با معرفی بهترین انیمه های اکشن سریالی در خدمت شما هستیم. ژانر اکشن در واقع “ژانر ادبی که شامل رمان های جاسوسی، داستان های ماجراجویی، داستان های وحشت و دسیسه و رمز و راز تعریف می شود. این نوع داستان از تعلیق استفاده می‌کند، تنشی که زمانی ایجاد می‌شود که خواننده می‌خواهد بداند تضاد بین قهرمان و آنتاگونیست چگونه حل می‌شود یا راه‌حل معمای یک تریلر چیست.”

البته که، این تعریف به همه اشکال هنری دیگر گسترش می‌یابد و فقط مخصوص ادبیات نیست، بلکه می تواند در بازی ها، فیلم و سریال و انیمه هم به کار گرفته شود.

خرید انواع محصولات انیمه ای از فروشگاه وارونه

بهترین انیمه های اکشن سریالی

در لیست بهترین انیمه های سریالی اکشن شما با تلفیقی از آثار کلاسیک و مدرن آشنا خواهید شد که توانسته اند در این ژانر موفق عمل کنند.

35. Seven Deadly Sins

هفت گناه کبیره از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2014 – 23 ژوئن 2021
  • تعداد قسمت ها: 120 + 3 OVA

وقتی شوالیه های مقدس علیه حکومت لیونس دسیسه کردند، هفت گناه کبیره یعنی قوی ترین شوالیه های بریتانا را مسئول آن خطاب کردند و باعث شدند که هرکدام از این شوالیه های قدرتمند به نقاطی نامعلوم فرار کنند.

ده سال بعد، شاهزاده الیزابت لایونز به دنبال آن شوالیه های مرموز می رود که زمانی افتخار شیرها بودند: هفت گناه مرگبار یا کبیره، گروهی متشکل از هفت شوالیه قدرتمند که توسط خود پادشاه انتخاب شده بود تا توطئه شوالیه‌های مقدس علیه سلطنت را خنثی کنند. او به طور اتفاقی با ملیوداس گناه اژدهای خشم و رهبر این گروه آشنا می شود و ماجراجویی های آنها در جستجوی شش گناه مرگبار دیگر برای نجات شیرها آغاز می شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های گانگستری Gangsta 


34. Fairy Tail

 Fairy Tail از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 12 اکتبر 2009 – 29 سپتامبر 2019
  • تعداد قسمت ها: 328

داستان عمدتاً بر روی ماموریت هایی متمرکز است که توسط یکی از تیم های انجمن Fairy Tail انجام می شود. لوسی هارتفیلیا می خواهد جادوگری حرفه ای شود و به بزرگترین و معروفترین انجمن جادوگری یعنی FAIRY TAIL ملحق شود. طی اتفاقی Natsu که عضو این تیم است از او دعوت می کند که عضو این تیم شود. لوسی به آنجا می رود و با Happy, Gray و Erza آشنا می شود، آنها مثل یک خانواده می شوند و با دشمنان می جنگند و به نیازمندان کمک می کنند و با گذشت زمان دوست های جدیدی پیدا می کنند.


33. Soul Eater

Soul Eater از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 7 آوریل 2008 – 30 مارس 2009
  • تعداد قسمت ها: 51

شینیگامی ساما برای مبارزه با کیشین شیطانی که می‌تواند جهان را به ورطه جنون بکشاند، آکادمی را برپا می کند که در آن سلاح‌ها و ارباب‌ها با هم تمرین می کنند، یعنی سلاح هایی که مرگ جهان را متوقف خواهند کرد و کسانی که این سلاح را در دست دارند. داس مرگ زمانی بدست می آید که اسلحه 99 روح شیطانی آماده تبدیل شدن به کیشین و 1 روح جادوگر را بخورد و بنابراین همه اربابان به طور فعال در ایجاد داس مرگ با هم رقابت می کنند.

مرتبط: بهترین انیمه های رزمی | 15 انیمه برتر ژانر هنرهای رزمی 


32. BTOOOM!

 BTOOOM! از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2012 – 20 دسامبر 2012
  • تعداد قسمت ها: 12

این سریال داستان ریوتا ساکاموتو را دنبال می‌کند که تنها دستاورد واقعی او، این است که بازیکن برتر ژاپن در یک بازی ویدیویی محبوب به نام Btoom بود! او به زودی بدون اینکه بداند چطور، به واقعیتی کشیده می‌شود که شبیه بازی است. بازیکنان باید هفت بازیکن دیگر را حذف کنند و کریستال های سبز رنگ خود را برای بازگشت به خانه به دست آورند. ریوتا باید با یک بازیکن دیگر به نام هیمیکو متحد شود.


