با آغاز تعطیلات تابستانی، فرصت خوبی برای خیلی از ما پیش اومده تا با مشغله های کمتر، و خیال راحت تر، انیمه ببینیم. و همزمان که به تماشای انیمه های قدیمی تر مشغول هستیم. میتونیم پخش هفتگی رو هم دنبال کنیم. در این مطلب، برای شما لیستی از بهترین انیمه های تابستان 2021 یا 1400 رو آماده کردیم. با مجله وارونه همراه باشید.

در صورت تمایل می توانید کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه را دنبال کنید.

بهترین انیمه های تابستان 2021


انیمه های ناقص!

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

اول از همه، پرونده انیمه های ناقص رو می بندیم. یه سری از انیمه ها هستن که بخشی از اونها در بهار یا فصل های قبلی منتشر شده. و از اونجا که تعداد اپیزودهای نسبتا زیادی داشتن. پخش قسمت های باقی مونده، در تابستان انجام میشه. بنابراین اگه نتونستید به علت مشغله و امتحانات و… انیمه های بهار رو با پخش هفتگی دنبال کنید. نگران نباشید. میتونید از دنبال کردن پخش هفتگی انیمه های مورد علاقه تون در تابستان لذت ببرید.

از مهم ترین انیمه هایی که ادامه شون در تابستان منتشر میشه: My hero academia , To your eternity و Shaman king هستن.


همچنین بخوانید: انیمه مرد اره ای ؛ چرا باید انیمه Chainsaw man را تماشا کنیم؟


Higurashi: When they cry – SOTSU

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

همگی با سری محبوب هیگوراشی آشنایی داریم. و حتی اگه تماشاش نکرده باشیم، حتما اسمش به گوشمون خورده. از هیگوراشی تا الان چندین سری انیمه منتشر شده. و اتفاقا تقریبا همزمان با پخش جوجوتسو، انیمه جدیدی از هیگوراشی با نام Higurashi: When they cry: Gou پخش شد. که خیلی هم جالب بود. این انیمه یکی از مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021 هست.

در صورتی که زیاد راجع به هیگوراشی نمی دونید. باید بگم که این انیمه درباره یه پسر عادی به نام کیچی، و دوستانش هست. که خیلی خوش و خرم در یه روستا زندگی میکنن. اما از جایی به بعد، کیچی متوجه میشه که این روستا، اونقدرا هم که فکر میکرده گل و بلبل نیست. و کم کم دوستانش روی دیگه ای رو از خودشون نشون میدن…

هیگوراشی موفق شده برای تقریبا 15 سال محبوبیت خودش رو حفظ کنه. همین محبوبیت این انیمه ترسناک، باعث ترغیب شدن سازندگان به تولید سری های جدیدتری میشه. و حالا ما در اول جولای، یعنی پنجشنبه 10 تیر، با یه انیمه جدید از این سری، یعنی SOTSU روبرو میشیم. که قراره در قالب یک پارت 15 قسمتی منتشر بشه. و دنباله Gou محسوب میشه.


The Detective is already dead

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

عناوین دیگر: Tantei wa Mō, Shindeiru

این انیمه کارآگاهی درباره همراهی دو آدم متناقضه. یعنی کیمیهیکو کیمیزوکا، که جذب هرگونه شرارت میشه. و سیستا، کارآگاهی که کیمیهیکو رو به عنوان دستیارش انتخاب میکنه.

انیمه The Detective is already dead یکی از انیمه هاییه که انتظارات ازش خیلی بالاست. (امیدوارم شور و اشتیاق طرفداران رو نابود نکنه.) این انیمه که محصول استودیو ENGI هستش، قراره از 4 جولای 2021، معادل با یکشنبه 13 تیرماه شروع به پخش کنه.


مرتبط: ۵ مانگای جدید که منتظر انیمه‌ی آنها هستیم!


I’m standing on a million lives 2nd season

عناوین دیگر: 100man no inochi no ue ni ore wa tatteiru 2nd season

در صورتی که طرفدار انیمه های ایسکای باشید، انیمه I’m standing on a million lives میتونه براتون جذاب باشه. فصل اول این انیمه، با 12 قسمت، در اکتبر 2020 منتشر شد. و حالا فصل دوم، از 2 جولای 2021 یعنی جمعه 11 تیرماه پخش میشه و جزو مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021 محسوب میشه.

طبق گفته های طرفداران، این انیمه بد نیست. ولی خب نباید ازش توقع چیزی مثل ری: زیرو داشته باشید. میشه گفت که صرفا برای سرگرم شدن چیز خوبیه.


How a realist hero rebuilt the kingdom

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

عناوین دیگر: Genjitsu Shugi Yuusha no Oukoku Saikenki

انیمه Genjitsu Shugi Yuusha no Oukoku Saikenki محصولی از استودیو J.C.Staff هستش. سازنده انیمه هایی مثل کایچو پیشخدمته! یا دختر اهلی ساکوراسو. این انیمه، مثل حیلی دیگه از انیمه های ایسکای، از روی لایت ناول اقتباس شده.

