بهترین دیزاین های لباس در انیمه

بهترین لباس های انیمه‌ ای مربوط به کدام انیمه ها هستند؟ طراحی و دیزاین، یکی از حیاتی ترین مراحل انیمیشن سازی است. دیزاین، در نهایت به ما نشان می دهد که استایل هنری و بصری کار چگونه خواهد بود و به بیننده ای که به تازگی به درون دنیای اثر، قدم گذاشته، دورنمایی از آنچه قرار است شاهدش باشد را، نشان می دهد. دیزاین انیمه و انیمیشن، باید همواره به طوری باشد که نه تنها با داستان جور در بیاید، بلکه به عنوان مکمل آن عمل کند. انیمه ها، همیشه در زمینه دیزاین، منحصر به فرد و زبان‌زد منتقدان و مخاطبان بوده اند و تقریبا همه قبول دارند که هر فریم و قاب از انیمه ها در لحظات اوجشان، مثل یک تابلوی نقاشی است که ارزش ساعت ها خیره شدن را دارد.

جذاب ترین کاستوم های انیمه ای

معروف ترین جلوه دیزاین در انیمه ها، طراحی کارکترهاست. ظاهر شخصیت ها در انیمه، از فرمولی بهره می برد که با وجود دگرگونی و تغییرات و تحولات زیاد در طول این سال ها، کماکان از همان روح و ریشه برخوردار است. این موضوع به قدری پررنگ است که اگر از کسانی که انیمه تماشا نمی کنند، درباره تصورات و اطلاعاتشان از این مدیوم بپرسید، به احتمال زیاد، طراحی کارکترها، یکی از اولین موضوعاتی است که به آن اشاره می کنند. در این مطلب، می خواهیم کمی دقیق تر شویم و به موضوع جزئی تری در طراحی شخصیت های انیمه ای بپردازیم که البته، در نتیجه نهایی، بسیار تاثیرگذار است و این موضوع، طراحی لباس های کارکترهای انیمه ای است. همراه مجله وارونه باشید.

پرنسس مونونوکه / Princess Mononoke

یکی از ظریف ترین و دقیق ترین دیزاین ها در استودیو جیبلی، به انیمه پرنسس مونونوکه، محصول سال 1997 اختصاص دارد. از شکل های خوانا و پس زمینه های مسحورکننده و آناتومی طبیعی شخصیت ها (در بسیاری از استایل های انیمه، چنین چیزی به چشم نمی خورد) که بگذریم، به طراحی لباس های این انیمه می رسیم که هر شخصیت را، به خوبی معرفی می کند. انیمه پرنسس مونونوکه، به بررسی تقابل طبیعت و مدرنیسم می پردازد و در نهایت، به این نتیجه می رسد که تعادل و میانه روی، بهترین کار است. به همین خاطر، شخصیت اصلی پرنسس مونونوکه، یعنی آشیتاکا، باید نمادی از همین تعادل باشد. لباس های آشیتاکا، از سادگی برخوردارند و سلاح هایش، بخش مهمی از طراحی او را تشکیل می دهند. پرهیز از جزئیات غیرضروری و ساده نگه داشتن دیزاین او تا جای ممکن، نکته ای است که به معرفی او به عنوان پل ارتباطی دو جبهه به مخاطب، کمک زیادی می کند.

سان، شخصیتی است که فقط با دیدن سر و وضعش در پوسترها، می توانید حدس بزنید که در کجای این جنگ ایستاده است. سان، با لباس هایی که مستقیما از طبیعت گرفته و گردنبندی ساخته شده از دندان، نماد طبیعت گرایی را دارد و تمام تلاشش را می کند تا از جنگل محافظت کند. رنگ های استفاده شده در پوشش سان، چندان متنوع نیستند و او در مجموع، ظاهری ساده و بی آلایش دارد. در طرف دیگر، خانم ابوشی ایستاده که لباس های رنگارنگ و اتوکشیده اش، در تضاد مطلق با سان قرار می گیرد. آرایش چهره و موهای خانم ابوشی، جزء مهمی از ظاهر او محسوب می شود و در کل، کنتراست زیادی در رنگ های مورد استفاده برای دیزاین او به چشم می خورد. خانم ابوشی، ظاهر پر زرق و برق و شیکی دارد و در درگیری بین کاراکترها، در سمت مدرنیسم می ایستد.