31. Dorohedoro

Dorohedoro از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 12 ژانویه 2020 – 29 مارس 2020
  • تعداد قسمت ها: 12 + 6 OVA

داستان در دنیایی پسا آخرالزمانی می گذرد که به دو بعد هرمتیک تقسیم شده است: گودال یا شهر زباله انسان ها و دنیای جادوگران که می توانند از درهای جادویی به دنیای انسان سفر کنند. داستان حول محور کیمن، شخصیتی است که حافظه خود را از دست داده است. او که توسط یک جادو تغییر شکل داده است، دارای سر خزنده و قدرت چشمگیر است. او با زن جوانی به نام نیکایدو همراه می شود که با او جادوگران را دنبال می کند تا هویت اصلی خود را پیدا کند.


30. Vinland Saga

Vinland Saga از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 7 ژوئیه 2019 – اکنون
  • تعداد قسمت ها: 24

حماسه وینلند با ترکیب شخصیت ها و رویدادهای تاریخی با بسیاری از عناصر تخیلی، داستان زندگی مرد جوان ایسلندی، تورفین تورسون است. این پسر یک جنگجوی سرشناس توبه‌کار زمانی که پدرش توسط دزدان دریایی به رهبری اسکلاد حیله‌گر ترور می‌شود، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. تورفین با انگیزه انتقام‌جویی، این باند را دنبال می‌کند و می‌خواهد قاتل پدرش را در یک دوئل از بین ببرد.

جست‌وجوی انتقام‌جویانه تورفین، او را به شرکت در حمله دانمارکی ها به انگلستان در آغاز قرن یازدهم سوق می دهد. این قسمت از داستان به طرز درخشانی به موضوعات مختلفی مانند جنگ، سیاست، مذهب پرداخته و تصویری قانع کننده و انسانی از زندگی روزمره مردم قربانیان جنگ و به ویژه رزمندگان به دور از کلیشه هایی که معمولا وایکینگ ها بیان می کنند ترسیم می کند.

مرتبط: موسیقی متن انیمه Vinland Saga را گوش کنید! حماسه‌ای از واقعیت 


29. Parasyte

Parasyte از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 9 اکتبر 2014 – 26 مارس 2015
  • تعداد قسمت ها: 24

یک شب، انگل هایی به دلیل نامعلوم در سراسر جهان از آسمان سقوط کردند. آنها طوری برنامه ریزی شده اند که جای مغز انسان را بگیرند. یکی از این ها به مرد جوانی به نام شینیچی در هنگام خواب حمله می کند و سعی می کند از طریق گوش او وارد شود اما نمی تواند به مغز او برسد.

شینجی با شوک بیدار می شود، سعی می کند از خود دفاع کند اما در نهایت دست راستش زخمی می شود. سپس دانش آموز دبیرستانی هدفون خود را برمی دارد و آن را دور بازوی خود می پیچد و از بالا رفتن بیشتر انگل جلوگیری می کند. در نهایت انگل با دست راست او یکی می شود. در همین حال، موجودات دیگر که موفق به تصاحب مغز میزبانان خود شده اند، شروع به تغذیه از انسان های دیگر می کنند، در حالی که انگل و شینیچی مجبور به زندگی مشترک می شوند.


28. Neon Genesis Evangelion

 Neon Genesis Evangelion از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 4 اکتبر 1995 – 27 مارس 1996
  • تعداد قسمت ها: 26

در سال 2000، انفجاری در قطب جنوب رخ داد. این فاجعه که در اثر سقوط یک سیارک ایجاد می شود، باعث می شود که آب ها چندین ده متر بالا بیایند و قسمت بزرگی از کره زمین را ویران کند و تلفات زیادی را به همراه داشته باشد و همچنین یک جنگ جهانی جدید را به همراه داشته باشد.

پانزده سال بعد، بشر بر این رویداد دراماتیک که به آن “ضربه دوم” گفته می شود غلبه کرد، اما موجودات غول پیکر مرموز، فرشتگان، ظاهر می شوند و تلاش می کنند توکیو-3، قلعه جدید پایتخت ژاپن را نابود کنند.

برای مبارزه با آنها، سازمان مخفی NERV “Evangelion” (یا “EVA”)، غول های انسان نما با ظاهر مکانیکی را ایجاد کرد. شینجی ایکاری، پسری 14 ساله، به دعوت پدرش، مدیر NERV، که ده سال است او را ندیده، به توکیو-3 می رود. او نمی دانست که برای خلبانی یک EVA و شرکت در مبارزه با “فرشته سوم” فراخوانده شده است.

مرتبط: بهترین انیمه های کلاسیک دهه 70، 80 و 90 میلادی 


27. Hellsing: Ultimate

هلسینگ از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 10 اکتبر 2001 – 16 ژانویه 2002
  • تعداد قسمت ها: 13 (+10 قسمت OVA)

داستان درباره گروه سلطنتی پروتستان به رهبری آبراهام ون هلسینگ است. برای نسل‌ها، او با موجوداتی می‌جنگد که اکثر مردم عادی از آنها بی‌خبرند، مانند خون‌آشام‌ها، غول‌ها و هر موجود غیرانسانی که عموماً از آنها به عنوان “هیولا” یاد می‌شود.