ژانر این انیمه، کمدی، فانتزی، ماجراجویی و ایسکای هست. و پخشش از 4 جولای، یعنی یکشنبه 13 تیرماه آغاز میشه. تعداد قسمت هاش هم نامعلومه. و راستش رو بخواید، بیشتر از فصل دوم I’m standing on a million lives بهش امید دارم.


The Honor student at magic high school

مانگای The Honor Student

انیمه “دانش آموز افتخاری در دبیرستان جادو” اسپین آف انیمه بی نظمی در مدرسه جادو محسوب میشه. و احتمالا مثل سری اصلی، از ژانرهای فانتزی، علمی تخیلی، و اکشن استفاده میکنه.

از اونجا که زیاد از اسمش خوشم نیومد و تاریخ انتشارش هم به طور دقیق مشخص نشده. و اطلاعات زیادی هم ازش به دست نیوردم. یه مقدار در حقش کم لطفی میکنم! فقط در این حد راجع بهش میدونم که پخشش در جولای شروع میشه.


مرتبط: بهترین انیمه های مدرسه ای


!My next life as as a villainess: All routes lead to doom

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

عناوین دیگر: Otome game no hametsu flag shika nai ayuka reijou ni tensei shiteshimatta… 2nd SEASON

انیمه زندگی بعدی من به عنوان یک شرور، داستان دختری به نام کاترینا کلاوس رو روایت میکنه. که یک اوتاکو بوده. و یک شب که تا دیروقت بیدار مونده بوده و سرگرم یه گیم بوده، در یه تصادف میمیره. و حالا، در زندگی بعدیش، به عنوان ویلین همون بازی حضور داره. کاترینا، که میبینه همیشه باید آخر بازی شکست بخوره، تصمیم میگیره تا تلاشش رو بکنه تا در بازی، بتونه یه پایان خوش برای خودش بسازه.

جالبه بدونید که کاترینا کلاوس (یاد سریال ومپایر دایریز افتادم!) در جوایز کرانچی رول امسال، جایزه بهترین شخصیت رو دریافت کرد. همین نکته، نشون دهنده محبوبیت زیاد انیمه “زندگی بعدی من به عنوان یک شرور” هستش.

فصل دوم این انیمه، از 2 جولای یا جمعه 11 تیر منتشر خواهد شد.


Miss Kobayashi’s dragon maid 2nd season

به عنوان یه کارمند، وقتی که خانم کوبایاشی برای کار آماده میشه. و میخواد روزش رو شروع کنه. جلوی در خونه ش با یه اژدها روبرو میشه. و اون اژدها بلافاصله تبدیل به یه دختر میشه. (خب، این واقع گرایانه ترین داستان توی این لیسته!)

تاریخ دقیق انتشار این انیمه هم مشخص نیست. فقط میدونیم که در جولای پخش میشه.


That time I got reincarnated as a slime season 2 part 2

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

عناوین دیگر: Tensei Shitara Slime datta ken

چقدر ایسکای داره این فصل! پارت دوم فصل دو انیمه “زمانی که به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم” یکی از مورد انتظارترین انیمه هاست. که قراره از 6 جولای، یعنی سه شنبه 15 تیر پخش بشه.

در صورتی که با سری محبوب اسلایم آشنایی ندارید: این انیمه ایسکای، درباره تناسخ یه قربانی قتله. اما با این حال، فضای آنچنان تاریکی نداره. و از ژانر کمدی و ماجراجویی استفاده کرده. فصل اول این انیمه، 2018 منتشر شد و تونست تعداد طرفدار قابل توجهی رو به دست بیاره.

فصل دوم این انیمه 24 قسمت خواهد داشت. و با توجه به اینکه پارت اول 12 قسمت بود. پارت دوم هم 12 قسمتیه.


Cider no you ni kotoba ga wakiagaru (Movie)

عناوین دیگر: Words Bubble Up Like Soda Pop (movie)

انیمه سینمایی Words Bubble Up Like Soda Pop (movie) یکی از آثاریه که شخصا خیلی راجع بهش کنجکاو هستم. این انیمه اورجینال در ژانر Music درباره پسریه که در ارتباط برقرار کردن با بقیه مشکل داره. و دختری خجالتی که برای پنهان کردن صورتش همیشه ماسک میزنه. انیمه عاشقانه Cider no you ni kotoba ga wakiagaru در 22 ژوئن، یعنی سه شنبه 1 تیرماه در سینماهای ژاپن اکران میشه.


Mahoutsukai no yome: nishi no shounen to seiran no kishi 2nd season

عناوین دیگر: The Ancient Magus Bride

بعد از انتشار فصل اول انیمه The Ancient Magus Bride در سال 2016 طرفداران حسابی منتظر دنباله ای براش بودن. هرچند از راه رسیدن فصل دوم تقریبا 5 سال طول کشید!

انیمه فانتزی و رمزآلود استودیو کافکا، از 10 سپتامبر، یعنی جمعه 19 شهریور شروع به پخش میکنه.