مرتبط: انیمه هایی که به اشتباه فکر می کردید توسط استودیو جیبلی ساخته شده اند!


قلعه متحرک هاول / Howl’s moving castle

بهترین لباس های انیمه‌ ای در قلعه متحرک هاول

انیمه قلعه متحرک هاول، خیلی اقتباس وفادارانه ای از کتاب نوشته دایانا وین جونز نیست؛ اما موفق شده با طراحی های جذابش که بعد از گذشت تقریبا دو دهه، همچنان زیبا و جذاب احساس می شوند، به خوبی حس و حال کتاب را به انیمه منتقل کند. درست است که در کتاب، مارکل بزرگتر است، موهای سوفی زنجبیلی رنگ است و هاول، کمی بیشعور است و عقده توجه دارد و دلیل رنگ کردن موهایش، این بوده که می خواسته در یک مراسم ختم شرکت کند، ولی انیمه طوری این کارکترها را شخصی سازی می کند، که تصور کردن آنها به شکل دیگری، دشوار است.

درست است که شخصیت هاول انیمه با هاول کتاب، تفاوت های زیادی دارد (مثلا اینکه هاول انیمه یک جنتلمن است!) ولی استایل او به طوری طراحی شده که اولین حضور هاول در انیمه، تداعی گر همان پلی بویِ اعصاب خردکن اما دوست داشتنی دنیای کتاب است. بهترین بخش ماجرا، این است که این استایل، هم با هاول کتاب همخوانی دارد و هم با هاول انیمه. دیگر شخصیت های انیمه نیز از همین الگو پیروی می کنند. دیزاین های انیمه قلعه متحرک هاول، نه تنها هم انیمه بازان و هم خوانندگان کتاب را خشنود می کند، بلکه با استفاده از تم کلاسیک، اتمسفری فراموش نشدنی خلق می کند.

مرتبط: تفاوت های انیمه قلعه متحرک هاول با کتاب که متوجهشان نشده اید!


آکادمی قهرمانی من / My hero academia

بهترین لباس های انیمه‌ ای در آکادمی قهرمانی من

بسته به میزان ریسک پذیری و حس کنجکاویتان، دیزاین سوپر هیروها و سوپر ویلین ها، می تواند بی اندازه دردسرآفرین باشد یا بی اندازه لذت بخش. خوشبختانه، کوهی هوریکوشی، خالق مانگای مای هیرو آکادمیا، تصویرگری های این مانگا را با نهایت ذوق، علاقه و خلاقیت انجام داده و تک تک شخصیت ها، از کاستوم هایی کاملا متناسب با روحیات و ویژگی هایشان برخوردار هستند. هر کدام از کاستوم ها، از جذابیت های خاص خودشان برخوردارند و آنقدر متنوع هستند که تقریبا هیچ وقت پیش نمی آید که به نظر برسد هوریکوشی، در زمینه دیزاین، ایده کم آورده است.

از کاستوم تودوروکی گرفته که بیانگر تمام عیار بی حوصلگی و بی علاقگی او نسبت به مسائل ظاهری است، تا کاستوم شیگاراکی که از همان ابتدا، با چندین دست قطع شده خودنمایی می کند و سوالات زیادی درباره این شخصیت به وجود می آورد. بهترین بخش دیزاین لباس ها در انیمه مای هیرو آکادمیا، این است که آنها، مدام در حال تکامل هستند و همزمان با قوس کارکتر، تغییر و تحول پیدا می کنند. آپ گرید شدن لباس ها در انیمه مای هیرو آکادمیا، تدریجی است و مثل بسیاری از شونن ها، ناگهانی اتفاق نمی افتد؛ به طوری که اگر شما کاستوم کنونی شیگاراکی یا دکو را با ورژن اولیه‌شان مقایسه کنید، از این همه تغییر شگفت زده می شوید.

به طور کلی، انیمه مای هیرو آکادمیا، از کنتراست و تنوع زیادی در رنگ هایش استفاده می کند و این موضوع، درباره لباس ها نیز صادق است. مای هیرو آکادمیا، خودش را به چند تم محدود نمی کند و اجازه می دهد هر شخصیت، به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.

