بهترین انیمه های انگیزشی برای درس خواندن

از درس خواندن متنفرید اما می دانید که چاره دیگری به جز درس خواندن ندارید؟ ساعت های مطالعه برایتان طاقت فرسا هستند و تمرکز در این لحظات برایتان کاری غیر ممکن است؟ با بهانه های مختلف از درس و مشق طفره می روید و بابت اینکارتان عذاب وجدان دارید؟ مدام افسوس می خورید که چرا باید طلایی ترین سال های عمرتان را صرف کاری کنید که حتی یک ذره هم به آن علاقه ندارید؟ خب، راه حل شما دست ماست؛ در این لیست به شما انیمه های انگیزشی برای درس خواندن را معرفی می کنیم که باعث افزایش استواری و علاقه شما به درس خواندن می شوند و کاری می کنند موقع مطالعه، بیشتر از اینکه حس خستگی، اجبار و یا فشار داشته باشید، خوش بگذرانید. (یا حداقل باعث می شوند ساعات مطالعه راحت تر بگذرند).

برای خرید انواع محصولات انیمه ای کلیک کنید

خوشبختانه، دنیای انیمه و مانگا، آنقدر گسترده است که هر زمان، هر نیازی داشته باشید، می توانید به راحتی اثر مورد نیاز خود را پیدا کنید. آدرنالین خونتان پایین آمده؟ هزاران گزینه اکشن، فانتزی و جنایی مقابل شما هستند. روزهای پر استرسی را تجربه می کنید؟ سری به انیمه های ایاشیکی و آرامش بخش بزنید.

انیمه های انگیزشی برای درس خواندن

مدارس و نظام آموزشی، استاد تبدیل کردن جالب ترین و قابل بحث ترین مسائل به حوصله سربرترین مباحث درسی هستند. اما خب، چاره ای نیست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم با معرفی انیمه های انگیزشی برای درس خواندن که در آنها درس خواندن، جالب، خلاقانه و هیجان انگیز است، به شما کمک کنیم تا بیشتر حس درس خواندن داشته باشید.


17- Denpa Kyoushi (Ultimate Otaku Teacher)

Denpa Kyoushi از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 6.9
  • ژانر: کمدی، برشی از زندگی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 24 قسمت

انیمه Denpa Kyoushi درباره یک اوتاکوی 22 ساله به نام جونیچیرو کاگامی است که برخلاف میلش، یک شغل تدریس را قبول می کند. این انیمه، تا حدود زیادی الهام گرفته شده از سری Great teacher Onizuka است، یکی از انیمه های کلاسیک و مشهور که راجع به معلمی جوان است که قبلا گانگستر بوده اما حالا با اهداف جدیدی، پا به یک دبیرستان می گذارد.

انیمه Ultimate Otaku Teacher آنچنان فوق العاده نیست و به احتمال زیاد، بعد از مدت کوتاهی آن را فراموش می کنید. اما اگر دلتان می خواهد که صرفا مدتی از دنیای پر از فشار و استرستان فاصله بگیرید، یا درباره حقیقی شدن فانتزی “معلم پایه اوتاکو” خیال پردازی کنید، انیمه Ultimate Otaku Teacher گزینه بدی نیست.


16- Rokudenashi

Rokudenashi از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.2
  • ژانر: کمدی، فانتزی، اکشن، حارم
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت

انیمه Rokudenashi راجع به یکی از دانش آموزان جوان یک آکادمی سطح بالای جادوگری است که اهداف و رویاهایش را بسیار جدی گرفته و در راه رسیدن به آنها، با استواری تمام تلاش می کند. تا اینکه بهترین استاد او، بازنشسته می شود و جای او را، گلن ریدارز، یک معلم تنبل می گیرد که نه تنها تدریس نمی کند، بلکه به نظر می رسد خودش هم مهارت آنچنانی ندارد. این انیمه، با قرار دادن دو شخصیت متضاد در کنار هم، فضای سرگرم کننده ای ایجاد کرده است.


15- Science Fell in Love, So I tried to prove it

Science Fell in Love, So I tried to prove it از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.4
  • ژانر: کمدی، رمانتیک، برشی از زندگی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 24 قسمت

انیمه Science Fell in Love, So I tried to prove it درباره دو محقق با نام های یوکیمورا و هیمورا است که دوستانی نزدیک و صمیمی هستند و با همدیگر در یک آزمایشگاه کار و تحقیق می کند. اوضاع بین آنها کاملا نرمال است تا اینکه هیمورو خیلی ناگهانی عشقش را به یوکیمورا اعتراف می کند و همین کار او، باعث تغییرات بسیار زیادی در شرایط آنها می شود.

اگر طرفدار انیمه کاگویا – ساما هستید، احتمالا از تماشای انیمه Science Fell in Love, So I tried to prove it لذت می برید. در این انیمه، عشق با روش های علمی به تصویر کشیده می شود و بازی های ذهنی فراوانی بین شخصیت ها – که مدام سعی دارند یکدیگر را در شرایط کیش و مات قرار دهند – جریان دارند.


14- The Royal Tutor

The Royal Tutor از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.5
  • ژانر: تاریخی، کمدی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت

انیمه The Royal Tutor راجع به مردی ریز اندام به نام هاینی ویتگنشتاین است که همیشه با بچه ها اشتباه گرفته می شود. با این حال او بسیار باهوش است و مهارت های خاصی دارد، به طوری که پادشاه او را احضار می کند و از او می خواهد به چهار پسرش درس بدهد و آنها را به افرادی لایق برای تاج و تخت و حکومت بر مملکت تبدیل کند.

انیمه The Royal Tutor چاشنی کمدی ملایمی دارد و در آن، خبری از رومنس های لوس و اضافه نیست (یعنی قرار نیست به اسم رومنس وادار به تحمل صداهای زیر و آزاردهنده شخصیت مونث داستان باشید). این انیمه، آنچنان اکشن و هیجان انگیز نیست، بلکه یک سواری ملایم در یک دنیای جالب و سرگرم کننده است.


 13- Cells at work

Cells at work از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.6
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 13 قسمت

انیمه Cells at work یکی از بهترین انیمه های انگیزشی برای درس خواندن و البته برای دوستداران و علاقمندان به زیست شناسی و علوم است. این انیمه، درباره یک گلبول قرمز تازه کار است که باید برای ادامه دادن به کارش، اطلاعات زیادی را بیاموزد. از گلبول های سفید و یا سایر سلول ها، تا بیماری ها و ویروس های مختلف، گلبول قرمز چیزهای جدید و متنوعی را می آموزد و ماجراهای مختلفی را پشت سر می گذارد.

انیمه Cells at work یک انیمه خانوادگی است که هر کسی با هر سن و سالی می تواند از آن لذت ببرد. این انیمه، به شکل جذاب و سرگرم کننده ای، نکات زیادی را درباره بدن انسان ها به شما می آموزد (البته باید توجه داشته باشید که برخی جزئیات با واقعیت مطابقت ندارند و به دلیل پیشروی بهتر داستان به آن اضافه شده اند).


12- Moyashimon

Moyashimon از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.6
  • ژانر: کمدی، برشی از زندگی، علمی – تخیلی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 11 قسمت

انیمه Moyashimon درباره تادایاسو ساواکی، یک دانشجوی سال اول کشاورزی است که توانایی دیدن موجودات میکروسکوپی و ارتباط برقرار کردن با آنها را دارد. این موجودات، در اطراف او پراکنده هستند و به نظر می رسد از نظر تادایاسو، آنها خیلی خیلی بزرگتر از اندازه واقعی شان، یا حتی اندازه شان در زیر میکروسکوپ، هستند. ماجراهایی که تادایاسو با میکروب ها و باکتری ها پشت سر می گذارد و درماندگی او از دست آنها، بسیار بامزه و جالب است.


11- Little Witch Academia

Little Witch Academia از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.8
  • ژانر: فانتزی، مدرسه ای
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 25 قسمت

لونا نوا، یک آکادمی معروف و خوشنام با شهرتی جهانی است که در آن، دختران جوان برای جادوگر شدن تحت تعلیم و پرورش قرار می گیرند. آتسوکو کاگاری، دختری امیدوار با روحیه مثبت است که می خواهد وارد این مدرسه شود و در آینده، مانند اسطوره هایش، یک جادوگر قدرتمند باشد. با این وجود، او از یک خانواده جادوگر نیست و خودش هم استعداد خیلی زیادی ندارد. همین قضیه، باعث ایجاد دردسرهایی برای او می شود.

انیمه Little Witch Academia یکی از بهترین انیمه ها برای مخاطبان بین 7 تا 13 سال است. این انیمه، یکی از انیمه های شبیه هری پاتر هم محسوب می شود و به همین دلیل، می تواند کسانی که هنوز وارد دنیای انیمه نشده اند را، به خود جلب کند.


10- Blue period

Blue period از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.8
  • ژانر: درام، سینن
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت

انیمه Blue period یکی از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن و راجع به پسری جوان به نام یاتورا یاگوچی است. او باهوش و محبوب است و سخت برای قبول شدن در یک دانشگاه خوب درس می خواند. اما هیچ کدام از اینها نمی تواند واقعا او را توصیف کند، چرا که بهترین کلمه برای توصیف او، “بی حوصله” است. حوصله او از زندگی اش سر رفته، هیچ چیزی را ندارد که به شوق آن از خواب بیدار شود و می داند که به جز مسیری که در حال طی کردن آن است، راه دیگری برای رسیدن به یک زندگی مناسب در آینده ندارد؛ چون که وضع مالی خانواده اش خیلی خوب نیست و همه از او انتظار دارند که با دانشگاه رفتن و داشتن یک شغل اداری دولتی، بتواند از پس خودش بر بیاید.

یاتورا، فشار زیادی را روی خودش حس می کند، نمی تواند به درستی با خانواده اش ارتباط برقرار کند و افسرده است. تا اینکه یک روز، در کلوب هنر مدرسه، نقاشی می کشد و در همان لحظه است که بلاخره حس می کند زنده است، قلبش می تپد و نفس می کشد. در ابتدا، او این حسش را جدی نمی گیرد، اما به مرور زمان متوجه می شود که دنیای هنر جایی است که او می تواند در آن شاد باشد. او در سال های آخر مدرسه به سر می برد و به تازگی علاقه اش را کشف کرده است، بنابراین رقبایی جدی و سرسخت دارد. همچنین خانواده اش با هنر مخالف هستند و اعتقاد دارند که او نمی تواند با نقاشی زندگی اش را بگذارند. بنابراین، یاتورا به سختی تلاش می کند تا بتواند از رقبایش جلو بیفتد و در دانشگاه هنر ژاپن قبول شود، چون فقط با همین کار است که او می تواند خیال خانواده اش را از بابت خودش راحت کند.

با اینکه انیمه Blue period درباره پسری است که یک آینده تضمین شده را بیخیال می شود و سر آینده اش یک قمار بزرگ می کند، (و به همین دلیل این انیمه احتمالا از نظر پدر و مادرهای سنتی، بدآموزی دارد) اما اگر راستش را بخواهید، Blue period دقیقا همان چیزی است که بسیاری از دانش آموزان به آن نیاز دارند. انتخاب هایی که در دوران نوجوانی با آنها روبرو هستیم، بقیه زندگی ما را شکل می دهند. شاید به دنبال یک مسیر مطمئن برویم و موفق شویم، اما در زندگی حس پوچی داشته باشیم. شاید دنبال ندای قلبمان برویم و به جاهای خوبی برسیم (آرمانی ترین شرایط ممکن) و شاید هم اصلا نتوانیم با دنبال کردن رویاهایمان به نتیجه ای غیر از شکست برسیم، اما حداقل بقیه عمرمان را با فکر کردن به اینکه «یعنی چی می شد اگه فلان کار رو می کردم…» نمی گذرانیم. چندین و چند شاید و اگر مقابل ما هستند و بررسی کردن همه آنها ترسناک و ناامید کننده است. انیمه Blue period به ما یادآوری می کند که بد نیست هر از گاهی آرام بگیریم و دل را به دریا بزنیم.


9- ascendance of a bookworm

ascendance of a bookworm از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.1
  • ژانر: فانتزی، ایسکای
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 36 قسمت

انیمه ascendance of a bookworm یکی از انیمه های معروف در ژانر ایسکای است که محبوبیت و طرفداران بسیاری دارد. این انیمه، درباره یک دانشجو به نام ماین است که علاقه بسیار زیادی به کتاب ها دارد و همیشه در دنیای کتاب ها سیر می کند.

قرار بود که بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه، ماین به عنوان یک کتابدار استخدام شود، اما روزگار این اجازه را به او نمی دهد؛ زمانی که یک زمین لرزه بزرگ در ژاپن رخ می دهد، قفسه کتاب های ماین، روی او سقوط می کند و او زیر انبوهی از کتاب های سنگین و قطور، جانش را از دست می دهد. ماین در لحظات آخر عمرش، آرزو می کند که کاش می توانست تا ابد کتاب بخواند و به این ترتیب، او بعد از مرگش به یک دنیای دیگر منتقل می شود.


8- The Quintessential Quintuplets

The Quintessential Quintuplets از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.1
  • ژانر: حارم، رمانتیک، کمدی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 24 قسمت

انیمه The Quintessential Quintuplets راجع به دانشجویی فقیر و جوان است که سعی دارد همزمان با تحصیل، با قبول کردن شغل های مختلف، زندگی اش را بگذراند. او پیشنهاد یک خانواده ثروتمند برای تدریس خصوصی به دختران پنج قلویشان را قبول می کند و آشنایی با این پنج خواهر، زندگی او را تغییر می دهد.

انیمه The Quintessential Quintuplets از نظر بصری بسیار چشم نواز و رنگارنگ است و کمی چاشنی حارم دارد. تماشای این انیمه، برای طرفداران انیمه های کمدی – عاشقانه بسیار لذت بخش است.


7- Hyouka

Hyouka از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.1
  • ژانر: مدرسه ای، معمایی، برشی از زندگی، عاشقانه
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 22 قسمت

معمولا اکثر آدم ها از سال های دبیرستان، به عنوان بهترین سال های عمرشان یاد می کنند. دوستی ها، بیخیالی، فعالیت های داوطلبانه، اذیت کردن معلم ها، پیچاندن درس و مدرسه و زنگ های حوصله سربر، همگی چیزهایی هستند که با حسرت از آنها یاد می شود. همه دوست دارند به آن دوران برگردند. اما داستان هوتارو که یکی از بهترین انیمه های انگیزشی برای درس خواندن است، فرق دارد.

هوتارو مرزهای تنبلی را جابجا کرده است (هرچند خودش اصرار دارد که بگوید تنبل نیست، فقط از کارهای بی فایده خوشش نمی آید). او هدف خاصی در زندگی به جز استفاده کردن از حداقلِ حداقل نیرویش ندارد، روزهای نوجوانی اش را در انزوا می گذراند و فلسفه این همه بالا و پایین پریدن های هم سن و سالانش را نمی فهمد. تا اینکه یک دختر به شدت کنجکاو وارد زندگی اش می شود و او را وادار می کند تا تنبلی و بی حالی اش را کنار بگذارد و رو به جلو حرکت کند. هوتارو در ابتدای انیمه هیوکا، هدف خاصی ندارد و از درس و مشق و فعالیت های مدرسه فراری است؛ اما او به مرور زمان یاد می گیرد از این سال ها لذت ببرد و هدفش را در زندگی پیدا کند.


6- Chihayafuru

Chihayafuru از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.2
  • ژانر: رمانتیک، ورزشی، برشی از زندگی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 25 قسمت

انیمه چیهایافورو، درباره دختری جوان به نام آیاسه چیهایا ست که تمام زندگی اش را، وقف حمایت از خواهرش در عرصه مدلینگ کرده است. اما زندگی او بعد از اینکه با آراتا، یک بازیکن کاروتا (بازی سنتی ژاپنی) آشنا می شود، تغییر می کند. چیهایا و آراتا به دوستانی نزدیک تبدیل می شوند و آراتا می فهمد که چیهایا، دارای استعداد و پتانسیل برای حرفه ای شدن در کاروتا است.

به همین ترتیب، آنها به صورت جدی کاروتا بازی می کنند. طوری کاروتا بازی می کنند که این بازی، از یک بازی فراتر می رود و تبدیل به زندگی آنها می شود. و درست در لحظه ای که به نظر می آید دوستی بین آراتا و چیهایا تزلزل ناپذیر است و هیچ چیز نمی تواند بین آنها فاصله بیندازد، اتفاقاتی می افتند که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهند.


5- My hero academia

My hero academia از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.2
  • ژانر: فانتزی، مدرسه ای، اکشن، شونن، کمدی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 113 قسمت

انیمه مای هیرو آکادمیا، در دنیایی جریان دارد که در آن، 80 درصد مردم دارای قدرت های فراطبیعی (کوسه) هستند و ابرقهرمانی، یک شغل رسمی، شناخته شده و پردرآمد است. ایزوکو میدوریا، پسر جوانی است که از زمانی که به یاد دارد، آرزو داشته یک قهرمان قابل اتکا و قدرتمند باشد که مردم با دیدن او، آرامش می گیرند؛ اما متاسفانه، او دقیقا جزء همان 20 درصد بدون کوسه است و به همین دلیل، نمی تواند مانند بقیه بخش عملی آزمون های ورودی مدارس قهرمانی را با موفقیت بگذراند. تا اینکه او، آلمایت، قهرمان شماره 1 دنیا را از نزدیک ملاقات می کند. بعد از اینکه آلمایت با میدوریا آشنا می شود، تحت تاثیر اراده و شخصیت خوب او قرار گرفته و تصمیم می گیرد او را به عنوان جانشین خود انتخاب و کوسه خاصش را به او منتقل کند.

انیمه آکادمی قهرمانی من، یکی از انیمه های نسبتا طولانی محسوب می شود و در طول پنج فصل آن، میدوریا هنگام تحصیل در یک مدرسه قهرمانی، تجربه های متفاوتی را پشت سر می گذارد. این انیمه، در ابتدا (با نیت و قصد قبلی خلق داستان) حالت خوش بینانه و بچگانه ای دارد، اما به مرور زمان تاریک تر می شود. انیمه مای هیرو آکادمیا، به جنبه های زشت، غیر منصفانه و تاریک یک جامعه رویایی می پردازد و به مرور زمان، جای طرف حق و ناحق را با هم عوض می کند.


4- Shirobako

Shirobako از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.3
  • ژانر: درام، کمدی، برشی از زندگی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 24 قسمت

انیمه جعبه سفید، یکی از بهترین گزینه ها برای علاقمندان به پشت صحنه تولید انیمه ها و انیمیشن هاست. این انیمه، راجع به اعضای یک تیم انیمه سازی است که مشغول تولید دو پروژه هستند: یک انیمه اورجینال و یک اقتباس از روی مانگا. انیمه Shirobako به مسائل مربوط به ساخت پروژه های مختلف می پردازد و نکات جالبی را درباره انیمه سازی به مخاطبان می آموزد.


3- Silver spoon

Silver spoon از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.3
  • ژانر: کمدی، برشی از زندگی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 22 قسمت

انیمه Silver spoon در قالب یک داستان جذاب و پر طراوت، به یک موضوع مهم می پردازد: جدایی دنیای دانسته های تئوریک و عملی. در حالی که باید تجربه عملی و اطلاعات تئوری در کنار هم قرار داشته باشند و به پیشرفت ما کمک کنند، به نظر می رسد که ما صرفا انبوهی از مطالب را در مدارس و دانشگاه ها حفظ می کنیم و بعد بدون هیچ گونه پیش زمینه و آمادگی، به دنیای واقعی پرتاب می شویم و نمی دانیم که یک کار عملی را باید چگونه انجام داد.

انیمه Silver spoon راجع به دانش آموزی زرنگ و درسخوان به نام یوگو هاچیکن است که موفق نمی شود در آزمون ورودی دبیرستان قبول شود. بنابراین، او تصمیم می گیرد در یک مدرسه مزرعه داری به تحصیل ادامه بدهد. یوگو به سرعت متوجه می شود که برخلاف همکلاسی هایش، او در بخش عملی ضعف بسیاری دارد و نمی تواند خودش را با شرایط وفق دهد. او سعی می کند از دانسته هایی که در مدرسه و از کتاب ها آموخته، استفاده کند؛ اما فقط گیج می شود. بنابراین، یوگو به این نتیجه می رسد که باید در شکل و شیوه یادگیری اش تغییراتی ایجاد کند.

جالب است بدانید انیمه Silver spoon اقتباسی از مانگا اثر هیرومو آراکاواست؛ یعنی خالق کیمیاگر تمام فلزی و حماسه امیر ارسلان. بنابراین، اگر دوست دارید از انیمه ای که تماشا می کنید، چیزهای زیادی بیاموزید و داستانی قوی و با کیفیت را دنبال کنید، نباید انیمه Silver spoon را از دست بدهید.


2- Dr. Stone

Dr. Stone از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.3
  • ژانر: ماجراجویی، علمی – تخیلی، آخرالزمانی
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 35 قسمت

بعد از اینکه یک رعد و برق مرموز در آسمان پدیدار می شود، تمام مردم دنیا تبدیل به مجسمه هایی سنگی می شوند و این شرایط، برای نزدیک به چهار هزار سال ادامه دارد. تا اینکه سنکو، پسر جوانی که عاشق علم است، از حالت سنگی آزاد می شود و بلافاصله، برای شرایطش برنامه ریزی می کند: سنکو می خواهد با بازسازی جامعه، آرمان شهر رویایی خودش را بسازد. او می خواهد دنیا بر پایه علوم بچرخد.

یکی از ساده ترین و سرگرم کننده ترین راه های یادگیری علوم، تماشای انیمه Dr. Stone است. انیمه دکتر استون، با وسواس و دقتی مثال زدنی، به بررسی اختراعات و اکتشافات مختلف می پردازد و به بینندگان چیزهای جدیدی می آموزد، آن هم به طوری که آنها بعدا آموخته هایشان را فراموش نکنند.


1- Assassination Classroom

Assassination Classroom از انیمه های انگیزشی برای درس خواندن
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.5
  • ژانر: کمدی، علمی – تخیلی، فانتزی، اکشن
  • نوع: سریالی
  • تعداد قسمت ها: 47 قسمت

انیمه کلاس ترور، راجع به یک استاد غیر عادی است: یک موجود فضایی شبیه به هشت پا، معروف به کورو سنسه. کورو سنسه به شاگردانش اصول قتل و آدمکشی را یاد می دهد و آنها را تهدید کرده که اگر نتوانند در طی مدت مشخص شده، او را به قتل برسانند، او سیاره زمین را نابود خواهد کرد.

با اینکه این خلاصه داستان کمی عجیب به نظر می رسد، اما کافی است چند قسمت از انیمه Assassination Classroom را تماشا کنید تا نتوانید دیگر آن را کنار بگذارید. تعادل جذابی که بین بار درام و کمدی این انیمه وجود دارد، باعث شده این انیمه در اغلب لحظات سرگرم کننده باشد. همچنین، لازم است بدانید که طبق گفته تقریبا تمام تماشاگران آن، این انیمه، علاوه براینکه یکی از بهترین انیمه های انگیزشی برای درس خواندن است، یکی از غم انگیزترین انیمه ها نیز محسوب می شود؛ بنابراین خودتان را برای یک سواری حسابی در احساسات آماده کنید! از سری Assassination Classroom، دو فصل انیمه سریالی و یک فیلم سینمایی منتشر شده است. بهتر است که ابتدا دو فصل سریال را تماشا کنید و بعد سراغ فیلم بروید (هرچند الزامی به تماشای فیلم وجود ندارد).

امیدواریم از معرفی انیمه های انگیزشی برای درس خواندن لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش که حالتان را خوب می کنند!