از اونجا که فصل اول امتیاز و درصد رضایت بالایی داشته، به نظر میرسه که فصل دوم این انیمه تبدیل به یکی از انیمه های پر سر و صدای تابستون بشه.


Nanatsu no taizai movie 2: Hikari ni norowareshi mono-tachi

عناوین دیگر: The Seven Deadly Sins the Movie: Cursed by Light

احتمالا همگی با سری شونن 7 گناه کبیره آشنایی دارید. اگه آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم که مطلب “بهترین انیمه های نتفلیکس” رو بخونید. چون وقت کمه و انیمه هم برای معرفی زیاد.

انیمه The Seven Deadly Sins the Movie: Cursed by Light که یکی از آثار این مجموعه ست. توسط استودیو Deen تولید شده. و در تاریخ 2 جولای معادل با 11 تیر پخش میشه.


Tonikaku kawaii OVA

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2021

عناوین دیگر: Fly Me to the Moon , Tonikawa: Over the Moon for You

در صورتی که راجع به انیمه Tonikawa: Over the Moon for You نمیدونید. باید بگم که در این انیمه کمدی عاشقانه، زوج اصلی همون اول کار ازدواج میکنن! و انیمه درباره ماجراهای زندگی این زوج بعد از ازدواج هست. جالبه بدونید که در جوایز کرانچی رول 2021 این دوتا جایزه Best couple رو برنده شدن!

قسمت ویژه انیمه Tonikawa: Over the Moon for You هجدهم آگوست معادل 27 مرداد پخش خواهد شد.


MHA: World heroes’ mission

به یکی از بخش های مورد علاقه من در این لیست رسیدیم! انیمه سینمایی جدید از سری BNHA یا آکادمی قهرمانی من در تابستان امسال منتشر میشه. و تا حالا تریلر و تصاویر جذابی از انیمه سینمایی مای هیرو آکادمیا منتشر شدن.

با توجه به پوستر و تریلر میشه یه حدس هایی درباره داستان این فیلم زد. ایزوکو میدوریا، کاتسوکی باکوگو، و شوتو تودوروکی سه شخصیت اصلی خواهند بود. این خبر خوشحال کننده ایه؛ چون ما همگی مشتاق دیدن همکاری این سه نفر هستیم. همینطور انگار میدوریا تحت تعقیب قرار داره! و به طور همزمان، میدوریا در حال سعی کردن برای متحد شدن با گروهی از قهرمان هاست. تا یه تهدید بزرگ رو شکست بده!

به احتمال زیاد وقایع این فیلم نقش کلیدی و مهمی رو در آینده داستان ایفا خواهند کرد. پس تماشای اون واجبه! تاریخ اکران انیمه My Hero Academia: World Heroes’ Mission ششم آگوست هستش. معادل با جمعه، 15 مرداد. و خبر بد اینکه ما به هر حال نمیتونیم در اون تاریخ این فیلم رو تماشا کنیم! و باید مثل قطار موگن چننننند ماه صبر کنیم! و خبر بدتر اینکه به کسانی که در اکران اول فیلم My Hero Academia: World Heroes’ Mission شرکت میکنن، مانگای هدیه تعلق میگیره! که ما باز هم متاسفانه از دستش خواهیم داد!


Sonny boy

انیمه Sonny boy یکی از مورد انتظارترین انیمه های تابستون محسوب میشه. که از همین الان توقعات ازش خیلی بالاست! این انیمه اورجینال، توسط شینگو ناتسومه نوشته و کارگردانی شده. یعنی کارگردان فصل اول انیمه وان پانچ من! نکته جالب دیگه اینه که انیمه سونی بوی از محصولات استودیو مدهاوس هستش! پس میشه از همین حالا به آینده ش امیدوار بود!

داستان انیمه Sonny boy از این قراره که در یک روز عادی تابستانی، یه مدرسه ناگهان به یه بعد دیگه منتقل میشه (و برمی گرده)! اما 36 نفر از دانش آموزان در اون بعد جا موندن! و قدرت های ماوراء الطبیعی به دست میارن!

این انیمه از 16 جولای معادل با پنجشنبه 25 تیرماه پخش خواهد شد!

The case study of Vanitas

در صورتی که از انیمه های خون آشامی خوشتون میاد، انیمه The case study of Vanitas احتمالا میتونه شما رو به خودش جذب کنه. همچنین نکته ای که برای من جالب بود، اینه که این انیمه برخلاف آثار خون آشامی معمول، در مسیر رومنس و مثلث های عشقی تکراری حرکت نکرده. و به جای اون چاشنی تاریخی داره. (داستان این انیمه در قرن نوزدهم رخ میده.)

این انیمه استیم پانک، محصول استودیو بونز Bones هستش و دو پارت خواهد داشت. قسمت اول این انیمه، در تاریخ 2 جولای معادل با 11 تیر پخش میشه.


امیدواریم که از معرفی بهترین انیمه های تابستان 2021 لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید:

بهترین استودیوهای انیمه سازی

بهترین انیمه های زمستان 2021