مرتبط: آیا آل فور وان، هیساشی میدوریا، پدر دکو است؟


شیطان کش / Demon slayer

بهترین لباس های انیمه‌ ای در شیطان کش

تقریبا تمامی شخصیت های انیمه شیطان کش، یک یونیفرم یکسان می پوشند؛ ولی چیزی که ظاهر هر کس را از دیگری متمایز می کند، عباها، ژاکت ها و جلیقه هایی است که هر کس روی یونیفرمش می پوشد. استایل انیمه شیطان کش، به این صورت است که هر شخصیت، با یک رنگ غالب معرفی می شود و بدین ترتیب، بخش زیادی از بار شخصیت پردازی، به روان‌شناسی رنگ ها سپرده می شود – البته، روانشناسی رنگ ها، باید صرفا به عنوان مکمل استفاده شود، ولی ما در این مطلب با ضعف ها و مشکلات داستانی شیطان کش کاری نداریم.

با اینکه انیمه شیطان کش، یکی از چشم نوازترین آثار این چند وقت محسوب می شود، ولی دیزاین کارکترها، از آن کنتراست های مای هیرو آکادمیایی، بی بهره است (و این لزوما عیب نیست). در نتیجه، دیزاین انیمه شیطان کش، بیشتر از اینکه با رنگ تعریف شود، با خطوط و اشکال تعریف می شود و واقعا، وای! خط های شیطان کش آنقدر تمیزند و شکل ها، آنقدر خوانا هستند، که آدم هیچ چاره ای به جز تحسین سازندگان سریال ندارد. خوانایی و تمیز بودن شکل ها در طراحی لباس کارکترها، هرکدام از کاستوم ها را، با وجود جزئیات نه خیلی زیاد، به یک شاهکار بصری تبدیل کرده است.

انیمه شیطان کش، با استفاده از دیزاین لباس ها، به ما می گوید که کدام شخصیت مهم است و کدام شخصیت از اهمیت چندانی برخوردار نیست. مثلا، سیاهی لشکرهای سپاه شیطان کش، صرفا یونیفرم به تن دارند و از پوشش اضافه ای برخوردار نیستند. جا دارد به لباس های سنتی برخی کارکترها مثل نزوکو و دیگر شخصیت های فرعی اشاره کنیم که علاوه بر تکمیل جو خاص انیمه، از محبوب ترین کاستوم ها برای کاسپلی هستند.

مرتبط: قوی ترین شخصیت های انیمه شیطان کش


بلیچ / Bleach

بهترین لباس های انیمه‌ ای در بلیچ

انیمه بلیچ، محبوب ترین والپیپرها را دارد و حتی کسانی که این انیمه را تماشا نکرده اند، می توانند تائید کنند که ظاهر شخصیت ها، خیلی “خفن” است. استایلی که تیته کوبو، خالق بلیچ، برای شینیگامی ها در نظر گرفته، واقعا جذاب است و پوشش بقیه شخصیت ها، به خوبی با خصوصیاتشان همخوانی دارد. ولی واقعا نمی خواهم جای دور بروم، طراحی کاستوم ایچیگو به طوری است که خودش به تنهایی، آدم را تشویق به دیدن بلیچ می کند. «چرا آدم باید این شکلی بگردد؟ قضیه این لباس بلند سیاه چیست؟ نقاب این وسط چه می گوید؟!» بلیچ، آرت استایل واقع گرایانه ای دارد و نسبت به دوتای دیگر در بیگ تری، می تواند ارتباط موثرتری را با مخاطبی برقرار کند که زیاد عادت به انیمه دیدن ندارد. آرت استایل واقع گرایانه، صرفا محدود به این نمی شود که شخصیت های انیمه بلیچ، شبیه شخصیت های مانگاهای سینن هستند؛ بلکه این واقع گرایی، شامل طراحی لباس ها هم می شود. و صادقانه بگویم، تیته کوبو و دیزاینرهای انیمه، توانسته اند با کاستوم های ساده اما شاخص، عملکرد بسیار درخشانی در این زمینه داشته باشند.


اتک آن تایتان / Attack on titan

بهترین لباس های انیمه‌ ای در اتک آن تایتان

شاید حضور اتک آن تایتان در این لیست، کمی عجیب باشد، چون تقریبا همه کارکترهای این انیمه، یونیفرم می پوشند! ولی نکته دقیقا همین جاست؛ یونیفرم نیروهای نظامی دیوارها، آنقدر شاخص، به یادماندنی و معروف است که تقریبا همه کاسپلیرها، امتحانش کرده اند. راستش را بخواهید، هرچقدر که خود جزیره، از تاریخ عقب است، ولی پوشش نظامیان آن، شیک و تاحدودی به روز است!

