تا 25 تا از بهترین معلم های انیمه را به شما معرفی کنم.


25. آکان میناگاوا (Akane Minagawa)

انیمه: آرزوی اسکام / Scum’s Wish

آکان میناگاوا از بهترین معلم های انیمه

آکان میناگاوا یک معلم موسیقی است که شاگردانش او را زنی خوب و مهربان تصور می کنند. اما باید بگویم که او شخصیتی دارد که شاگردانش از آن بی خبر هستند. در ابتدا، آکان به عنوان یک معلم مهربان و دست و پا چلفتی در انیمه‌ی Scum’s Wish دیده می شود. همه‌ی شاگردانش او را دوست دارند؛ و حتی یکی از آنها که موگی آوایا نام دارد عاشق او می شود. با این حال، آکان ظالم تر از آن چیزی است که شاگردانش بتوانند تصور کنند. او متوجه می شود که موگی به او دلباخته است ولی عمدا با او و احساساتش بازی می کند و از اینکار بسیار لذت می برد.

در این بین، حتی با معلم دیگری به نام نارومی کانایی قرار می گذارد. اما این قرارهای ملاقات بی دلیل نیست. آکان دوست دارد شاگرد نارومی را هم بازی دهد؛ چون به تازگی متوجه شده است که هاروبی یاسوراوکا هم به نارمی علاقه مند شده است. آکان ممکن است معلم خوبی برای تعلیم موسیقی باشد، اما شخصیت واقعی‌اش باعث می شود از او به عنوان یک انسان خوب یاد نشود.

بیشتر بخوانید: 14 تا از بهترین انیمه های کاوایی که نباید از دست بدهید!


24. سواکو یاماناکا (Swako Yamanaka)

انیمه: کی – آن! / !K – On

سواکو یاماناکا از بهترین معلم های انیمه

سواکو هم مانند آکان یک معلم موسیقی است. او به عنوان مشاور باشگاه موسیقی لایت در مدرسه مشغول به کار است. در دوران نوجوانی، او عضو یک گروه متال و خواننده اصلی این گروه بوده است. و از آنجایی که هیچکدام از اعضای گروه موفق نشدند برای گروه خود اسم مناسبی پیدا کنند، سواکو آن را Ho – Kago Tea Time نامید. این مسئله برای شاگردانش کمی تعجب آور است؛ چون همه سواکو را به عنوان یک زن آرام و متین تصور می کنند.

سواکو معلمی دلسوز است که به همه‌ی شاگردانش برای رسیدن به موفقیت کمک می کند و آنها را تا فارغ التحصیلی همراهی می کند. در نهایت هم به یکی از شاگردانش که آزوسا نام دارد، کمک می کند تا گروه جدیدی به نام Wakaba Girls را تشکیل دهد. بدون شک، سواکو یاماناکا یکی از بهترین معلم های انیمه است.


23. نوزومو ایتوشیکی (Nozomu Itoshiki)

انیمه: خدانگهدار زتسوبو شینجی / Sayonara Zetsubou Sensei

نوزومو ایتوشیکی از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه، نوزومو ایتوشیکی است. نوزومو یک معلم مقطع دبیرستان هست که فردی بسیاری بدبین و منی باف است. هربار که ناراحت می شود، به طرز خنده داری تلاش می کند تا استعفا دهد؛ اما خوشبختانه هرسری شکست می خورد و باز هم به عنوان یک معلم به کلاس درس بازمی‌گردد. اگرچه او یک انسان منفی نگر است؛ اما به دانش آموزان خود اهمیت می دهد و یک معلم دلسوز است.

