در این مطلب مجله وارونه قصد دارد تا 25 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه محبوب وان پیس (One Piece) را به شما معرفی کند. پس مثل همیشه با من همراه باشید:


انیمه وان پیس / One Piece

انیمه وان پیس (One Piece) به قدری معروف و البته معروف هست که نیازی به معرفی ندارد. ولی همگی می دانیم که داستان آن حول محور زندگی پسری به نام مانکی دی لوفی و سفر او برای یافتن بزرگترین گنج جهان که وان پیس نام دارد، می چرخد. لوفی در طول سفر خود در دریای گرند لاین به تدریج خدمه قابل اعتمادی را جمع آوری می کند. این خدمه علیرغم اینکه تلاش می کنند تا به رویای خود برسند؛ تلاش می کنند تا رئیس خود یعنی لوفی را به پادشاه دزدان دریایی تبدیل کنند.

در طول این انیمه، شخصیت های زیادی آمده و رفته اند. و من در این مطلب قصد دارم 25 تا از قوی ترین شخصیت های وان پیس را برای شما رتبه بندی کنم. پس مثل همیشه با من همراه باشید:

در ادامه بخوانید » UFC چیست؟ هرآنچه باید در مورد مسابقات یو اف سی بدانید!


25. کوبی

کوبی از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Koby

کوبی اولین کسی که مانکی دی لوفی در طول سفرهایش با او دوست شد. بنابراین اینکه در ادامه مسیر بیشتر همراه لوفی دیده شود، ما را متعجب نکرد. کوبی به عنوان یک کاپیتان تفنگدار دریایی، خیلی از هدفش برای تبدیل شدن به یک دریاسالار فاصله چندانی ندارد. حتی ممکن است زودتر از چیزی که انتظار داشتیم به این مقام دست پیدا کند.

درست است که کوبی به اندازه دیگر شخصیت های وان پیس پر زرق و برق نیست. اما قلب پاک و اراده قوی او بزرگترین سلاح های او برای مبارزه هستند. که اگر حریفان او عاقل باشند، از آنها غافل نمی شوند. هرجا که کوبی از داستان حذف شود، قطعا تغییرات و اتفاقات چشم گیری در طول انیمه خواهد افتاد.

مرتبط: بهترین انیمه های سریالی


24. انل

انل از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Enel

انل به عنوان خدای سابق آنتاگونیست، بسیار قدرتمند است. او دارای یکی از قوی ترین میوه های شیطانی به نام میوه گورو گورو (به معنی صدای رعد) است. این میوه از نوع لوگیا است و و در مقابل هر حریفی به سرعت عمل می کند.

علاوه بر دارا بودن میوه شیطانی، انل اولین شرور One Piece نیز محسوب می شود. هرچند پس از اینکه از مانکی دی لوفی و دیگر دزدان دریایی کلاه حصیری شکست خورد، به یک شخصیت فرعی تبدیل شد.

مرتبط: 15 تا از بهترین انیمه های دارک تاریخ را بشناسید! 


23. سیلورز ریلی

سیلورز ریلی از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Silvers Rayleigh

سیلورز ریلی به عنوان افسر اول و سابق دزدان دریایی راجر هنوز هم در دل دیگر شخصیت های این انیمه ترس ایجاد می کند. ریلی که با لقب پادشاه تاریکی هم شناخته می شود، به راجر کمک کرد تا در دنیای دزدان دریایی بدرخشد. همچنین به مدت دو سال به لوفی آموزش داد تا نحوه کار کردن با هاکی را به او بیاموزد.

سیلورز ریلی علیرغم اینکه مسن است، اما توانایی های زیادی را در اختیار دارد. این را زمانی فهمیدیم که با کیزارو و ریش سیاه برخورد کرد. پس بدون شک او هم یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن


22. مانکی دی گارپ

مانکی دی گارپ از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Monkey D. Garp

مانکی دی گارپ یکی از مشهور ترین و قدرتمند ترین دریاسالاران مارین است. اما توانایی های او بیشتر از این حرف هاست. گارپ که به عنوان قهرمان تفنگداران دریایی شهرت دارد، یکی از معدود مردانی است که واقعا می تواند با پادشاه سابق دزدان دریایی، یعنی گل دی راجر، برابری کند. او یکی از معروف ترین مارین هاست و اقدامات او در حادثه‌ای که در دره خدا رخ داد باعث شد به او لقب “قهرمان مارین ها” را بدهند. پس از آن بارها به او مقام “ادمیرال” را پیشنهاد دادند، اما هر بار گارپ آن را رد کرده است.

بیشتر شخصیت های هم نسل گارپ در حاشیه قرار گرفته اند و دست از مبارزه کشیده اند. با این حال، طبیعت خون گرم مانکی دی گارپ، که به قهرمان مارین ها معروف است، او را به سمت عمل سوق می دهد. اینجاست که طرفداران این فرصت این را پیدا می کنند که قهرمان خود را در اوج ببینند.


21. سنگوکو

سنگوکو از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Sengoku the Buddha

از آنجایی که دریاسالار سنگوکو، ادمیرال سابق، 79 سال سن دارد، اکثر مواقع دست کم گرفته می شود. با این حال به قدری در استفاده از میوه شیطانی زوئن افسانه‌ای و هاکی مهارت دارد که به راحتی می تواند هر دزد دریایی در گرند لاین را به چالش بکشد. چون همگی می دانیم که میوه هیتو هیتو (به معنی انسان) که از نوع زوئن افسانه‌ای هست، نادر ترین نوع میوه شیطانی در انیمه وان پیس است.

سنگوکو حتی با وجود مسن بودنش، قدرت هایی دارد که می تواند با آنها با دزدان دریایی ریش سیاه مقابله کند. از آن جایی که سنگوکو مجاز است تا از هر سه شکل هاکی استفاده کند، می توان متوجه شد که او قوی ترین مبارزی است که از نسل خود باقی مانده است.

از دست ندهید: بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای ؛ 14 انیمه سلطنتی با چاشنی رومنس 


20. وینسموک سانجی

وینسموک سانجی از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Vinsmoke Sanji

وینسموک سانجی سرآشپز دزدان دریایی کلاه حصیری و یکی از قوی ترین مبارزان آنهاست. به لطف سبک پای سیاه که توسط سرآشپز زف به او آموزش داده شده بود، سانجی در اکثر تمرینات رزمی، مهارت فوق العاده‌ای از خود نشان می دهد. علاوه بر آن، او از توانایی های فیزیکی خارق العاده‌ای برخوردار است که همگی باعث شده اند سانجی به ترسناک ترین آشپز گرند لاین تبدیل شود.

سانجی از آن دسته شخصیت هایی است که از هیچ سلاحی و میوه شیطانی‌ای بهره نمی برد. و تمام مهارتی که دارد را مدیون مهارت های فیزیکی خود است. همین باعث می شود او یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس محسوب شود.


19. شیریو

شیریو از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Shiryu of the Rain

در واقع شخصیت هایی ماند شیریو هنوز فرصتی برای نشان دادن اینکه واقعا چقدر قوی هستند را پیدا نکرده اند. شیریو چندین سال به عنوان رئیس زندان ایمپل داون خدمت کرد و بسیاری از همسالانش اظهار داشتند که او به اندازه ماجلان گاردن (معاون رئیس زندان ایمپل داون) ارجمند است.

اگر همه این گفته ها راست باشد، شیریو چیزی برای یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس بودن کم ندارد.


18. رورونوا زورو

رورونوا زورو از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Roronoa Zoro

رورونوا زورو که به عنوان دست راست مانکی دی لوفی و یکی از جنگجویان دزدان دریایی کلاه حصیری شناخته می شود، قصد دارد تا به قوی ترین شمشیرزن جهان تبدیل شود. او به مدت دو سال توسط دراکیول میهاوک، قدرتمند ترین شمشیرزن جهان، آموزش دید. همچنین او یکی از نوادگان خانواده شیموتسوکی از کشور وانو است.

او اخیرا توانسته است انما، شمشیر سابق کوزوکی اودن را به دست بیاورد. لوفی باعث شد تا رورونوا زورو بتواند بر هاکی تسلط پیدا کند. پس قطعا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس “رورونوا زورو” خواهد بود.


17. بن بکمن

بن بکمن از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Benn Beckman

توصیف میزان قدرت دزدان دریایی مو قرمز به رهبری شنکس عملا کار غیرممکنی است. اما می توان تصور کرد که شخصیت هایی مانند بن بکمن از قدرت زیادی برخوردار باشند. بن بکمن رقابت تنگاتنگی با رورونوا زورو، سیلورز ریلی و مارکو ققنوس داشت و بدون شک یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شوجو ؛ 24 انیمه شوجو بی نظیر 


16. مارکو ققنوس

مارکو ققنوس از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Marco the Phoenix

هنگامی که دزدان دریایی ریش سفید رهبر خود را در طول جنگ سران از دست دادند، سرنوشت‌شان تغییر کرد. خوشبختانه دست راست و نزدیک ترین فرد ریش سفید، که مارکو ققنوس نام داشت، رهبری گروه را بر عهده گرفت. مارکو به خوبی گروه را مدیریت کرد و توانست برای مدت کوتاهی دوباره دزدان دریایی ریش سفید را با یکدیگر متحد کند.

درست است که قدرت او در حد مبارزان دیگر مانند یونکو نیست اما دلیل نمی شود که جزء قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس محسوب نشود. چون مارکو کسی است که همزمان در برابر دزدان دریایی پادشاه و ملکه هیولا ایستادگی کرد. او میوه شیطانی توری توری مدل ققنوس (به معنای پرنده) را داراست. او توانسته است بارها نقشه های بیگ مام و دیگر دزدان دریایی را خراب کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی ؛ 30 انیمه سینمایی رمانتیک 


15. بوا هانکوک

بوا هانکوک از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Boa Hancock

بوا هانکوک برخلاف برخی از دریاسالاران دیگر، بارها ثابت کرده است که در میان قوی ترین شخصیت های زن انیمه وان پیس جای دارد. او به خوبی به هر سه هاکی (هائوشوکو، بوسوشوکو و کنبونشوکو) تسلط دارد و این توانایی به او این امکان را می دهد که بتواند به راحتی مخالفان خود را شکست بدهد. علاوه بر آن، ضربات پای او به قدری قوی هستند که حتی می توانند سنگ را خورد کنند.

هانکوک میوه شیطانی مرو مرو (به معنی عشق – عشق) را در اختیار دارد. او ملکه آمازون لیلی است و وقتی دزدان دریایی ریش سیاه به آن حمله کنند، ممکن است بتواند حتی به تنهایی با آنها مبارزه کند.

مرتبط: قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند!


14. سابو

سابو از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Sabo

سابو رئیس ستاد ارتش انقلابی است و دست راست دراگون محسوب می شود و در حال حاضر یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس می باشد. سابو به اندازه‌ای قدرتمند است که بتواند با یک دریاسالار مبارزه کند؛ و هنوز جای زیادی برای رشد دارد.

او میوه شیطانی مرا مرا (به معنی صدای سوختن صدای آتش) را داراست. سابو تا کنون توانسته است در مبارزه با قوی ترین نیروهای تفنگدار دریایی جان سالم به در ببرد. بنابراین این برادر قسم خورده‌ی مانکی دی لوفی ممکن است قوی تر از آنچه به نظر می رسد، باشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سینن | بهترین انیمه ها برای بزرگسالان 


13. یوستاس کید

یوستاس کید از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Eustass Kid

یوستاس کید هم مانند مانکی دی لوفی و ترافالگار دی واتر لا یکی دیگر از اعضای “بدترین نسل” است. او هم مانند دیگر همسالان خود دوست دارد تا از قدرت میوه شیطانی خود برای تبدیل شدن به پادشاه بعدی دزدان دریایی استفاده کند. به مدت سال ها، او از هدف خود بسیار فاصله داشت. اما پس از حمله اونیگاشیما هدف او چندان هم دور به نظر نمی رسد. چون نشان داد که به قدری قدرتمند شده است که بتواند با همکاری ترافالگار لا، با بیگ مام مبارزه و او را زخمی کند.

یوستاس کید اگر با همین رویه پیش برود در آینده می تواند با یونکو برابری کند. و یک تهدید جدی برای دولت جهانی و دزدان دریایی دیگر محسوب شود.


12. ترافالگار لا

ترافالگار لا از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Trafalgar Law

ترافالگار لا که با نام جراح مرگ هم شناخته می شود یکی دیگر از تاثیر گذار ترین و قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس است. ترافالگار لا یکی از دزدان دریایی آب‌ های شمال، کاپیتان و دکتر دزدان دریایی هارت است. او جنگ علیه کایدو را آغاز کرد، با دانکیشوت دوفلامینگو به میدان رفت و مهم تر از همه، بار “اراده‌ی دی” را تمام مدت به دوش کشید.

ترافالگار لا میوه شیطانی اوپه اوپه (عمل) را در اختیار دارد و توانست با همکاری یوستاس کید، بیگ مام را شکست دهد. او هم مانند دیگر دزدان دریایی، رویایی به دست آوردن “وان پیس” را در سر می پروراند.

مرتبط: بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی که نباید از دست بدهید! 


11. کیزارو

کیزارو از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Kizaru

بورسالینو یا همان کیزارو یک فرمانده عالی در مارین است. همگی می دانیم که هر دریا سالار بسیار قدرتمند است و این در مورد کیزارو هم صدق می کند. او از قدرت میوه شیطانی پیکا پیکا نو می (نور) که یک نوع میوه لوگیا است، بهره می برد. قدرت کیزارو در طول مجمع الجزایر سابودی وان پیس و آرک های مارین فورد به نمایش گذاشته می شود. اگر تا پایان مجموعه از قدرت بورسالینو کاسته نشود، می توان آن را تهدیدی جدی برای تمام دزدان دریایی دانست.

میوه پیکا پیکا نو می به کیزارو این امکان را می دهد که به یک انسان نوری تبدیل شود و بتواند با سرعت نور حرکت کند. تنها زمان نشان خواهد داد که او چقدر قدرتمند است. کیزارو هم مانند دریاسالارهای دیگر یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس است و روز به روز پیشرفت می کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های موزیکال ؛ بهترین انیمه های ژانر موسیقی


10. آئوکیجی

آئوکیجی از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Aokiji

کوزان که اغلب با لقب آئوکیجی (به معنی قرقاول آبی) شناخته می شود، فرمانده عالی سابق مارین است. او اولین فرمانده عالی مارین محسوب می شود و تلاش می کرد که فرمانده ناوگان مارین ها شود. از این رو، طی یک دوئل 10 روزه، با ساکازوکی جنگید ولی شکست خورد. پس از اینکه ساکازوکی آتشین همتای یخی خود (آئوکیجی) را شکست داد، آئوکیجی تصمیم گرفت که به دزدان دریایی ریش سیاه بپیوندد.

به هر حال، مبارزه این دو نشان داد که هرکدام به نوبه خود جزء قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس محسوب می شوند.


9. دراکیول میهاوک

دراکیول میهاوک از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Dracule Mihawk

دراکیول میهاوک ملقب به هاوک آیز در حال حاضر به عنوان قوی ترین شمشیرزن جهان در انیمه وان پیس شناخته می شود. او طی مبارزه‌ای که با رورونوا زورو داشت، توانست بدون هیچ زحمتی و فقط با استفاده از یک خنجر، زورو که حامل سه شمشیر بود را شکست دهد. به نظر شما حق او نیست که در رتبه نهم لیست قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس قرار بگیرد؟

او حتی در درگیری های کوتاهی که تا کنون به نمایش گذاشته، به خوبی توانسته مهارت و قدرت خود را به نمایش بگذارد. علاوه بر آن، او یکی از رقیبان سرسخت شنکس یونکو شناخته می شود که تا کنون مبارزه های زیادی با یکدیگر داشته اند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های طولانی ؛ لیستی که می توان تا آخر عمر با آن زندگی کرد! 


8. مانکی دی دراگون

مانکی دی دراگون از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Monkey D. Dragon

مانکی دی دراگون که عموما آن را تحت عنوان “اژدهای انقلابی” می شناسند، به بدترین جنایتکار جهان معروف است. درست است که میزان قدرت این شخصیت در هاله‌ای از رمز و راز قرار دارد، اما می توان حدس زد که قدرت او می تواند حتی با یونکو هم برابری کند.

می پرسید چرا؟ سابو را در نظر بگیرید که دست راست دراگون محسوب می شود. وقتی کسی که از دراگون آموزش دیده باشد می تواند از جنگ های متعدد علیه دریاسالارهای دریایی جان سالم به در ببرد؛ به این موضوع اشاره دارد که خود دراگون واقعا چقدر قوی است که توانسته همچنین شخصیت قدرتمندی را آموزش دهد. به نظر شما همین یک دلیل کافی نیست که ما بخواهیم بر اساس آن مانکی دی دراگون را در رتبه هشتم لیست قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس قرار دهیم؟


7. ساکازوکی

ساکازوکی از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Sakazuki / Akainu

ساکازوکی که او را با لقب آکاینو هم می شناسند، فرمانده ناوگان فعلی مارین ها است و بدون شک یکی از قوی ترین شخصیت های وان پیس محسوب می شود. او در جریان وقایع آرک مارین فورد اقدامات مهمی انجام داد و از همان جا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. هرچند طی مبارزه‌ای که ساکازوکی و لوفی با یکدیگر داشتند، او موفق به کشتن لوفی نشد؛ اما توانست یک زخم بزرگ روی سینه او به جا بگذارد. و اگر یک بار دیگر این دو شخصیت مقابل یکدیگر بایستند، طرفداران متوجه خواهند شد که ساکازوکی واقعا چه هیولای قدرتمندی است. چون آکاینو یکی از قوی ترین جنگنده های تفنگداران دریایی در انیمه One Piece است.

بیشتر بخوانید: 10 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی Jigokuraku 


6. شارلوت لینلین

شارلوت لینلین یا بیگ مام از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Charlotte Linlin / Big Mom

شارلوت لینلین که اغلب آن را با لقب بیگ مام می شناسند، یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس است. بیگ مام به دلیل توانایی های فوق العاده‌اش در استفاده از میوه شیطانی خود (سورو سورو نو می – از نوع پارامسیا) قدرتمند بودن خود را ثابت کرده است. علاوه بر آن، او توانسته است بارها و بارها حملات کلاه حصیری و متحدانشان را مهار کند.

هرچند که از اتحاد نینجا دزدان دریایی مینک سامورایی شکست خورد و دیگر جزء امپراتورهای برتر محسوب نشد، اما قدرت او از بسیاری از شخصیت های دیگر این انیمه بیشتر است.


5. کایدو

کایدو از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Kaido

مانکی دی لوفی و دیگر دزدان دریایی کلاه حصیری در طول مدت حضورشان در گرند لاین با دشمنان زیادی روبرو شدند. اما هیچ کدام آنها به اندازه کایدو قدرتمند نیستند. کایدو که به آن لقب قوی ترین موجود را داده اند، یکی از اعضای سابق یونکو است. او مدتی به دزدان دریایی افسانه‌ای راکس خدمت کرد و پس از متلاشی شدن این گروه، خدمه خود را دور هم جمع کرد و آن را Beast Pirates نامید.

کایدو یک میوه شیطانی نادر از نوع زوئن افسانه‌ای دارد که آن را از بیگ مام گرفته است. میوه شیطانی او “او او نو می” و از نوع سیریو است که به معنای ماهی یا اژدهای لاجوردی می باشد.

مرتبط: بهترین بازی‌های انیمه؛ اکشن همراه با ماجراجویی و فانتزی 


4. شنکس

شنکس از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Shanks

بدون شک “شنکس” یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس می باشد. شنکس کاپیتان دزدان دریایی مو قرمز و عضوی از یونکو است و بر دنیای جدید حکمرانی می کند. او در جوانی عضو سابق دزدان دریایی افسانه‌ای راجر بود. به جرئت می توان گفت که شنکس به طور قابل توجهی الهام بخش شروع سفر مانکی دی لوفی به عنوان یک دزد دریایی بود.

اگر شنکس به همین صورت تا پایان انیمه قدرتمند بماند، می توان آن را یکی از قوی ترین افراد برای کشتیرانی در دریاها دانست. از طرفی دیگر، تسلط او در هاکی از هر دزد دریایی شناخته شده دیگری در تاریخ بیشتر است. و با توجه به اینکه سبک مبارزه خاص خودش را دارد، کمتر کسی می تواند آن را شکست دهد.


3. مارشال دی تیچ

مارشال دی تیچ یا ریش سیاه از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Marshall D. Teach / Black Beard

مارشال دی تیچ که او را با نام ریش سیاه هم می شناسند، یکی از چهار امپراتور دریایی در انیمه وان پیس است. او به عنوان اولین کسی که در طول تاریخ از قدرت دو میوه شیطانی استفاده می کند هم شناخته می شود. این دو میوه که هر دو به نوبه خود قدرتمند هستند، باعث شده اند تا ریش سیاه یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس باشد. میوه های او یامی یامی (تاریکی) و میوه گورا گورا (صدای زلزله) است. در حال حاضر مشخص نیست که او می تواند از قدرت میوه های شیطانی بیشتری هم برخوردار باشد یا نه؛ اما این احتمال دور از انتظار هم نیست.

مارشال دی تیچ به اندازه کافی قدرتمند هست که تبدیل به یونکو شود. چون در طول مبارزه او با مانکی دی لوفی توانایی و مهارت او به ما ثابت شد. او همچنین قادر به استفاده از هاکی بوسوشوکو و کنبونشوکو است.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن سریالی که از تماشای آنها لذت می برید! 


2. مانکی دی لوفی

مانکی دی لوفی از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Monkey D. Luffy

مانکی دی لوفی را همه می شناسیم. پس نیازی به معرفی او نیست. همه می دانیم که او شخصیت اصلی و قهرمان انیمه وان پیس است. او کسی است که بالاخره یک روز به عنوان پادشاه دزدان دریایی و در نهایت مردی خواهد شد که تمام دریاها را فتح کرده است.

در حال حاضر قدرت مانکی دی لوفی، ملقب به لوفی کلاه حصیری با شخصیت های هیولایی مانند کایدو برابری می کند. بنابراین اگر کمی قدرتمندتر هم شود، مطمئنا قوی ترین شخصیت در انیمه وان پیس خواهد شد. اگرچه هنوز تا پادشاه شدن راه زیادی دارد؛ اما همه طرفداران One Piece بیصبرانه منتظر آن لحظه هستند.

مرتبط: 5 شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند 


1. ایم

ایم از قوی ترین شخصیت های وان پیس One Piece
Im

انیمه وان پیس، هنوز سوال های زیادی را بی جواب گذاشته است. که مهم ترین این سوال ها این است که “ایم کیست؟” او که بر دولت جهانی حکومت می کند و به قدری قدرتمند است که حتی پنج ارشد هم باید به او جواب پس بدهند.

تمام تمدن ها به لطف دولت جهانی از بین رفته اند. بنابراین دور از انتظار نیست که حاکم دولت جهانی قوی ترین شخصیت در انیمه وان پیس باشد. به نظر می رسد که ایم دارای یک توانایی یا سلاح بسیار قدرتمند است که به او این امکان را می دهد تا در عرض چند ثانیه تمامی جزایر را نابود کند.


ممنون که تا پایان این مطلب هم همراه من بودید. نظر شما در مورد لیست قوی ترین شخصیت های انیمه وان پیس چیست؟ مثل همیشه نظرات خود را در بخش کامنت ها با من و دیگر همراهان مجله وارونه به اشتراک بگذارید.

همچنین در ادامه بخوانید: 10 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه شیطان کش | Demon Slayer