اصلا کت خاکی، آرم هر یگان و شنل های سبز گروه شناسایی، آنقدر آیکونیک و فراموش نشدنی هستند که وقتی فرعی ترین کارکتر، در حین مبارزه با تایتان ها، جانش را از دست می داد، ما به احترام یونیفرمش، که نماد آرمان هایش بود، برایش متاسف می شدیم. اتفاقا، یکی از دلایلی که طرفداران اتفاق نظر دارند که فصل چهارم اتک آن تایتان، حال و هوای سابق را ندارد، عوض شدن یونیفرم گروه شناسایی بود و این حقیقت، که فقط کاپیتان لیوای همچنان شنل سبزش را به تن دارد، نشان دهنده تغییراتی جبران ناپذیر و غیرقابل بازگشت بود.

مرتبط: جزئیات جالب انیمه اتک آن تایتان که متوجهشان نشده اید!


گینتاما / Gintama

بهترین لباس های انیمه‌ ای در گینتاما

انیمه گینتاما، به عنوان راوی ماجراهای یک سامورایی دائم الخمر در دنیایی که سامورایی ها ممنوع الکار شده اند، مشخصا اثری نیست که بخواهد خیلی خودش را جدی بگیرد. این موضوع را می توان به خوبی در طراحی لباس های این انیمه مشاهده کرد. با اینکه انیمه گینتاما، از دیزاین های سنتی استفاده می کند، ولی این دیزاین ها، اصلا دست و پاگیر نیستند و تعهد آنچنانی برای خالقان انیمه ایجاد نکرده اند. لباس های سنتی مورد استفاده در انیمه گینتاما، ضمن حفظ کردن حال و هوای سامورایی، آنقدر ساده و بی آلایش هستند که کاملا با ماجراهای خنده دار گینتوکی و گروهش و پارودی های دیوانه وار این انیمه، سازگاری دارند.


مرد تک مشتی / One punch man

بهترین لباس های انیمه‌ ای در مرد تک مشتی

در حالی که همه درباره موضوعاتی مثل این بحث می کنند که سایتاما قوی تر است یا گوکو، سایتاما حریف کدام ویلین ها می شود و آیا وان وانچ من قرار است با مارول کراس اور بزند یا نه، که خود انیمه وان پانچ من، علاقه خاصی به هیچ کدام از این موضوعات نشان نمی دهد. انیمه مرد تک مشتی، به امثال هایکیوها و مای هیرو آکادمیاها که پیام های دلگرم کننده و انگیزشی دارند، هرهر می خندد و کلیشه های مارول و دی سی را وحشیانه می جود و بعد تف می کند. انیمه مرد تک مشتی، بیشتر از اینکه بخواهد به جاستیس لیگ ها و ثورها و هالک ها شباهت داشته باشد، به بوجک هورسمن ها و ریک و مورتی ها شباهت دارد. این انیمه، بیشتر از هر چیز، درباره یک مرد افسرده است که بعد از جان کندن برای رسیدن به آرزویش، دیگر کار خاصی برای انجام دادن ندارد و زندگی اش را تمام شده می داند. او، تاحدود زیادی، بیخیال هم هست و به خوبی مسخرگی دنیای اطرافش را درک می کند و برای سرگرم شدن، با این مسخرگی ها همراهی می کند. او با چهره ای بی حوصله، ابرقهرمان ها را تماشا می کند که قیافه می گیرند، در تاک شوها شرکت می کنند و برای خودشان رده بندی تعیین می کنند. او با اینکه مزخرف بودن تمام اینها را درک می کند، ولی همچنان می خواهد وارد رده بندی شود؛ چون می خواهد به خودش ثابت کند که این همه بدبختی را، برای هیچی نکشیده است.