با وجود بدبین بودن، نوزومو تلاش می کند تا با همه‌ی دانش آموزان خود کنار بیاید و آنها را درک کند. در این بین، بیشتر دخترهای کلاس او را دوست دارند. آن هم به خاطر این است که دخترهای کلاس، آن چیزی را که دوست دارند از حرف های نوزومو برداشت می کنند. در صورتی که نوزومو منظور دیگری داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های زامبی محور | 10 انیمه درباره زامبی ها 


22. یوکاری تانیزاکی (Yukari Tanizaki)

انیمه: آزومانگا دایو / Azumanga Daioh

یوکاری تانیزاکی از بهترین معلم های انیمه

یوکاری معلم کلاس سوم است که با دانش آموزان خود ارتباط صمیمانه و نزدیکی دارد. او روش های مختلفی برای آموزش دادن به شاگردان خود دارد و می تواند بسته به روحیه‌اش یک معلم مهربان یا حتی ظالم باشد. او به خوبی می تواند شاگردانش را تشویق کند و یک معلم خوش بین باشد؛ اما در عوض می تواند عصبانی شود و چیزهای مختلفی به سمت آنها پرتاب کند. به نظر من همین کارهای یوکاری است که او را به یکی از بهترین معلم های انیمه تبدیل می کند. در این بین، کسی که به راحتی یوکاری را عصبانی کند، دانش آموزی به نام چیو است. چیو دانش آموزی است که پنج بار کلاس سوم را رفوزه شده است و اکنون ده سال دارد.

رابطه‌ی این معلم به قدری با دانش آموزانش صمیمانه است که آنها او را با نام های مختلفی مثل یوکاری، سنسی یا یوکاری چان صدا می کنند. حتی برخی از شاگردانش این شانس را داشته اند تا در ماشین او بشینند و البته که با سر و صورت زخمی پیاده شوند و به خانه بروند. صحنه های خنده دار زیادی را با یوکاری تجربه خواهید کرد.


21. جونیچیرو کاگامی (Junichirou Kagami)

انیمه: معلم اوتاکوی نهایی / Ulimate Otaku Teacher

جونیچیرو کاگامی از بهترین معلم های انیمه

جونیچیرو معلمی است که به تدریس اهمیت چندانی نمی دهد. در عوض، وقت خود را به وبلاگ خود و دیگر چیزهایی که دوست دارد، اختصاص می دهد. او معلم فیزیک است و به خوبی می تواند مباحث فیزیک را به موضوعاتی که دوست دارد، ربط دهد. اگرچه این کار، کمی خسته کننده به نظر می رسد، اما باعث می شود تا کلاس فیزیک برای دانش آموزان به یک کلاس قابل تحمل تبدیل شود.

علاوه بر روش های خاصی که جونیچیرو برای تعلیم شاگردانش به کار می گیرد، به آنها الهام می بخشد و کمکشان می کند. جونیچیرو به خاطر علمی که دارد می تواند در هر زمینه‌ای که می خواهد مشغول به کار شود. اما او شغل معلمی را به این خاطر انتخاب کرده است تا به دانش آموزان چیزی بیاموزد و به آنها درس درست زندگی کردن بدهد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های ماجراجویی | 15 انیمه ماجراجویانه جذاب


20. کومیکو یاماگوچی (Kumiko Yamaguchi)

انیمه: گاکوسن / Gokusen

کومیکو یاماگوچی از بهترین معلم های انیمه

کومیکو یکی از اعضای خانواده یاکوزا است، بنابراین ممکن است گزینه ایده آلی برای معلمی به نظر نرسد. با این حال، اگر او را به عنوان معلم یک کلاس پر از خلافکار انتخاب کنیم، کمی منطقی به نظر می رسد. کومیکو علیرغم ظاهر ظریف و چهره‌ی خونسردش، حین تدریس و در کلاس های درسش بسیار سختگیر و جدی است. اگرچه بیشتر شاگردانش از کلاس او فراری شده اند، اما او خوش بین و مصمم است تا به تمامی دانش آموزان کمک کند تا فارغ التحصیل شوند.

درست است که در ابتدا کومیکو و شاگردانش به سختی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، اما با پیشروی داستان رابطه بین آنها بهتر و بهتر می شود. چون کومیکو با آگاهی کامل از سختی های معلمی این شغل را انتخاب کرد و برای رسیدن به اهداف خود سختی ها را تحمل می کند.


