بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه های سلطنتی، به دلیل زرق و برق و سازگاری با افسانه ها و ژانر ایسکای، به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرده‌اند. این انیمه ها، معمولا از گرافیک جذاب و داستان های عاشقانه برخوردار هستند. حتی اگر داستان های آنها چندان عمیق نباشد و شخصیت هایشان فراموش شدنی و دوبعدی باشند، گزینه مورد علاقه بسیاری از مخاطبان برای وقت گذراندن هستند. در ادامه این مطلب، همراه مجله وارونه باشید تا 14 مورد از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای را به شما معرفی کنیم.

در ادامه بخوانید »

بهترین زوج های انیمه‌ای : عاشقانه هایی از جنس انیمه

بهترین انیمه های هایائو میازاکی

بهترین انیمه های سینن | بهترین انیمه ها برای بزرگسالان

توجه داشته باشید که عناوین این لیست، لزوما برای همه افراد مناسب نیستند؛ بنابراین پیش از تماشای آنها، به رده بندی سنی و همچنین ژانرهای انیمه ها توجه داشته باشید.



Bibliophile princess

Bibliophile princess از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه Bibliophile princess درباره دختری نجیب زاده است که عاشق کتاب هاست و اکثر اوقات خود را با کتاب ها می گذراند. او با ولیعهد کشور نامزد است؛ ولی تصور می کند که این نامزدی فقط به خاطر این بوده که ولیعهد از دست ازدواج های قراردادی راحت شود و بتواند با خیال راحت به دنبال عشق زندگی‌اش برود. اما حقیقت این است که ولیعهد او را دوست دارد و سعی می کند احساساتش را به او نشان دهد.

در ادامه بخوانید »

بهترین انیمه های دبیرستانی ؛ معرفی 16 انیمه برتر دبیرستانی

چرا نباید انیمه قمارباز Kakegurui را تماشا کنیم؟ 

The world is still beautiful

The world is still beautiful از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

در کشور پادشاه خورشید، هرگز باران نمی بارد؛ به همین دلیل، پادشاه خورشید با دختر باران ازدواج می کند، کسی که قدرت احضار باران در هر زمانی را دارد. با این وجود، دختر باران بعد از ملاقات با پادشاه خورشید بسیار غافلگیر می شود؛ چرا که او فقط یک پسربچه 15 ساله است (خدایا، توبه).

در ادامه بخوانید » استایل انیمه ای ؛ 8 پیشنهاد استایل با تیشرت طرح انیمه

انیمه The world is still beautiful انیمه ای نسبتا محبوب است و بیشتر از داستانش، به خاطر سنین شخصیت ها مورد بحث و جنجال قرار می گیرد. دو شخصیت اصلی این انیمه، یعنی دختر باران و پادشاه خورشید، به ترتیب 17 و 15 سال سن دارند و از نظر بسیاری از بینندگان، قرار دادن بچه هایی با این سن در چنین شرایطی، چندان دلچسب نیست.



Snow white with red hair

Snow white with red hair از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز، اگرچه از نام داستان معروف “سفیدبرفی” استفاده می کند، ولی واقعا ارتباط خاصی با آن ندارد. این انیمه، داستان دختری موقرمز است که شاهزاده کشور، بعد از دیدنش، تصمیم می گیرد او را به عنوان صیغه سلطتنتی با خود ببرد؛ اما سفیدبرفی فرار می کند. در حالی که او به دنبال خانه‌اش می گردد، در راه با شاهزاده کشور همسایه آشنا می شود.

در ادامه بخوانید » 30 تا از بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه هایی که کمتر از 20 قسمت دارند!

انیمه Snow white with red hair خیلی داستان را فانتزی نمی کند و در عوض روی بخش عاشقانه تمرکز دارد. این انیمه، از استانداردها و کلیشه های معمول «شاهزاده عاشق رعیت می شود» پیروی می کند که اگر به آنها علاقه دارید، می توانید از تماشای انیمه Snow white with red hair لذت ببرید.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های غم انگیز که حتما باید تماشا کنید! 