حالا این همه صغری کبری برای چه بود؟ برای اینکه به اهمیت دیزاین انیمه وان پانچ من در نمایش این حجم از دیوانگی و مسخرگی پی ببریم. کاستوم سایتاما، یک جوک تمام معناست؛ با رنگ غالب زرد، دستکش های قرمز و بدتر از همه، یک شنل سفید، یک پارودی حسابی از پالت رنگی بسیار گرم و استایل های مسخره و تکراری کمیک بوک های ابرقهرمانی است. البته که شنل کنایه آمیزترین بخش ماجراست؛ چون خوشبختانه به لطف دیالوگ معروف ادنا مود در شگفت انگیزان، همگی در جریان هستیم که شنل در کاستوم ابرقهرمانان، بی فایده ترین، دست و پاگیرترین و حتی خطرناک ترین بخش لباس است. حتی در سریال بویز، سولجر بوی، هوم لندر، قوی ترین ابرقهرمان دنیا را، با مسخره کردن شنلش زیر سوال می برد: «تو فقط یه بدلی؛ آخه نگاه کن، شنل داری!» این دیزاین، برای سایتاما، کسی که چیزهای زیادی را جدی نمی گیرد، بی نقص است. بقیه شخصیت ها، از الگوی تقریبا یکسانی پیروی می کنند: در ابتدا، پوشش شخصیت، عجیب به نظر می رسد؛ ولی خودش عقیده دارد که خیلی هم خفن است، ولی در ادامه، انیمه طوری آنها و تعریف سطحی‌شان از خفن را می کوبد که چیزی از آنها باقی نمی ماند.


توکیو غول / Tokyo ghoul

بهترین لباس های انیمه‌ ای در توکیو غول

انیمه توکیوغول، به عنوان راوی جنگی غم انگیز بین آدم ها و غول های آدم خوار، نیاز دارد دیزاین هایی برای شخصیت هایش در نظر بگیرد که به خوبی معرف هر جبهه باشد. اکثر انسان های داستان، ظاهری فرمال و رسمی و اتوکشیده دارند، در حالی که پوشش غول ها، بسیار متنوع تر است. یکی از ویژگی های شاخص غول ها، این است که در ماموریت هایشان، ماسک می زنند و ماسک هر کس، با دیگری فرق دارد. همین موضوع، فرصت بسیار مناسبی را به وجود آورده تا ما شاهد طراحی هایی جذاب و به یادماندنی باشیم. بدون تردید، مشهورترین و فراموش نشدنی ترین ماسک توکیو غول، ماسک کانکی، شخصیت اصلی داستان است. ماسک کانکی، چشم انسانی اش را می پوشاند و در بخش دهانش، یک زیپ دارد که کانکی، در فصل اول، چندبار بازش می کند تا در هنگام مبارزه، با طرفین مذاکره کند. در ادامه، کانکی ترجیح می دهد زیپ دهانش بسته بماند و مثل بقیه، به یک مهره در یک بازی خونبار تبدیل شود.


هاناکو-کون دستشویی / Toilet bound Hanako-kun

بهترین لباس های انیمه‌ ای در هاناکو-کون دستشویی

انیمه Toilet bound Hanako-kun، یکی از منحصر به فرد ترین انیمه ها از نظر بصری است. آرت استایل این انیمه، بسیار خاص و جذاب است و دنیای آن، سرشار از جزئیاتی است که هربار تماشا کردنش را لذت بخش می کند. انیمه Toilet bound Hanako-kun از رنگ های متنوعی استفاده می کند و دیزاین شخصیت ها و پس زمینه ها، حقیقتا چشم نواز است. لباس های شخصیت های انیمه Toilet bound Hanako-kun آیکونیک هستند و هر شخصیت را به خوبی معرفی می کنند: لباس فرم مدرسه مکمل ماهیت جادویی و اسرارآمیز آنجاست و اکسسوری های جنگیرها، تشخیص آنها را از سایر انسان های داستان راحت تر می کند. هرکدام از آنتاگونیست های داستان، گوشه خصوصی و منحصر به فرد خود را در دنیای Toilet bound Hanako-kun را دارد و پالت رنگی مجزای آنها، صرفا به لباس هایشان محدود نمی شود.


هایکیو!! / Haikyuu!!

بهترین لباس های انیمه‌ ای در هایکیو!!

درست است که انیمه هایکیو، راجع به چند تیم والیبال دبیرستانی است و در نتیجه، به جز لباس های هر تیم، طراحی های لباس، تنوع آنچنانی ندارند، ولی بیایید کمی طراحی لباس های هر تیم را مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم این دیزاین های به ظاهر ساده، چقدر مهم و اساسی هستند. انیمه هایکیو، که یکی از بهترین انیمه های ورزشی است صرفا درباره والیبال بازی کردن و بردن یا باختن نیست؛ این انیمه، درباره اشتیاق و آرزو، دوستی، همکاری، همدلی و جشن گرفتن زندگی و جوانی است. هایکیو، به ما اجازه می دهد تا با اعضای هر تیم، ارتباط عمیقی برقرار کنیم و در نتیجه، هنگام تماشای رقابت ها، واقعا به نتیجه اهمیت دهیم.