19. ایگنیل (Igneel)

انیمه: فری تیل / Fairy Tail

ایگنیل از بهترین معلم های انیمه

ایگنیل، پدر دراگنیل، جادوی قاتل اژدهای اتش را به ناتسو آموزش داد. به لطف او ناتسو به یک جادوگر بسیار قدرتمند و یکی از قوی‌ترین مبارزان Fairy Tail تبدیل شد. زمان حضور او در کنار ناتسو ممکن است کوتاه باشد، اما سبک مبارزه ناتسو نشان می دهد که به خوبی درس های ایگنیل را یاد گرفته است. بسیاری از حرکات Natsu برگرفته از حرکات Igneel هستند و حتی برخی از آنها دقیقا شبیه هم هستند. ناتسو و ایگنیل علیرغم زمان نسبتاً کوتاهی که با هم در انیمه‌ی Fairy Tail می گذرانند، همدیگر را بسیار دوست دارند و یکدیگر را به عنوان خانواده‌ی خود می بینند.

مرتبط: بهترین انیمه های اکشن سریالی که از تماشای آنها لذت می برید! 


18. ساکونجی اوروکوداکی (Sakonji Urokodaki)

انیمه: شیطان کش / Demon Slayer

ساکونجی اوروکوداکی از بهترین معلم های انیمه

اوروکوداکی را بیشتر در ابتدای انیمه شیطان کش (Demon Slayer) دیدیم. اما به لطف او بود که تانجیرو، که یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه شیطان کش است، جنگیدن را آموخت. او همچنین به هاشیرای آب فعلی، یعنی همان گییو تومیوکا آموزش داد. زمانی که نزوکو در کما بود، در خواب با او صحبت می کرد و به او پیشنهادهای مختلفی می داد تا از همه انسان ها دفاع کند و وقت خود را تلف نکند. به لطف اوروکوداکی، نزوکو همه انسان‌ ها را به عنوان خانواده‌اش می‌ بیند. او در گذشته شاگردان زیادی داشته است، اما متأسفانه تقریباً همه آنها در طول انتخاب نهایی مرده‌اند. سابیتو، یکی از شاگردان فوت شده او، با کشتن بسیاری از شیاطین موفق شد از همه شرکت کنندگان در انتخاب نهایی محافظت کند. ولی تنها زمانی که با Hand Demon روبرو شد، شکست خورد و مرد.


17. گاکو یاشیرو (Gaku Yashiro)

انیمه: شهری که تنها من در آن گمشده‌ام / Erased

گاکو یاشیرو از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه گاکو یاشیرو است. او ممکن است خارج از شغل معلمی خود یک قاتل روان پریش باشد، اما از قضا گاکو یک معلم بسیار محبوب در بین دانش آموزانش است. گاکو همیشه تلاش می کند به هر نحوی به دانش آموزانش کمک کند و در صورتی که به اشتباه مقصر دانسته شوند از آنها دفاع می‌ کند. در ظاهر، او معلم خوبی به نظر می رسد که واقعاً به شاگردانش و زندگی آنها اهمیت می داد.

گاکو از موقعیتش به عنوان راهی برای انتخاب قربانیان خود استفاده می کرد. گاکو در برنامه ریزی های خود بسیار دقیق بود و این ترسناک است که او قبل از برخورد با Satoru Fujinuma موفق شد تعداد زیادی از کودکان را بکشد. بازی موش و گربه آنها مرگبار بود و درست زمانی که گاکو فکر کرد ساتورو واقعاً مرده است، خوشحال شد. اما بعدا متوجه شد شاگرد خودش از او پیشی گرفته و او را گرفتار کرده است، همه چیز بهم ریخت.


16. میزوهو کازامی (Mizuho Kazami)

انیمه: لطفا استاد! / !Please Teacher

میزوهو کازامی از بهترین معلم های انیمه

میزوهو کازامی یک نیمه بیگانه و نیمه انسان است که به عنوان ناظر فدراسیون کهکشان روی زمین کار می کند. به لطف ذات انسانی‌اش، او خیلی راحت‌ تر با دیگران ارتباط برقرار می کند؛ بنابراین هیچ‌کس شک نمی‌ کند که یک بیگانه است. تنها کسی که در مورد او می‌ داند Kei است. میزوهو انسانی ساده لوح است و کمی کودکانه رفتار می کند. که همین رفتارهای او منجر به خلق لحظات خنده دار و سرگرم کننده‌ای در طول انیمه می شود که شما را برای مدت ها سرگرم می کند.

او تمام تلاش خود را می کند تا بهترین معلم برای شاگردانش باشد. اما نداشتن اطلاعات زیادی در مورد زندگی روی زمین او را در موقعیت های ناخوشایندی قرار می دهد. او برای همه اطرافیانش بسیار فرد مهربان و خوبی است، و برخی از دیالوگ هایی که می گوید واقعا خنده دار است. قطعا میزوهو کازامی یکی از بهترین معلم های انیمه است.

همچنین بخوانید: 20 تا از بهترین انیمه های اژدهایی که اصلا نباید از دست بدهید! 


15. کازوما سهما (Kazuma Sohma)

انیمه: سبد میوه / Fruits Basket

کازوما سهما از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه کازوما سهما، مربی هنرهای رزمی کیو، یوکی، کاگورا و هاتسوهارو و پدر خوانده کیو است. کازوما مرد مهربان و خردمندی است که اعضای کوچکتر زودیاک به او نگاه می کنند و او هم از آنها حمایت می کند. او پس از مرگ مادرش، سرپرستی کیو را پذیرفت و برای اولین بار در زندگی خود به او محبت نشان داد. کیو برای انجام این کار همیشه از او سپاسگزار است و برای کازوما احترام زیادی قائل است. کازوما یک انسان نترس به نظر می رسد؛ حتی وقتی که اکثر اعضای خانواده سوهما او را به خاطر به سرپرستی گرفتن کیو تحقیر کردند.

کازوما حتی با وجود اینکه می‌ دانست چه سرنوشت شومی در انتظار کیو است، تمام تلاش خود را کرد تا از این اتفاق جلوگیری کند. او حتی از دستورات آکیتو، رئیس خانواده سوما، سرپیچی کرد. آن هم در صورتی که بسیاری از اعضا از آن می‌ ترسند. کازوما حتی به دانش‌ آموزان خارج از خانواده سوما هم کمک کرده و آموزش است. از دانش آموزان دیگر او می توان به کونیمیتسو تومودا (اکنون دستیار اوست) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه سبد میوه Fruits basket ؛ شوجویی که قلب ها را تسخیر کرده! 


14. کیسوکه اوراهارا (Kisuke Urahara)

انیمه: بلیچ / Bleach

کیسوکه اوراهارا از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه کیسوکه است که در انیمه‌ی بلییچ Bleach حضور داشت. کیسوکه، کاپیتان سابق گروه 12، در طول انیمه‌ی بلیچ بارها به ایچیگو و متحدانش کمک کرد. او به ایچیگو کمک کرد تا حفره درونی خود را بیدار کند. همچنین کیسوکه فروشگاهی دارد که اقلام شینیگامی را در آن می فروشد. در حالی که روابط عمومی قوی‌ای دارد، اما گاهی اوقات برخی از حالات ضدقهرمان را از خود بروز می دهد.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach 

او یکی از باهوش ترین شخصیت های مجموعه Bleach است. حتی بسیاری از شخصیت ها مانند کوروتسوچی و آیزن به هوش و ذکاوت او اعتراف می کنند. اگر به خاطر داشته باشید، به یاد می آورید که حتی Yhwach به خاطر غیرقابل پیش بینی بودن اوراهارا از او می ترسید. با این حال، باز هم قبول ندارید که کیسوکه اوراهارا یکی از بهترین معلم های انیمه به حساب می آید؟


13. مربی کیشین اوکای (Coach Keishin Ukai)

انیمه: هایکیو!! / !!Hakyuu

مربی کیشین اوکای از بهترین معلم های انیمه

مربی اوکای یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه است. با وجود اینکه روش های اوکای کمی غیرمتعارف است؛ اما او در مربیگری کاراسونو مهارت فوق العاده‌ی خود را به همه نشان داد. دایچی قبلاً یک کاپیتان بزرگ بود و سوگاوارا هم نایب کاپیتان! که تیمی از بازیکنان با استعداد را رهبری می کردند. اما این تیم به خاطر نداشتن یک مربی خوب شکست خورد و اوکای پس از اینکه تاکدا برای بار دیگر از او درخواست کمک کرد، پا به میدان گذاشت.

اوکای به لطف هوش خود، قدرت خارق العاده‌ای در تجزیه و تحلیل حریفان و ارائه دادن تاکتیک هایی دارد که شاگردانش بتوانند چند قدم جلوتر از حریفان خود حرکت کنند. او همیشه از شاگردان خود کاملاً آگاه است و می داند چه زمانی باید مبارزه کنند و چه زمانی به استراحت نیاز دارند. او همچنین تمام نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسد. آنها را به صورت استراتژیک وارد بازی می کند و در صورت لزوم آنها را بیرون می آورد. شاید اوکای مربیگری را انتخاب نکرد. اما او به خوبی توانست خود را به عنوان جانشین بزرگ پدربزرگش که مربی سابق بود به همه ثابت کند.


12. ایزوومی کورتیس (Izumi Curtis)

انیمه: کیمیاگر تمام فلزی: برادری / Fullmetal Alchemist: Brotherhood

ایزوومی کورتیس از بهترین معلم های انیمه

ایزوومی کورتیس، معلم سرسخت‌ ادوارد و آلفونس الریک است. یک کیمیاگر کاربلد که در مهارت با کیمیاگران دیگری مانند روی موستانگ و سولف جی کیمبلی برابری کند. او تقریباً هر آنچه که در مورد مبارزات تن به تن و کیمیاگری می دانست به برادران الریک آموخت. ادوارد با دانش و توانایی‌ های فراطبیعی‌اش توانست در ۱۲ سالگی کیمیاگر دولتی شود. ادوارد و آلفونس حتی وقتی بزرگتر و قوی تر شدند، چیزهای زیادی از او یاد می گیرند و احترام زیادی برای او قائل هستند. ایزومی ممکن است با آنها کمی بداخلاق باشد یا به آنها سخت بگیرد، اما او ادوارد و آلفونس را مانند فرزندان خودش دوست دارد. بدون شک، ایزوومی کورتیس یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه است که در انیمه‌ی پرطرفدار کیمیاگر تمام فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) شانس آشنایی با آن را داشتیم.

مرتبط: پنج دلیل برای تماشای انیمه کیمیاگر تمام فلزی Fullmetal alchemist 2003 


11. مایت گای (Might Guy)

انیمه: ناروتو / Naruto

مایت گای از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه‌ی این لیست، مایت گای است که ممکن است اکثر طرفداران آن را فردی پر از انرژی مثبت تصور کنند. او به نجی، تنتن و راک لی آموزش داد و آنها را برای امتحانات چونین آماده کرد. اگرچه او در تای‌جوتسو تخصص داشت، اما توانست درس های مهم دیگری را به تنتن و نجی در طول انیمه‌ی ناروتو Naruto بیاموزد. اما حضور او در کنار لی بود که نظر همه را به خود جلب کرد.

گای با دیدن اینکه لی، درست مثل جوانی های خودش رفتار می کند، همه چیز را در مورد تایجوتسو به او یاد داد تا کمبود استعدادش در نینجوتسو و جنجوتسو را جبران کند. به جرعت می توان گفت به خاطر گای بود که نجی و لی به یکی از قوی ترین نینجاهای نسل خود تبدیل شدند. مخصوصاً لی! او توانست به قدری قوی شود که به همراه گای به مصاف مادارا برود.

مرتبط: 30 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو 


10. استاد روشی (Master Roshi)

انیمه: دراگون بال / Dragon Ball

استاد روشی از بهترین معلم های انیمه

دهمین رتبه‌ی لیست بهترین معلم های انیمه به استاد روشی اختصاص دارد. مدت زیادی از اولین حضور او در دراگون بال می گذرد. استاد روشی به گوکو و کریلین نحوه مبارزه را آموزش داد. به علاوه، او حرکت مخصوصی را که خودش ابداع کرده بود و آن را Kamehameha نامیده بود را به آنها آموزش داد. همانطور که می دانید، Kamehameha به حرکت اصلی Goku در مبارزات تبدیل شده است و دیگر جنگنده های Z هر از گاهی از آن استفاده می کنند.

مرتبط: بهترین انیمه های رزمی | 15 انیمه برتر ژانر هنرهای رزمی 

استاد روشی ممکن است در حال حاضر در مبارزات شرکت نکند، اما آموزه های او بخشی از پایه و اساس بیشتر مهارت های Z Fighters است. ولی همانطور که در Dragon Ball Super در طول تورنمنت قدرت نشان داده شد، او همچنان یک مبارز بسیار قوی است. حتی اگر گوکو و کریلین از او درخواست کردند که به خودش فشار نیاورد، استاد روشی به آنها نشان داد که هنوز قدرت مبارزه زیادی در او باقی مانده است.


9. فرانکن اشتاین (Franken Stein)

انیمه: سول ایتر / Soul Eater

فرانکن اشتاین از بهترین معلم های انیمه

در رتبه‌ی نهم فرانکن اشتاین قرار دارد. او دکتری عجیب و غریب، اما فوق العاده با استعداد و یکی از قوی ترین دانش آموزانی که از آکادمی Death Weapon Meister فارغ التحصیل شده است. فرانکن اشتاین کل دنیا را به عنوان یک آزمایش می بیند و در اکثر مواقع می خواهد هر چیزی که نظرش را جلب می کند، تشریح کند.

فرانکن اشتاین همچنین تمایلات سادیستی و خشونت آمیز دارد و اکثر افرادی را که با آنها در تعامل است می ترساند و باعث ناراحتی برخی از آنها می شود. او از رفتارهای متفاوتی که می تواند از خود نشان دهد، می ترسد. با این حال، فرانکن اشتاین برای کسانی که به آنها اهمیت می‌ دهد، ذات مهربان خود را نشان می‌ دهد و اگر زمانی به آنها صدمه بزند، به خاطر رفتار خود احساس گناه می‌ کند. از طرفی دیگر، یک معلم بسیار خوب برای دانش آموزانش است. او بسیار به آنها اهمیت می‌ دهد و حتی از دروغ گفتن به آنها خوشش نمی‌ آید.


8. کاکاشی هاتاکه (Kakashi Hatake)

انیمه: ناروتو / Naruto

کاکاشی هاتاکه از بهترین معلم های انیمه

کاکاشی ممکن است انسانی تنبل و آرام باشد، اما او یک معلم بسیار سرسخت است. او به دانش‌آموزان زیادی آموزش داده است، اما زمانی که نتوانستند یک کار گروهی انجام دهند، از آنها ناامید شد. به همین دلیل، بسیاری از شاگردان می ترسیدند که از سوی او توبیخ شوند. در این بین، ناروتو، ساکورا و ساسوکه اولین تیمی بودند که پس از یادگیری، آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

مرتبط: مهارت های رزمی ناروتو در دنیای واقعی و انیمه را بشناسید!

کاکاشی حرکتی به نام Chidori را ابداع کرد و آن را به ساسوکه آموزش داد. که پس از آن، این حرکت به یکی از پر استفاده ترین تکنیک های او تبدیل شد. از برخلاف دیگر نینجاها در خارج از دهکده توانست به شهرت برسد. به طوری که بسیاری از نینجاها از کارهای او الهام می گیرند. کاکاشی علیرغم اینکه صلاحیت نداشت، پس از چهارمین جنگ جهانی شینوبی در ششمین هوکاگه کونوها قرار گرفت.


7. ایکیچی اونیزوکا (Eikici Onizuka)

انیمه: معلم بزرگ انیزوکا / Great Teacher Onizuka

ایکیچی اونیزوکا از بهترین معلم های انیمه

شاید متدهای تدریس ایکیچی اونیزوکا نسبت به دیگر معلمان این لیست تفاوت داشته باشد؛ اما قطعا یکی از بهترین معلم های انیمه محسوب می شود. او به دلایل درستی معلم نشد، اما خیلی زود متوجه شد که در تدریس مهارت دارد. اونیزوکا روشی منحصر به فرد و غیر متعارف برای تدریس دارد، اما به نظر می رسد با همین روش می تواند اتفاقات بزرگ و خوبی در زندگی شاگردانش رقم بزند. او تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود که دانش آموزانش نه تنها درس های مدرسه، بلکه درس های زندگی را نیز به خوبی آموخته باند.

چیزی که این انیمه را کمی متفاوت تر از بقیه می کند این است که ایکیچی اونیزوکا به عنوان یک معلم شخصیت اصلی آن است و داستان حول محور او می چرخد. اونیزوکا تمام تلاش خود را می‌ کند تا مطمئن شود که دانش‌ آموزانش همان مسیر اشتباهی که او در آن قدم گذاشت را نروند و فقط بهترین‌ ها را برایشان اتفاق بیوفتد.


6. ساتورو گوجو (Satoru Gojo)

انیمه: جوجوتسو کایسن / Jujutsu Kaisen

ساتورو گوجو از بهترین معلم های انیمه

ساتورو گوجو یک معلم با اعتماد به نفس و تا حدی که مغرور است و مطمئنا جایگاه ویژه‌ای در ذهن کسانی دارد که انیمه‌ی Jujutsu Kaisen را تماشا کرده اند. او معتقد است که “تجربه” بهترین معلم است و زمانی که صحبت از آموزش به دانش‌ آموزانش می‌ شود، بیشتر از بازگویی تجربیات استفاده می کند. او می دید که یوجی به توجه بیشتری نیاز دارد زیرا مهارت کمتری نسبت به دانش آموزان دیگری مانند مگومی دارد.

گاهی اوقات، ساتورو بیشتر شبیه یک برادر بزرگتر با دانش آموزانش رفتار می کند. اما می داند که چه زمانی هم باید جدی باشد و با آنها مثل یک معلم سرسخت رفتار کند. با توجه به مشغله کاری او، ساتورو گوجو وقت نسبتا کمی را با دانش آموزانش می گذارند. بنابراین اگر می خواهد درس های بیشتری به آنها بیاموزد، باید سرعت عمل را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شبیه Jujutsu kaisen که حتما باید تماشا کنید! 


5. گنکای (Genkai)

انیمه: یو یو هاکاشو / Yu Yu Hakusho

گنکای از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های این لیست گنکای است. شاید جثه‌ی کوچکی داشته باشد، اما باید بگویم که گنکای یک پیرزن سرسخت است. بعد از اینکه در مسابقات قهرمان شد، یوسوکه شاگرد او شد. گنکای در آموزش به او به ملایمت رفتار نکرد و روش قدیمی خود را در تدریس حفظ کرد تا او را قوی تر کند. علیرغم این آموزش سخت و کار کردن با او، یوسوکه به شدت به او احترام گذاشت. Genkai در طول انیمه به راهنمایی یوسوکه و متحدانش ادامه می دهد و حتی در مسابقات Dark Tournament مبارزه کرد. او به کوراما در آموزش جین، رینکو، تویا، چو، سوزوکی و شیشیواکامارو برای مسابقات جهانی شیطان کمک کرد. هنوز هم قبول ندارید که او یکی از بهترین ها است؟


4. پیکولو (Piccolo)

انیمه: دراگون بال / Dragon Ball

پیکولو از بهترین معلم های انیمه

پیکولو کسی است که مهارت های خود را فقط به گوهان آموزش داد. اما رفتار او در جایگاه یک مربی باعث شد تا در رتبه‌ی چهارم لیست بهترین معلم های انیمه قرار بگیرد. پس از مرگ گوکو، او یک گوهان جوان را با خود برد تا او را برای آمدن Vegeta و Nappa آماده کند. او هنگام آموزش به او کوتاه نیامد و آموزش گوهان را با تنها گذاشتن پسر جوان در یک زمین بایر به مدت شش ماه برای آزمایش مهارت های بقای خود آغاز کرد. او گوهان را زیر نظر داشت تا مطمئن شود که او نمی میرد؛ اما گوهان را در بیشتر اوقات به حال خودش رها می کرد.

با گذر زمان، رفتار های گوهان، پیکولو را تحت تاثیر قرار دارد. تا جایی که پیکولو او را به عنوان یک پسر فوق العاده می دید. او به گوهان در بازی Dragon Ball Super کمک کرد تا به حالت مبارزه بازگردد. و حتی به او و ویدل کمک می‌ کند تا دخترشان پان را بزرگ کنند.

مرتبط: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن


3. شوتا آیزاوا (Shouta Aizawa)

انیمه: مای هیرو آکادمیا / My Hero Acdemia

شوتا آیزاوا از بهترین معلم های انیمه

یکی دیگر از بهترین معلم های انیمه شوتا آیزاوا است. آیزاوا معلمی سرسخت است که حین تدریس مطالب مختلف به دانش آموزانش، الکی موضوعی را جذاب جلوه نمی دهد یا چیزی را آسان نمی کند. چون او انتظار دارد که همه‌ی شاگردانش تمام تلاش خود را بکنند و علاوه بر آن از آنها انتظار دارد که نظم و انضباط داشته باشند. توقعات او به این خاطر است که می داند دانش آموزانش می توانند از پس چه کارهایی بربیایند. از طرفی دیگر، Aizawa از شاگردانش در برابر تبهکاران و حتی سایر قهرمانان و یا حتی کسانی که در مورد آنها بد حرف بزنند، دفاع می کند.

مرتبط: بهترین انیمه های سریالی که اصلا نباید تماشای آنها را از دست بدهید! 


2. جیرایا (Jiraiya)

انیمه: ناروتو / Naruto

جیرایا از بهترین معلم های انیمه

جیرایا، یک نینجا است که عنوان افسانه‌ای سانین را به دست آورد و معلم برخی از نینجاهای برتر ناروتو بود. او معلم میناتو نامیکازه، پدر ناروتو، و یکی از قدرتمندترین نینجاهای تاریخ بود. او حتی به ناگاتو، کونان و یاهیکو هم آموزش داده است. این سه نینجا گروهی به نام آکاتسوکی، یکی از قوی‌ ترین و بدنام‌ ترین گروه‌ های شرور در جهان ناروتو را تشکیل دادند.

جیرایا ناروتو را به عنوان آخرین شاگرد خود انتخاب کرد و چیزهای زیادی به او آموخت. از Rasengan تا Sage Mode، بسیاری از حرکات ناروتو همان هایی هستند که او از جیرایا یاد گرفت. ممکن است جیرایا یک معلم انیمه معمولی به نظر برسد که کمی منحرف است، اما او معلمی دلسوز است که به شاگردانش اهمیت می دهد و حاضر است برای کمک به آنها هر کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شبیه Naruto که حتما باید تماشا کنید


1. کورو سنسی (Koro Sensi)

انیمه: کلاس آدم کشی / Assassination Classroom

کورو سنسی از بهترین معلم های انیمه

و اما بهترین معلم انیمه کسی نیست جز کورو سنسی! ممکن است عجیب به نظر برسد که یک معلم به دانش آموزان خود درس آدم کشی بیاموزد، اما باید بگویم که کورو سنسی یک معلم عادی نیست. او کسی است که شاگردان خود را مجبور کرده است تا پایان سال او را بکشند، وگرنه دنیا به آخر می رسد. علیرغم اینکه دانش آموزانش برای کشتن او نقشه می کشند، کوروسنسی به آنها آموزش می دهد و به آنها کمک می کند تا نمرات خود را بهبود بخشند. همه آنها به شدت او را دست دارند و به او احترام می گذارند؛ حتی اگر می دانند که باید او را بکشند. خود کورو سنسی هم از آنها مراقبت می کند و آنها را تشویق می کند که پیشرفت کنند.


ممنون که تا پایان این مطلب هم با من همراه بودیدو. به نظر شما کدام یک از معلم های این لیست بهترین است؟ جای کسی در لیست خالیست؟ در بخش کامنت ها نظر خود را ثبت کنید.

همچنین در ادامه بخوانید: انیمه های انگیزشی برای درس خواندن ؛ با لذت درس بخوانید!