Tada-kun never falls in love

Tada-kun never falls in love از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه Tada-kun never falls in love در ابتدا حالت مدرسه ای و عاشقانه دارد. این انیمه، ماجراهای چند زوج کم سن و سال را دنبال می کند و حال و هوایی روشن و سبک دارد. بعد از مدتی، انیمه Tada-kun never falls in love روی زندگی یکی از شخصیت ها تمرکز بیشتری می کند و به همین دلیل، فضای این انیمه، به مرور زمان سلطنتی می شود. خبر خوب اینکه دربار در این انیمه، به اندازه عناوین دیگر این لیست، روی شخصیت ها تسلط ندارد.

در ادامه بخوانید »

اسم دختر انیمه ای همراه با معنی | 55 اسم دختر ژاپنی

10 انیمه که بهترین شخصیت های مکمل را دارند!

 

The Magical Revolution of the Reincarnated Princess and the Genius Young Lady

The Magical Revolution of the Reincarnated Princess and the Genius Young Lady از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه انقلاب جادویی، به دلیل وجود عناصر ایسکای، می تواند برای بسیاری از مخاطبان جذابیت داشته باشد. این انیمه، درباره شاهزاده ای تناسخ یافته است که از دختر نابغه یکی از نجیب زادگان، کمک می گیرد تا وسایل جادویی تولید کند و به مردم کمک کند.

در ادامه بخوانید »

معرفی فیلم بلوند Blonde | روایتی زیبا از زندگی مرلین مونرو

فیلم Disenchanted | پرنسس دیزنی در دنیا واقعی

How a Realist Hero Rebuilt the Kingdom

How a Realist Hero Rebuilt the Kingdom از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه “چگونه یک قهرمان واقع گرا حکومت را احیا کرد” دقیقا همان چیزی است که در عنوانش به شما می گوید. این انیمه، داستان یک قهرمان است که توسط یک پادشاه شکست خورده در دنیایی دیگر، احضار می شود تا قلمروی حکومت او را بازسازی کند. پادشاه، حتی دخترش را هم با او نامزد می کند و بدین ترتیب، تمام تاج و تختش را به او واگذار می کند. البته در ادامه، شخصیت اصلی با شاهزاده های کشورهای دیگر هم نامزد می کند، احتمالا به خاطر منطقی مثل: «حارم می‌فروشه» یا چنین چیزی. ولی به نظر می رسد که “دختر اصلی” داستان، همان اولی باشد.



I’m the Villainess, So I’m Taming the Final Boss

I'm the Villainess, So I'm Taming the Final Boss از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه I’m the Villainess, So I’m Taming the Final Boss شباهت های زیادی به انیمه “زندگی بعدی من به عنوان شرور” دارد و می تواند دل طرفداران این انیمه را به دست بیاورد. انیمه I’m the Villainess, So I’m Taming the Final Boss درباره دختری است که به گیم مورد علاقه‌اش ایسکای می شود. مشکل اینجاست که او زندگی جدیدش را به عنوان قهرمان بازی شروع نمی کند؛ بلکه متوجه می شود که به عنوان شخصیت منفی داستان انتقال پیدا کرده است. او سعی می کند برای جلوگیری از کشته شدن به شکلی وحشتناک، راهی پیدا کند و خودش را نجات دهد. انیمه I’m the Villainess, So I’m Taming the Final Boss مثل بسیاری دیگر از موارد این لیست، یک انیمه حارم است.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های عاشقانه | 33 انیمه عاشقانه شاهکار + تریلر

Endo and Kobayashi Live! The Latest on Tsundere Villainess Lieselotte

Endo and Kobayashi Live! The Latest on Tsundere Villainess Lieselotte از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه Endo and Kobayashi Live! The Latest on Tsundere Villainess Lieselotte هم یک انیمه ویدیوگیمی است؛ ولی شخصیت ها به دنیای گیم ایسکای نمی شوند، بلکه می توانند با شاهزاده، قهرمان اصلی گیم، صحبت کنند. آنها، برای اینکه به شرور بازی کمک کنند و جلوی سرنوشت ناگوار او را بگیرند، به شاهزاده توضیح می دهند که یک سوندره چیست و او را قانع می کنند که ویلین او را دوست دارد. آنها آنقدر به شاهزاده تلقین می کنند که او کم کم به ویلین علاقه پیدا می کند…



My Next Life as a Villainess: All Routes Lead to Doom!

My Next Life as a Villainess: All Routes Lead to Doom! از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه My Next Life as a Villainess داستان دختری است که پس از مرگش، به بازی مورد علاقه اش ایسکای می شود؛ ولی نه به عنوان قهرمان، بلکه به عنوان یکی از شخصیت های منفی. او تصمیم می گیرد از تمام حوادثی که منجر به مرگ او می شوند، فاصله بگیرد و خودش را در امان نگه دارد. در همین حین، او توجه و علاقه تقریبا تمام شخصیت های دیگر را به دست می آورد و یک حارم بزرگ و متنوع برای خودش دست و پا می کند.

در ادامه بخوانید » 15 تا از بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه که باید تماشا کنید! 

Maoyu – Archenemy & Hero

Maoyu - Archenemy & Hero از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه Maoyu – Archenemy & Hero از حضور صداپیشگان مطرحی مثل یوکی کاجی (صداپیشه ارن یگر در اتک آن تایتان) و هیروشی کامیا (لیوای و یاتو در انیمه نوراگامی) برخوردار است. این انیمه، داستان قهرمانی است که برای نجات سرزمینش، به قلمروی ملکه شیطانی حمله می کند. اما در عوض، ملکه راه هایی برای کنار گذاشتن دشمنی ها به او نشان می دهد و از او می خواهد در نقشه اش برای نجات هر دو سرزمین مشارکت کند. انیمه Maoyu – Archenemy & Hero رومنس سرگرم کننده ای بین دو شخصیت اصلی دارد و ملکه به صورت غیرمنتظره ای، کیوت است. بیشتر تمرکز انیمه Maoyu – Archenemy & Hero روی تلاش های کارکترها برای نجات سرزمین هایشان قرار دارد.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن

Romeo x Juliet

Romeo x Juliet از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه رومئو و ژولیت، طرح اصلی نمایشنامه معروف شکسپیر را برمی دارد و آن را با عناصر علمی – تخیلی و اکشن ترکیب می کند و فایت های متعدد به آن اضافه می کند. بخش عاشقانه داستان، مثل نمایشنامه منبع اقتباس، اصلی ترین بخش انیمه نیست و جزء بخش های فرعی محسوب می شود. انیمه رومئو و ژولیت، راجع به جنگ بین دو خاندان سلطنتی است که هر کدام می خواهند بیشترین قدرت را به دست بیاورند.

ماگ با طرح سایتاما
خرید ماگ با طرح سایتاما
همین حالا خرید کن


Saiunkoku, the story

Saiunkoku, the story از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه داستان سایونککو، یکی از بهترین انیمه های شوجو است. داستان این انیمه، در سرزمینی به نام سایونککو رخ می دهد؛ جایی که هنوز با مسائل مربوط به بعد از جنگ دست و پنجه نرم می کند. شاهزاده ها، به خاطر قدرت، به جان هم می افتند و همدیگر را می کشند و در نتیجه، شاهزاده ششم امپراطور می شود. در این بین، دختری خوش‌بین و مهربان، در دربار، کاری پیدا می کند و حضور او، کم کم همه چیز را تغییر می دهد و تاثیر عمیقی روی امپراطور می گذارد.



Yona of the Dawn

Yona of the Dawn از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای

انیمه یونا از سپیده دم که یکی از بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای است، داستان شاهدختی به نام یوناست که بعد از سرنگونی حکومت پدرش، به همراه محافظش فرار می کند. او متوجه می شود که پدرش، آن پادشاه خوبی که فکر می کرده، نیست و از مقامش، سوءاستفاده های زیادی می کرده است. با این وجود، یونا تلاش می کند با جلب حمایت جنگجویان بزرگ، تاج و تخت را پس بگیرد و خودش به عنوان حاکم فرمانروایی کند. در همین حین، به مرور زمان، بین او و محافظش که از دوران کودکی هم را می شناختند، عشق و علاقه به وجود می آید.

امیدواریم که از معرفی بهترین انیمه های عاشقانه شاهزاده ای لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: بهترین انیمه ها برای دخترها که می توانند از تماشایشان لذت ببرند