رهبر این سازمان، سر اینتگرا فیربروک وینگتس هلسینگ، از نوادگان مستقیم اولین لرد هلسینگ است. او که هنوز یک نوجوان است، مجبور می شود کنترل نظم را به دست بگیرد. پدرش آرتور مریض می شود، به دخترش دستور می دهد که اگر احساس خطر کرد، به زیرزمین عمارت برود، جایی که چیزی وجود دارد که بتواند از او محافظت کند.


26. DEVILMAN crybaby

DEVILMAN crybaby از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 5 ژانویه 2018
  • تعداد قسمت ها: 10

آکیرا فودو توسط بهترین دوستش، ریو آسوکا، مطلع می شود که نژاد باستانی شیاطین به زمین بازگشته اند تا آنها را پس بگیرند. ریو با اعتقاد به اینکه تنها راه شکست شیاطین، اثبات وجود آنها به انسان هاست، به آکیرا پیشنهاد می کند که همرا او بیاید و ببیند که شیاطین از انسان ها سوء استفاده می کنند.

طی اتفاقی آکیرا خود را با آمون، ارباب شیاطین، ادغام می شود و به شیطان مرد تبدیل می شود، انسانی با قدرت های شیطان در حالی که هنوز قلبش را حفظ کرده است.


25. Rurouni Kenshin

Rurouni Kenshin از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 10 ژانویه 1996 – 8 سپتامبر 1998
  • تعداد قسمت ها: 95

این انیمه یکی از بهترین انیمه های اکشن سریالی کلاسیک است. داستان در سال 1878 در توکیو اتفاق می افتد. کنشین هیمورا، یک قاتل سابق با نام مستعار Battosaï، به معنای واقعی کلمه “استاد در کشیدن شمشیر”، در زمان سلطنت توکوگاوا، گذشته بسیار سنگینی را پنهان می کند. از زمان استقرار میجی، او با شمشیر خود با تیغه معکوس در کشور سفر می کند.

مرتبط: بهترین انیمه های اکشن عاشقانه که باید تماشا کنید! 


24. Kill la Kill

Kill la Kill از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2013 – 28 مارس 2014
  • تعداد قسمت ها: 24 + OVA

در این انیمه با دختر 17 ساله ای به نام ریوکو ماتوی آشنا می شویم ک با یک کیف عجیب و غریب به پشت که حاوی نیمی از یک جفت قیچی است به یکی از شهرهای ژاپن سفر می کند. شهری که ظاهراً زیر یوغ یک دیکتاتوری است.

در آکادمی Honnōji است که ما رئیس شورای دانش آموزی و رهبر جنبش توتالیتر، Satsuki Kiryūin را می یابیم. ماتوی تصمیم می‌گیرد در آکادمی ثبت‌نام کند و رئیس‌ را به چالش بکشد تا درباره مرگ پدرش بیشتر به او بگوید و دارنده نیمه دوم قیچی را پیدا کند که وقتی دو نیمه‌ها به هم می‌پیوندند، snipitisnips نامیده می‌شود.


23. Darker than Black

Darker than Black از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 6 آوریل 2007 – 29 سپتامبر 2007
  • تعداد قسمت ها: 25

ده سال پیش، یک منطقه مرموز به نام دروازه جهنم در توکیو ظاهر شد. اجرام آسمانی ناپدید شدند و ستارگان کاذب جایگزین آن شدند. اندکی پس از آن، ما به وجود انسان‌هایی پی می‌بریم که دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند.

امروزه دیوار وسیعی ساخته شده است تا از نزدیک شدن هر کسی به دروازه جهنم جلوگیری کند. هر ستاره کاذب مربوط به یک شخص است، هنگامی که از نیروی خود استفاده می کند به ارتعاش در می آید و اگر بمیرد ناپدید می شود.

مرتبط: انیمه Darker than Black بررسی روایت انسان‌هایی عاری از احساس 


22. Terror in Resonance

Terror in Resonance از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 10 ژوئیه 2014 – 25 سپتامبر 2014
  • تعداد قسمت ها: 11

در دنیایی جایگزین، توکیو مورد حمله تروریستی قرار می گیرد که کل شهر را در شوک فرو می برد. تنها عنصر تحقیق فیلمی است که مجرمان در اینترنت منتشر کردند. این حادثه توسط دو نفری ایجاد می شود که خود را ابوالهول می نامند، دو نوجوان به نام های Nine و Twelve. آنها از یک حادثه ناشناخته جان سالم به در برده اند و تصمیم می گیرند با حملات “جهان را بیدار کنند”.