هر تیم، یک رنگ و یک نماد دارد که با آنها معرفی می شود؛ مثلا رنگ کاراسونو، سیاه و نماد آن، کلاغ است. حیاتی ترین نکته در هنگام دیزاین لباس های هر تیم، این است که این دیزاین، باید با روحیه تمام اعضا همخوانی داشته باشد و همچنین، روحیه و آرمان هایشان در کنار یکدیگر را به ما نشان دهد. انیمه هایکیو، به خوبی از روانشناسی رنگ در طراحی شخصیت ها استفاده می کند و برای هر تیم، ظاهری شاخص و به یادماندنی در نظر می گیرد.


کیمیاگر تمام فلزی / Fullmetal alchemist

بهترین لباس های انیمه‌ ای در کیمیاگر تمام فلزی

انیمه کیمیاگر تمام فلزی، دنیای بسیار وسیع و گسترده ای دارد؛ در نتیجه، از لباس های سنتی چینی، تا لباس های کلاسیک اروپایی، شما با هر نوع استایلی در این انیمه مواجه می شوید. لباس فرم نظامیان این انیمه، یکی از معروف ترین ها در دنیای انیمه است و بسیاری از لباس های نظامی در انیمه های نسل جدید، از دیزاین های این انیمه الهام گرفته اند. انیمه کیمیاگر تمام فلزی، از لباس های سنتی سراسر دنیا در طراحی شخصیت ها استفاده می کند و ضمن حفظ احترام به فرهنگ های مختلف، تا جایی که داستان نیاز داشته باشد، آنها را تغییر می دهد.

مرتبط: اتک آن تایتان بهتر است یا کیمیاگر تمام فلزی؟


خادم سیاه / Black butler

بهترین لباس های انیمه‌ ای در خادم سیاه

انیمه بلک باتلر، یکی از آن انیمه هایی است که طرفداران حال و هوای ویکتوریایی را حسابی سر ذوق می آورد. طراحی بک گراندها، شخصیت ها، لباس ها و اشیاء، به کلاسیک ترین شکل ممکن انجام شده و جزئیات کار، آنقدر فراوان هستند که هنگام تماشای این انیمه، هیچ چاره ای ندارید به جز اینکه در دنیایش غرق شوید. این انیمه کمدی سیاه، ظاهر اتوکشیده ای را برای دو شخصیت اصلی، یعنی سیل و سباستین انتخاب کرده و بقیه شخصیت ها، از پوشش های عجیب تری نسبت به این دو برخوردارند. البته این عجیب بودن، باعث ناسازگاری با بقیه بخش ها و زورکی حس شدن نمی شود و بخش دیوانه وار دنیای خادم سیاه، حکم پشت صحنه ترسناک ظاهر خوشگل و مرتب آن را دارد.


آکامه گا کیل! / Akame ga kill!

بهترین لباس های انیمه‌ ای در آکامه گا کیل!

طراحی لباس های شخصیت های انیمه آکامه گا کیل، متناسب با سلاح های آنها انجام شده است؛ در نتیجه، با یک دیزاین تر و تمیز روبرو هستیم. درست است که فن سرویس های آکامه گا کیل، از جایی به بعد اعصاب خردکن، اضافه و توهین آمیز احساس می شوند، ولی بیایید به این فکر کنیم که اگر این فن سرویس ها نبودند، ما می توانستیم واقعا از طراحی های چشم نواز این انیمه لذت ببریم. انیمه آکامه گا کیل، مثل بسیاری از انیمه های این لیست، یک تم رنگی خاص را برای هر کارکتر در نظر می گیرد؛ مثلا: لابوک با رنگ سبز، لئونه با رنگ زرد و ماین با رنگ صورتی به یاد ما می مانند. این انیمه، از رنگ های قدرتمند و درخشانی استفاده می کند که اگر راستش را بخواهید، درست استفاده کردن از چنین پالت رنگی جسورانه ای، کار هر کسی نیست و بیشتر اوقات، به یک نتیجه سرسام آور و فاجعه بار ختم می شود؛ اما انیمه آکامه گا کیل، از نظر بصری، یکی از بهترین انیمه های دهه 2010 محسوب می شود و بسیار چشم نواز است.

در ادامه بخوانید: قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند!