با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون رو هم از اینجا ببینید.

همچنین قسمت قبلی » اخبار سینما و تلویزیون هفته چهارم بهمن ۱۳۹۸ 


بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸:

 

انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Castlevania (کسلوانیا)

اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸

تقریبا میشه گفت کسلوانیا اولین اقتباس موفق و باکیفیت از بازی های ویدیویی بود و توی فصل های اول و دوم خودش هم با استقبال خیلی خوبی روبرو شد. فصل سوم این سریال هم قراره که در تاریخ ۵ مارس‌ ۲۰۲۰ یا همون ۱۵ اسفند از نتفلیکس پخش بشه و به تازگی هم اولین تریلر فصل سوم اون منتشر شده که ما رو با به دیدار با تهدیدات جدید برای زندگی انسان ها میبره. ادامه میتونید این تریلر رو ببینید.

در ادامه بخوانید »

 


مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Dolittle (دولیتل)

اخبار فیلم و سریال هفته آخر بهمن ۱۳۹۸

فیلم دولیتل از اون فیلم هایی بود که مردم به خاطر ستاره اصلی اون، یعنی رابرت داونی جونیور منتظرش بودن ولی خب نمرات این فیلم اونقدر پایین بود که بی برو برگرد به یک شکست کامل برای سازندگانش تبدیل شد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شد که نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۴ مارس یا همون ۵ فروردین ۱۳۹۹ و نسخه بلوری در تاریخ ۷ آوریل یا همون ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ منتشر میشه.

در ادامه بخوانید»


اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال  Killing Eve (کشتن ایو)

اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸

«کشتن ایو» سریالی بود که با فصل اولش به یک بمب تبدیل شد و توجه بییندگان زیادی رو به خودش جلب کرد و همینطور با فصل دومش هم روند رو به رشد خودش رو ادامه داد. به تازگی هم شبکه BBC اعلام کرد که فصل سوم این سریال شدیدا جذاب، از تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ یا همون ۷ اردیبهشت پخش خودش رو آغاز میکنه.


مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس)

اخبار فیلم و سریال هفته آخر بهمن ۱۳۹۸

انیمیشن «جاسوسان نامحسوس» با اینکه از کیفیت خوبی برخوردار بود و توی تیم صداپیشگانش هم ستارگانی مثل ویل اسمیت و تام هالند حضور دارن، ولی به خاطر تعداد زیاد انیمیشن های مطرحی که امسال منتشر شدن، یه جورایی بین اون ها گم شد. در هر صورت اگه قصد دیدن این انیمیشن رو دارید بهتره بدونید که نسخه دیجیتالی و بلوری این فیلم، هر دو در تاریخ ۱۰ مارس یا همون ۲۰ اسفند منتشر میشن.


انتشار تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld (دنیای غرب)

اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸

از همون اول که HBO تصمیم به ساخت سریال westworld گرفت مشخص بود برای زمانی که گیم آف ترونز به پایان میرسه، روی این سریال حساب ویژه ای باز کرده و حتی به عنوان بمب خودش بعد از بازی تاج و تخت هم اون رو معرفی کرد. حالا بعد از گذشتن دو فصل جذاب، فصل سوم قراره ما رو به دنیای متفاوتی ببره، دنیای انسان ها! شما میتونید در اینجا جدیدترین تریلر فصل سوم سریال «دنیای غرب» رو ببینید و با دنیای جدیدی سریال کمی آشنا بشید. جدیدترین پوستر فصل سوم رو هم در بالا میتونید ببینید. فصل سوم «دنیای غرب» از تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۲۵ اسفند با پخش قسمت اولش شروع به کار میکنه.


مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر)

اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸

چند وقتی از آغاز اکران آخرین قسمت از سه گانه سوم دنیای جنگ ستارگان میگذره؛ قسمتی که قراره حماسه خانواده اسکای واکر رو در داستان های جنگ ستارگان به پایان برسونه! به تازگی هم در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه های بلوری و دیجیتالی این فیلم مشخص شد که طبق اون، ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۲۷ اسفند و پس از اون، نسخه بلوری در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ منتشر میشه.


ممنون از اینکه با اخبار سینما و تلویزیون هفته آخر بهمن ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما درمیون بزارید.

در ادامه بخوانید » اخبار سینما و تلویزیون هفته اول اسفند ۱۳۹۸