21. Deadman Wonderland

Deadman Wonderland از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 17 آوریل 2011 – 3 ژوئیه 2011
  • تعداد قسمت ها: 12 (+ OVA)

زمین لرزه ای قدرتمند سرزمین اصلی ژاپن را ویران کرد و تا حد زیادی توکیو را ویران کرد و سه چهارم شهر را در اقیانوس غرق کرد. ده سال بعد، داستان بر روی گانتا ایگاراشی، یک دانش آموز به ظاهر معمولی متمرکز می شود که در کالج استان ناگانو تحصیل می کند.

گانتا اگرچه یک بازمانده از زلزله است، اما هیچ خاطره ای از این فاجعه ندارد و یک زندگی معمولی داشته است. همه اینها زمانی تغییر می کند که مرد عجیبی با زره بنفش در بیرون از پنجره کلاس آویزان می شود. مرد سرخ پوش که مانند یک دیوانه لبخند می زند، به کل کلاس گانتا حمله می کند و به جای کشتن او، تکه ای از کریستال قرمز را در او جاسازی می کند.

چند روز پس از این حادثه، گانتا به عنوان تنها مظنون شناخته می شود و پس از یک محاکمه سریع، به زندان در سرزمین عجایب مرده محکوم می شود، زندانی که در کنار یک پارک تفریحی قرار دارد.

مرتبط: بهترین انیمه های جنایی ؛ تماشای جنایت‌های بی نقص از قاب انیمه 


20. BLACK LAGOON

BLACK LAGOON از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 9 آوریل 2006 – 19 دسامبر 2006
  • تعداد قسمت ها: 24

روکورو اوکاجیما، کارمند جوان ژاپنی یک شرکت بزرگ، وظیفه دارد در دریاهای جنوب شرقی آسیا سفر کند تا دیسکی حاوی اطلاعات محرمانه و حیاتی را در مورد شرکتی که در آن کار می کند، تحویل دهد.

متأسفانه، قایق او مورد حمله گروهی از دزدان دریایی آزاد قرار می گیرد و خود او توسط دزدان دریایی در قایق آنها، مرداب سیاه، یک قایق اژدر قدیمی، به بردگی گرفته می شود. او که فکر می کند شرکتش هر کاری برای کمک به او انجام می دهد، زیاد نگران نیست.

چیزی که او نمی‌داند این است که مافوق‌هایش مزدورانی را استخدام کردند تا او را ساکت کنند و تمام شواهد وجود این پرونده را از بین ببرند. در پایان این قسمت اول باورنکردنی، او تصمیم می گیرد زندگی خود را در ژاپن رها کند تا به ماجراجویی این دزدان دریایی مدرن بپیوندد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های اکشن سریالی است.

مرتبط: بهترین انیمه های اورجینال که از مانگا اقتباس نشده‌اند! 


19. Psycho-Pass

Psycho-Pass از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 12 اکتبر 2012 – 12 دسامبر 2019
  • تعداد قسمت ها: 41

در سال 2112، در ژاپن، سیبیل، یک سیستم کامپیوتری، جامعه را به یک “دنیای کامل” تبدیل کرد، به لطف دوربین ها، پهپادها و اسکنرهای موجود در همه جا، سیبیل قادر به تجزیه و تحلیل و تعیین کمیت مقاصد یک فرد (به نام “Psycho-Pass) است و تعیین می کند که چه کسی احتمال دارد مرتکب جرم شود.

هنگامی که یک شهروند از حد معمول فراتر می رود، بازرسان اداره امنیت عمومی به همراه مجریان خود (فردی که «سایکوپس» غیرطبیعی است)، این افراد را تعقیب و دستگیر می کنند تا تحت درمان قرار گیرند.

این دنیایی است که آکان تسونوموری، بازرس جدیدی که به تازگی به بخش 1 اداره امنیت عمومی پیوسته است، با آن رو به رو می شود. او می‌خواهد عدالت را صادقانه و وفادارانه رعایت کند، اما می‌آموزد که قضاوت‌های سیبیل آنقدرها که همکارانش فکر می‌کنند کامل نیست.


18. Samurai Champloo

Samurai Champloo از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 20 می 2004 – 19 مارس 2005
  • تعداد قسمت ها: 26

فوو، دختری 15 ساله، تا قبل از اینکه درگیری سه جانبه بین موگن ولگرد، جین سامورایی سرگردان و محافظان پسر دایکان، آن را نابود کنند، در یک چایخانه کار می کرد.

در پایان دعوا، موگن و جین دستگیر می شوند. فوو در ازای کمک به او برای یافتن “سامورایی که بوی آفتابگردان می دهد” به آنها کمک می کند تا فرار کنند. علیرغم توافق با این معامله، موگن و جین همیشه در تلاش برای کشتن یکدیگر، در یک رقابت تقریبا حرفه ای هستند. هر دو سامورایی گذشته ای مبهم دارند.

بنابراین، داستان از سفر آنها بین مسیرها و گذرگاه‌های تاریک و حل مشکلاتی که بر سر راه دارند می‌گوید. سامورایی چامپلو ترکیبی از تنظیمات تاریخی دوره ادو را با سبک ها و ارجاعات مدرن به کار می گیرد. شامل عناصر مختلف مدرنیته، به ویژه فرهنگ های هیپ هاپ، مانند رپ، گرافیتی، آرم های آدیداس و کانورس، بیس بال، و اشاره به حملات اتمی به هیروشیما و ناکازاکی است.

مرتبط: بهترین انیمه های سامورایی که باید حتما آنها را تماشا کنید! 


17. Tokyo Ghoul

توکیوغول از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 4 ژوئیه 2014 – 25 دسامبر 2018
  • تعداد قسمت ها: 48 (+2 قسمت OVA)

داستان توکیو غول حول محور دانش آموز کن کانکی می چرخد که عاشق زن جوانی به نام ریزه کامیشیرو می شود. پس از ملاقات با ریزه، او را در یک کوچه خلوت گاز می گیرد و نشان می دهد که او یک غول است، که کن را شوکه می کند.

طی اتفاقی ریزه موفق به خوردن کانکی نمی شود و خودش میمیرد، در حالی که کانکی به سرعت به بیمارستان منتقل می شود. پس از مرخصی متوجه می شود که دیگر انسان نیست. او در آینه نگاه می کند و لرزه به تنش می افتد زیرا اکنون یک “چشم قرمز” دارد.

او متوجه می شود که اعضای ریزه در بیمارستان به او داده شده است. از آنجایی که او اکنون صاحب اندام های ریزه است، او یک «نیمه غول» است.

مرتبط: انیمه توکیوغول tokyo ghoul می توانست اثر بهتری شود اگر… 


16. Akame ga Kill!

 Akame ga Kill! از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 7 ژوئیه 2014 – 15 دسامبر 2014
  • تعداد قسمت ها: 24

تاتسومی مبارزی است که به دنبال راهی برای کسب درآمد برای کمک به روستای فقیر خود به پایتخت می رود. پس از سرقت یک زن و از دست دادن تمام پول خود، Tatsumi با یک نجیب زاده به نام آریا آشنا می شود و به خانه او می رود. شب بعد، عمارت آریا توسط گروهی از قاتلان معروف به “حمله شبانه” مورد حمله قرار می گیرد و …

مرتبط: نقد و بررسی انیمه Akame ga kill ” قاتل چشم سرخ “ 


15. Gurren Lagann

Gurren Lagann از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 1 آوریل 2007 – 30 سپتامبر 2007
  • تعداد قسمت ها: 27

Tengen toppa Gurren-Lagann در آینده ای دور اتفاق می افتد که در آن بشریت مجبور شده است در زیر زمین زندگی کند و تمدن های زیرزمینی منزوی را ایجاد کند. این شهرها هیچ تماسی با سطح زمین و یا سایر روستاهای زیرزمینی ندارند. زمین لرزه ها مکرر است و به روستاها خسارت وارد می کند. افرادی که «بیل مکانیکی» نامیده می شوند، برای حفاری بیشتر در زیر زمین به منظور بزرگ کردن قلمروها تعیین شده اند.


14. Mob Psycho 100

Mob Psycho 100 از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 12 ژوئیه 2016 – تا کنون
  • تعداد قسمت ها: 25

داستان درباره کاگیاما شیگئو، دانش آموز کلاس چهارم با قدرت های روانی است. او می تواند هر جسمی را با ذهنش خم کرده و بلند کند. با این حال، او به آرامی از اعمال توانایی های خود در ملاء عام امتناع کرد زیرا قدرت بیش از حد او می تواند عواقب منفی را بر انسان های “عادی” تحمیل کند. امروز، تنها چیزی که او می خواهد این است که با دختری از دانشگاهش قرار بگذارد: تسوبومی. او با مربی خود، که هیچ قدرتی ندارد، به زندگی مسالمت آمیز ادامه می دهد تا به هدف خود برسد.

مرتبط: تریلر فصل سوم Mob Psycho 100 + اطلاعات تکمیلی 


13. Berserk

برزرک از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 7 اکتبر 1997 – 31 مارس 1998 / 1 ژوئیه 2016 – 23 ژوئن 2017
  • تعداد قسمت ها: 25/24

برسرک داستان ملاقات گاتس و گریفیث، رهبر گروه فالکون، گروهی از مزدوران را در پادشاهی میدلند، روایت می‌کند. از این ملاقات، دوستی مبهم، اما با این حال کارآمد، به وجود خواهد آمد: حضور گاتس، جنگجوی با شمشیر بزرگش، به سرعت برای جاه طلبی گریفیث جوان، سواشباکلر و تاکتیک‌دان برجسته، ضروری خواهد بود. بنابراین این انیمه روایتی از ظهور و سقوط گروه فالکون و رابطه بین گاتز و گریفیث است.

مرتبط: بهترین انیمه های سینن | بهترین انیمه ها برای بزرگسالان 


12. ΛFΓO SΛMUΓΛI

افرو سامورایی از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 4 ژانویه 2007 – 1 فوریه 2007
  • تعداد قسمت ها: 5

یکی از بهترین انیمه های اکشن سریالی سامورایی! در ژاپنی آینده نگر با سیستم فئودالی که هنوز پابرجاست، می گویند کسی که هدبندی به نام شماره 1 را به دست می گیرد، بهترین مبارز جهان خواهد بود و قدرتی برابر با قدرت خدایان در دستانش خواهد داشت. تنها راه برای به دست آوردن این بازوبند این است که مالک فعلی را به مبارزه دعوت کنید و افرو از کودکی به دنبال گرفتن انتقام پدرش که روزی هدبند شماره 1 را به سر داشت بوده است.


11. Hunter × Hunter

هانتر اکس هانتر از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 16 اکتبر 1999 – 31 مارس 2001 / 2 اکتبر 2011 – 24 سپتامبر 2014
  • تعداد قسمت ها: 62 / 148

Gon Freecss دوازده ساله است و آرزو دارد شکارچی شود. شکارچیان شهروندان نخبه ای هستند که با ارائه ساده کارت عضویت خود مجاز به انجام تقریباً هر کاری که می خواهند انجام دهند: بنابراین آنها می توانند هر شیء را برای فروش از بودجه انجمن به صورت رایگان خریداری کنند. درخواست تمام وسایل نقلیه، محل اقامت، و ابزار برای کار خود داشته باشند؛ و عملاً حق دارند تمام مشاغل جهان را انجام دهند، و همچنین می توانند در زمینه های مختلف شکارچی، سرآشپز، باستان شناس، جانورشناس، مراقب یا مشاور شوند.

پدر گون، جینگ فریکس، که از کودکی بدون او بزرگ شده است، یکی از بزرگترین شکارچیان زمان خود محسوب می شود و برای یافتن او است که گون می خواهد شکارچی شود.

مرتبط: بهترین انیمه های هیجان انگیز که به خوبی سرگرم تان می کنند! 


10. Attack on Titan

اتک آن تایتان از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 7 آوریل 2013 – اکنون
  • تعداد قسمت ها: 70 (+8 قسمت OVA و چندین فیلم)

داستان حمله به تایتان حول محور ارن یئگر جوان، میکاسا آکرمان و بهترین دوستش آرمین آرلرت می‌چرخد که در شهرهایی زندگی می‌کنند که با دیوارهای بزرگ در برابر حملات به اصطلاح تایتان‌ها (موجودات انسان نمای غول پیکر) محافظت می‌شوند.

دیوارهایی که وعده صلح را می دادند 107 سال است که وجود دارند. اما یک روز تایتان ها از بیرونی ترین دیوار ماریا عبور می کنند و مردم بیشتر به عقب رانده می شوند. مادر ارن می میرد و او و بسیاری از افراد دیگر از پشت دیوار دوم، وال رز فرار می کنند. ارن وقتی مادرش می میرد قسم می خورد که تایتان ها را از بین خواهد برد.

مرتبط: پنج دلیل برای تماشای انیمه attack on titan ؛ یکی از برترین انیمه‌های تاریخ 


9. Jujutsu Kaisen

جوجوتسو کایسن از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 3 اکتبر 2020 – اکنون
  • تعداد قسمت ها: 24

داستان جوجوتسو کایزن در دنیایی اتفاق می افتد که طاعون از احساسات منفی انسان ها ایجاد می شود. بنابراین، برای محافظت از مکان‌هایی با غلظت بالایی از این احساسات مانند مدارس یا بیمارستان‌ها، این زیرساخت‌ها دارای یادگاری، ظرف طاعون هستند، زیرا تنها با طاعون قوی‌تر می‌توانیم با طاعون مبارزه کنیم.

اینها برای چشم انسان نامرئی هستند به جز تعداد انگشت شماری از مردم، مثلا جن گیرها. وظیفه جن گیر این است که طاعون را از بین ببرد و در نتیجه از مردم در برابر آنها محافظت کند، اما این بدون خطر نیست، زیرا این طاعون می توانند کم و بیش قدرتمند باشند.

مرتبط: انیمه جوجوتسو کایسن ؛ چرا باید انیمه Jujutsu kaisen را تماشا کنید؟ 


8. Demon Slayer

دمون اسلیر از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 6 آوریل 2019 – اکنون
  • تعداد قسمت ها: 34

در ژاپن عصر تایشو، تانجیرو پسر بزرگ خانواده ای از بازرگانان زغال سنگ است که پدرشان فوت کرده است. برای رفع نیازهای خانواده، او برای فروش زغال به شهر میرود. با وجود سختی های زندگی، آنها موفق می شوند در زندگی روزمره خود شادی کمی پیدا کنند.

یک روز، به دلیل شایعات در مورد یک شیطان که بعد از تاریکی هوا پیداش می شود، او نمی تواند به خانه بازگردد و در نهایت شب را با یک سامری خوب در شهر می گذراند. و فردایش متوجه می شود خانواده اش توسط یک شیطان مورد حمله قرار گرفته اند، و خواهرش به یک شیطان تبدیل شده است.

مرتبط: رکوردهای انیمه شیطان کش demon slayer و حواشی آن 

او در ابتدا به تانجیرو حمله می کند، اما همچنان نشانه هایی از احساسات و افکار انسانی را نشان می دهد، سپس یک شیطان کش به نام گییو تومیوکا وارد می شود و تلاش می کند نزوکو را از بین ببرد، گییو متوجه پیوند بین این دو برادر و خواهر می شود و تصمیم می گیرد با غلاف شمشیر آنها را ترک کند.

به توصیه گییو، تانجیرو نزد استادش ساکونجی اوروکوداکی می رود تا آموزش ببیند تا تبدیل به یک شیطان کش شود، تا سفر خود را برای یافتن پادزهری آغاز کند که بتواند خواهر کوچکش را دوباره انسان کند.

این انیمه یکی از بهترین انیمه های اکشن سریالی است و گرافیک زیبایی دارد.


7. My Hero Academia

مای هیرو آکادمیا از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 3 آوریل 2016 – اکنون
  • تعداد قسمت ها: 110 + 5 OVA

در دنیایی که 80 درصد از جمعیت جهان دارای ابرقدرت‌ها هستند، که در اینجا «کویرکز» نامیده می‌شود، ما ماجراهای ایزوکو میدوریا، «دکو» را دنبال می‌کنیم، یکی از نادر انسان‌هایی که کویرک ندارد. با وجود این، ایزوکو آرزو دارد به جریان ابرقهرمانی آکادمی بزرگ ابرقهرمانان بپیوندد و روزی به یکی از بزرگترین قهرمانان زمان خود تبدیل شود.

یک روز، ایزوکو این شانس را داشت که با بت همیشگی خود، All Might، ابرقهرمان شماره 1 ملاقات کند و …

همچنین بخوانید: محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن طبق آخرین نظرسنجی مای انیمه لیست! 


6. One-Punch Man

مرد تک مشتی از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2015 – 2 ژوئیه 2019
  • تعداد قسمت ها: 24 + 12 OVA

مرد تک مشتی نیز یکی از بهترین انیمه های اکشن سریالی است. سایتاما یک مرد جوان بیکار و مشکل دار است که هیچ هدف عمیقی در زندگی خود ندارد. او یک روز با مرد خرچنگی آشنا می شود که به دنبال پسر جوانی می گردد. سایتما در نهایت با این پسر جوان آشنا می شود و تصمیم می گیرد او را از دست مرد خرچنگی که به سختی موفق می شود او را کتک بزند نجات دهد.

از آن زمان به بعد سایتما تصمیم می گیرد که تبدیل به یک ابرقهرمان شود و به مدت سه سال با جدیت تمرین می کند: 100 حرکت اسکوات، 100 اسکات، 100 دراز و نشست و 10 کیلومتر دویدن هر روز و بدون شرایط گرمایشی و تهویه مطبوع. در پایان تمرین، “آنقدر شدید که موهایش می ریزد” متوجه می شود که آنقدر قوی شده است که اکنون با یک مشت تمام حریفان خود را شکست می دهد.

مرتبط: سایتاما را چه کسانی می‌توانند شکست دهند؟ لیستی پر از احتمالات جذاب 


5. Cowboy Bebop

 Cowboy Bebop از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 3 آوریل 1998 – 26 ژوئن 1998
  • تعداد قسمت ها: 26

در سال 2071، خدمه فضاپیمای بی باپ در جستجوی غنیمت ها به منظومه شمسی سفر می کنند. در اصطلاح عامیانه آن زمان به آنها «گاوچران» می‌گویند. بیشتر قسمت‌ها حول یک جایزه می‌چرخند. با این حال، مرکز داستان، گذشته هر شخصیت و رویدادهای قدیمی تر است که با پیشرفت سریال به هم متصل می شوند.

اولین داستان مربوط به اسپایک اشپیگل، یکی از اعضای سابق یک سازمان جنایی به نام اژدهای سرخ است که توسط یک مثلث عشقی که با هم تیمی سابقش در اژدهای سرخ، ویسیوس، و زنی مرموز به نام جولیا تجربه کرده، تسخیر شده است.

مرتبط: 5 دلیل برای تماشای انیمه Cowboy Bebop بعد از 22 سال !!!××× 


4. Fullmetal Alchemist: Brotherhood

Fullmetal Alchemist: Brotherhood از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 5 آوریل 2009 – 4 ژوئیه 2010
  • تعداد قسمت ها: 64

در سرزمین آمستریس، سرزمینی که کیمیاگری در آن به درجه علم جهانی ارتقا یافته است، دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس الریک در جستجوی سنگ فلسفی افسانه‌ای در کشور پرسه می‌زنند. پدرشان آنها را ترک کرد و مادرشان، تریشا الریک، چند سال بعد به دلیل بیماری درگذشت و دو فرزند خردسال خود را پشت سر گذاشت.

مدتی بعد، دو برادر سعی می کنند او را از طریق کیمیاگری بازگردانند، و از قانونی که به طور رسمی تغییر شکل انسان را ممنوع می کند، سرپیچی می کنند. و بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت.

ادوارد تصمیم می گیرد در سن 12 سالگی به عنوان یک کیمیاگر ایالتی در ارتش ثبت نام کند، امتحان را با موفقیت پشت سر می گذارد و نام کیمیاگر خود را می گیرد: Fullmetal. این دو برادر با کمک موقعیت ادوارد به عنوان یک کیمیاگر دولتی، با به خطر انداختن جان خود، به دنبال سنگی خواهند بود که آنچه را که از دست داده‌اند به آنها بازگرداند، اما راز سنگ فیلسوف به خوبی حفظ شده است.

مرتبط: پنج دلیل برای تماشای انیمه کیمیاگر تمام فلزی Fullmetal alchemist 2003 


3. Bleach

Bleach از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2004 – تا کنون
  • تعداد قسمت ها: 366

انیمه بلیچ، یکی از بهترین انیمه های اکشن سریالی که حتما از تماشای آن لذت می برید. ایچیگو کوروساکی مرد جوانی است که توانایی دیدن ارواح را دارد. زمانی که یک شینیگامی به نام روکیا کوچکی در جستجوی یک “هالو” با او برخورد می کند، زندگی او دستخوش تغییر شدیدی می شود. در طول نبرد با روح، روکیا به شدت مجروح می شود و مجبور می شود بخشی از قدرت خود را به ایچیگو منتقل کند، او پیشنهاد شینیگامی را در تلاش برای محافظت از خانواده خود می پذیرد.

با این حال، در طول فرآیند انتقال، مشکلی پیش می‌آید و ایچیگو تمام قدرت‌های روکیا را جذب می‌کند و تبدیل به یک شینیگامی تمام عیار می‌شود. روکیا با از دست دادن قدرت خود در دنیای زندگان گیر می کند تا زمانی که قدرت خود را بازیابد. در همین حال، ایچیگو در وظایف خود به عنوان شینیگامی، جایگزین روکیا می شود و با هالوها مبارزه می کند و ارواح را به قلمرو زندگی پس از مرگ، معروف به جامعه روح، هدایت می کند.

مرتبط: قوی ترین زنان انیمه بلیچ Bleach که هیچکس حریفشان نمی شود! 


2. Naruto

ناروتو از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 3 اکتبر 2002 – 23 مارس 2017
  • تعداد قسمت ها: 720

یکی دیگر از بهترین انیمه های اکشن سریالی انیمه ناروتو است. داستان در دوران نوجوانی ناروتو، در حدود دوازدهمین سالگرد تولد او آغاز می شود. یک پسربچه یتیم و بسیار شیطان، او هر کاری که ممکن است انجام می دهد تا مورد توجه قرار گیرد. رویای او: تبدیل شدن به بهترین هوکاگه برای شناخته شدن توسط ساکنان دهکده اش است. در واقع، روباه نه دمی که در او مهر و موم شده است، ترس و تحقیر روستاییان دیگر را برانگیخته است، که با گذشت زمان، دیگر بین کیوبی (روباه نه دم) و ناروتو فرقی نمی‌گذارند.

با وجود این، ناروتو به سختی تمرین می کند تا تبدیل به یک گنین شود، اولین سطح در بین نینجاها. او پس از 3 بار رد شدن در آزمون گنین، سرانجام موفق می شود پیشانی بند کونوها خود را دریافت کند.

مرتبط: مهارت های رزمی ناروتو در دنیای واقعی و انیمه را بشناسید! 


1. Dragon Ball

دراگون بال از بهترین انیمه های اکشن سریالی
  • تاریخ انتشار: 26 فوریه 1986 – 15 مارس 2018
  • تعداد قسمت ها: 806

سون گوکو یک پسر جوان ساده دل و پاک با دم میمون و قدرت فوق العاده است. او پس از مرگ پدربزرگ خوانده اش به تنهایی در کوه و در دل طبیعت در منظره ای با ویژگی های جنگل وحشی زندگی می کند. او یک روز با بولما، دختر جوان شهری، بسیار باهوش اما نابالغ و تکانشی آشنا می شود. او در حال شکار هفت توپ کریستالی افسانه ای به نام توپ های اژدها است. این دو نفر با هم متحد می شوند و ماجراجویی فوق العاده این گوکو آغاز می شود.

امیدواریم که از معرفی بهترین انیمه های اکشن سریالی لذت برده باشید، مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.